Author Topic: Предложения за маршрути при ремонти  (Read 9163 times)

Offline tm0

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2678
    • View Profile
Тоест ремонтът ще започне от Мария Луиза и към Орландовци, а не обратно. И готови ли са маршрутите на трамваите? И най последно горе-долу колко време ще продължи ремонта?

Предлагам 3 да върти на надлез Надежда, 4 - първо да оставя пътниците на предгаров площад и след това да почива на Струга, а 18 - метростанция хан Кубрат. Депо Банишора не е подходящо за въртене (заради стрелката в подлеза), но ако искат да е интересно - може да стане в Клокотница! Никакво съкращаване на коли, разбира се.
« Last Edit: 23.02.2015, 13:20:27 by RADOCVET »

Offline qwerty95

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 714
    • View Profile
    • Email
 :) Най-вероятно и 3, и 4, и 18 ще въртят на гарата.
А това за Клокотница би било супер, да.  :)

Online Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6171
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
... Депо Банишора не е подходящо за въртене (заради стрелката в подлеза), но ако искат да е интересно - може да стане в Клокотница! ...
Към Клокотница има само един коловоз, ще е интересно занимание, но надали има някой нормален, който да върти за срок от минимум половин месец, трамваи там.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7938
    • View Profile
18 линия ще е много полезна от журналист до гарата . Ами ако ремонта съвпадне с ремонта на Руски паметник? Тогава може 4 да е Гарата - Съдебна палата.Или Гарата -Възраждане .Най -добре да си се върти там по Струга -гарата .А като почива на Струга , тамън и 1 ще почива заедно с нея - както 12 като почиваше на Журналист , покрай нея и 18 намазваше .
добре , че не работите в Общината , че тия предложения много биха се понравили на Хари Потър и сие.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2032
    • View Profile
    • Email
To по-добре 18 и евентуално 3 да се изпратят до гара Север, няма смисъл до Хан Кубрат, защото там  ще пречат на ТМ7. За ТМ4, възможно е по Струга да върти, но тогава ТМ1 трябва да не минава по Струга, това означава още един променен маршрут.

ПП: Ако искате упражнения, ТМ18 може и на Триъгълника да върти, или дори на Козлодуй, ще оставят едни 10-15 метра, за да може трамвая да влиза и фазата на светофара съответно на ТМ3 ще служи за обръщане. Това би било едно добро решение, а автобус ТМ18 може да се движи от автостанция Орландовци-> бул "Първа българска армия"-> Каменоделска-> Козлодуй->десен завой по улицата по която се влизаше в Клокотница, оттам излиза на общината и прави ляв завой за да се включи по Мария Луиза. Така ТМ18 спира на спирката и от същата спирка хващаш автобуса, но едва ли ще е възможно.
« Last Edit: 23.02.2015, 15:36:51 by btr95 »
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline pavel75

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 184
    • View Profile
А защо ТМ18 не се закрие по време на този ремонт и да се подсили ТМ12?

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
А защо ТМ18 не се закрие по време на този ремонт и да се подсили ТМ12?
Ако под подсилване имаш предвид 2-3 коли да но пак според мен няма да е рентабилно, защото в Илиянци няма нужда от трамвай чак толкова на често. Това последното според общината!!!
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2715
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Аз бих предложил да се закрие 18.
3 да са удължи до Журналист, а 4 да е до Гарата.
С колите на 18 да се подобри обслужването на 3 и 4.
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3724
    • View Profile
Подсилване на ТМ12 с 2-3 вагона ще доведе до полупразни вагони - от Илиянци до Надлез Надежда в момента ТМ11 е на около 10 минути в пик, ТМ12 на 11-12 с 2-3 допълнителни вагона ще стане на около 8 съответно се получава сумарен интервал 5-6 минути Илиянци не генерира чак толкова голям поток. Евентуално ако се пуснат единични T6A2 по 12 подобно сгъстяване би имало някакъв смисъл, но не съм уверен, че има смисъл.  :rolleyes:

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3724
    • View Profile
Идеята с удължаване на 3 до Журналист е съмнителна - курсът става много дълъг, трамваите няма да са равномерно натоварени по маршрута - ще има прилично натоварване от Журналист до Централна Гара и съответно ще се наложи сгъстяване, а в същото време по Ботев и Стамболийски трамваите ще са полупразни до почти празни като резултат от сгъстяването.  :rolleyes:

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4396
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Моето предложение, което би се приело с компромис от ватманите - Захарна фабрика - Ботев - Ц.Гара - М.Луиза - Съдебна палата - Македония - Никола Петков, времето еднопосочно със сегашните разписания е 65 минути, обиколката е 130 без почивките. 18 се закрива като паразитна линия, 5 коли от нея, 6те от 3 и 6те от 4 стават 17 коли с обилна почивка на Захарна фабрика на всеки курс - 15 минути поне. Линията ще е с интервал от около 8 минути грубо. Възможно е и останалите 5 коли да заминат към тази линия, стават 22 коли с интервал 6 минути, възможно е и от тези останали 5 коли да се пренасочат две към 12, а другите три да изчезнат. Ако е проблем за ватманите да стоят по 2 часа без почивка, въпреки, че сега се случва и по повече време да не се отлепват от столовете, линията се запраща до Бъкстон и почивката си цепи на 2 - 7 минути на Бъкстон и 8 на Захарна фабрика.
АА, да, така се запазва безценната връзка на 3ката с Гарата, както и се възстановява тази на 4ката. Трамваите - всички чешки от Банишора, а които не стигат - 7** и 8**, нощни коли например.
« Last Edit: 23.02.2015, 18:24:18 by mihailo »
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12469
    • View Profile
    • Email
Моето предложение, което би се приело с компромис от ватманите - Захарна фабрика - Ботев - Ц.Гара - М.Луиза - Съдебна палата - Македония - Никола Петков, времето еднопосочно със сегашните разписания е 65 минути, обиколката е 130 без почивките.
По това трябва да пуснат спални вагони. Всъщност това трябва да е линия 34 : 3+4

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4396
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Интересно ми е схващането на всички, че видиш ли, всеки пътува от крайна до крайна спирка. Благуне, за какво са ти спални вагони? Едни ще го ползват от Никола Петков до Красно село, други от Македония до Лъвов мост например, трети от гарата до Опълченска. Единствените хора, за които ще е дълъг маршрут са ватманите. ;)
П.П. след като в Захарна фабрика видят трамвай по-често от веднъж на 3 часа и половина, мисля, че пътникопотока ще се засили определено.
« Last Edit: 23.02.2015, 22:35:19 by mihailo »
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6249
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Когато няма да се ползва от край до край няма смисъл от толкова дълъг маршрут. Просто ще има две линии - една от Зах. фабрика до Гарата и друга от Гарата до Н. Петков. Освен всичко друго натоварването по двете линии е различно и съответно трябва да са на различни интервали.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2032
    • View Profile
    • Email
Когато няма да се ползва от край до край няма смисъл от толкова дълъг маршрут. Просто ще има две линии - една от Зах. фабрика до Гарата и друга от Гарата до Н. Петков. Освен всичко друго натоварването по двете линии е различно и съответно трябва да са на различни интервали.
То по тая логика да закрием ТМ6, защото на две от спирките не се качват хора и да разделим линията на две. И често генерирането на пътникопоток зависи от интервала, затова няма пътникопоток по ТМ19, защото минава по три пъти на ден, същото се отнася за А28.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4396
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Удачна идея би било да се обединят 4 и 18 и да стане линия Журналист - Никола Петков. Многократно сме казвали, че този маршрут е ценен. 3 до Ц.Гара.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6249
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
За такава линия нали се спомена, че като преместят Съда на Борис III, ще се разкрие линия, свързваща новата сграда със старата на Римската стена. Така че скоро очакваме развитие по въпроса.

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2715
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Удачна идея би било да се обединят 4 и 18 и да стане линия Журналист - Никола Петков. Многократно сме казвали, че този маршрут е ценен. 3 до Ц.Гара.
А къде ще почиват ватманите?
Според мен е много по-добре да има дълга линия, отколкото разделена на две.
Вариантът за обединениео на 3 и 18 в една линия от Захарна Фабрика до Журналист и 4 до Централна гара е доста приемлив вариант.
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2032
    • View Profile
    • Email
Все пак, не забравяйте, че тези линии временно ще бъдат така че едва ли ще се правят генерални промени, но си мисля дали не е лошо да се помисли за радикална промяна на ТМ3 и да не върви към Орландовци, но при условие, че ТМ4 се върне по Ботев естествено.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7938
    • View Profile
Моето предложение, което би се приело с компромис от ватманите - Захарна фабрика - Ботев - Ц.Гара - М.Луиза - Съдебна палата - Македония - Никола Петков, времето еднопосочно със сегашните разписания е 65 минути, обиколката е 130 без почивките.
По това трябва да пуснат спални вагони. Всъщност това трябва да е линия 34 : 3+4
То защото предложението 3 от Захарна до Гарата и 4 Никола Петков до Гарата не е врат а е шия . Само да напомня на незнаещите , че тм 1 беше с курс 164 минути.