Author Topic: Неефективните автобусни линии  (Read 28403 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17099
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #220 on: 05.02.2015, 11:01:46 »
Напълно се бъзикам с идеята за 305 до Кокалянско ханче. Ама толкова неловка звучи и идеята да се удължи 305 повече от сегашния му маршрут. Просто автобус 4 трябва да има един курс повече нощно време.
мур

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #221 on: 05.02.2015, 11:04:37 »
Според мен е добре след пускането на метрото линия 4 да стане бърза довозваща до него линия от Горубляне през Хит-а и Младост 2 до обръщалото в Младост 1 след моста. При курс около 60 минути може в пик да е на 12 минути (5 коли), а извън пик да е на 15 минути (4 коли). Маршрутът може да започва от предлаганото обръщало при детската градина, но по-добре според мен е да върти през ул. Борис Рангелов и ул. Детелина (или наопаки) за по-добро обслужване на горната част на квартала покрай околовръстното. Почивките могат да са на обръщалото в Младост 1.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Metan

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 848
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #222 on: 05.02.2015, 13:28:36 »
Откакто е създадена линията (във варианта й от 90-те години), автобус 4 се използва за връзка на живеещите в Горубляне с училищата и градините в Младост, както и с общината в Младост 3.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #223 on: 06.02.2015, 14:29:19 »
Моето предложение не променя този факт.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4090
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #224 on: 06.02.2015, 14:35:22 »
За А4 се носеше слух навремето че лелята на Васил Найденов- бившият директор на Градски транспорт, живеела там някъде в блокчетата, та за това е и пусната тази линия.
Преди много години така беше пусната и 121 мисля, от Младост до Дървеница, за да пътува съпругата на Младосткият кмет, в края на осемдесетте години, после я закриха.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2973
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #225 on: 06.02.2015, 14:54:09 »
Ако удължаването на А305 до ж.к. Горубляне е такъв голям проблем, тогава може А4 да се съкрати до МС Младост 3, но по този начин:

за да се запазят връзките с поликлиниката и общината.

Но трябва и да се добавят ранни и късни курсове в предпразник/празник и може би още един късен курс в делник.  ;)
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6456
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #226 on: 06.02.2015, 14:59:03 »
Пак почна с творбите върху бгмапс  :help:
Аз доколкото знам "проблемът" с А4 е че не е ефективен в частта си откъм Кокаляне, а не откъм Младост 1, откъдето искаш да го отрежеш. Все пак автобуса прави връзка с 111, 213, 76, 88 и др., също така с пазара, Била, Кауфланд и пр.

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2973
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #227 on: 06.02.2015, 15:05:43 »
Типичен пример за тенденциозно негативно отношение към мен...  :neznam: :/

Доста други потребители предложиха съкращаването на А4 до МС Младост 3 на няколко места във форума. Аз просто оптимизирам това предложение, за да може да е по-полезно, вместо двупосочно движение по ул. "Жечо Гюмюшев".

Идеята на това предложение да се намали малко курса на А4 и съответно и интервала на движение, за да стане по-удобен и по-полезен за жителите на ж.к. Горубляне.
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6456
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #228 on: 06.02.2015, 15:19:46 »
Нищо тенеденциозно няма. Ти обикалял ли си тези улуци, по които смело рисуваш? Сигурен ли си че са пригодени за МГТ и дали пускането на редовна линия по тях няма да създаде други проблеми?

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2973
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #229 on: 06.02.2015, 15:25:21 »
Ти обикалял ли си тези улуци, по които смело рисуваш?
Да. Десетки пъти!  :)

Има няколко полегнали полицаи, но това не е нещо, което не може да се коригира.  ;)

В допълнение мога да кажа, че преди години съчленените O 345 по А213 и А214 са минавали по ул. "Полк. Владимир Серафимов" и ул. "Жечо Гюмюшев"  поради ремонт в района на поликлиниката и общината.  ;)
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1428
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #230 on: 06.02.2015, 15:42:09 »
За А4 се носеше слух навремето че лелята на Васил Найденов- бившият директор на Градски транспорт, живеела там някъде в блокчетата, та за това е и пусната тази линия.
Преди много години така беше пусната и 121 мисля, от Младост до Дървеница, за да пътува съпругата на Младосткият кмет, в края на осемдесетте години, после я закриха.
124-само с един рейс, Чавдарка, само в работни дни, само сутрин и следобед, от дъжд на вятър.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12614
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #231 on: 07.02.2015, 15:34:16 »
Ти обикалял ли си тези улуци, по които смело рисуваш?
Да. Десетки пъти!  :)

Има няколко полегнали полицаи, но това не е нещо, което не може да се коригира.  ;)
Предлаганият десен завой от Радко Димитриев към Гюмюшев е абсолютно невъзможен за автобус, а и това кръстовище на малки улици и бездруго си е доста натоварено. Просто забравете връзка до МС Младост-3 до пускането на Ляпчев и Бъднина в проектните им габарити.
Иначе си прав, че линиите около пазара в Младост-1 и по S-ките наляво са твърде много и след пускането на продължението на метрото могат да се намалят. Реалистично е А4 да върти по Св.Преображение-Малинов-Ф.Аврамов (стария и маршрут) или при Деница около Шел и Макдоналдс.
« Last Edit: 07.02.2015, 15:38:16 by blagun »