Author Topic: Предложения за маршрути при ремонти  (Read 8795 times)

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12323
    • View Profile
    • Email
Предвид наличието на трамвайни обръщала около гарата, надали ще има някакви радикални промени.
Все пак ми се ще ТМ4 да е до гарата, да направят анализ, че се пълни оттам, и след ремонта да не я връщат повече в Орландовци.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4322
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Я си размърдайте сивите вещества малко! Линия Никола Петков - Журналист няма къде да почива - На Журналист върти още една линия, на Никола Петков също. Линия Никола Петков - Гарата няма къде да почива - ако на Струга върти и трета линия, мазалото ще е умопомрачително. Затова линия Захарна фабрика - Никола Петков е най-удачна.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1039
    • View Profile
Размърдваме си сивите вещества и стигаме до извода, че в тази тема малко коментираме нероден Петко. Това са временни маршрути и е напълно вероятно да са неефективни. Да не би 6А и 12А да бяха ефективни при ремонта на подлез "Надежда". Дрънкаха се с по 5-6 пътници. Както мисля, че София 70 спомена по-назад в темата, не се знае дали ремонта към Орландовци няма да съвпадне с този на Руски паметник. Пък и до колкото зная ще се ремонтира само улица "Козлодуй", до колелото в Орландовци имаше обществени поръчки за проектиране, но не и за строителство. Поправете ме, ако греша, аз ще се радвам ако ремонтират цялото трасе, но едва ли ще стане цялото тази година. Колкото до временните маршрути, при ремонт на трасето до Орландовци не виждам смисъл ТМ18 да се движи, тъй като ще дублира изцяло 12. ТМ4 би могъл да върти на Струга, като за времето на ремонта се промени маршрута на ТМ1 без да обикаля по Струга, за да може четворката да почива там, а тройката би могла да върти на "Надлез Надежда". Мен повече ме притеснява факта, че имаме линии в редовна експлоатация, които са неефективни, като ТМ1 и ТМ19. Последно време единицата в района на гарата я виждам абсолютно празна или с по няколко души и това е съвсем нормално, защото такива къси линии често са доста безполезни. Това обаче е за темата за оптимизация на ТМ маршрутите, където предложих промени за тези линии, но очевидно не се харесаха, защото не последваха никакви коментари.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7942
  • СОФИЯ 70
    • View Profile
    • Email
..., защото такива къси линии често са доста безполезни...
Сакън ! Тук можеш да намериш дузина участници , които ще те убедят в обратното!

Offline btr95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1987
    • View Profile
    • Email
Я си размърдайте сивите вещества малко! Линия Никола Петков - Журналист няма къде да почива - На Журналист върти още една линия, на Никола Петков също. Линия Никола Петков - Гарата няма къде да почива - ако на Струга върти и трета линия, мазалото ще е умопомрачително. Затова линия Захарна фабрика - Никола Петков е най-удачна.
Веднага давам разрешение, няма линията да е до Никола Петков, а само до Бъкстон, ТМ5 е достатъчно начесто. И както казва моята професорка, вече имаме какво?.... М,м,м, място за почивка.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2973
    • View Profile
Измислих решение на проблема с автобусните линии към Дружба и Литището, ако наистина се окаже, че ще са необходими няколко месеца за остраняване на аварията.

:arrow:
Спира се автомобилното движение и в другата част на бул. "Христофор Колумб" (посока изход от ж.к. Дружба). Така или иначе жителите и гостите на ж.к. Дружба не могат да влязат в квартала от това място и трябва да преминават през бул. "Асен Йорданов", бул. "Копенхаген" и ул. "Димитър Пешев". Ще се научат, че ще трябва и да излизат от квартала по съответните булеварди и улици.

На това място се махат няколко от бетонните колчета и се прави връзка с малко асфлат между двете пътни платна.

Автобусите се пускат двупосочно през затворената връзка на бул. "Христофор Колумб" като тези, които се движат в посока Дружба/Летище, ще правят малка обиколка по ПВ Младост, след това по затворената за автомобили връзка на бул. "Христофор Колумб", след това надясно по бул. "Цветан Лазаров" и по маршрутите си.  ;)

Ето и примерна временна организация на движението:

Със светло зелено е отбелязана съществуваща разделителна ивица от бордюри. С жълто са отбелязани поредица от временни пътни знаци Г9 и Г10, сложени един на гърба на другия, които задължават шофьорите да се движат от съответната страна. С червени стрелки са отбелязани автобусните маршрути в посока Дружба/летище. Със светло сини стрелки са отбелязани автобусните маршрути в посока Младост/център. Автобусите посока Дружба ще дават предимство на автобусите по А84 и А88, които искат да се включват по бул. "Александър Малинов" (това е знак Б1, ако не се вижда добре).

Останалите автомобили, които искат да се движат от бул. "Брюксел" към бул. "Цариградско шосе" (от летището към центъра) ще бъдат отклонявани по маршрута на А84  :arrow: под моста на бул. "Цариградско шосе", надясно по локалното до кръговото на площад на авиацията и оттам - който накъдето иска.
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11463
    • View Profile
Предложи го направо на дирекция Транспортна инфраструктура: http://www.sofia.bg/tu1.asp?dir=69

Принципно колите няма да пречат в посока Цариградско, там няма какво да ги задържа. В посока Дружба надали ще са много колите, които ще правят двойна обиколка през детелината на Малинов и Цариградско, достатъчно е да има табели на площад на Авиацията и при Метро, за да минават оттам.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2973
    • View Profile
Моето предложение е само за автобусите на градския транспорт! Цялата връзка на бул. "Христофор Колумб" в посока изход от ж.к. Дружба ще бъде забранена за автомобили!  ;) Ако има и автомобилен трафик, пресечните точки стават твърде много и опасни за движението. За това оттам ще се движат само автобусите, а останалите автомобили ще си търсят алтернативи.  ;)

Предложи го направо на дирекция Транспортна инфраструктура: http://www.sofia.bg/tu1.asp?dir=69
Доколкото знам преложенията до там трябва да са в писмен вид и да се предават лично в деловодството на общината. На мен няма да ми се получи, защото съм непълнолетен. Ако някой желае да го предложи, нямам нищо против и му преостъпвам идеята!  :)
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12323
    • View Profile
    • Email
Насочените срещу посоката автобуси са в конфликтна ситуация с идващите откъм аерогарата в посока Окръжна болница. Затварянето, и то в двете посоки, на връзките Колумб-Цариградско ще направи безумни задръствания на Винарово колело. При това там точно в посока Армеец-Плиска придвижването е по-тегаво заради трудното влизане в кръговото.

Всъщност проблемът с променените маршрути на МГТ не е толкова драматичен - губи се обслужване на Окръжна болница и Държавна печатница, до които стигат и други линии. Пробегът на повечето линии без А88 не се променя значително. А ако се отмени спирането на нетитурярните спирки по Искърско шосе и Цв.Лазаров, вероятно и в разписанието няма да има нужда от промени.
« Last Edit: 09.04.2015, 17:05:30 by blagun »

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2973
    • View Profile
Насочените срещу посоката автобуси са в конфликтна ситуация с идващите откъм аерогарата в посока Окръжна болница.
Аз съм го написал - ще има пътен знак, който ще дава предимство на автобусите по А84 и А88, които се включват по бул. "Александър Малинов" пред автобусите, които слизат към Дружба. При условие, че става дума само за трафик от автобуси - подобни засичания ще бъдат редки.  ;)

Затварянето, и то в двете посоки, на връзките Колумб-Цариградско ще направи безумни задръствания на Винарово колело. При това там точно в посока Армеец-Плиска придвижването е по-тегаво заради трудното влизане в кръговото.
Дружбенци имат много други алтернативи - бул. "Шипченски проход"; минаване през ж.к. Слатина (по маршрута на А404); минаване през кв. Христо Ботев; метрото  ;).

Направих си труда да сметна разликите в пробега при сегашните променени маршрути:

А84 :arrow: -290 метра

А88 :arrow: +3950 метра  :/

А204 :arrow: +110 метра

А604 :arrow: -370 метра

Трябва някой в общината да направи точна сметка на броя курсове и съответно сумарното изминато разстояние по А84 и А204 за периода на отстраняване на аварията (ако маршрутите останат като сега), и да се плати по-малко на Карат С, защото така като гледам със сигурност се спестяват няколко стотин километра за няколко месеца.  ;)
« Last Edit: 09.04.2015, 17:45:04 by vasko »
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2693
  • R.I.P 1210
    • View Profile
По новините казаха,че очакват ремонта да продължи 4-5 дни, затова не избързвайте с големите промени и орязването на приходите!

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4322
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Ох той нашия се загрижил и за завишените приходи на Карат-С :crazy: Не се безпокой душко, не се безпокой, те и без това не плащат на Карат-С, едва ли ще ги изплатят и тези :help:
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6025
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Измислих решение на проблема с автобусните линии към Дружба и Литището, ако наистина се окаже, че ще са необходими няколко месеца за остраняване на аварията.

Мамин златен, измислил той...
И друг път съм казвал че ВОД с рисунки по карти не се прави. Трафикът Дружба-Младост/Цариградско и Летище-Цариградско е толкова мощен че като натикаш всичко в една лента автобусите ще закъсняват и ще изразходват повече гориво отколкото обиколката през Асен Йорданов.
Осван всичко това - Трасето Летище - Цариградско - Орлов мост - България - Бояна е със специален статут (правителствено) и не може ей така да се затваря, стеснява и пр. без за това да са се произнесли компетентните държавни институции (ДАНС, НСО...). Поради същата причина няма пасарелка при Дъ мол и спирка от другата страна, защото не разрешиха.

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2973
    • View Profile
Трафикът Дружба-Младост/Цариградско и Летище-Цариградско е толкова мощен че като натикаш всичко в една лента автобусите ще закъсняват и ще изразходват повече гориво отколкото обиколката през Асен Йорданов.

Няколко пъти написах, че предложената от мен временна организация се отсаня само и единствено за автобусите на МГТ. Движението на всякакви други ППС е забранено там, където съм начертал стрелки, т.е. автобусите няма да закъсняват и секунда.  ;)

Трафикът от Дружба ще си търси други изходи от квартала.

А трафикът от летището (от бул. "Брюксел") за центъра ще бъде пренасочен да обикаля през локалното (както се движи А84) и през кръговото на площад на авиацията, а трафикът летище - Младост си остава без промяна.  ;)

Осван всичко това - Трасето Летище - Цариградско - Орлов мост - България - Бояна е със специален статут (правителствено) и не може ей така да се затваря, стеснява и пр. без за това да са се произнесли компетентните държавни институции (ДАНС, НСО...).
А как тогава бяха разрешени няколкото различни организации при ремонта на бул. "Цариградско шосе" точно в този район? Ако се налага да мине някоя делегация, то просто ще има една патрулка на място, която ще пропусне делегация по директната връзка от бул. "Брюксел" към бул. "Цариградско шосе" и после ще възстанови временната организация за автобусите.

Пак казвам - смятам, че моето предложение е приложимо при условие, че се налага няколко месечно затваряне на входа на бул. "Христофор Колумб". Иначе, за 4-5 дни може и сегашната организация да свърши работа.


Поради същата причина няма пасарелка при Дъ мол и спирка от другата страна, защото не разрешиха.
Така е, като в тази държава са важни политиците, които минават няколко пъти в месеца оттам, а не обикновените хора, които целодневно биха използвали такава пасарелка и спирка.  :angry:
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4322
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Така е, като в тази държава са важни политиците, които минават няколко пъти в месеца оттам, а не обикновените хора, които целодневно биха използвали такава пасарелка и спирка.  :angry:
Когато Джон Кери беше в София, забраниха отваряне на прозорци и стоене по тераси в центъра на града, и тогава всички пропищяха, че наглост било. Но това е изискването на САЩ, и ако някой беше гръмнал Джон Кери, всички, които мрънкаха щяха да лежат в масов гроб. Държавен протокол, мерки за сигурност, anyone? :help:
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2973
    • View Profile
В такъв случай може просто пасарелката да бъде затворена за използване от пешеходци по време на преминаване на делегацията (както забраняват преминаването през подлезите на булеварда), но смятам, че няма никакви резонни основания да забранят самото построяване на пасарелката!  :angry:
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6025
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
....
Трафикът от Дружба ще си търси други изходи от квартала.
...

Що за наглост!


Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2973
    • View Profile
....
Трафикът от Дружба ще си търси други изходи от квартала.
...

Що за наглост!
Да питаме канализацията! Или може би Софийска вода, които трябва да я поддържат.

Това е аварийна ситуация, при която, според мен, трябва да се мисли с предимство за обществения транспорт и на второ място за частния (личен) транспорт.

Все пак ж.к. Дружба има повече възможности за изход от квартала, спрямо ж.к. Младост, примено.  :)
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3735
  • 9060
    • View Profile
    • Email
За твое сведение се плаща по километрите написани на ПЛОЧКАТА, нищо че вместо 279 вечерта излизат около 285 за 204 (4 на 4 обиколки) В едната посока е 17,000км, а в другата 17,300 по километраж, а по плочка 16,770 и 16,875км.
А идеята ти е абсолютно малоумна.... за тая работа си има Горублянско ханче, има бул. Копенхаген, има си и 4ти км. Може да е по-бавно в момента, но със сигурност е по-добре от това което ти предлагаш - вместо да е бавна само в едната посока да е бавно и в двете.....

Offline tm0

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2640
    • View Profile
Чак сега имах търпение да прочета глупостите с маршрутните промени, по повод аварията на колектора. Автобусите на частния оператор се движат по нарочно направени разписания за каране с газ. Няма време да се намалява пред дупки или да се обикаля, заради високата скорост, с която се спазват късите времена и се постига комфорт на бързо превозване. Возилата на частните оператори се трошат от неподдържаната инфраструктура - така са бус лентите в Дружбите и специално по бул. Асен Йорданов. Наистина е цинично някой да плаща по-малко, при положение, че това са най-поддържаните автобуси, които някога сме виждали и се очертава скоро да нямаме такива. А те се поддържат с оригинални части и истински добавки, което някои съфорумци смятат за невъзможно. Изобщо, ако средствата за ненужните кръгови (като това на Лъвов мост, което унищожи вековна история) се даваха за поддържане на бус лентите, дори и общинските автобуси и тролеите щяха да са в по запазени.
Никога не се съгласявайте на оперативни интервенции,преди да е потвърдено състоянието ви от лекар с друга специалност,както и от личния ви лекар.Четири цифрено число са хората,осакатени като животни с фалшиви диагнози!Нито една институция на желае да защити правата ви... Радио Реакция