Author Topic: Асеновград  (Read 18923 times)

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
Асеновград
« on: 13.08.2007, 17:26:26 »
А тук мисля да обсъждаме Асеновградския градски транспорт.Освен за пет червени Кароси за други автобуси не знам да имат не помня на коя фирма бяха,но когато се прибирам в София ще погледна и ако имам късмет ще снимам някоя от автобуса.
Също ме впечатлиха такситата бяха на фирма"Титаник"тя май е само в Асеновград имат и още една таксиджийска фирма но не от автобуса не можах да видя как се казва.Е аз толкова знам за градският им транспорт ако някой знае и още нещо може тук да сподели информацията.

За да не отварям нова тема ще напиша тук малко за бившия градски транспорт в град Чепеларе били са два автобуса един Паз и един Чавдар и са ходели от единия край на града до другия и до третия с много дълуг маршрут на едната линия номер 1.Аз имам техни снимки като изгнили полу разпднали се таратайки във градското СБА и на тях се убочават бъдещите техници.Но след спирането на заводите в града спират градският транспорт защото той е бил главно за работниците.Когато намеря снимките ще ги сканирам и побликувам.
« Last Edit: 01.07.2008, 08:56:36 by CKD »

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6411
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Асеновград
« Reply #1 on: 13.08.2007, 18:44:21 »
Имат 1 съчленена сетра в бежаво зелен цвят както и неоплани,по линиите 1,2,а сетрата е по линия 4,много от персонала на Меритранс ходеше там на командировка,имат 3 лини 1-цата са 3 коли,2-ката са 2 коли ,4-та маи са 4 коли,неопланите са жълти малки като наще по линия 15,и соло със 2 врати със 2 крила,те са бяло червени с метан,на комексмаш е транспорта там,тои се занимава и с камиони,а от скоро е пуснал и няколко Ванхол,които вървят Асеновград-Пловдив и обратно.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12468
    • View Profile
    • Email
Асеновград
« Reply #2 on: 13.08.2007, 23:30:42 »
Quote from: Ikarus
За да не отварям нова тема ще напиша тук малко за бившия градски транспорт в град Чепеларе били са два автобуса един Паз и един Чавдар и са ходели от единия край на града до другия и до третия с много дълуг маршрут на едната линия номер 1.Аз имам техни снимки като изгнили полу разпднали се таратайки във градското СБА и на тях се убочават бъдещите техници.Но след спирането на заводите в града спират градският транспорт защото той е бил главно за работниците.Когато намеря снимките ще ги сканирам и побликувам.
"Много дългият маршрут" я има 2 км, я няма. Пък и тези градчета са на съвсем друг ритъм. Никой няма да се забърза да се върне от работа за 5 минути. Всяка зима ходя в Чепеларе и това е едно от последните островчета, където хем можеш да караш ски, хем не си безбожно оскубан от туристическата хидра!
Щом се е ползвал ПАЗ, явно е катерил или Зорница иил някое село из планината. ПАЗ-овете са бензинови и си е живо разхищение да се търкалят по чисто градски маршрути.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10928
    • View Profile
    • Email
Асеновград
« Reply #3 on: 13.08.2007, 23:51:36 »
Все пак е глупаво, че са оставили Чепеларе и други такива малки градчета от този тип без градски транспорт. Друго си е като си изморен след работа да се качиш на рейса, 3 км. на отиване и 3 на връщане общо 6 км. на ден не са никак малко ходене пеш. Нима е толкова скъпа подръжката на един автобус ПАЗ? Освен това може да се намери на прилична цена втора ръка нископодов автобус, не е казано чак Цитаро да се купува, има и трудноподвижни хопа, които не могат да ходят километри пеш всеки ден.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Асеновград
« Reply #4 on: 14.08.2007, 01:13:24 »
Quote from: Ivo
Все пак е глупаво, че са оставили Чепеларе и други такива малки градчета от този тип без градски транспорт. Друго си е като си изморен след работа да се качиш на рейса, 3 км. на отиване и 3 на връщане общо 6 км. на ден не са никак малко ходене пеш. Нима е толкова скъпа подръжката на един автобус ПАЗ? Освен това може да се намери на прилична цена втора ръка нископодов автобус, не е казано чак Цитаро да се купува, има и трудноподвижни хопа, които не могат да ходят километри пеш всеки ден.

Eми като имаш предвид, че е бензинов сам си направи извода дали е скъпа или евтина. Не че не се изравниха цените, ама резервни части откъде.. Пък и 3км не са нищо. То затова по малките градчета затлъстелите са рядкост.

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
Асеновград
« Reply #5 on: 15.08.2007, 22:52:10 »
Quote from: Ivo
Все пак е глупаво, че са оставили Чепеларе и други такива малки градчета от този тип без градски транспорт. Друго си е като си изморен след работа да се качиш на рейса, 3 км. на отиване и 3 на връщане общо 6 км. на ден не са никак малко ходене пеш. Нима е толкова скъпа подръжката на един автобус ПАЗ? Освен това може да се намери на прилична цена втора ръка нископодов автобус, не е казано чак Цитаро да се купува, има и трудноподвижни хопа, които не могат да ходят километри пеш всеки ден.
Да наистина два автобуса какво толкова трудно има в поддръжката им.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12468
    • View Profile
    • Email
Асеновград
« Reply #6 on: 16.08.2007, 14:41:31 »
Quote from: Ikarus
Да наистина два автобуса какво толкова трудно има в поддръжката им.
И заради два автобуса - хале, техници, съоръжения, персонал, охрана, администрация, ... - колко трябва да струва билетът, за да се рентира подобно мероприятие? Пък и цял ден кой ще се вози? Сигурно има междуселски автобуси сутрин и привечер, достатъчно е да спират на 3-4 места из града и ще могат да се ползват от работещите във фабриката за ски и техникума до нея. Освен това, нежелаещите да ходят пеша могат да си купят велосипеди.

Това се отнася за всички малки градчета. Даже проспериращо Севлиево се лиши от градския си транспорт, като междуселските автобуси спират на разни места из града.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16952
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Асеновград
« Reply #7 on: 16.08.2007, 15:08:03 »
Quote from: blagun
Сигурно има междуселски автобуси сутрин и привечер, достатъчно е да спират на 3-4 места из града и ще могат да се ползват от работещите във фабриката за ски и техникума до нея. Освен това, нежелаещите да ходят пеша могат да си купят велосипеди.

Това се отнася за всички малки градчета. Даже проспериращо Севлиево се лиши от градския си транспорт, като междуселските автобуси спират на разни места из града.


Ахам. И във Видин няма никакъв градски транспорт. Сигурно така е по-евтино. Ако има желаещи да се возят все ще се намерят 2 кочини за по 3 000 лева да се купят.

В Асеновград бях за последно около 1990 г. и тогава се движеха чавдари - аквариуми. Къде са те сега?
мур

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6411
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Асеновград
« Reply #8 on: 17.08.2007, 10:46:19 »
Quote from: emo
В Асеновград бях за последно около 1990 г. и тогава се движеха чавдари - аквариуми. Къде са те сега?

Бракувани  поне тъка ми казаха,еи знаетели,че имаха и някакъв МАН соло нископодов

Offline Ikarus T

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 125
    • View Profile
Асеновград
« Reply #9 on: 17.08.2007, 17:34:04 »
Асенов Град! По път за Хвойна винаги минатвам през него. До колкото съм виждал имат само 2-3 полу строшени Чавдарки!

Offline бушона

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
  • MB O 345/G, Citaro, Conecto & Tedom fan
    • View Profile
Асеновград
« Reply #10 on: 17.08.2007, 17:55:42 »
Сега може ли аз да те коригирам?Асенов Град се пише слято - Асеновград.

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6411
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Асеновград
« Reply #11 on: 18.08.2007, 10:08:07 »
Quote from: Ikarus T
Асенов Град! По път за Хвойна винаги минатвам през него. До колкото съм виждал имат само 2-3 полу строшени Чавдарки!

Аз от там не съм минавал,само през самия град и до село Горни воден маи беше или долни,до там знам,че ходи този МАН,а Ванхооловете също са нископодови,и почти секи ден са в Пловдив,пред централна гара

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
Асеновград
« Reply #12 on: 19.08.2007, 11:48:26 »
Quote from: blagun
И заради два автобуса - хале, техници, съоръжения, персонал, охрана, администрация, ... - колко трябва да струва билетът, за да се рентира подобно мероприятие? Пък и цял ден кой ще се вози? Сигурно има междуселски автобуси сутрин и привечер, достатъчно е да спират на 3-4 места из града и ще могат да се ползват от работещите във фабриката за ски и техникума до нея. Освен това, нежелаещите да ходят пеша могат да си купят велосипеди.

Това се отнася за всички малки градчета. Даже проспериращо Севлиево се лиши от градския си транспорт, като междуселските автобуси спират на разни места из града.
5 ст.Ти да не мислиш че толкоз персонал двама шофьори и едн диспечер нищо друго

Quote from: Ikarus T
Асенов Град! По път за Хвойна винаги минатвам през него. До колкото съм виждал имат само 2-3 полу строшени Чавдарки!
Нямат нито една чавдарка за твое сведение знаеш какъв е но за да запълниш мнението пишеш това.Имат само Кароси.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15433
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Асеновград
« Reply #13 on: 19.08.2007, 11:58:23 »
Quote from: Ikarus
5 ст.Ти да не мислиш че толкоз персонал двама шофьори и едн диспечер нищо друго
Точно там е проблема.Като са двама души обосновано ли е да има цял гараж, който иска поддръжка, на автобусите частите също ще са по-скъпи( едо е СКГТ да купи на едро части за 100 автобуса, друго е на дребно за един), не може и шофьорите да са администрация, на двама шофьори ще има шеф, най-малкото трябва някой счетоводството да води...

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
Асеновград
« Reply #14 on: 19.08.2007, 17:29:59 »
Quote from: difian
Точно там е проблема.Като са двама души обосновано ли е да има цял гараж, който иска поддръжка, на автобусите частите също ще са по-скъпи( едо е СКГТ да купи на едро части за 100 автобуса, друго е на дребно за един), не може и шофьорите да са администрация, на двама шофьори ще има шеф, най-малкото трябва някой счетоводството да води...
Искам да кажа че си има къде да ги паркират и за два автобуса не им трябва толкоз персонал.

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
Асеновград
« Reply #15 on: 19.08.2007, 17:37:32 »
Аха сетих се.Асеновгадския градски транспорт е на фирма "Асеновград автотранспорт"
А какво видях на чепеларската автогара автобус на фирма МИНИБУС ТУРИСТИКНИКИ

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4459
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Асеновград
« Reply #16 on: 19.08.2007, 17:40:34 »
абе какъв диспечер, какви 2-3 автобуса. град с 50-60 000 население е срамота да няма ГТ. общината и някоя фирма могат да направят смесено дружество и с десетина коли да поемат потоците. дори, такива рейсове могат да ходят до съседни села. при добра организация може да се получат и пари по програма транспорт (напр закупуване на еко автобуси!)

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6411
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Асеновград
« Reply #17 on: 19.08.2007, 17:41:17 »
Quote from: Ikarus
Аха сетих се.Асеновгадския градски транспорт е на фирма "Асеновград автотранспорт"

Вече е на Komexmash Васил Пиронков,бащата на пиронкова тенесиската

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6411
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Асеновград
« Reply #18 on: 19.08.2007, 17:47:03 »
Quote from: maniak
общината и някоя фирма могат да направят смесено дружество

Повярваими с общината не ти трябва да ставаш ортак,и единствено могат да получат пари от еврофонда,за субсидии нищо повече,и с тия пари ще си покриват разходите,особено като след нова година акциза на горивото скача още,в момента в Пловдив "транс сити" е ортак с общината,и тя само пречи    

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Асеновград
« Reply #19 on: 21.08.2007, 16:12:27 »
Quote from: maniak
абе какъв диспечер, какви 2-3 автобуса. град с 50-60 000 население е срамота да няма ГТ. общината и някоя фирма могат да направят смесено дружество и с десетина коли да поемат потоците. дори, такива рейсове могат да ходят до съседни села. при добра организация може да се получат и пари по програма транспорт (напр закупуване на еко автобуси!)

 Пресен пример.Видин - едно време проспериращ областен град, днес няма градски транспорт.И хората ползват и плащат за такси.И то постоянно, защото няма с какво да се придвижват.Смятай общината ако беше далновидна можеше да вземе хляба на таксиджиите.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я