Author Topic: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)  (Read 77181 times)

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2186
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #40 on: 14.05.2016, 22:51:12 »
Честно казано напоследък като се замислям, няма да ме учуди ако тези автобуси се окажат със качеството на Мановете или дори по-добро. Все пак китайците искат да са конкуретноспособни на европейския пазар. А каква по-добра реклама от това да издържат в България, при зверски условия. Освен това би трябвало да има разлика между продуктите за вътрешния и външния пазар, поне в България.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1521
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #41 on: 14.05.2016, 23:21:01 »
Аз лично очаквах да са много пипнати с оглед на тази голяма поръчка за ЕС и очакванията ми се оправдаха. На снимката се вижда и че новата GPS система явно ще се слага още в завода, както и че имат нещо, с което единственият автобус, който може да се похвали в момента е 2902 - вътрешни инфо дисплеи - най-накрая  :fan:

Offline spicy_e

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1570
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #42 on: 14.05.2016, 23:31:43 »
Сега загледах снимките и ми направи впечатление, че липсват бутони за отваряне на вратите в салона и извън автобуса. Аз ли се лъжа или в поръчката, бе заложено да има копчета ?

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1521
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #43 on: 14.05.2016, 23:33:57 »
Да беше заложено, но наистина нямат. И мен ме учуди това.

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 726
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #44 on: 14.05.2016, 23:47:48 »
Скоростите пак са Фойт, уви  :/ 

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6695
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #45 on: 15.05.2016, 00:04:18 »
Защо "уви"? По-лоши лиса от ZF?

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1159
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #46 on: 15.05.2016, 10:01:07 »
И на мен ми направи впечатление, че липсват бутони на вратите. По стара българска традиция ще се вратари на всяка спирка, за да се "качва" въздух.

Offline Stierlitz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 726
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #47 on: 15.05.2016, 12:41:44 »
Quote
Защо "уви"? По-лоши лиса от ZF?
Да, определено са "по-лоши". Надявах се на ZF EcoLife които са 6-степенни и щяха да паснат много добре на разнообразните условия на движение в София, на Витоша ..... А разните модели Voith DIWA (на новите МАНоне са DIWA5) пък са най-много 4 степенни с режим на двупоточно предаване на мощността на 1-ва предавка което ги прави почти 5-степенни, ама само почти. 

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 522
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #48 on: 17.05.2016, 23:00:19 »
Честно казано напоследък като се замислям, няма да ме учуди ако тези автобуси се окажат със качеството на Мановете или дори по-добро. Все пак китайците искат да са конкуретноспособни на европейския пазар. А каква по-добра реклама от това да издържат в България, при зверски условия. Освен това би трябвало да има разлика между продуктите за вътрешния и външния пазар, поне в България.

Във връзка с това ще цитирам някои изречения, които звучат обещаващо:

Quote
С доставката на 110 рейса за нуждите на градския транспорт на София, която ще стане факт през септември, китайската компания стъпи на българския пазар, след като в Европа вече присъства във Франция, Великобритания, Испания, Румъния, Словакия, Чехия, Норвегия, Исландия и Македония.
Quote
През миналата година компанията е продала общо 67 018 автобуса, което е 15% от световно производство.
Quote
Много от частите за нашите автобуси идват от Европа

Най-големият производител на автобуси в света обмисля изграждане на завод в България -
пълният текст на статията -> http://www.dnevnik.bg/biznes/companii/2016/05/16/2760409_nai-golemiiat_proizvoditel_na_avtobusi_v_sveta/?ref=rss
« Last Edit: 29.06.2016, 21:49:36 by Kingpin »

Offline tm0

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2821
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #49 on: 18.05.2016, 05:02:24 »
Нека си говорим за новите превозни средства на китайския производител, след две години експлоатация при наши условия. Например, никой няма намерение да купува BMC - историята им с линия 73. Това го пиша по повод на завода.
                         

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #50 on: 19.05.2016, 14:47:04 »

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 522
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #51 on: 29.06.2016, 21:50:52 »
Нови автобуси за столичния градски транспорт пристигат до дни

Първата пратка от новите автобуси, които от есента ще тръгнат по столичните булеварди, пристига у нас до няколко дни, научи Дарик.

Според разчетите на общината още от август софиянци ще се возят в нови автобуси, като по този начин ще се заменят най-възрастните превозни средства, които са над 34-годишни.

Изглеждат супер --> http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1587258

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4338
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #52 on: 29.06.2016, 22:04:14 »
Във всяка статия журналята определят различна възраст на антиките. Да им се чудиш на източниците.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2889
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #53 on: 29.06.2016, 22:07:33 »
Много са яки  :fan:
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4323
  • RIP ex-GVB 349 (1986 – 2013)
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #54 on: 29.06.2016, 22:22:26 »
Наистина са готини, особено с украсата, ама тия табла развалят доста красотата отпред...
Автобуси DAF SB201 Hainje
A7804AM – любим DAF/Hainje
A4475KH – любим TEDOM
355, 2500 – любими MB O305G
1641, 2523 – любими Heuliez O305G


Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1521
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #55 on: 29.06.2016, 22:44:59 »
За таблата много зависи и от шрифта с който ще изписват. Най-добре за толкова малки табла да са като капабуса. Иначе наистина са хубави автобусите, лично не очаквах да изглеждат толкова добре...

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4666
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #56 on: 29.06.2016, 22:51:19 »
Нови автобуси за столичния градски транспорт пристигат до дни

Първата пратка от новите автобуси, които от есента ще тръгнат по столичните булеварди, пристига у нас до няколко дни, научи Дарик.

Според разчетите на общината още от август софиянци ще се возят в нови автобуси, като по този начин ще се заменят най-възрастните превозни средства, които са над 34-годишни.

Изглеждат супер --> http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1587258
Te повечето гонят 40 години вече и има голяма вероятност да си посрещнат юбилея на линия, но това е друг въпрос. :D
Интересно ми е обаче как ще си спазят обещанието до 2019-та най-старите автобуси да са на 7 години. След О305ците наред идват зелените бараки О345/Г,които не са никак малко. :rolleyes:

За таблата много зависи и от шрифта с който ще изписват. Най-добре за толкова малки табла да са като капабуса. Иначе наистина са хубави автобусите, лично не очаквах да изглеждат толкова добре...
Като за китайчета изглеждат супер, дано да се окажат здрави и да си ги ползвате дълго и безаварийно. :fan: Що се отнася до таблата- много са малки и дългите маршрути най-вероятно ще са с дребен шрифт . Варненските Солариси имат табла с подобни размери и на някои линии трябва доста да се загледаш, за да видиш дестинацията.
« Last Edit: 29.06.2016, 22:55:42 by transtriumf »

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline viktor_bdz

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1292
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #57 on: 29.06.2016, 23:01:01 »
Поне от общината да не лъжат, че ще заменят по-старите автобуси, защото на всички ни е ясно, че това вероятно няма да се случи скоро.
R.I.P 2112
(1987 - 2017)

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1521
    • View Profile
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #58 on: 29.06.2016, 23:06:48 »
Те ако смятат през 2019 най-старите автобуси да бъдат на 7 години, значи и на Тедомите и Конекто ЛФ дните са преброени  :laugh: :laugh:

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4323
  • RIP ex-GVB 349 (1986 – 2013)
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Yutong ZK6126HGA (1201-1227, 2046-2090, 3600-3637)
« Reply #59 on: 29.06.2016, 23:15:38 »
Това са над 700 автобуса в експлоатация в момента в Автотранспорт, абсолютно непостижимо е с две доставки по 100 (грубо) автобуса да се сменят всички автобуси над 7 години, пък ако ще и с още две доставки от средно толкова автобуси. Нещо не виждам как до 2019-та ще разкарат старите МАН-ове (30+21), О405 (10), зелените (41+5), че и Конектата (50+30), че и БМЦ-тата (61) даже, понеже те карат 11-та година, ако не се бъркам. Ако включим ТЕДОМ-ите (8), които са на 8 години... :crazy: :D Бройката е към 250 автобуса.
Автобуси DAF SB201 Hainje
A7804AM – любим DAF/Hainje
A4475KH – любим TEDOM
355, 2500 – любими MB O305G
1641, 2523 – любими Heuliez O305G