Author Topic: Метролиния 3 и наземният транспорт  (Read 6840 times)

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3606
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Няма да е проблем ако имаш всичкото време на света и нямаш проблем да чакаш връзка 20 минути.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3805
    • View Profile
78 има доста голям дублаж с  метрото и ТБ1 и затова е уместно при пуснато метро до Левски да мине на единични автобуси, 120 осигурява довозването на по-отдалечените от ТБ1 блокове и къщи и няма сериозен дублаж съответно не бива да се разрежда. в Хаджи Димитър ТБ2 и 4 са довозващи, може би трябва да се помисли за връзка на 85/285 и 86 с метрото. :rolleyes:

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12613
    • View Profile
    • Email
Вече споменах - при готова МС Георги Аспарухов е добре А78 и А86 да се кръстосат, като и двете минават по Васил Кънчев: А86 - СОМАТ-В.Кънчев-Вл.Вазов-Враждебна, А78: Вл.Вазов-В.Кънчев-Резбарска-Малашевци. А85/285 има спирка недалеч от упоменатата метростанция.
За ТБ1 най-силното решение би било да се направи ТБ трасе по Тодорини кукли-Летоструй, но като гледам, колко нови трасета има през последните петилетки, това ми изглежда прекалено оптимистично. ТБ2 едва ли ще бъде в сегашната си честота, но който бърза да я ликвидира, нека си помисли, как ще обезпечава транспортно Манастирски ливади/Бъкстон, Борово и Белите брези с една единствена деветка. По-смислено ми изглежда: размяна на последните спирки на ТБ2 и 9 и преливане на пробег от ТБ2 към ТБ9 и ТБ4.

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2288
    • View Profile
Дали не е по-добре 2 и 5 да си разменят крайните спирки т.е. 2 Бъкстон-Младост !  :rolleyes:
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2058
    • View Profile
    • Email
Дали не е по-добре 2 и 5 да си разменят крайните спирки т.е. 2 Бъкстон-Младост !  :rolleyes:

Според мен няма смисъл и сега ТБ4 прави връзка с тролейбусите за Младост. Toва, което Благун предлага е смислено, но само ако ТБ2 и ТБ4 в общия си участък в интервал на по-голям от 10 минути, защото при сегашните разписания и обстановка, двата тролейбуса обикновено се водят един след друг.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2288
    • View Profile
Не разбрах каква е връзката на 4 с маршрут Младост - Бъкстон ?
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline coast96

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 334
    • View Profile
Дали не е по-добре 2 и 5 да си разменят крайните спирки т.е. 2 Бъкстон-Младост !  :rolleyes:

Според мен няма смисъл и сега ТБ4 прави връзка с тролейбусите за Младост. Toва, което Благун предлага е смислено, но само ако ТБ2 и ТБ4 в общия си участък в интервал на по-голям от 10 минути, защото при сегашните разписания и обстановка, двата тролейбуса обикновено се водят един след друг.
Каза го , все едно че има 5 тролейбуса за Младост...

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2058
    • View Profile
    • Email
Не разбрах каква е връзката на 4 с маршрут Младост - Бъкстон ?
Ами никаква, просто не съм те разбрал правилно. Но ако ТБ2 е с маршрут Бъкстон- Младост, а ТБ5 с маршрут 5-та градска- Хаджи Димитър, то дублажът с ТБ1 ще е огромен и практически  ТБ5 ще е безсмислен, освен да изпълнява довозващи функции в Х.Димитър.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline turboto96

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 119
    • View Profile
    • Email
120 осигурява довозването на по-отдалечените от ТБ1 блокове и къщи и няма сериозен дублаж съответно не бива да се разрежда.
Ако го разредят, то това би било най-голямата простотия, която биха направили в тази част на София, ако си мислят да ме вкарват подземята за да се прехвърлям остатък София за да стигна до Дианабад или Хладилника, нещо биха се объркали жестоко. Та дори в момента 120 в пиковите часове извозването куца много с тези тапи.  Лятото с ремонта на Вазов, хората го предпочитаха пред това да правят туристическа обиколка на Хаджи Димитър с заместващия ТБ1 И с летните разписания беше като Токийското метро.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12613
    • View Profile
    • Email
Никой не е говорил за разреждане на А120: той ще изпълнява идеална довозваща функция още в края на сегашния етап от изграждане на Линия 3. Освен това маршрутът му ни най-малко не се покрива с метролиниите. Това, че минава покрай 2 метростанции, не значи нищо.

Offline turboto96

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 119
    • View Profile
    • Email
Съгласен съм, но се надявам и от ЦГМ да мислят така.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3606
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Вече споменах - при готова МС Георги Аспарухов е добре А78 и А86 да се кръстосат, като и двете минават по Васил Кънчев: А86 - СОМАТ-В.Кънчев-Вл.Вазов-Враждебна, А78: Вл.Вазов-В.Кънчев-Резбарска-Малашевци. А85/285 има спирка недалеч от упоменатата метростанция.
78 в такъв вид не мисля, че има особен смисъл. Основният поток на 78 идва от Левски и Враждебна, а в Хаджи Димитър има 85, който стига по-бързо до Централна гара, както и 1, 2 и 4, които минават по Дондуков. Такава линия няма да има и особени довозващи функции, защото Васил Кънчев е в пешеходна достъпност до бъдеща метростанция и като цяло потокът по Васил Кънчев е нисък.

Идеята за 86 не е лоша. Алтернативно може 100 да се удължи до Враждебна.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12613
    • View Profile
    • Email
Задачата на А78 за транспортна връзка на Враждебна и Левски с Лъвов мост и гарата се поема от А86 (ако е необходимо А86 може да върви по Мария Луиза или Ботев вместо по Опълченска). Сегашният А86 дава връзка на индустриалната зона и гробищата Малашевци и това се поема от А78, т.е. колкото се пълни сега А86, толкова ще се пълни и друга линия, вървяща до Малашевци. Васил Кънчев е бърза връзка между двата края на Хаджията - Владимир Вазов и Резбарска/СОМАТ, другият вариант е по Макгахан и може да се разглежда като компенсация за евентуална редукция на ТБ2.
« Last Edit: 21.03.2017, 07:12:30 by blagun »

Online fafan

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 914
    • View Profile
    • Email
ако е необходимо А86 може да върви по Мария Луиза или Ботев вместо по Опълченска

Това обаче няма как да стане, има си причина защо от години 85 върви по Ботев/Мария Луиза, а 86 по Опълченска.

Offline snaker

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 723
    • View Profile
А не е ли най-добре преди да се правят каквито и да е промени, първо да се пусне метрото, да се видим дали и колко ще има намаляване на пътникопотока и тогава да мислим за някакви промени...

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17096
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
А не е ли най-добре преди да се правят каквито и да е промени, първо да се пусне метрото, да се видим дали и колко ще има намаляване на пътникопотока и тогава да мислим за някакви промени...

Естествено, че е най-добре.
мур

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12613
    • View Profile
    • Email
Ако говорим за съкращаване на линии, добре е. Но когато иде реч за подобряване на връзките - няма как да се изчака, за да се въведе нещо, което го е нямало.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3805
    • View Profile
За някои линии е ясно предварително - 78 ще има сериозен дублаж с метрото при функциониращ МД3 до Ботевградско Шосе както и с довозващия ТБ1 и неизбежно ще загуби значителна част от пътникопотока си по Владимир Вазов. 120 ще има важни довозващи функции за по-отдалечените от ТБ1 блокове и къщи и затова не е уместно разреждане. :rolleyes:

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 845
    • View Profile
    • Email
За някои линии е ясно предварително - 78 ще има сериозен дублаж с метрото при функциониращ МД3 до Ботевградско Шосе както и с довозващия ТБ1 и неизбежно ще загуби значителна част от пътникопотока си по Владимир Вазов. 120 ще има важни довозващи функции за по-отдалечените от ТБ1 блокове и къщи и затова не е уместно разреждане. :rolleyes:
Не е ясно дали ще се построи метрото до Ботевградско или поне кога, може и да стане и след десителетия, така че дублирането на 78 с метрото  засега е само в твоите фантазии. Когато чак 2019 имаме метро до МС5 78 ще бъде важна връзка за кремиковските автобуси с метрото. Нормално е това да обсъждаме а не по далечни перспективи.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3805
    • View Profile
Последната станция на Ботевградско ще е в близост до Автостанция Изток и може спокойно да се пусне траволатор аналогично на СУ - Орлов Мост. Също виждам на генералния план, че 78 ще дублира станции 2, 3 и 4. Това наистина ще е доста след 2019г. :rolleyes: Надали много пътници от кремиковските цигановози ще се насочат към метрото - трудно е да се пътува гратис. :rolleyes: Ще продължат да ползват практически безплатните 78 и ТМ22 до центъра. :)
« Last Edit: 22.03.2017, 18:20:06 by V.Peichev »