Author Topic: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)  (Read 81805 times)

Offline kom6ito

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 504
  • Citaro
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #20 on: 27.04.2016, 20:23:18 »
Аз не се притеснявам от малките табели,още с пускането на линия автобусите ще бъдат "оборудвани" с хартиени.  :crazy:
Това е най-сигурното нещо на света  :P

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8935
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #21 on: 27.04.2016, 21:59:45 »
МАН и Мерцедес са водещи производители на автобуси към момента и много други производители копират от техния дизайн, но в случая тук копираните неща са много малко. Има някакво далечно напомняне в предницата на Мерцедес, но иначе дизайна й е напълно индивидуален. Честно казано аз виждам и сходства с Тедом и седалките ми приличат по-скоро на техните. Въртялките за отваряне на вратите отвътре, които се виждат на другата салонна снимка във Фейсбук, поставени в метални облицовки също напомнят тедомовите. Нещо СТОП бутоните ми идват в повече така като гледам, но пък ако станат повод системата за заявяване на слизане да заработи защо пък не. Щях да се зарадвам повече ако салонът им приличаше на електроавтобуса, който определено беше много сполучлив с комбинацията от син под, шарени седалки, бял таван и жълти тръби-дръжки, но и този не изглежда зле. И на външен вид не изглеждат зле. Остава така ключовият и важен въпрос за качеството както на изработката така и по принцип какво им е нивото. В тази връзка експлоатира ли се някъде наблизо този модел и има ли някакви отзиви по въпроса?

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2252
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #22 on: 27.04.2016, 22:26:13 »
Добре изглеждат. Аз съм оптимист, защото просто друго не ми остана да бъда.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #23 on: 27.04.2016, 22:37:38 »
Аз не се притеснявам от малките табели,още с пускането на линия автобусите ще бъдат "оборудвани" с хартиени.  :crazy:
Това е най-сигурното нещо на света  :P
Само чакаме Емо да стане член на борда на директорите на ЦГМ.
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 559
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #24 on: 28.04.2016, 00:15:57 »
Значи китайците не са виновни. Дали са им спецификациите и те са ги изпълнили.

Така е. За справка, в Словакия изглеждат така:


Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #25 on: 28.04.2016, 07:52:15 »
Значи китайците не са виновни. Дали са им спецификациите и те са ги изпълнили.

Така е. За справка, в Словакия изглеждат така:
Това е Чехия :)
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline emmm_192

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 10
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #26 on: 28.04.2016, 11:38:56 »
Знае ли се колко бройки ще бъдат доставени и по кои линии ше се движат :)?!

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6791
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #27 on: 28.04.2016, 11:48:49 »
110 броя се очакват. Появиха се различни информации по кои линии се предвижда да се движат, но към днешна дата нищо конкретно.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11412
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #28 on: 28.04.2016, 17:28:15 »
Не е МАН или Мерцедес, но на снимки и на дизайн поне изглеждат много добре, като чисто новички сигурно ще са доста комфортни, но да видим какво ще им е качеството и колко време ще откарат и дали няма бързо да се разкапят като ВМС-тата и СитиЛаз.

Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline kom6ito

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 504
  • Citaro
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #29 on: 28.04.2016, 18:30:03 »
На мен предницата ми напомня на МАН.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3883
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #30 on: 28.04.2016, 22:35:58 »
На мен предницата ми напомня на МАН.
Водят се реплика на МАН, мисля че и повечето части са копирани от МАН. В салона приличат пък на Мерцедес :D

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6438
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #31 on: 04.05.2016, 13:46:13 »
Една нова снимка от FB на кмета на София:


И текста към снимката:
Quote
През септември в София ще бъдат доставени 110 нови автобуса. Автобусите са с най-високия екологичен стандарт ЕВРО6, климатизирани, нископодови, с видеонаблюдение и мобилен интернет.
В следващите 3 г. планираме да закупим общо 300 автобуса като част от програмата за модернизация на градския транспорт. Целта е да спрем от движение автобусите, които са произведени между 1976 г. и 2002 г., които са със стандарти EURO 0, EURO I и EURO II. Всички нови автобуси задължително са с най-високия екологичен стандарт ЕВРО6.
Избраната фирма за доставка на тези 110 дизелови автобуса е „Джънджоу Юйтун Бус Ко. Лимитид“. Тя е най-големият производител в света с над 65 хил. автобуса годишно. Фирмата е носител на награди за иновации, качество и сигурност на автобусите. През 2011 г. печели наградата Световен автобусен производител на годината на световно изложение в Белгия.
Автобусите отговарят на всички изисквания на Европейското законодателство и са сертифицирани от Европейските органи по одобрение на кралство Нидерландия.
Всички агрегати и възлови компоненти, вложени в одобрените за доставка в София автобуси, са произведени от водещи европейски производители.
Двигателите на автобусите са произведени във Великобритания и са сертифицирани от компетентния орган по одобрение на Обединеното Кралство – VCA. Избраната офертата е сред тези с най-ниска цена, като със спестените средства ще бъдат закупени още 30 нови единични автобуса.


Новите автобуси в София ще са с wi-fi и камери
Quote
Новите автобуси в София ще имат безплатен безжичен интернет, видеонаблюдение в пътническия салон, климатик, рампа за детски колички и хора с увреждания са част от екстрите. Те ще са общо 110. Първият вече е произведен, а возилата ще бъдат доставени през септември, съобщи шефът на "Столичен автотранспорт" Слав Монов, цитиран от "24 часа".
Очаква се до края на септември всички нови автобуси да бъдат пуснати в движение. Те ще сменят най-старите, които са произведени през 1978 г., 1988 г. и 1998 г. Част от линиите, които ще се обслужват с новите автобуси са: 60, 64, 77 и 309.
"Новите автобуси са последна дума на техниката и разполагат с всички екстри. Произвеждат се от най-големия производител на автобуси в света, отговарят на най-високия европейски стандарт за екологичност и са с английски двигатели. Те са дизелови, с по-нисък разход на гориво, по-сигурни и комфортни за пътниците. Постигнахме една от най-ниските цени - 33 млн. лв. и затова успяхме да спестим средства за още 30 нови автобуса", обясни Монов.
Според програмата за обновяване на превозните средства след 3 г. най-старите автобуси в столичния градски транспорт ще са произведени през 2007 г. Планира се поетапното закупуване на още 190 автобуса. Старите возила ще бъдат обявени за продажба или бракувани.
В момента в над 100 автобуса на градския транспорт има безплатен интернет.
« Last Edit: 04.05.2016, 16:16:19 by Petko21 »

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6791
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #32 on: 04.05.2016, 13:49:17 »
На мен ми харесва. Това с ауспуха горе кърти  :D

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1569
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #33 on: 04.05.2016, 16:48:44 »
И на Соларисите е така ауспуха. Харесва ми, личи че жълтурковците са се постарали повече от обикновено. Само табелите развалят цялата работа, но тук са виновни тиквите, писали условията. Е дано са читави...

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 559
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #34 on: 04.05.2016, 22:58:10 »
Изглежда супер, явно са решили всички наведнъж ще ги доставят септември, или просто това е грешна информация. И дано тези табели, както са ги поръчали, да не се окаже, че могат да изчертават само йероглифи.  :)

Quote
Целта е да спрем от движение автобусите, които са произведени между 1976 г. и 2002 г., които са със стандарти EURO 0, EURO I и EURO II.
Quote
Те ще сменят най-старите, които са произведени през 1978 г., 1988 г. и 1998 г.
Явно и те не знаят какво точно ще сменят. Kои точно автобуси на автото, които са в движение в момента, са произведени 1976 или 1978 или 1988г.?
Quote
...след 3 г. най-старите автобуси в столичния градски транспорт ще са произведени през 2007 г.
...и кои пък са произведени точно 2007г.?
Quote
Старите возила ще бъдат обявени за продажба или бракувани.
A това просто изби рибата... След 3 години (а дори и сега) дори и да ги подаряват, няма да има желаещи (0345Г и 262).

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8935
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #35 on: 05.05.2016, 16:36:06 »
Явно и те не знаят какво точно ще сменят. Kои точно автобуси на автото, които са в движение в момента, са произведени 1976 или 1978 или 1988г.?
Според репортаж, който видях вчера намеренията са "да останат като най-нови автобусите произведени през 1998-ма година", което разбира се не е много точно като се има предвид, че към тази бройка се числят и съчленени автобуси, както и 0 302-ките, но никак няма да се учудя ако се бракуват малашевските хюлеизи, тъй като там са най-старите автобуси в София в момента - 2531 съм сигурен, че е от 1977-ма, но мисля, че 2500 и 2504 също са оттогава. Трудно е да се гадае по думите на СО, но основното внимание в репортажа беше отправено към соловите 0 305, така че те явно са под основния прицел за брак.

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1120
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #36 on: 14.05.2016, 14:26:52 »
Фотогалерия: Новите автобуси от Китай за Столичния градски транспорт
http://www.dnevnik.bg/skorost/2016/05/14/2759788_fotogaleriia_novite_avtobusi_ot_kitai_za_stolichniia/?pic=1#picture

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6791
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #37 on: 14.05.2016, 15:49:01 »
Като изключим челната табела аз съм доволен. А кабината е доста по-затворена отколкото на МАНовете.

Offline spicy_e

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1586
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #38 on: 14.05.2016, 19:57:20 »
Визуално изглеждат доста по-добре от това, което очаквах. Единствено предната табела ме дразни, но така са поръчани така са направени. Ще видим каква ще е поддръжката и, ако почнат да се скапват ми е интересно дали има къде да се карат или в гаража ще се правят.

Offline mitakis

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2995
  • 2660
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #39 on: 14.05.2016, 21:35:16 »
Нали условие за участие в търга беше да имат лицензиран сервиз в София - КаратС или приближени на тях доколкото помня.