Author Topic: Човешки ресурси в МГТ  (Read 83333 times)

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4136
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1000 on: 13.03.2017, 22:31:19 »
За това казвам,- Държавата ще се оправи тогава, когато всички станем като циганите, без работа, без имоти, без собственост, без да се спазват законите. Е тогава властимащите ще разберат че трябва да се мисли и за хората, иначе няма от какво да печелят.............
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4136
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1001 on: 14.03.2017, 12:11:22 »
Жени заповядайте:

http://www.videoclip.bg/watch/676032_novinite-zapochvat-bezplatni-obucheniya-za-dami-shofori-na-avtob

P.S. Колегата Петров може да изпрати женската част от семейството, на безплатния курс.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3840
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1002 on: 14.03.2017, 13:58:32 »
Жени заповядайте:

http://www.videoclip.bg/watch/676032_novinite-zapochvat-bezplatni-obucheniya-za-dami-shofori-na-avtob

P.S. Колегата Петров може да изпрати женската част от семейството, на безплатния курс.
Сигурно е пълно с кандидатки....

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2880
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1003 on: 14.03.2017, 14:04:00 »
Това не е ли сексистко. Нали имаме равни права. С какво те заслужаават безплатно обучение.
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2075
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1004 on: 14.03.2017, 14:41:36 »
Абсолютна полова дискриминация! Предлагам да се възползваме от правото си и да сезираме компетентните институции (Комисия за защита от дискриминацията) и/или други неправителствени организации  :hammer:

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1068
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1005 on: 14.03.2017, 14:48:49 »
Какви са предимствата  :eek:

Специално за сферата на градския транспорт, каквато е темата на форума - от това което съм прочел дотук - по-добро заплащане и по-гъвкаво работно време. Поправете ме ако не съм разбрал точно.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11258
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1006 on: 17.03.2017, 09:03:16 »
Айде сега глупости, сексистко дискриминация итн, едно време на такива работи им викахме да си кавалер. Абе толкова ли не може да сте малко кавалери, да се научите да правите нещо за дамите, да им остстъпвате, ако ще и финансово в случая?

Похвална е идеята иначе, аз отдавна съм писал че трябва да се направи някаква програма за привличане на млади кадри в областта на транспорта. Но трябва цялостна концепция, с безплатни курсове, социални придобивки, подобряване на условията на труд. На запад знаете ли колко млади девойчета има на по 25-30 години които карат съчленени автобуси? Та дори ако щете и двойносъчленени там където ги има. Трябва и на девойките да им се отстъпват и по-благоприятни смени, естествено че ако някое девойче на 25 години я пишат 10 дена само 2-ра смяна ипо 1 ден почивка няма да иска. Особено пък ако е с деца.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1721
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1007 on: 17.03.2017, 09:07:54 »
естествено че ако някое девойче на 25 години я пишат 10 дена само 2-ра смяна ипо 1 ден почивка няма да иска. Особено пък ако е с деца.
А, ако е мъж, е нормално това?
Аз не мога да разбера какъв е проблемът, че се е изпикал на гумата?
О.о

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11258
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1008 on: 17.03.2017, 09:16:18 »
Не е разбира се, иначе защо толкова хора особено млади напускат. Ясно е че работата е на смени и няма как, но поне да си работиш нормално 5 дена по 8 часа и 2 дена да почиваш, пък били те и през седмицата.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2075
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1009 on: 17.03.2017, 14:06:14 »
Да, да - айде като е девойче на 25-26 години и има деца, освен изброените от Иво привилегии, автоматично да и се дава възможно най-новия и що-годе читав автобус в гаража, защото вероятно девойчето няма да понесе да управлява стара бангия в съмнително техническо състояние по 10 часа на ден  :laugh:

Иначе сериозно, точно заради горните причини трябва да има равенство - ако се хваща на хорото, нека го играе като хората. Никой на никого не е длъжен, където и каквото да работи - в случая кавалерството няма значение.

Offline fgm

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 316
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1010 on: 17.03.2017, 17:20:15 »
Нищо против жените, но просто има професии, които не са за тях.
Помислете, за да им облекчат условията на труд, това ще води до влошаване на условията на труд на друг. Няма как е да иначе, просто защото това са скачени съдове, няма как като недонатоварваш един, да не донатовариш друг, просто защото работа е една и тя трябва да се свърши. Филма с "по-благоприятните" смени трябва още в зародиш да се изкорени, защото ще доведе до много неприятни ситуации, рано или късно. Графика е един и това е, не може дойде ми реда за нощна смяна, ама съм жена и айде бай Пешо ще кара втора нощна, пък аз дневна. Бай Пешо веднъж, дваж айде триж ще се съгласи, ама четвъртия път ще и тегли една майна и конфликта готов.
Затова нищо против жените, но без привилегии! Каквото за мъжете, това и за жените, точка.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2160
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1011 on: 17.03.2017, 17:49:34 »
Нищо против жените, но просто има професии, които не са за тях.

Не е така, например едно от най-хубавите ми возения с дълга Шкода беше именно при жена, на къса Шкода също (при тази водачка, която стана известна в фейсбук, която я издирваха различни жълти сайтове и т.н.) Но като че условията в електротранспорта и по-точно в тролейбусния транспорт са по-добри от автото. Най-малкото няма такива отпадъци в движение като някои 0305 и БМЦ-та.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6622
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1012 on: 18.03.2017, 11:21:25 »
Има 2-3 жени водачи в Искър, на чиито умения могат да завидят доста техни колеги мъже.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4136
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1013 on: 18.03.2017, 11:30:52 »
Има 2-3 жени водачи в Искър, на чиито умения могат да завидят доста техни колеги мъже.

Абсолютно вярно !
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2607
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1014 on: 18.03.2017, 18:45:27 »
Има 2-3 жени водачи в Искър, на чиито умения могат да завидят доста техни колеги мъже.

Абсолютен факт - специално титулярките на 1613 и 1624 неведнъж са ми обирали точките с карането си, тези на 1611, 1614 и 1668 също не падат по-долу според мен.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 759
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1015 on: 19.03.2017, 12:26:50 »
...затова дръпнаха в последно време бая бездарници, пенсионирали се преди време....
Не заблуждавай аудиторията. В „Красна поляна“, където има недостиг на ватмани не се приемат пенсионери, а в „Банишора“, където има повече ватмани от необходимите за запълване на колите се приемат, което значи, че това е управленческа грешка, а не следствие от липса на приходящи кадри.
Банишора също нямаше доскоро достатъчно водачи, положението вече сякаш е нормализирано благодарение на  новоназначените 7-8 души. Проблемът според мен се корени в неадекватното провеждане на курсовете за категория от една страна и от друга, в лошото управление на Красна поляна. Под лошо управление имам предвид минимум 3-те години, в които новобранците карат само динозаври само на 11-ка. Курсовете се правят от сега за след повече от половин година и кандидатите си намират нова работа междувременно. И курсът продължава 5-6 месеца, заради единствения инструктор.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2607
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1016 on: 19.03.2017, 19:08:01 »
Това с минимум трите години на динозавър не го знаех, но това в някои отношения прави нещата за мен лично още по-притеснителни - плашещо голям процента от водачите на CKD, Inekon и Pesa в Красна поляна карат отвратително и под всякаква критика и ако в в повечето случаи става дума за "стари" водачи - толкова по-зле за тях. Не че и в Банишора не е достатъчно пълно с големи "специалисти", но според мен ако не караш добре БГ карданна кошница поне имаш някакво оправдание, докато да не караш поне прилично Инекон трябва да си откровено скаран с карането изначално...
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2299
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1017 on: 19.03.2017, 20:24:53 »
Поредното доказателство , че Динозаврите не са лоши машини !  :crazy:
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 793
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1018 on: 28.05.2017, 23:17:48 »
Поредното доказателство , че Динозаврите не са лоши машини !  :crazy:
Хахах това виц ли е ? Били са не лоши преди 30 години.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2160
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1019 on: 28.08.2017, 22:46:23 »
Няма да се учудя и ако са продадени на черно някъде, както се случи с тези на кобрите в Ивкони, предвид първата заплата която са взели шофьорите там изобщо не е изключено...
Толкова ли по-различни са заплатите в МТК и Автотранспорта?
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4