Author Topic: Tedom C12G (3901-3909)  (Read 100436 times)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
Tedom C12G (3901-3909)
« on: 19.07.2007, 14:20:26 »
Тестов автобус TEDOM Kronos 123G  - 14.07.2007 г.: - 1 бр.

ДК Номер             VIN номер                            Тестов перид

2J77579              ZA9C23FGV6TB09006       01.08.2007 до 31.08.2007
 



Първа доставка - 12.03.2008 г.: - 3 бр.
Инв. номер         ДК Номер         VIN                                    Брак       
 и досие в
busphoto.ru 

   3901              СА 1558 МР       TM9K23GA007TE6003       2012

   3902              СА 1565 МР       TM9K23GA007TE7001       след 06.2017 работи само като персонална
   3903              СА 1560 МР       TM9K23GA007TE7002       след 06.2017 работи само като персонална




Втора доставка - 09.04.2008 г.: - 6 бр.

Инв. номер         ДК Номер         VIN                                    Брак       
 и досие в
busphoto.ru

   3904              СА 7284 МP       TM9K23GA007TE7003       след 06.2017 работи само като персонална
   3905              СА 7282 МP       TM9K23GA007TE7004       след 06.2017 работи само като персонална
   3906              СА 7285 МP       TM9K23GA007TE7005       след 06.2017 работи само като персонална
   3907              СА 7280 МP       TM9K23GA007TE7006       след 06.2017 работи само като персонална
   3908              СА 7283 МP       TM9K23GA007TE7007       след 06.2017 работи само като персонална

   3909              СА 7279 МP       TM9K23GA007TE7008       06.2017
                                       

ОБЩО: 9 бр.


На 14.07.2007 г. в ПАТ "Дружба" се състоя официалното представяне на автобус TEDOM C12G пред ръководството на Столичен Автотранспорт и представители на общината. Автобусът ще остане в София около две седмици, през което време ще се движи експериментално по линии 306, 313 и 604. В края на пробните пътувания ПАТ Дружба ще състави протокол с мнение и оценка на резултатите от пътуването, който ще бъде предаден на завода производител и фирмата вносител. След пътуванията в София, автобусът ще замине за провинцията, където ще бъдат осъществени подобни експериментални пътувания.

     
« Last Edit: 15.09.2017, 14:58:25 by mitakis »

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #1 on: 19.07.2007, 14:26:56 »
Добре изглежда и явно не винаги G означава съчленен   . Браво Ники, за информацията  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #2 on: 19.07.2007, 14:30:29 »
Двигателят на автобуса е разработен oт чешката фирма TEDOM на базата на ДВГ използвани на товарните автомобили Шкода-Европа. Отличават се с изключително опростена, евтина и лека за обслужване конструкция. Естествено са направени редица подобрения: новият двигател работи изцяло на газ метан, отговаря на стандарта Евро-4, намалени са и емисиите шум. Двигателят е вертикално разположен, което прави възможно изпълнението на нископодово шаси и при трите врати на автобуса. Капацитетът на автобуса варира между 88 и 100 пътника. Седящите места са 29 + 4 сгъваеми седалки срещу втора врата. Дължината му е 11 990 мм. широчина 2 550 мм, височина 3 340 мм, база 6 020 мм., височина на пода 260-350 мм. Максималната скорост е 70-90 км/ч. Автобусът е оборудван с мостове на ZF, аналогични на използваните в BMC-220. Машината може да реализира пробег 600 км. без презареждане.
« Last Edit: 19.07.2007, 14:31:16 by CKD »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11649
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #3 on: 19.07.2007, 15:00:12 »
Кога тръгва на линия? Много искам да се повозя, за да го сравня с БМЦтата
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #4 on: 19.07.2007, 15:36:21 »
Ще дебна по 306 и 604 да се повозя и да дам мнение.А Ники имаш ли идея с каква мощност са тези двигатели, кубатура.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline бушона

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
  • MB O 345/G, Citaro, Conecto & Tedom fan
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #5 on: 19.07.2007, 17:07:30 »
Значи автобусът не е на СКГТ, а идва само за проби?Жалко.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #6 on: 19.07.2007, 17:25:37 »
не е на 100% известно! според мен рейса ще остане в България и ще последва закупуване на още такива. да не забравяме, че в софия се концесионират 50% от линиите
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17292
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #7 on: 19.07.2007, 17:27:40 »
Quote from: maniak
не е на 100% известно! според мен рейса ще остане в България и ще последва закупуване на още такива. да не забравяме, че в софия се концесионират 50% от линиите


Трябва да се види каква му е цената и как вози рабира се, гаранционна поддръжка и т.н.
За мен това е супер неизвестна фирма.
мур

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #8 on: 19.07.2007, 17:41:23 »
Двигателят е TEDOM TG 210 AV 04 разположен вертикално, отзад в ляво на автобуса. Мощността е 210 kW при 2000 об/мин.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11649
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #9 on: 19.07.2007, 20:53:04 »
Нещо като климатик дали има?
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6796
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #10 on: 19.07.2007, 22:28:21 »
Само за шофьора.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11649
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #11 on: 19.07.2007, 23:40:01 »
Quote from: CKD
Само за шофьора.
Кофти  Значи няма да отваря първата врата.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15545
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #12 on: 20.07.2007, 00:43:19 »
Quote from: ozzy
Кофти  Значи няма да отваря първата врата.
А ти как виждаш на тестов автобус още първия ден да му подпрат вратата с дървено трупче, четка, ластик, въже или там по друга система.Ако автобуса беше купен, бяха му сложили титуляри и т.н.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11649
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #13 on: 20.07.2007, 00:55:14 »
Quote from: difian
А ти как виждаш на тестов автобус още първия ден да му подпрат вратата с дървено трупче, четка, ластик, въже или там по друга система.Ако автобуса беше купен, бяха му сложили титуляри и т.н.
Не ме разбра. Имах предвид, че на шофьора ще му е все тая дали е жега или не, след като в кабината си има климатик. Съответно няма причина да отваря първата врата, за да се проветрява рейсът
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #14 on: 20.07.2007, 01:13:04 »
Quote from: ozzy
Не ме разбра. Имах предвид, че на шофьора ще му е все тая дали е жега или не, след като в кабината си има климатик. Съответно няма причина да отваря първата врата, за да се проветрява рейсът

Te шофьорите могат да си се проветряват и от техните си прозорчета. Има и доста шофьори, които го правят заради пътниците. Все пак не всички са гадове. Някой отварят и двете крила, други и 4те врати, ако не емного пълен рейса.

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6417
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #15 on: 20.07.2007, 10:11:58 »
Quote from: KRAKOMOBILA
Добре изглежда и явно не винаги Г означава съчленен

Ами CNG маи тъка се съкращава метана в другите градове,защото на един наш неоплан пише CNG BUS=на чист въздух

Quote from: maniak
да не забравяме, че в софия се концесионират 50% от линиите

Само 50,в Пловдив сичко е часно вече,и е на концесия    

Ами честито за 2 седмици поне,после ще видим дали не е като Боклук мотор къмпани        

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15545
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #16 on: 20.07.2007, 10:26:35 »
Quote from: ozzy
Не ме разбра. Имах предвид, че на шофьора ще му е все тая дали е жега или не, след като в кабината си има климатик. Съответно няма причина да отваря първата врата, за да се проветрява рейсът
Аз имах предвид, че на тестов автобус и да иска, и да не иска, няма как да отваря вратата.И ти не си ме разбрал.  
Но щом няма климатик, чудно защо не всеки прозорец е отварящ се.На офиц.сайт на всички конфигурацията е през един да се отварят.На този май пак е така, въпреки че не си личи добре.

Quote from: lud_pi4
Ами CNG маи тъка се съкращава метана в другите градове,защото на един наш неоплан пише CNG BUS=на чист въздух
Само 50,в Пловдив сичко е часно вече,и е на концесия    

Ами честито за 2 седмици поне,после ще видим дали не е като Боклук мотор къмпани        
Идва от Compressed Natural Gas(CNG).
« Last Edit: 20.07.2007, 12:18:56 by etnies »

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #17 on: 20.07.2007, 14:32:23 »
Quote from: CKD
Двигателят е TEDOM TG 210 AV 04 разположен вертикално, отзад в ляво на автобуса. Мощността е 210 kW при 2000 об/мин.

 Уау 280 кончета за сола автобус.Дзвер.Иначе дано ако ги вземат моделите да са с климатик и за пътниците, че иначе ще се мре.Или поне свестна вентилация, а не като на БМЦ отварящия се точно 2 сантиметра люк.

П.П.Ники свирни като тръгне по някоя линия да завардим спирките
« Last Edit: 20.07.2007, 14:45:01 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5192
    • View Profile
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #18 on: 20.07.2007, 15:57:53 »
C12G, не видях да има някъде CNG  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline niki88z

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1080
  • Извън релси!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 387296800
    • View Profile
    • Email
Автобусите TEDOM C12G
« Reply #19 on: 20.07.2007, 15:59:47 »
Quote from: KRAKOMOBILA
C12G, не видях да има някъде CNG  
Виж снимката в първото мнение ;-)