Двигателят на автобуса е разработен oт чешката фирма TEDOM на базата на ДВГ използвани на товарните автомобили Шкода-Европа. Отличават се с изключително опростена, евтина и лека за обслужване конструкция. Естествено са направени редица подобрения: новият двигател работи изцяло на газ метан, отговаря на стандарта Евро-4, намалени са и емисиите шум. Двигателят е вертикално разположен, което прави възможно изпълнението на нископодово шаси и при трите врати на автобуса. Капацитетът на автобуса варира между 88 и 100 пътника. Седящите места са 29 + 4 сгъваеми седалки срещу втора врата. Дължината му е 11 990 мм. широчина 2 550 мм, височина 3 340 мм, база 6 020 мм., височина на пода 260-350 мм. Максималната скорост е 70-90 км/ч. Автобусът е оборудван с мостове на ZF, аналогични на използваните в BMC-220. Машината може да реализира пробег 600 км. без презареждане.