Author Topic: Предложения за маршрути при ремонти  (Read 9309 times)

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2513
    • View Profile
Установих, че щеше да е най-удобно витошките автобуси от Зоопарка да се движат по маршрута на А94 до НДК вместо до Зоопарка през бул. "Никола Вапцаров". Пробегът е по-къс - 2.1 срещу 3.6 километра, а да не говорим за удобството за пътниците. Крайно време е системата да се разчупи и да започне да мисли повече за клиентите си и по-малко за кръгчетата на джипиеса.

Да, знам, че крайградски линии не трябва да навлизат в центъра, но в случая можеше да се направи изключение поради по-добрата свързаност с метрото. Връзката с А83 се заменя с А102, а другите връзки си остават. В момента маршрутите противоречат на транспортната логика и рядко виждам пълни автобуси в Хладилника.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2288
    • View Profile
Как така ще се стига до НДК с едно билетче! Трябва да се дупчат най-малко по две в посока! Според СО.
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3768
    • View Profile
Най-доброто решение щеше да е от Симеоновско Шосе по Екатерина Ненчева, Могилата, Сребърна и кръгово обръщане около Парадайз Мол. Така се запазват удобни връзки с 83, 88, 120, ТМ10 и МД2 като се избягва навлизането на крайградски автобуси в центъра, намалява се пробегът и се избягват задръстванията между Семинарията и НДК, втората и третата улица са достатъчно широки за безпроблемно минаване на единични автобуси. :rolleyes:
« Last Edit: 21.08.2016, 21:41:51 by V.Peichev »

Offline dj_the_bus

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1685
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Николай Попов
    • Email
Не само в София я има тенденцията да не се осигурява първо обхода после големият ремонт. За кв. Витоша- Хладилника - Кръстова вада - много по-лесно и логично е първо Могилата- Парадайз да се облагороди, да се сметне светофара и тн после да се затвори Черни връх. Чудя се как така години наред никой не се захвана да увеличи изходите от Сребърна/Хенрих Ибсен към Околовръстното. Че то до някъде си има улички и черни пътчета. Излишно целия трафик се тъпче на три пункта- Симеоновско, Черни връх и България. Сега само два... Ха е станал инцидент (пръсне се тръба, обърне се камион) 1/4 София ще замръзне в задръстване. Та по-редно беше да се оправят и облагородят ул. 420 (продължение на Луи Айер), ул. Никола Крушкин, ул. Емилиян Станев, Филип Кутев, Могилата и към Флора Кънева. Така да има няколко изхода към околовръстното мисля, че няма да има задръствания. Не мога да си обясня тази политика и архитектура да се събира трафик по едни и същи места и да стават колони.
Та при по-нормални условия не виждам пречка автобуси да си минават през кв. Витоша, дори като редовен маршрут.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2513
    • View Profile
Не е съвсем свързано, но мисля, че повече хора ще го видят тук - https://consultations.tfl.gov.uk/

Дали някога ЦГМ и СО ще узреят да направят предварително обсъждане на предстоящи експериментални автобусни промени. Така ще има повече информираност, когато се пускат нови линии (А304) и ще може да се прецени дали планувани промени биха се приели от пътниците (А110). Смятам, че няма да коства много да се добави секция "Планирани маршрутни промени" и да се администрират получените отговори. Така ще се избегнат безумни решения като предложеното преди време разделяне на А72, което изтрая два-три дни, и гимнастиките около бл. 202 в Младост.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775