Author Topic: CityLAZ A183D1 (5032)  (Read 27905 times)

Offline бушона

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
  • MB O 345/G, Citaro, Conecto & Tedom fan
    • View Profile
CityLAZ A183D1 (5032)
« on: 30.07.2007, 07:30:33 »
Инв. номер                                      ДК Номер                                  VIN номер                       Брак, год.
                     
   5032                                           CА 0577 КC                         Y8A.A183N1600001V1                2014




Е приятели, тук предлагам да коментираме новият нископодов автобус на Еридатранс.Ако има такава тема съжалявам ако искат модовете да трият.На мен лично автобусът ми харесва, не заради друго, а защото 80% от дизайна е взет от Цитаро.Не знам кога ще излезе на линия и дали вече е излязъл, но ще дебна да се повозя.Е - кажете си мнението и вие.
« Last Edit: 12.10.2015, 21:12:09 by RADOCVET »

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15514
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
5032
« Reply #1 on: 30.07.2007, 08:27:39 »
Quote from: бушона
Е приятели, тук предлагам да коментираме новият нископодов автобус на Еридатранс.Ако има такава тема съжалявам ако искат модовете да трият.На мен лично автобусът ми харесва, не заради друго, а защото 80% от дизайна е взет от Цитаро.Не знам кога ще излезе на линия и дали вече е излязъл, но ще дебна да се повозя.Е - кажете си мнението и вие.
Двигател, дизайн, шаси... всичко е взето от Ман.
« Last Edit: 30.07.2007, 08:27:55 by difian »

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
5032
« Reply #2 on: 30.07.2007, 09:13:06 »
Мен въобще не ми харесвса но все пак е нов

Offline Dimitar Dragnev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 372
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
5032
« Reply #3 on: 30.07.2007, 09:25:01 »
Излезе по 73 (видях го миналия понеделник).

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17189
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
5032
« Reply #4 on: 30.07.2007, 16:13:48 »
Много красив автобус. Надявам се и да вози добре. Преди година един приятел ми пращаше такъв модел и ми казваше, че много ще го харесам. Сега забравих каква му е цената, но е много добро решение, поне откъм дизайн.И браво на Еридантранс отново - купуват супер луксозен автобус, без да вдигат никакъв шум. Защо ли и собствениците на 72 не купят нещо такова
мур

Offline бушона

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
  • MB O 345/G, Citaro, Conecto & Tedom fan
    • View Profile
5032
« Reply #5 on: 30.07.2007, 17:15:34 »
Плюс това нископодов.Един от най-красивите автобуси в София досега.Едно голямо браво на Еридатранс за добрата покупка.Дано да купят още.

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3938
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
5032
« Reply #6 on: 30.07.2007, 19:02:28 »
Quote from: emo
Много красив автобус. Надявам се и да вози добре. Преди година един приятел ми пращаше такъв модел и ми казваше, че много ще го харесам. Сега забравих каква му е цената, но е много добро решение, поне откъм дизайн.И браво на Еридантранс отново - купуват супер луксозен автобус, без да вдигат никакъв шум. Защо ли и собствениците на 72 не купят нещо такова

По-важното е хората да го оценят, да го пазят чист и тн, а де на го надраскат и изпочупят след 2-3 месеца.  

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11258
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #7 on: 30.07.2007, 20:38:53 »
Днес имах късмета да се повозя на новият автобус по А73. Мога да кажа, че качеството на изработка и детайлите вътре е много високо, като при Цитаро, салона е почти същият като на Цитаро. Возията е много добра, има добра звукоизолация на двигателя, красив интериор със седалки на квадратчета, в предната ниска част имат и подлакътници, самите седалки са удобни и на прилично растояние. Може да се каже, като цяло че качеството е на много високо ниво, като при Цитаро. Автобуса има 4 отваряеми стъкла и вентилация в салона, климатик май има само за шофьора. Двигателя е разположен най-отзад в ляво в колонка, като до него има няколко седалки.
Като цяло много ми харесва автобуса, тия дни почивам и ще го проуча по-подробно, ще направя и снимки. Иначе вижте тук в сайта на х3м има снимки, има и на салона.
http://club.m-b0x.com/?view=transport&...l&case=5032
Повозете се автобуса е много хубав. Еридантранс за пореден път доказват, че са най-добрият частен превозвач в София.
« Last Edit: 30.07.2007, 21:24:37 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11554
    • View Profile
5032
« Reply #8 on: 30.07.2007, 21:09:44 »
Изглежда хубав автобусът, с двигател МАН. Интересно е, че надписите на шофьорското място са на немски език
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11258
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #9 on: 30.07.2007, 21:12:31 »
Ами утре ще проуча повече за него. А някой ако може да даде линк със снимки и инфо за тали марка, ще бъде добре. Интересно дали има и съчленен вариант?
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15514
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
5032
« Reply #10 on: 30.07.2007, 21:20:19 »
Quote from: Ivo
Ами утре ще проуча повече за него. А някой ако може да даде линк със снимки и инфо за тали марка, ще бъде добре. Интересно дали има и съчленен вариант?
Макар доста разпръснато вече са дадени отговори на въпросите както на Оззи, така и на твойте.
Първо към Оззи.Не само двигателят е Ман    Целият автобус е по лицензия на Ман и е почти 100% идентичен с градските автобуси на Ман.Затова и надписите са на немски.Автобусът не трябва да се сравнява толкова с Цитаро, Като дизайн се различават и то не малко, но задницата, отстрани, предното стъкло са като на Ман

Към Иво.Ето какво вече сложихме в актуална информация.Имат не само съчленен автобус, но и съчленен и стандартен тролей:
ЦЪК
« Last Edit: 30.07.2007, 21:20:53 by difian »

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11258
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #11 on: 30.07.2007, 21:31:35 »
Брей брей брей, много са готини. Искам да купят и съчленени такива, а такива съчленени нископодови тролейбуси са идеални за нас.
Иначе по дизайн отвън прилича на МАН, така е, но по салон и по детайлите вътре много ми прилича на Цитаро. Понеже наскоро се возих на Цитаро в Пловдив и мога да ги сравня. И пак казвам, автобуса е страхотен!
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
5032
« Reply #12 on: 31.07.2007, 08:50:45 »
днес е по 260
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1199
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
5032
« Reply #13 on: 31.07.2007, 10:16:36 »
Quote from: ozzy
Интересно е, че надписите на шофьорското място са на немски език
А пък надписите за авариен изход по задното и странични стъкла са на румънски (Ieşire de siguranţa)...  http://club.m-b0x.com/?view=transport&...big&id=5343
http://club.m-b0x.com/?view=transport&...big&id=5225 - тук не се вижда ясно, но си личи, че лепенките са същите.

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7101
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #14 on: 31.07.2007, 15:15:53 »
Quote from: difian
Макар доста разпръснато вече са дадени отговори на въпросите както на Оззи, така и на твойте.
Първо към Оззи.Не само двигателят е Ман    Целият автобус е по лицензия на Ман и е почти 100% идентичен с градските автобуси на Ман.Затова и надписите са на немски.Автобусът не трябва да се сравнява толкова с Цитаро, Като дизайн се различават и то не малко, но задницата, отстрани, предното стъкло са като на Ман

Към Иво.Ето какво вече сложихме в актуална информация.Имат не само съчленен автобус, но и съчленен и стандартен тролей:
ЦЪК


Първи бях   -> http://forum.gtsofia.info/index.php?showto...ost&p=27270

Ето повече инфо за модела: http://www.laz.org.ua/rus/page/laz_a183

Иначе от НЕОМАН - НЕОЛАЗ може да се направи извод, че работят само с МАН, но монтираните двигатели са както МАН, така и Мерцедес, Къминс. Кой знае какво точно се крие под капака на 5032...

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1199
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
5032
« Reply #15 on: 31.07.2007, 20:10:45 »
Три снимки от днес:[attachment=1782:IMG_1747.jpg][attachment=1783:IMG_1748.jpg] [attachment=1784:IMG_1749.jpg]

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11554
    • View Profile
5032
« Reply #16 on: 31.07.2007, 22:31:38 »
Жалко, че няма работещи табели...
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #17 on: 01.08.2007, 00:24:34 »
Quote from: Dragon
Днес 5031 и 5032 са по 260. Ако на някой му се вози - минават съответно на бул. Прага:
5031 - 10:31
5032 - 10:53

Курса е 64 мин. така че можете да си смятате следващите часове в които ще минат. 5032 се движи с около 10 мин. закъснение понеже са му сложили възможно най-куция шофьор в Еридантранс. Има и закъсал тир на Околовръснтото, така че закъсненията може и да понарастнат.
[/size]
Повозих се и с двата днес (пропуснах 4 автобуса на Красно село, за да чакам Сити Лаз-а и направих едно кръгче до Горна баня), и честно казано синия с ракетите на покрива ми хареса повече - Лазът са го докарали на дизайн (на Ситаро), обаче седалките не са от най-удобните, а таблото на шофьора (голям простак с мустак) се тресе цялото като за световно. Хареса ми как е направен салона отпред при първа врата (не като при БМЦ) и заобления таван. Добре се ускорява, но доста детайли издават, че е сделан.

Да се върна на темата:
1631 по 111
1345 по 102
« Last Edit: 01.08.2007, 01:13:35 by conecto »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6773
    • View Profile
5032
« Reply #18 on: 01.08.2007, 00:36:18 »
Значи наблюденията на Марто съвпадат на 100% с очакванията ми.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17189
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
5032
« Reply #19 on: 01.08.2007, 11:07:21 »
Quote from: ozzy
Жалко, че няма работещи табели...


Че защо да е жалко? х3м няма нито една табела на Еридантранс
мур