Author Topic: Вместимост на возилата  (Read 4152 times)

Offline georgi64

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 654
    • View Profile
Вместимост на возилата
« on: 23.07.2014, 00:30:27 »
Някакви слухове слушам между шофьорите че по 9 въобще няма и да ги пускат., Макар че не им вярвам  ,би било глупаво. Да се движат по 6 и 7 в люлин  ,а центъра кадето са и многото пътници със стари.  :neznam: Иначе нали обръщат ремонта на Лъвов мост от другата страна от 22 и завоя на моста си става нормален. Но ако знае някой нещо нека каже. Обикновенно тук във форума излизат достоверни информаций. и то най рано и най бързо :)

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4298
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Вместимост на возилата
« Reply #1 on: 23.07.2014, 01:23:40 »
Аз имам сериозни опасения за 9 най-вече заради завоя от тунела към Раковска и чупката между I градска и Славейков, на които освен всичко често има и спрели коли. Но ще бъде много некоректно да не измислят нещо.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1432
    • View Profile
Re: Вместимост на возилата
« Reply #2 on: 23.07.2014, 10:51:32 »
Ако наистина не може да се движат по деветката не е ли най-добре от Искър да се прехвърлят необходимия брой къси Шкоди, да се направи линията на по-малък интервал, за да се не се пръскат по шевовете, а от Надежда се прехвърлят 27ци към Искър? Не, че не искам Шкоди по 6 и 7, но пък в центъра да продължават да се движат Икаруси...

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4717
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Вместимост на возилата
« Reply #3 on: 23.07.2014, 12:16:25 »
Ако има желание, има и как да се постигне. Ако спрелите коли пречат, то следва да се следи и да се вдигат, ако завоя е много остър се променя маркировката и става с по-голям радиус.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11516
    • View Profile
Re: Вместимост на возилата
« Reply #4 on: 23.07.2014, 12:30:14 »
Ще се повторя, но, според мен, трасето по Раковска не е по-трудно от това на 2 и 4 в Хаджи Димитър или на петицата по Йерусалим и Сахаров. Има начини, ако трябва и паяци ще Подобни предположения, че новите Шкоди не могат да се движат по трасето на 9-ката, ми се виждат неоснователни.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline georgi64

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 654
    • View Profile
Re: Вместимост на возилата
« Reply #5 on: 23.07.2014, 12:53:56 »
Да прави сте трасето си става с повече контрол и паяци няма да има проблем мисля. Другия вариант ако е толкоз проблем и само къси могат да се движат. Надежда взима 5 а 9 отива в Искър. :D

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3606
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Вместимост на возилата
« Reply #6 on: 23.07.2014, 12:58:17 »
Абсурд е ТБ9 да се обслужва от къси тролейбуси. Понякога и съчленените не са достатъчни да поемат всички пътници, какво остава за къси. Интервалът и сега е малък, ако се намали повече, според мен просто колите ще се събират по 2-3 в пакет, което и в момента се случва много често.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11040
    • View Profile
    • Email
Re: Вместимост на возилата
« Reply #7 on: 23.07.2014, 13:04:38 »
За можене, стига да се има желание винаги може да се измисли начин, ако ще дори в проблемните участъци по Раковска да се ликвидират няколко паркоместа и там да седи винаги свободно.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3803
    • View Profile
Re: Вместимост на возилата
« Reply #8 on: 23.07.2014, 13:20:51 »
Линия 9 не е подходяща за единични тролейбуси - натоварена е и в делник по Раковски има задръствания. Обслужването с новите шкоди не би трябвало да е проблем - няма трудни остри завои, примерно от Сливница към Раковски завоят не е по-труден от този по ТБ5 от Йерусалим към Сахаров. ТБ9 не е удачно да се обслужва от Искър - получава се твърде голям нулев пробег при включване и изключване дори най-благоприятният вариант със включване на кръстовището на Патриарх Евтимий и Раковски и изключване на кръстовището на Раковски и Васил Левски. Друг проблем е, че няма да има късни коли нито към Борово нито към Центъра.  :rolleyes:

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4298
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Вместимост на возилата
« Reply #9 on: 23.07.2014, 14:31:22 »
Аз обаче не знам за какво са ни толкова къси автобуси. Съчленените трябваше да бъдат поне 160, а късите - колкото да си заминат всички O305 и евентуално O302 Т.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17089
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Вместимост на возилата
« Reply #10 on: 23.07.2014, 15:08:45 »
Аз обаче не знам за какво са ни толкова къси автобуси. Съчленените трябваше да бъдат поне 160, а късите - колкото да си заминат всички O305 и евентуално O302 Т.

Някъде 80-90 мисля, че са достатъчни. Освен ако някой не мисли и да не се подновяват концесии и СО да поеме обратно линии.
мур

Offline Kingpin

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 466
    • View Profile
Re: Вместимост на возилата
« Reply #11 on: 23.07.2014, 15:09:39 »
Като се направи някакво разместване и линии като 78, 79, 108 и др. минат на къси, може би 126 съчленени и 110 къси ще е горе-долу добре като бройка. Но не знам как ще внесат 236 коли, а 268 ще бракуват.

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2567
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Вместимост на возилата
« Reply #12 on: 23.07.2014, 15:23:52 »
Но не знам как ще внесат 236 коли, а 268 ще бракуват.

Лесно - както вече стана при тролеите в депо Искър и както вече се случва в депо Надежда. В депо Искър 25 дълги Шкоди наследиха 38 Икаруса - който иска да го разбира като оптимизация, според мен е лудост. :angry:
Иначе и според мен бройката за къси автобуси е твърде голяма, а тази за съчленени - прекалено малка, освен ако както отбелязва Емо има вероятност една или друга концесия да не бъде подновена.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11516
    • View Profile
Re: Вместимост на возилата
« Reply #13 on: 23.07.2014, 15:30:24 »
Вероятно смятат да поорежат още автобусни линии след удължаването на метрото, и затова ще бракуват по-голяма бройка. Щирлиц неведнъж е казвал, че всички 0305 и 0302Т са за брак, тъй че 110 къси е ОК. Старите Конекта и някои БМЦта също ще се наложи в близките години да минат ОР.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3803
    • View Profile
Re: Вместимост на возилата
« Reply #14 on: 23.07.2014, 15:37:06 »
В Искър има и 30 къси шкоди, които по вместимост са равностойни приблизително на 19-20 дълги.  :) 78 може спокойно да мине на къси с две допълнителни коли на линия и затягане на разписанието, за 79 и 119 единствения проблем са индийците, 118 също би могъл да мине на къси със затягане на разписанието и допълнителна кола с интервал около 35 минути и т.н. Миналата събота се разходих до Мерина Поляна над Желява и 118 се влачеше като черва по Ботевградско и Челопешко шосе и курсът спокойно може да бъде съкратен до 105 минути двупосочно. Единствените линии за които категорично са нужни съчленени автобуси са 76, 85/285, 94, 113, 120, 204, 213, 280 евентуално и 604 може би се нуждае от такива в делник пик всички останали линии могат да се обслужват с единични при адекватно сгъстяване.  :rolleyes:
« Last Edit: 23.07.2014, 15:42:12 by V.Peichev »

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2567
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Вместимост на возилата
« Reply #15 on: 23.07.2014, 15:44:11 »
Единствените линии за които категорично са нужни съчленени автобуси са 76, 85/285, 94, 113, 120, 204, 213, 280 евентуално и 604 може би се нуждае от такива в делник пик всички останали линии могат да се обслужват с единични при адекватно сгъстяване.  :rolleyes:

Да, линии като 11, 83 и 102 да речем са просто идеални за къси автобуси, даже може да им се поразреди интервала, да не се хаби ценен ресурс...
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4298
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Вместимост на возилата
« Reply #16 on: 23.07.2014, 15:46:48 »
Ако не се подновят концесиите, 1, 3 и 5 трябва задължително да минат отново на съчленени автобуси, така че не е удачно да смесваме концесиите и бройката на автобусите.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3606
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Вместимост на возилата
« Reply #17 on: 23.07.2014, 15:48:16 »
В Искър има и 30 къси шкоди, които по вместимост са равностойни приблизително на 19-20 дълги.  :)
Преди идването на Шкодите в Искър имаше 70 Икаруса. 55 тролейбуса, 30 от които соло, замениха 70 съчленени.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17089
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Вместимост на возилата
« Reply #18 on: 23.07.2014, 15:48:41 »
Единствените линии за които категорично са нужни съчленени автобуси са 76, 85/285, 94, 113, 120, 204, 213, 280 евентуално и 604 може би се нуждае от такива в делник пик всички останали линии могат да се обслужват с единични при адекватно сгъстяване.  :rolleyes:

Да, линии като 11, 83 и 102 да речем са просто идеални за къси автобуси, даже може да им се поразреди интервала, да не се хаби ценен ресурс...

И естествено да се увеличи курсът, че да не се вдига никъде повече от 20 км/ч.

Нека все пак да се обяви търгът, пък ще видим. То сега в някое интервю може да се каже, че ще се закупят и 300 нови автобуса.
мур

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3803
    • View Profile
Re: Вместимост на возилата
« Reply #19 on: 23.07.2014, 15:49:23 »
11, 83 и 102 също са за съчленени автобуси, извинявам се за пропуска.  :( Но като цяло линиите в София нуждаещи се от съчленени автобуси са малко и е нормално да има повече единични.  :) 1 и 5 спокойно могат да се обслужват с единични автобуси с интервал 15 минути целодневно евентуално при нужда 11-12 и 30 минути след 20ч.,  3 трябва да е на 30 минути целодневно и на 60 след 20ч.  :) Съчленени автобуси с интервал над 15 максимум 20 минути не дават качествено обслужване, много по-добре е да вървят единични на по-малък интервал.  :)