Author Topic: Метролиния 3 и наземният транспорт  (Read 9942 times)

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1243
    • View Profile
Идеята ми за Вардар е по-скоро да се улесни преминаването на ТМ8 (да не пресича платната без светофар, тъй като не винаги му дават път), а не да се разширяват платната за да се бутат повече коли.

Offline pale

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 59
    • View Profile
 имам предложение след завършването на МД3 А60 и 74 да се обединят - Централна гара-по машрута на 60 до серика после само че завива от Гюшево наляво и от Гешов вече по машрута на А74  ;)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4026
    • View Profile
Обединение на 60 и 74 е неудачно - линиите се различават сериозно по пътникопоток неслучайно 74 е с приблизително двойно по-малък интервал делник и на около 15 минути празник срещу 20-25 минути за 60 празник, нямат голям дублаж помежду си както и с бъдещия МД3. :rolleyes:

Offline pale

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 59
    • View Profile
Всъщност, след като се завърши МД3 А60 става ненужен за Овча Купел.
Така ми хрумна това. Реших, че А74 да се отклони от Руски Паметник към ж.к Сердика не е лошо.
ИДЕЯТА СИ Е МНОГО ДОБРА И НЕ ГОВОРЯ ЗА НИКАКВИ ДУБЛАЖИ.
Иначе друг вариант е А60 да е само до жк. Сердика, което е по- краен план, защото ТОГАВА вече ще дублира А74.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4026
    • View Profile
60  няма почти никакъв дублаж с МД3 и е нужен за връзка на Овча Купел с Опълченска и Централна Гара. Също за Сердика не е  нужен толкова редовен автобус като 74 и 74 и без това виси в задръствания и няма нужда да се бави с допълнителна обиколка. :rolleyes: Евентуално може да се вземе разпокъсаната делнична пикова кола от 60, но по-голямо разреждане или закриване е недопустимо. :rolleyes: По-скоро при пускане на МД3 до НБУ може да се променят 45 и 73 - примерно 45 да довозва Карпузица и къщите в Овча Купел за сметка на съкращаване на 107 и 73 да минава по Каблешков. :rolleyes:

Offline pale

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 59
    • View Profile
След като МД3 се завърши ще може до Центр.Гара и Центчра да се ходи с метро за Овча Купел ще са нужни само 73 и 102 (мисля, може и 11).

Offline pale

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 59
    • View Profile
След като се пусне МД3 може 107 да е до бъдещата метростанция Земляне.
Може 63 да бъде също до тази метростанция. А и тогава Красно село ще е на 2 нива.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6799
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
И какво като ще е на две нива?

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4026
    • View Profile
63 и 107 до Земляне по принцип са смислени идеи - ще осигуряват връзка с МД3. :) Но за да са адекватен довозващ транспорт имат нужда от подсилване с 1-2 коли. :)

Offline pale

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 59
    • View Profile
 Така е. Помислил съм за това :
След като и Горна Баня ще имат транспорт ще може да се вземат няколко коли, както и коли за 74  :rolleyes:

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4026
    • View Profile
При МД3 до Земляне за да се стигне от Овча Купел до Централна Гара ще трябва първо довозващ автобус след това чакане на МД3 и пътуване до НДК, преход към МД2, неговото изчакване и след това пътуване с МД2. Само довозващия автобус с чакането няма да е по-малко от 15-20 минути, чакането на МД3 и пътуването 4 станции около 10-12 минути може би малко повече, още около 10 минути преход към МД2 и чакане и 6 минути пътуване до Централна Гара сумарно времепътуването се получава по-дълго от това с 60.  :rolleyes: При пускане на целия диаметър се получава около 14-16 минути пътуване с МДЗ до НДК, 10 минути за прехвърляне на МД2 и чакане и 6 минути до Централна Гара това вече е близо до времепътуването с 60, ако не се ползва довозващ транспорт вътре в Овча Купел. Също така 60 е нужен за ж.к. Сердика и няма с кой друг автобус да бъде заменен в този квартал - 74 е много по-натоварен и не бива да се бави с излишни обиколки също така Сердика няма нужда от толкова редовен автобус. :rolleyes: След завършване на МД3 до НБУ е уместно 73 да минава по Каблешков, а 45 да стане Карпузица - Земляне  за да довозва Карпузица и къщите в Овча Купел. :rolleyes:
« Last Edit: 12.03.2016, 10:25:31 by V.Peichev »

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1154
    • View Profile
При МД3 до Земляне за да се стигне от Овча Купел до Централна Гара ще трябва първо довозващ автобус след това чакане на МД3 и пътуване до НДК, преход към МД2, неговото изчакване и след това пътуване с МД2. Само довозващия автобус с чакането няма да е по-малко от 15-20 минути
Но какви са тези излишни предварителни свободни съчинения. Живот и здраве през 2019 г. МД3 няма да е само до Земляне, а до ж.п. линията в Горна баня, т.е. жителите на Овча купел ще имат метро и довозващ автобус до Земляне няма да ползват. Довозващи линии ще има до всички станции западно от Красно село. Пък да пресмятаме колко ще е пътуването до Централна гара е излишно и смешно. За живеещите в Овча купел 2 и пътуване с влак от Горна баня до Централна гара също е вероятно.

Offline pale

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 59
    • View Profile
Може А107 да е Карпузица-Горна Баня.
А63 вече е коментиран

Offline tm0

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2890
    • View Profile
В момента се разглеждат варианти за линия 3 на метрото в Слатина. Идеята за маршрутна линия, която в много кратък период (седмици) може да реши, до изграждане на метрото, недостатъчно развитите транспортни връзки там отново потъна в прах.
                         

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4026
    • View Profile
Не съм сигурен, дали по Владимир Минков - Лотко могат да минават автобуси. Ако могат, то една линия с единични автобуси свързваща Слатина със северните квартали би била доста ефективна, в краен случай може би удължаване на 79 с единични автобуси. :rolleyes:

Offline tm0

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2890
    • View Profile
Има изработен маршрут, само трябва да започне работя линията.
                         

Offline Eliyan

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 63
    • View Profile
    • Email
Мостът на жп-линиите при ул. ,,Владимир Минков-Лотко" не е ли прекалено нисък, за да се проврат под него автобуси? Или под изработен маршрут имаш предвид удължаване на А 79 по ул. ,,Източна тангента" и/или ,,Мими Балканска"?
« Last Edit: 20.01.2017, 20:32:32 by Eliyan »

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 547
    • View Profile
    • Email
Интересно, че никой не коментира Тролей 2, който се дублира най-много с МД3 - от пл. Ручей до Хаджи Димитър. За мен трябва да има една суперредовна довозваща линия от Бъкстон до пл. Ручей, Тролей 9 да е примерно до Гоце Делчев, докато 8 се прекара през Арсеналски и Хемус (ако се сложи мрежа там, както е по план). В другата част на трасето мисля, че 1-ата е достатъчна, а Хаджи Димитър ще мине и само с метро и 85/86/285. Другия вариант е да се поразместят автобусите, които доста се дублират почти в целия си маршрут.

Offline tm0

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2890
    • View Profile
Ето го маршрутът, одобрен преди почти две години:
с.Локорско с.Чепинци с.Негован Чепинско шосе ул.Жак Дюкло (в обратна посока ул.Пет могили) ул.Рояк ул.Първа българска армия ул.Каменоделска ул. Козлодуй бул.Кн.Мария Луиза бул.Сливница бул.Данаил Николаев  ул.Силистра (в обратна посока ул.Милко Бичев) бул.Мадрид пътен възел Подуяне ул.Боян Магесник ул.Велчо Атанасов ул.Марагидик ул.Атанас Узунов ул.Иван Щерев ул.Слатинска ул.Иван Димитров-Куклата бул.Шипченски проход бул.Асен Йорданов бул.Г.М.Димитров ул.Акад.Стефан Младенов ул.Йордан Йосифов ул.Акад.Б.Стефанов (зала Христо Ботев, Студентски град)
                         

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 843
    • View Profile
    • Email
Е от селата до Студентски град автобус. По тази логика и от Казичене може да поискаме до Надежда директен автобус през центъра. Нали уж селските автобуси трябва да останат възможно повече в периферията на града.
За трамвайния транспорт!!!!!