Author Topic: MAN NL 262/263 (8027-8036)  (Read 15621 times)

Online comet

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 990
  • MAN Lion's City
    • View Profile
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #120 on: 26.09.2016, 08:54:22 »
Какво ще се случи с мановете, след като концесията вече изтече?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8867
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #121 on: 26.09.2016, 09:08:41 »
Или ще вземат концесия в друг град или ще ги продадат.

Offline ivan3275

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 993
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #122 on: 27.09.2016, 08:53:02 »
Колеги да ви питам,понеже в началната страница на темата в списъка с автобуси е писан 8037,пък до сега не сме го виждали поне аз,а и няма никаква снимка на него дали съществува такъв,защото виждам,че и ДК номер няма написан и ако има такъв какво представлява?
« Last Edit: 27.09.2016, 20:21:01 by ivan3275 »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8867
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #123 on: 27.09.2016, 09:28:01 »
Бяха докарали 8037 доколкото знам, но така и не се появи на линия.

Offline nokia

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 904
    • View Profile
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #124 on: 27.09.2016, 11:27:03 »
Да идват във Варна че ни трябва някое друго рейсче...

Offline marti40

  • Писател
  • **
  • Posts: 40
  • 5015 най-добрия автобус!
    • View Profile

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 548
    • View Profile
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #126 on: 20.10.2016, 00:16:38 »
Добре изглеждат. 800 000 км., 1999 г. Все пак са здрави и хубави машини и вероятно има още ресурс в тях. Интересно, че БМЦ не продават.

Offline ivan3275

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 993
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #127 on: 20.10.2016, 00:52:26 »
Има и друго нещо,което е интересно поне за мен,че BMC-тата 8001,8002,8003,8004,8005,8006,8007 и 8026 стоят непокътнати да не би да им е осъществен фиктивен брак,защото както знаем са бракувани,а изобщо не са разкомплектовани. Може би имат нещо в предвид или се лъжа? А хубаво би било да се продадат на някой град,който има нужда от градски транспорт заедно с другите BMC-та, които спряха преди дни. 

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8867
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #128 on: 20.10.2016, 07:40:43 »
Тези ВМС-та са съсипани. Карани са много хамалски и са поддържани много лошо дори и тези от 72. Вярно е че още нямат десет години, но мисля, че душата вече им е взета и може би трябва да ги стегнат доста добре, за да може да прелъжат евентуалния купувач, но според мен проблемите с шасито са им в кърпа вързани ако не сега то в много скоро време.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11390
    • View Profile
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #129 on: 21.10.2016, 01:21:47 »
Едва ли някой би купил ВМС, при положение че се продават много евтино втора употреба Солариси, Ситарота, О 405 Н, МАН-ове с климатици и всякакви екстри които са с класи над тесните и неудобни ВМС-та, които нямат дори климатик. Освен ако не ги продадат на цената за скрап може да има интерес. Ти ако можеш за тези пари да вземеш втора употреба Мерцедес Ситаро с климатик никога не би взел ВМС на 8 години нали?

А тия МАН-ове дето се продават поне на снимки изглеждат доста добре, с всички екстри и удобства за съвременен автобус. Не знам как са вдействителност не съм се возил на такъв. И какъв е тоя двигател 310 коня на къс автобус, много мощни ще да са.
« Last Edit: 21.10.2016, 01:24:50 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3882
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #130 on: 21.10.2016, 01:34:28 »
Абсолютни кенефи са. Нищо не става от тях.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11390
    • View Profile
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #131 on: 21.10.2016, 02:26:45 »
Забележете и колко приличат на новите ни МАН-ове тези МАНове, двойното стъпало където се влиза на най-задния ред седалки, кабината на шофьора, печките в салона май са абсолютно същите, скосеното стъкло където прозорците назад стават по-малки, а сигурно я има и системата за регулиране на температурата в салона. По лепенките се вижда че са били автобус на 99-та година. Допреди 10-тина години това е било много хубав автобус. Значи представете си че на около 20-годишна възраст и нашите нови МАН-ове ще изглеждат като тези в подобно състояние. Пак сравнително модерно и съвременно, но вече доста позахабени и разтропани.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8867
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #132 on: 21.10.2016, 07:48:59 »
Още могат да излязат автобуси от тях. Аз се обзалагам, че 73 йм е нанесла сериозни щети, но не вярвам да са непоправими за една година, просто „Тея Травъл“ нямаха никаква поддръжка и бяха оставили автопарка си да се оправя сам, а и линиите, от които „КАРАТ С“ с право са искали да се отърват са наистина ужасни. Аз съм се возил на първо време се сещам за 8031, но съм се возил поне два  пъти и не само в него. Личи си, че са били продадени заради износване, а и възрастта им също вече е сериозна, но не трябва да се забравя, че в чужбина не е като в България и возилата се пазят много повече, така че според мен, който иска може да ги стегне и да ги направи хубави автобуси. А за преживяването ми по булевард „Гоце Делчев“ шофьорите им бяха свикнали с него и въобще не ги щадяха ни най-малко, даже имаше такива, които си караха с абсолютно нормална скорост, все едно това не е този отвратителен паваж, а е гладка настилка.

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 548
    • View Profile
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #133 on: 21.10.2016, 08:48:25 »
8035 поне мога да кажа, че е супер автобус.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8867
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8037)
« Reply #134 on: 21.10.2016, 18:31:42 »
Той не се е движил по 73. Това е причината.  :D

Offline mitakis

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2992
  • 2660
    • View Profile
Re: MAN NL 262/263 (8027-8036)
« Reply #135 on: 12.05.2017, 11:50:15 »
8030 - E3027MB
8035 - E3022MB
/Продадени са на Пътнически превози Благоевград/

Offline ivan3275

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 993
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8036)
« Reply #136 on: 12.05.2017, 19:14:04 »
8030 - E3027MB
8035 - E3022MB
/Продадени са на Пътнически превози Благоевград/
Радвам се,че тези автобуси си намират нови собственици,че иначе е грехота да се похабяват наскоро купени читави автобуси.Сега останаха:8028;8029;8031;8033;.Скоро минах покрай гаража и забелязах,че липсват автобуси от редицата,но не забелязах колко липсват.
« Last Edit: 08.06.2017, 22:10:46 by ivan3275 »

Offline mitakis

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2992
  • 2660
    • View Profile
Re: MAN NL 262/263 (8027-8036)
« Reply #137 on: 08.06.2017, 16:04:28 »
Ъпдейт:
8032, 8034 и 8036 са с активни ГО и ги няма в гаража, но не знам къде се търкалят.

8027 също е продаден в Благоевград.

едит:
8034 е пернишки - PK8845BH.
« Last Edit: 17.07.2017, 13:57:42 by mitakis »

Offline ivan3275

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 993
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Re: MAN NL 262/263 (8027-8036)
« Reply #138 on: 05.09.2017, 23:06:02 »
Между другото понеже в другата тема за BMC-та на Тея Травел стана въпрос,че вече се знае очевидно кой е новият им собственик,а именно "Ди Ес Бус",то по повод MAN-овете искам да ви уведомя,че в гаража останаха само два автобуса,кога са продадени останалите два и къде са отишли един Бог знае.Остават и последните два автобуса и вече да се знае,че с тази фирма е приключено,макар че като се замислим май не е нищо приключено,защото има междуградски автобуси.

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1561
    • View Profile
Re: MAN NL 262/263 (8027-8036)
« Reply #139 on: 18.10.2017, 15:41:22 »
Мисля, че видях някой от Мановете в ето този гараж в Люлин https://goo.gl/maps/mq9h8uNtaCQ2 но не мога да кажа кой е, тъй като е точно до оградата и му се вижда само покрива. Зелен е и имаше стар инвентарен номер от рода 747 или 787, но не ми се издирва по досиетата да видя кой беше това...