Author Topic: Оптимизацията на автобусните линии  (Read 14788 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3653
    • View Profile
Удължаването на 75  ще  намали съществено дублажа с 9, 11 и 404 и ще превърне линията в нормална вместо въздуховоз. От Автостанция Гео Милев до Семинарията се стига за не повече от 20 минути. Съответно курсът в двете посоки с почивката на водача ще е около 82-84 минути с 4 коли се получава адекватен интервал 20-21 минути. За 67 удължението наистина ще загуби връзката с Руско Посолство и Семинарията, но това на 75 не губи никакви връзки напротив създава. Увеличението на пробега не е чак толкова драстично, не би трябвало да е проблем. В краен случай могат да се вземат 1-2 коли от 9. :rolleyes:

Offline wolf_rusi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1108
    • View Profile
Добре, но както споменах преди това, "на базата на какви проучвания считаш предложението си за ефективно?"
Някакви забележки по моето изложение?  :kid:

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3653
    • View Profile
Удължаване на 75 е най-добрият вариант за напречна връзка - 11 е прекалено редовен и дълъг и удължаването му е неоправдано, 9 покрива твърде малка част от Слатина и Гео Милев за да е удобна връзка. Предложения маршрут 294 осигурява връзка на Плиска и Семинарията, но не реализира пълноценна връзка за Гео Милев и Слатина и е половинчато решение. Предложеното от мен по-горе удължаване на 75 решава всички проблеми - Плиска е в пешеходна достъпност до автостанция Гео Милев и 4-ти километър може да се ползва съответно ТМ20  или 84, ТБ5 или 8 за трудно подвижните.  :rolleyes:

Offline wolf_rusi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1108
    • View Profile
Г-н V.Peichev, сам споменахте, че цитирам "Плиска е в пешеходна достъпност до автостанция Гео Милев". От казаното следва, че предложеният от мен маршрут за нова автобусна линия осъществява връзки и с квартала Гео Милев. За разлика от Вашето предложение, моето е обвързано и с проведено проучване за евентуален бъдещ пътникопоток.
Предложеният от Вас маршрут, не стига, че "орязва" една от двете връзки, които цели предложената от мен линия, но и принуждава хора от по-натоварената област (хотел Плиска) да ходя до по-малко натоварената област (Гео Милев).
За мен предложеното от Вас удължаване, единствено ще утвърди прякора на 75 - "въздуховоз".
Бих се съгласил с така промяна единствено след конкретни аргументи - проучвани и т.н., както аз съм приложил. Без такива, за мен, предложението звучи необосновано.

Btw То ако вземем 2 коли от А9, през почивните дни само една ще остане... или и нея "въздуховоз" ще я правим?  :D
« Last Edit: 18.11.2015, 20:22:23 by wolf_rusi »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3653
    • View Profile
В пешеходна достъпност до Плиска е само малка част от Гео Милев близо до автостанцията , която е крайна спирка на сегашния 75 и Шипченски Проход. По-голямата част от Гео Милев и Слатина както и Смирненски са извън пешеходна достъпност. При удължаване на 75 Слатина и Смирненски ще получат спирка в пешеходна достъпност, за вътрешността на Гео Милев и Редута връзката се осигурява от 72.  :) От 9 може да се вземе 1 кола празник и 2 делник, в противен случай ще се разреди прекалено и ще е въздуховоз.  :rolleyes:

Offline wolf_rusi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1108
    • View Profile
Г-н V.Peichev, досега никога не знам да е имало автобусна линия между столичните квартали Гео Милев и Лозенец. Вие не представяне никакви доказателства за нуждата от съществуването и. Не смятам, че има смисъл отново да преизказвам аргументите си.
« Last Edit: 18.11.2015, 23:05:21 by wolf_rusi »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3653
    • View Profile
Симеоново няма нищо общо предлагам удължаване на 75 до Семинарията, не на 67. :rolleyes: Между Семинарията и Плиска също не е имало пряка връзка досега. :rolleyes:

Offline wolf_rusi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1108
    • View Profile
Между Семинарията и Плиска до преди година имаше един доста редовен трамвай 18 до руското посолство. В момента, както споменах, единственият вариант е А67, който понякога се чака над 40 минути :( .
Пак казвам, не виждам кой ще ползва предложената от Вас линия. За моята съм направил проучване и съм проверил, че ако данните се потвърдят би била ефективна.

Offline Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2706
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Подкрепям Руси, защото каквото и да се прави с 294 ще е по-добре от сега. Който е пропуснал предишният ми пост:
294 би било много добре, ако поне минаваше ПРЕДИ ,а не СЛЕД 280. Сега мине 280, натъпче се до невъзможност за затваряне на вратите ,а отзад 294 с 4-5 пътника.  :angry:  Поне ако 294 мине 1 минута преди 280, на него ще се качат тези, които са до Г.М. Димитров, а тези към СУ ще изчакат още 1 минута 280. Така потоците се балансират равномерно.  :rolleyes:

Offline dan

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 834
    • View Profile
Аз смятам, че трябва да има втора линия по Гешов или сгъстяване на интервала на 72, защото сега едвам насмогва особено като трупа закъснения. Някои биха казали, че е заради братята роми, но те правят калабалъка между Красна поляна и Вардар.

Съвсем импровизирано си имислям някакъв маршрут без да имам аргументация :) : Бъкстон - Гоце Делчев - Възкресение - Ив. Гешов - Св. Георги Софийски - Пенчо Славейков - ген. Тотлебен - Ив. Гешов и до Бъкстон, а може би някой ден когато няма да има нужда 45 да довозва до метрото да бъде пренасочен към района на ВМА.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3653
    • View Profile
72 виси в куп задръствания и сгъстяване би довело само до още по-силно пакетиране не, че в момента няма пакетно придвижване.  :rolleyes: Пускане на съчленени автобуси не е възможно без да се промени маршрута директно от Велчо Атанасов по Атанас Узунов съответно от Узунов по Атанасов в обратна посока, но това оставя без транспорт вътрешността на Редута.  :rolleyes: Може би има смисъл да се промени 45 след пускането на МД3 до Овча Купел, но това няма да е скоро.  :rolleyes:

Offline dan

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 834
    • View Profile
72 виси в куп задръствания и сгъстяване би довело само до още по-силно пакетиране не, че в момента няма пакетно придвижване.  :rolleyes: Пускане на съчленени автобуси не е възможно без да се промени маршрута директно от Велчо Атанасов по Атанас Узунов съответно от Узунов по Атанасов в обратна посока, но това оставя без транспорт вътрешността на Редута.  :rolleyes: Може би има смисъл да се промени 45 след пускането на МД3 до Овча Купел, но това няма да е скоро.  :rolleyes:


Интересна е ситуацията, когато диспечерите решат, че някой автобус трябва да отпраши директно към ВМА без да взима пътници и този, който пътува редовно го настига :)

Offline wolf_rusi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1108
    • View Profile
Идея за нова автобусна линия  :)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3653
    • View Profile
Безумие - 98 се нуждае от подсилване като довозващ до МД2 евентуално след пускането на МС Витоша може да обръща някъде около нея или на Зоопарка, но от него не трябва да се взимат коли също така предложението не включва читаво място за почивка на водачите.  :rolleyes: Дублажите със съществуващите линии са сериозни. :rolleyes:
« Last Edit: 07.03.2016, 13:09:14 by V.Peichev »

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2660
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
На мен ми харесва идеята за линия от метро до НИМ. Но от 98 няма как да се взима. Линията трябва да е сезонна като 505, а когато има изложения да е с намален интервал. Маршрута е твърде заобиколен и е добра идея да минава по бул.България, особено след пускането на бус лентите.

     ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2484
    • View Profile
Преди години съществуваше 64Б до НИМ с двупосочно движение по бул.България,експеримента се оказа неуспешен...

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2660
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Интересно ми е колко са го рекламирали... То и нощния транспорт, който пуснаха се оказа неуспешен.
Ако се направи добра рекламна кампания, нищо чудно и да се ползва.

     ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12417
    • View Profile
    • Email
ТБ2 дава прилично обслужване на НИМ с южните квартали, вкл.НДК. Ако толкова хора откъм Хладилника са приритали да ходят до НИМ, могат да ползват А64 и малко кракомобил за 300-400 метра.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3653
    • View Profile
Трябва и да е достатъчно редовен - при интервал половин час и нагоре неизбежно ще е въздуховоз независимо от рекламата. До НИМ стигат достатъчно редовните 111 и ТБ2, вторият осигурява удобна връзка с НДК. Вземане на коли от довозващите до МД2 64 и 98 е недопустимо, те и без това трябва да бъдат подсилени при пускане на МС Витоша.  :rolleyes:

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2484
    • View Profile
Да добавим и А63,не е особено редовен но прави връзка с Красно село,Хиподрума,Лагера.