Author Topic: CityLAZ A183D1 (5032)  (Read 26493 times)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11463
    • View Profile
5032
« Reply #40 on: 08.08.2007, 13:32:25 »
Quote from: Dragon
Аз съм виждал само един. Не мисля че са 2.
Еми той нали е 5032, ако има друг, той трябва да е 5033... Ще гледаме
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10736
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #41 on: 16.08.2007, 16:53:50 »
Quote from: borosport
Значи определено от вашите мнения и от снимките чешкият Тедом е по-добрият от двата.Но ще се кача на него за да се уверя.Почти съм сигурен обаче, че той е по-добрият избор.
Ако трябва да избирам между Тедома, ЛАЗ-а и Ден Оудстен, мисля, че най-доброто решение е Ден Оудстен.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4448
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
5032
« Reply #42 on: 16.08.2007, 20:25:17 »
Quote from: Ivo
Ако трябва да избирам между Тедома, ЛАЗ-а и Ден Оудстен, мисля, че най-доброто решение е Ден Оудстен.
аз пък за 2 седмици постоянно возене с ден оудстен ги намразих и ако имах някаква възможност (за съжаление нямам) не бих се качвал вътре повече. на по-неудобни автобуси досега не съм се возил!

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4478
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #43 on: 26.08.2007, 22:03:21 »
Днес на Горнобански път ни изпревари един жълт автобус по линия 260, видях го само отзад. Първоначално си помислих, че това е Лаз-а, обаче този имаше надпис "100% еко автобус" и много приличаше на Тедом-а. Имате ли някаква идея???

Quote from: Ivo
Днес пък Тедомът изненадващо беше по линия 260, дори на табелата изписваше Горна Баня.
[/size]
Опс, малко късно прочетох мнението на Иво  
« Last Edit: 26.08.2007, 22:10:36 by conecto »

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
5032
« Reply #44 on: 28.08.2007, 02:06:42 »
тедомът ще мине и през 284 най-вероятно.

от Еридан са решили да сменят парка си и сега тестват всичко, за да решат в последствие какви ще са им новите бусове (ЛАЗ-ове, отново Ден Оудстени, Тедом или МВ)

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4448
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
5032
« Reply #45 on: 28.08.2007, 07:49:43 »
на лаза е "изкъртено" предното дясно отварящо се прозорче. счупена е някаква пружинка, която е контролирала до къде може да бъде отворено прозорчето

Offline бушона

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
  • MB O 345/G, Citaro, Conecto & Tedom fan
    • View Profile
5032
« Reply #46 on: 28.08.2007, 10:11:04 »
Дано поне те не заложат на турското качество и купят поне няколко броя Цитаро.

Online emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16894
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
5032
« Reply #47 on: 28.08.2007, 13:12:40 »
Quote from: бушона
Дано поне те не заложат на турското качество и купят поне няколко броя Цитаро.


Прекалено скъпи са и инвестицията не е оправдана.

Според мен най-добре е да заложат на употребявани Конекта на по 5-6 год. В противен случай е много вероятно да купят БМЦ-та като тези, които се движат из София. Просто цената на тях вече е около 60 000 евро.
мур

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #48 on: 29.08.2007, 18:29:13 »
Quote from: emo
Прекалено скъпи са и инвестицията не е оправдана.

Според мен най-добре е да заложат на употребявани Конекта на по 5-6 год. В противен случай е много вероятно да купят БМЦ-та като тези, които се движат из София. Просто цената на тях вече е около 60 000 евро.


Кънектата не са нископодови. Ама ако вземат от новия модел Кънекто ще е много добре.

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3738
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
5032
« Reply #49 on: 29.08.2007, 18:36:31 »
Quote from: etnies
Кънектата не са нископодови. Ама ако вземат от новия модел Кънекто ще е много добре.

Е от какъв зор? То за новия модел конекто могат да вземат направо единично цитаро.............

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4478
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #50 on: 29.08.2007, 18:49:50 »
Quote from: vesko76
Е от какъв зор? То за новия модел конекто могат да вземат направо единично цитаро.............
[/size]
Все тая. Какво му е на новото Кънекто?

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #51 on: 29.08.2007, 18:50:10 »
Quote from: vesko76
Е от какъв зор? То за новия модел конекто могат да вземат направо единично цитаро.............


Що така реши? Кънектото е с 30% по евтино

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10736
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #52 on: 29.08.2007, 20:39:20 »
За Конекто и дума да не става- с такъв автобус фирмата не може да участва в конкурса за линии, понеже Конектото не отговаря на сума ти европейски изисквания-не е нископодово, няма предпазители на въртящата се ос на вратите, в салона не са използвани огнеопорни материали, а такива, които при горене отделят много дим, спирачките са барабанни азбестови, вместо дискови и още сума ти работи, никой няма да допусне в днешно време фирма да участва в конкурс с Конекто. За ВМС се съмнявам също-Еридантранс вече веднъж се прецакаха с няколко ВМС-та, които се разпадат в движение-на 5023 му се счупи и изпадна в движение задното ляво колело, други пък късат шасита и ги заваряват още на 2-рата година, от тия ВМС-та като че ли има само един малко по-читав, а пък и не са нископодови.

Най-добре да купят Ден Оудстен или Цитаро, може и ползвани няколко години, според мен в идеален вариант най-добре е да купят Ден Оудстени като 5031. Вярно, че са много скъпи, но са много добри автобуси, който се е возил на 5031 ще го потвърди. А пък и вече имат опит с Ден Оудстен, които се оказаха много добри и здрави автобуси, с много добри показатели, отговарят напълно на европейските изисквания.

Също вариант е да купят и ЛАЗ-сити. Аз лично залагам или на ЛАЗ или на Ден Оудстен, или пък и ще купят и от двата модела, като задължително първо трябва да разкарат ВМС-тата,защото не отговарят на европейските изисквания.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4448
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
5032
« Reply #53 on: 29.08.2007, 20:54:32 »
лаза си отива още от сега, а ако вкарат още ден оудстен по-добре да е за извънградски че да нямам възможност да ги виждам  

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10736
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #54 on: 29.08.2007, 21:33:33 »
Quote from: maniak
лаза си отива още от сега, а ако вкарат още ден оудстен по-добре да е за извънградски че да нямам възможност да ги виждам  
Що така бре, какво не им харесваш точно? Лично на мен са ми едни от любимите автобуси, а пък си имат фабрично вградена аудиоуредба на блаупункт, бордови компютър, имат иклиматик, макар и вече на част от тях да не работи, а пък са със супернисък под и са широки и удобни. Като цяло изработката е на много високо ниво, и са здрави. А пък двигателяте на МАН турбодизелов, имат дискови спирачки, какво точно не ти харесва, според от модерните автобуси в София в момента Ден Оудстен са най-добрите, та за това ми е интересно какво точно не им харесваш?
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4448
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
5032
« Reply #55 on: 29.08.2007, 22:27:34 »
колкото и технически характеристики да изреждаш те за мен (в дадения случай) не могат да се сравнят с удобството. преди всичко автобусите се разработват да са удобни за тези, които ще ги ползват. не заради скоростта, не заради бордовия компютър или аудиоуредбата. тези автобуси не са (за мен) удобни, заради салона и разположението на вратите. за малки градчета със среден пътникопоток - ок, но не и за натоварена линия, като 260. ниския под е удобство - да, добра изработка и двигател - да, но удобни, хммм, за мен не

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3738
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
5032
« Reply #56 on: 29.08.2007, 22:48:48 »
Хубаво, конектото е 30% по-евтино, ама я сложете всичките му дефекти и ремонти, които ще търпи - Цитарото ще излезе по на далавера.
Има една приказка, Евтиното излиза по-скъпо. Е тая приказка е напълно валидна за Сф, когато се купиха и конектото, и ВМС-тата.................

Вместо да се закупят 0405НГ, се дадоха излишни пари за ремонти на умряли Икаруси и полу-умряли 0305 и Хюлиез-и(ма аре, последните още държат, пряко сили)..........

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15423
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
5032
« Reply #57 on: 29.08.2007, 23:01:30 »
Quote from: vesko76
Хубаво, конектото е 30% по-евтино, ама я сложете всичките му дефекти и ремонти, които ще търпи - Цитарото ще излезе по на далавера.
Има една приказка, Евтиното излиза по-скъпо. Е тая приказка е напълно валидна за Сф, когато се купиха и конектото, и ВМС-тата.................

Вместо да се закупят 0405НГ, се дадоха излишни пари за ремонти на умряли Икаруси и полу-умряли 0305 и Хюлиез-и(ма аре, последните още държат, пряко сили)..........
Айде сега и ти любов по употребявани возила...А дали се спазват всички предписания относно подръжката на въпросните   А и от приказката с турското качество и особено- то при МВ ми омръзна.По-евтините модели са орязани откъм екстри, а не качество на изработката.

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3738
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
5032
« Reply #58 on: 29.08.2007, 23:25:55 »
Quote from: difian
Айде сега и ти любов по употребявани возила...А дали се спазват всички предписания относно подръжката на въпросните   А и от приказката с турското качество и особено- то при МВ ми омръзна.По-евтините модели са орязани откъм екстри, а не качество на изработката.

Не съм казал, че имам любов по употребявани возила, даже си казах, че е безсмислено да се ремонтират 30-годишни мерцедеси и Икаруси.........

Мисълта ми беше, че за парите, дадени за ВМС и конекто можеха да се купят по-малко на бройки, но къде-къде по-качествени 0405НГ, Солариси или МАН-ове............

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #59 on: 30.08.2007, 00:27:12 »
Quote from: vesko76
Не съм казал, че имам любов по употребявани возила, даже си казах, че е безсмислено да се ремонтират 30-годишни мерцедеси и Икаруси.........

Мисълта ми беше, че за парите, дадени за ВМС и конекто можеха да се купят по-малко на бройки, но къде-къде по-качествени 0405НГ, Солариси или МАН-ове............

Да, ама новото си е в гаранция първите 2/3 години. А и всички феновен на о405нг пропускате един много важен факт - когато поръчваш ново возило можеш да избереш доста неща, като от особена важност за София е да е с 4 врати и с отваряеми стъкла, което при втората употреба го няма