Author Topic: Неефективните автобусни линии  (Read 27693 times)

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1614
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #40 on: 09.08.2009, 02:30:59 »
Аз предлагам реорганизация на :
1) А63-или връщане на стария маршрут до Руски паметник, или обединяването и със 107,в Бояна по стария маршрут и след това по линията на 107,или направо закриване.
2) закриване на 65 и удължаване маршрута на 73 до манастирски.

Offline Jimi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 588
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #41 on: 09.08.2009, 19:46:21 »
А 7 последно закрита ли е или все още си се движи?
07 септември 2009 г. - Вторият национален празник за България :D

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2128
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #42 on: 09.08.2009, 19:48:01 »
А 7 последно закрита ли е или все още си се движи?
А7 си се движи и по мое мнение ще си остане.

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #43 on: 09.08.2009, 19:57:13 »
Ако е за 7 тм нали от 11 август я спират, поне за месец. После нямам идея.

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2128
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #44 on: 09.08.2009, 20:10:23 »
Ако е за 7 тм нали от 11 август я спират, поне за месец. После нямам идея.
За А7 говорим. За 7ТМ не е ставало дума пък и не виждам защо ще я закриват предварително. А някой предложи А5 да взима част от курсовете на А7, а последната да се закрие. Как точно би могло да стане съчетаването на тези два маршрута?

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #45 on: 09.08.2009, 22:55:49 »
Ако е за 7 тм нали от 11 август я спират, поне за месец. После нямам идея.
За А7 говорим. За 7ТМ не е ставало дума пък и не виждам защо ще я закриват предварително.

Предположих само. А 7тм спира вероятно заради гъсто населване на Ломско шосе с 85, 86 и 83, но от вторник минава запас.

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3931
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #46 on: 09.08.2009, 23:00:26 »
Ако е за 7 тм нали от 11 август я спират, поне за месец. После нямам идея.
За А7 говорим. За 7ТМ не е ставало дума пък и не виждам защо ще я закриват предварително.

Предположих само. А 7тм спира вероятно заради гъсто населване на Ломско шосе с 85, 86 и 83, но от вторник минава запас.
Закрива се защото 85 ще поеме целия и маршрут.
А дали 85 ще е с увеличен брой коли не знам.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3124
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #47 on: 09.08.2009, 23:03:41 »
Предлагам за закриване тм 19 (в този си вариант по К. Величков). Ако  не, да я пуснат до гарата по Ц Борис 3.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 918
линия номер: 1

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11163
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #48 on: 16.08.2009, 23:39:35 »
Някой ден когато не ме мързи ще погледна разписанието на А7 (НЕ 7ТМ) и ще снимам за доказателство на думите ми
НЕ на хейтърството!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16924
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #49 on: 18.08.2009, 12:25:49 »
Трябва да провериш дали около 8 часа има пътници. Това май е пиковият момент. В останалото време съм склонен да ти вярвам. От Карат да пуснат Сито, предостатъчно е дори и за върховия момент.
мур

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #50 on: 18.08.2009, 20:02:42 »
 Начин за закриване има, но ще се търпят неустойки в размер на договорения пробег до края на концесията ако не бъдат компенсирани КАрат разбира се. Въобще има много линии за преразглеждане, но понеже с всичко се бърза концесионираните са много трудни за пипане ако няма воля от Карат. А всеки частник си прави предварително сметката и после не му е кеф да му разбъркат нещата.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16924
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #51 on: 19.08.2009, 10:47:30 »
Естествено! Как ли пък Карат ще искат закриване на 7? То те предполагам биха искали да се открие 5А, 115Е и още такива "натоварени" линии.

Затова и при подписване на договорите за концесия много трябва да се внимава кои линии се отдават и дали не им предстои смяна на маршрута.
мур

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1226
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #52 on: 31.08.2009, 14:21:54 »
65+74 или 65+73. Пеша растоянието се изминава за 10 минути. И 73 и 74 са къси автобуси и не пречи да правят няколко допълнителни курса до манастирски ливади а и районът доста се застроява









Offline сТУдент

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 207
    • View Profile
    • http://www.hmsu.org
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #53 on: 05.09.2009, 16:47:10 »
Предлагам А24. Неговите курсове който са през един два часа са излишни
ЗА ПО ДОБЪР ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16924
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #54 on: 26.10.2009, 15:52:15 »
Трябва да се направят разписания на линии 122 и 123 при работещ и неработещ лифт. Вчера лифтът не работеше, но автобусите си се движеха на 20 мин. Шофьорът на единия ми каза, че за 3 курса не е превозил нито един човек и в двете посоки. Сметнахме, че чистата загуба за смяната ще е 35 литра нафта на него, а има още един по 122 и два по 123.

Та да се направи едно разписание с 3 курса на ден за тези, които работят около лифта и всичко е ОК.
мур

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2128
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #55 on: 26.10.2009, 16:19:02 »
Трябва да се направят разписания на линии 122 и 123 при работещ и неработещ лифт. Вчера лифтът не работеше, но автобусите си се движеха на 20 мин. Шофьорът на единия ми каза, че за 3 курса не е превозил нито един човек и в двете посоки. Сметнахме, че чистата загуба за смяната ще е 35 литра нафта на него, а има още един по 122 и два по 123.

Та да се направи едно разписание с 3 курса на ден за тези, които работят около лифта и всичко е ОК.
Е лифтът работи само в петък, събота и неделя. През другите дни би трябвало 122 да се махне, а 123 да остане с една кола на интервал един час. Да не говорим, че на празник може по 123 да се пуска една, а не две коли без да се пипа разписанието.

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #56 on: 26.10.2009, 21:11:50 »
Трябва да се направят разписания на линии 122 и 123 при работещ и неработещ лифт. Вчера лифтът не работеше, но автобусите си се движеха на 20 мин. Шофьорът на единия ми каза, че за 3 курса не е превозил нито един човек и в двете посоки. Сметнахме, че чистата загуба за смяната ще е 35 литра нафта на него, а има още един по 122 и два по 123.

Та да се направи едно разписание с 3 курса на ден за тези, които работят около лифта и всичко е ОК.
Е лифтът работи само в петък, събота и неделя. През другите дни би трябвало 122 да се махне, а 123 да остане с една кола на интервал един час. Да не говорим, че на празник може по 123 да се пуска една, а не две коли без да се пипа разписанието.

По скоро 122 да остане, а 123 да се махне.

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2128
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #57 on: 26.10.2009, 21:15:09 »
123 да кажеш може да помогне на жителите на кв.Малинова долина да се попредвижат до Дървеница и да си напарвят връзките с ГТ. Ама 122 дето на хартия спира на две места, а всъщност и това не прави, няма кого да вози през седмицата. А и там редовно се пускат съчленени автобуси. До момента никой не даде смислено обяснение за това. По 123 вървят бежови Мерцедеси и БМЦ-та, ама и бутилчар да пуснат, не е фатално. Ей такива подобни необмислени неща, колкото си искаш има. Специално и при 122, и при 123 има такива.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12417
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #58 on: 26.10.2009, 23:57:10 »
По скоро 122 да остане, а 123 да се махне.
В момента, в който 123 се свърже с МС Г.М.Димитров, а Черни връх го затворят за строеж на МД2, ще се обърнат нещата.

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4478
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #59 on: 27.10.2009, 00:35:49 »
По 123 редовно се разнасят съчленени Икаруси делник, което трудно разбирам.