Author Topic: Оптимизацията на автобусните линии  (Read 14314 times)

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3574
    • View Profile
За 404 определено е по-удачно сгъстяване до 10-12 минути пик, 14-15 извън пик и празник и 20 вечер, това би трябвало да стане с две допълнителни коли. За 84 е удачно подсилване с една кола и да не спира на всяка керемидка по Цариградско така интервалът в пик може да падне до 7 минути. :rolleyes: 113 е ненужна линия, по-добре е 111 да се пусне по Филип Аврамов за вътрешноквартален транспорт. :rolleyes:

Online wiNt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 318
    • View Profile
След като толкова пъти се дъвче колко безсмислена е 113, какво и кой печели от нея? Не веднъж съм се чудил защо не се прехвърлят тези автобуси по другите натоварени младостки линии или както се спомена вече по 404, които е прилично пълен (не че не е ОК с къси, но е по-логично да са там от 113).

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12323
    • View Profile
    • Email
След като толкова пъти се дъвче колко безсмислена е 113, какво и кой печели от нея? Не веднъж съм се чудил защо не се прехвърлят тези автобуси по другите натоварени младостки линии или както се спомена вече по 404, които е прилично пълен (не че не е ОК с къси, но е по-логично да са там от 113).
По-скоро е смислено А111 да се насочи по Ф.Аврамов на мястото на А113. Иначе по направлението с три метростанции има далеч повече транспорт, отколкото по направлението без метро.

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1335
    • View Profile
По 404 не мисля, че някога ще бъдат пуснати О 345 и причината е много проста - фандъка е казала, че ще подмени новите автобуси там с още по-нови. А дали са удобни, достатъчно и прочие е друг въпрос...

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10718
    • View Profile
    • Email
Ами тогава на 84 да ги пуснат. Колко свободни О 345 Г има? Днес също наблюдавах в 84 тъпканица и едвам да се затварят вратите от хора. В 404 около спирката на ВТУ и в двете посоки беше същата работа. Ако искате ще ви снимам да прецените дали не е по-добре част от колите да са свободните О 345 Г/Конекто. Помеждудругото на 75 пак бяха пуснали съчленен, по-добре ли е да е там, вместо на 84 или 404?
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1335
    • View Profile
По 84 е същата работа.

Online Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2691
  • R.I.P 1210
    • View Profile
По 84 има ли проблем да се пусне съчленен автобус като резерва ? Евентуално през теснотията около летището да не може да мине дълъг автобус  ?  За 404 доколкото разбрах проблем няма.

Online ivaylostoenchev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 477
    • View Profile
По 84 има ли проблем да се пусне съчленен автобус като резерва ? Евентуално през теснотията около летището да не може да мине дълъг автобус  ?  За 404 доколкото разбрах проблем няма.
На 284 малашевци едно време са пускали дълги автобуси, така че би трябвало да няма проблем за 84

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3574
    • View Profile
За Loud Festival 2012г. Дружба пусна O345G до Терминал 2 и нямаше сериозни проблеми, ако не броим погото в автобусите по-добро от това на самия фестивал. :) Все пак една допълнителна кола по линията и премахване на ненужните спирки по Цариградско изглежда по-добро решение. :rolleyes:
« Last Edit: 28.11.2016, 13:14:40 by V.Peichev »