Author Topic: Tedom C12G (3901-3909)  (Read 95396 times)

Offline poly911

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 193
    • View Profile
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #840 on: 10.12.2016, 20:42:23 »
Бомба бомба ама със закъснител

« Last Edit: 10.12.2016, 22:14:00 by poly911 »

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4090
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #841 on: 16.12.2016, 23:27:36 »


Вече на 500 000 км.

"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4090
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #842 on: 02.02.2017, 13:42:28 »


Охлаждащата перка с хидромотора.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2790
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #843 on: 09.06.2017, 17:30:26 »
Заради изгорелия 3909, всичките Тедоми бяха прибрани в гаража.


ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline Ithebeast

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 722
  • Трамвайно депо "Банишора"
    • View Profile
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #844 on: 09.06.2017, 17:35:43 »
След дъжд качулка.
Трамвайно депо ''Банишора''
Трамвайна мотриса инв. номер 509
Линия номер 1.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1064
    • View Profile
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #845 on: 09.06.2017, 18:08:31 »
Но пък си имат хубави листенца  :angel:
Икономията е майка на мизерията!

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1433
    • View Profile
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #846 on: 09.06.2017, 18:15:44 »
Не автобусите, собствениците им трябва да бъдат прибрани някъде...

Offline kom6ito

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 448
  • Citaro
    • View Profile
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #847 on: 09.06.2017, 18:44:59 »
Това са простотии и ПР акциики, понеже са само няколко броя. Ако беше изгорял МАН, дали щяха да ги спрат всичките?

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2270
  • 8 9 6 5
    • View Profile
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #848 on: 09.06.2017, 19:08:45 »
Обзалагам се че сега, след "щателна компетентна" проверка ще се установи, че автобусите имат фабричен дефект и ще се коментира как ТЕДОМ са най-големите боклуци, как като са ги купували са направили грешка предишните управници. Нищо, че в други два града (Варна и Бургас) има от тази марка, а няма нито един случай на самозапалване. :neznam: :help:
« Last Edit: 09.06.2017, 19:48:01 by Mammoth »
:bb: 8965 :bb: :inlove:
ПРОТИВ бракуването на тролейбуси модел Škoda 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7!

Offline kom6ito

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 448
  • Citaro
    • View Profile
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #849 on: 09.06.2017, 19:38:17 »
Ами есента се случи и на Цитаро дори... явно проблемите не са по автобусите.

Offline ivaylostoenchev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 638
    • View Profile
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #850 on: 09.06.2017, 19:42:35 »
Да сте чули някога някой тедом в Бургас да е изгорял? Това трябва да ви говори къде се корени проблемът.

Offline ivan3275

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 965
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #851 on: 09.06.2017, 19:58:26 »
То в Бургас всички Тедоми си се движат,а и поддръжката там е на ниво.
Само във Варна не знам защо няколко са спрени от движение,не че там поддръжката не е на ниво не знам с точност.

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2270
  • 8 9 6 5
    • View Profile
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #852 on: 09.06.2017, 20:01:56 »
Във Варна има един единствен спрян от движение, другите два чакат за ремонт на двигател и ще излязат скоро. Всеки случай не сме имали такива които са се палили, по едно време на някой им грееха двигателите, но ги оправиха.
« Last Edit: 09.06.2017, 20:08:04 by Mammoth »
:bb: 8965 :bb: :inlove:
ПРОТИВ бракуването на тролейбуси модел Škoda 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8334
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #853 on: 09.06.2017, 20:04:26 »
Обзалагам се че сега, след "щателна компетентна" проверка ще се установи, че автобусите имат фабричен дефект и ще се коментира как ТЕДОМ са най-големите боклуци, как като са ги купували са направили грешка предишните управници. Нищо, че в други два града има от тази марка, а няма нито един случай на самозапалване. :neznam: :help:
Да сте чули някога някой тедом в Бургас да е изгорял? Това трябва да ви говори къде се корени проблемът.
Нищо няма да се случи. Обществеността е толкова затъпяла, че е нужен специален подход, за да може масовият пътник и жител на София да разбере цялата верига от проблеми, които стоят зад този пожар, а журналистите, за съжаление, са също толкова глупави(най-откровено), защото нередностите са им буквално под носа, но никой не изпитва желание, а явно и необходимост да се разрови по-дълбоко, за да види какво се случва. Да види, че във Варна и в Бургас няма подобни случаи, а при нас за 5 години изгоряха два ТЕДОМ-а, че гараж „Дружба“ „безкомпромисно“ води класацията за самозапалили се автобуси по време на движение и още много други факти, които за нас са нещо напълно известно. Аз оставам с впечатлението, че за съсипията в БДЖ понякога се обръща доста добро внимание, но за проблемите с градския транспорт в София не се говори нищо в национален ефир. Това, че градския транспорт в София не е национален не значи, че не е достатъчно бездънна каца, в която да потъват потресаващо количество обществени средства да не говорим, че София трябва да бъде лицето на България и трябва да функционира правилно, а пък да не обвързваме въпроса за доброто лице на столицата с предстоящото европредседателство, но към момента не виждам на много хора „да им пука“ за това.
« Last Edit: 09.06.2017, 20:08:25 by AGENT 006 »
Страстта е нашата сила
6 години Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4298
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #854 on: 09.06.2017, 21:53:59 »
АЗ ви казах, че по-добре да им бяха лепнали пламъци, а не листенца.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Online wiNt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 428
  • long live 9060
    • View Profile
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #855 on: 09.06.2017, 21:59:38 »
Това вече е несериозно. Втори от същия модел да изгори... ясно е, че е от поддръжката. Сравненията с газовите гробници О305 и тестовия О345 въобще не са релевантни, тъй като това са най-меко казано бомби самоделки. За тедома 3901 да речем, че е уж тестовия (макар и да се оказва май, че си е бил съвсем нов автобус), но за този няма такова обяснение.
Отделно не знам как е технически поддръжката на тия автобуси, но колкото пъти са ми се падали, въобще не може да се сравнява салона им с този на Землянските Конекта ЛФ (като изключим издрасканото). Дружба май умеят да поддържат само на външен вид автобусите си добре, а останалото... как' дойди.
И стига вече с тия листенца ... едното няма нищо общо с другото. Дадени са едни пари за листенца - сложени са, автото/"Дружба" едва ли е имало възможността да ги даде за по-добра поддръжка и едва ли само е сътворило тази идея.

Offline Kingpin

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 467
    • View Profile
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #856 on: 09.06.2017, 22:25:06 »
Интересно ми е как ще установят точната причина за пожарът, след като автобусът е изгорял до основи и нищо не е останало от него.
Защо са спрели от движение всички Тедоми, какво точно ще им правят?
Сигурен съм на 100%, че проблемът не е в качеството на автобуса, проблемът е в лошата и некомпетентна поддръжка.
От автото нека излъжат пак, че автобусите се проверяват дали са технически изправни всеки път преди да излязат на линия...

   




http://dnes.dir.bg/news/gradski-transport-pozhar-avtobus-25889392



Online $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4195
  • RIP ex-GVB 349 (1986 – 2013)
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #857 on: 09.06.2017, 22:26:56 »
Последната ми снимка на 3909 :arrow: . Гледам, че не съм я качвал, така че няма дублиране. Тъжно е... тъжно е как технологичното ниво на нито един от гаражите не е мръднало от средата на 80-те. Тъжно е как вследствие на това и некомпетентността на сервизен персонал и донякъде ръководство почти нови автобуси се палят като факели всяка година или в най-добрия случай – през година. А аз си мислех преди години, че в един Бургас поддръжката е ударила дъното. Уви, бъркал съм се, едната боя нищо не означава...

Автобуси DAF SB201 Hainje
A7804AM – любим DAF/Hainje
A4475KH – любим TEDOM
355, 2500 – любими MB O305G
1641, 2523 – любими Heuliez O305G


Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4090
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #858 on: 09.06.2017, 23:10:09 »
За мен първият Тедом изгоря по вина на шофьора, който още работи в гаража.
На 3009 шофьорът- новобранец не карал Тедом, и незапознат с особеностите му, му казал че е гръмнало нещо отзад, и се е подпалил............
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8334
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Re: Tedom C12G (3901-3909)
« Reply #859 on: 10.06.2017, 09:19:38 »
Е това ми хареса наистина. Ако не си запознат с номерата на ТЕДОМ-ите може да се запали във всеки един момент.  :D
Според репортажите шофьорът се е опитвал да гаси нещо с пожарогасител. Не казват какво и къде, но това в случая няма толкова голямо значение. Факт е че явно шофьорът е видял и усетил, че има пожар. Друг е въпроса дали реално е можел да го потуши. Той може да е виждал само пушек, който да се е провирал отнякъде между панелите и да не е давал реална представа откъде действително е идвал огънят. Иначе предвид значителното обгаряне ще е трудно да се установи откъде точно е тръгнал пожарът. На практика всичко е обгоряло до рама, докато при случая с 3901 имаше много ясни белези. Там двигателния отсек беше почти незасегнат, както и панелите под прозорците, а предницата беше силно обгорена и уваглена, но не и разтопена. Тук всичко и разтопено и всичко е обгоряло по еднакъв начин. Вероятно е горял по-дълго време и всъщност това е очаквано предвид отдалечеността на мястото. Това не е „Проф. Цветан Лазаров“.

Защо са спрели от движение всички Тедоми, какво точно ще им правят? 
Какво ли? Ще чакат да се укротят страстите, ще направят дребни проверки и после пак ще ги пуснат на линия. Дали ще се елиминират всякакви предпоставки за потретване на подобен пожар - твърде спорно.
« Last Edit: 10.06.2017, 09:37:00 by AGENT 006 »
Страстта е нашата сила
6 години Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън