Author Topic: Транспортното обслужване на северните и северозападните квартали  (Read 5210 times)

Offline dan

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 836
    • View Profile
Според мен не трябва Метрополитен да иззема функциите на БДЖ, а просто да се оздрави дружеството и да спрат да го съсипват нарочно. В Париж RER се стопанисва от SNCF, не от RATP,  на които никак не им липсва опит, все пак поддържат 14 линии на метрото, всички трамвайни и автобусни линии на града. В Лондон мисля също, че влаковете от National rail са отделни от метрото като структура,  нищо, че минават през центъра на града.
Тук бих те допълнил за Лондон с това, което знам и ще се опитам да направя аналогия до колкото мога. National Rail е нещо като нашата НК "ЖИ" и стопанисва британската влакова железопътна мрежа. Има много на брой превозвачи (около 31), които са аналогични на БДЖ ПП, някои подизъплинтели на други. Лондонският TFL е нашият ЦГМ до колкото можем да кажем, че ЦГМ е над СЕ, СА и Метрополитен. А към момента е оператор по едно от направленията. Отделно там метрото е разделено на 2 основни направления Subsurface и Deep Tube, което от своя страна се разделя още. Трамваите са отделен оператор, автобусите са много оператори, повечето от които нямат нищо общо помежду си, докато някои са подизпълнители на други.
Т.е. това, че има много дружества и оператори не е никакъв проблем картите за определена зона (в нашия случай примерно цялата градска мрежа) да важат в съответните граници на зоната. Дали Метрополитен може да осъществява влаков превоз на пътници или просто БДЖ ще сключи договор с ЦГМ няма значение. Има начин да се случат нещата. Отделно както така или иначе кондукторите започват да проверяват влаковете след гара Север, някой път и по-късно е нъплно допустимо на гарите на територията на общината да се сложат турникети, а след последната гара от зоната (общината) кондукторите да проверяват билетите.

Offline fafan

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 674
    • View Profile
    • Email
27 се обслужва добре, не знам защо имаш забележки. На първата спирка от Мария Луиза се качват между 15 и 20 човека на курс, което се събира без проблем в БМЦ-тата. След кратка справка в интернет можеш да отидеш 5 минути преди тръгване и не се налага да чакаш

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1063
    • View Profile
Повози се в час пик и ще разбереш, защо имам забележки. За град с население 15 хил. души, не знам дали автобус на 35-40 минути е адекватно обслужване. Требич и Илиянци също го ползват. Може да питаш и хората, които пътуват, какво им е мнението. За Владая и Мърчаево има автобус на 13-14 мин., ама хората си го извоюваха, а ние имаме търпение граничещо с лудост. На Мария Луиза се качват 15-20 души, но и на Агресия се качват още толкова, на ЗАГ Динамик още толкова и става много задушевно.

Online RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6145
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Ама чакай малко. Кога ядохте кифтетата ни ривахте. Не може хем да се удължи маршрутът, хем да се запази интевалът на движение. Ако се върне 27 до АС Илиянци ще стане на 13-14 мин. Така устройва ли те? Аз чакам 213 по 18 мин през деня, само защото на Младост пуснаха метро. Мърчаевци може и да имат автобус на 14 мин, но същият ги стоварва на първата обща спирка с трамвай, а не на Красно село или Руски паметник.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3662
    • View Profile
27 определено стана прекалено разреден след удължаването - нужна е допълнителна кола, може би и две. 29 трябва да е с целодневни две коли делник и празник, 26 да се подсили с една празник и така в общия участък при добра синхронизация е достижим интервал 24-25 минути извън пик и празник и 25 може да се закрие. :rolleyes:

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1063
    • View Profile
Радо, устройва ме да върти на Илиянци, обаче трамвая да се движи по релси, а не пълзейки по някакво подобие на релсов път. По трасе на което отдавна му е минала експлоатационната годност и в момента е опасно. Трамвая го взема това разстояние за 18 мин., а автобуса за 14. И знаеш ли защо го удължиха до "Мария Луиза"? Не защото им пука за хората, а за да си направят ПР преди изборите. Ако толкова много им пукаше на Димов и Райчева за хората от Надежда и Нови Искър щяха да осигурят една допълнителна кола за А27. А ти чакаш 213 по 18 мин. не заради младосткото метро, а защото те управляват некадърно и прогониха хората от обществения транспорт.
« Last Edit: 10.04.2017, 13:15:47 by UMSofia »

Offline mitakis

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2820
  • 2660
    • View Profile
Застъпвам мнението на  UMSofia за 27. От преди година и повече имаше подписки за удължаване на 27 до някоя метростанция, но стана точно преди избори. Резултатът от удължението обаче е отрицателен. Въпреки че последните си години прекарвам в Банишора и ми е хипер удобен, предпочитам по-редовен автобус до Агресия/СТЗ/АС Илиянци. Вероятно докато не се направи новият Рожен, този маршрут ще остане.

Offline TRAMS SOFIA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • Skype Me™!
    • View Profile
Повози се в час пик и ще разбереш, защо имам забележки. За град с население 15 хил. души, не знам дали автобус на 35-40 минути е адекватно обслужване. Требич и Илиянци също го ползват. Може да питаш и хората, които пътуват, какво им е мнението. За Владая и Мърчаево има автобус на 13-14 мин., ама хората си го извоюваха, а ние имаме търпение граничещо с лудост. На Мария Луиза се качват 15-20 души, но и на Агресия се качват още толкова, на ЗАГ Динамик още толкова и става много задушевно.
Къде ги видя 15-20 души. Вчера се качиха поне 30. Маршрута е добър но трябва 1-2 допълнителни коли.

Offline TRAMS SOFIA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • Skype Me™!
    • View Profile
Имам една идея.25 се закрива и колата се прехвърля на 27.За обслужването в надежда - нямам думи.Делник рейсове на 20 и 40 минути.Събота и неделя на 30 и 60.Според вас това адекватно транспортно обслужване ли е?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8087
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Kipersville transport portal
    • Email
Отправи питането си към mitakis, той е запознат с този район. Той беше споделил с мен идеята 26 и 27 да се върнат до автостанция „Илиянци“, 26 да се изведе от Мировяне, за да може да се синхронизира ефективно с 27, 29 се извежда напълно от града с маршрут Балша - гара Курило и се възстановява 87, което също така може да се случи и като трамвайна линия с още един чифт криви на „Рожен“ и „Илиянско шосе“, но да не навлизам в офтопик.

Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото постиженията ни са истински, целите ни искрени, а страстта е нашата мотивация!
За да бъде София един хубав град с качествен градски транспорт.

Offline TRAMS SOFIA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • Skype Me™!
    • View Profile
Аз живея в Надежда 1 и транспорта е......
26 му трябва още една кола празник и да се стегнат разписанията.Сутринта на ул.Хан Кубрат беше на -3 последва влачене, а на Стоков Базар Илиянци на -4 .Въобще не е приятно, особено в дъждовно време да чакаш рейса под дървото(няма спирконавес)и той да те подмине.Просто ако не сгъстяване на 285 трябва вътрешнокварталните транспорт. Пример А185 :метростанция хан Кубрат> ул.Хан Кубрат>ул.възрожденска>ул.Кирил Дрангов>ул.Георги Войтех>Конст.Бодин>ул.Царевец>ломско шосе>автостанция Връбница