Author Topic: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София  (Read 38121 times)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10833
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #20 on: 01.12.2006, 01:42:50 »
Quote from: CKD
Бил е персонална 102. От там е и табелата. Това няма общо с маршрутна линия 102 на СКГТ.
А той въобще излиза ли на линия,или само като нощтна персонална?
« Last Edit: 01.12.2006, 01:43:21 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10833
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #21 on: 28.01.2007, 18:02:51 »
Още един нов Чавдар 11 М 4 се появи отнякъде в Земляне има инв.номер 1071,днес беше на линия по А 66 и го снимах.Ето 2 снимки.




Много добре изглежда. Оттук идва и въпроса от къде дойде този автобус и очаква ли се Земляне да купи още Чавдари?
« Last Edit: 28.01.2007, 18:03:41 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16924
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #22 on: 28.01.2007, 18:05:44 »
Иво, 1071 е 2715. В малашевци го използваха само за нощна персонална най-много.

Земляне взеха още 4-5 такива от Малашевци и Дружба, но май никой няма да излезе на линия.

« Last Edit: 28.01.2007, 18:11:56 by emo »
мур

Tonny Iliev

  • Guest
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #23 on: 28.01.2007, 21:01:37 »
Quote from: Ivo
Още един нов Чавдар 11 М 4 се появи отнякъде в Земляне има инв.номер 1071,днес беше на линия по А 66 и го снимах.Ето 2 снимки.


Много добре изглежда. Оттук идва и въпроса от къде дойде този автобус и очаква ли се Земляне да купи още Чавдари?
Този чавдар,изобщо май не е пригоден за градски линии-позволено ли е да има правостоящи,или линията и без това не е натоварена?
« Last Edit: 28.01.2007, 21:56:12 by Repcho »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10833
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #24 on: 28.01.2007, 21:19:30 »
Quote from: Tonny Iliev
Този чавдар,изобщо май не е пригоден за градски линии-позволено ли е да има правостоящи,или линията и без това не е натоварена?
О качват се и правостоящи.Ела да видиш,какво става в събота когато е безплатен лифта и този автобус или някой такъв същият е пуснат по А122.Използва се само една врата,втората е ръчна и е залостена,а на спирките се бави по 5-6 мин.Тъпканицата вътре става невероятна,поради това че няма  място за правостоящи,а хората едва не се качват върху шофьора,дори се завират изпомежду седалките.
Иначе тези Чавдари се движат по-често по крайградските линии,и по излетните линии.Днеска като го снимах обслужваше излетна линия 66,и е малко преди сп.Бай Кръстю.И тези автобуси имат невероятно мощно водно отопление-на снимките се вижда как шофьора си е отворил прозореца и назад също има отворен един прозорец и то при положение,че навън е 6-7 градуса под нулата.Като загрее двигателя нагоре по баира за хижа Алеко вътре става като в сауна.Много добре катери баирите и няма пробелм в тежки зимни условия.
Иначе става голям кеф ако този Чавдар е резерва и се случи на А73 или пък на А102,как става разминаването вътре,и качването и слизането само от една врата,особено на натоварената сп.Красно Село.Но това се случва много рядко.
« Last Edit: 28.01.2007, 21:25:21 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Tonny Iliev

  • Guest
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #25 on: 28.01.2007, 21:51:16 »
Quote from: Ivo
О качват се и правостоящи.Ела да видиш,какво става в събота когато е безплатен лифта и този автобус или някой такъв същият е пуснат по А122.Използва се само една врата,втората е ръчна и е залостена,а на спирките се бави по 5-6 мин.Тъпканицата вътре става невероятна,поради това че няма  място за правостоящи,а хората едва не се качват върху шофьора,дори се завират изпомежду седалките.
Иначе тези Чавдари се движат по-често по крайградските линии,и по излетните линии.Днеска като го снимах обслужваше излетна линия 66,и е малко преди сп.Бай Кръстю.И тези автобуси имат невероятно мощно водно отопление-на снимките се вижда как шофьора си е отворил прозореца и назад също има отворен един прозорец и то при положение,че навън е 6-7 градуса под нулата.Като загрее двигателя нагоре по баира за хижа Алеко вътре става като в сауна.Много добре катери баирите и няма пробелм в тежки зимни условия.
Иначе става голям кеф ако този Чавдар е резерва и се случи на А73 или пък на А102,как става разминаването вътре,и качването и слизането само от една врата,особено на натоварената сп.Красно Село.Но това се случва много рядко.
Според мен трябва да забранят такива рейсчета да се движат по градски линии-знам колко е неудобно,а може би и опасно.Девня травел пуска малки Ивеко-та за извънградски превоз по линия14(девня-Варна),но линията е част от градската мрежа на девня и е много използвана.Така кондукторката застава в средата на рейсчето и подава по верига билетите,по същия начин й подават и парите...
« Last Edit: 28.01.2007, 21:55:57 by Repcho »

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #26 on: 28.01.2007, 22:03:08 »
за сведения на Ivo подобен модел автобуси НЕ МОЖЕ и НЕ СЕ движи по градски линии. в далечното минало е имало и подобни случаи, едниствения подобн случай от по-ново време беше преди няколко месеца и то колата просто довърши последния нощен курс по линия 102.

тези чавдари се движат единствено по излетни линии със специален статут като 66, 266, 103 и ученическите курсове на 44-та линия в околните села на банкя.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10833
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #27 on: 28.01.2007, 22:36:30 »
Quote from: x3m
за сведения на Ivo подобен модел автобуси НЕ МОЖЕ и НЕ СЕ движи по градски линии. в далечното минало е имало и подобни случаи, едниствения подобн случай от по-ново време беше преди няколко месеца и то колата просто довърши последния нощен курс по линия 102.

тези чавдари се движат единствено по излетни линии със специален статут като 66, 266, 103 и ученическите курсове на 44-та линия в околните села на банкя.
Мога да се хвана на бас,че се движат понякога и по А63,65,93,122,както и че са пускали един от тези Чавдари като резерва по градски линии,но много рядко.
Ето например 907 по А63 май 2005-та на обръщалото в Бояна
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632547270477812500.JPG
както и 821 по А122 Декември 2005-та
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632707700185312500.JPG
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632707699651562500.JPG
а ето това е вътре на линия отново по А122
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632707699187812500.JPG
Често ми се е случвало да се возя на такъв Чавдар по А63 и А93.

А забравих да спомена  инещо интересно от днес-преди да снимам Чавдара 1071 като пътувах в А93 с един Мерцедес О 302 Т се натъкнах на нещо интересно-бяха монитрани цели 4 калорифера в автобуса,и то при положение че тези автобуси фабрично си имат водно отопление,2 тръби по цялата дължина на автобуса,представям си ако ги пусне всичките колко топло ще стане вътре,аз като се возих работеха само задните 2 и пак беше жега вътре.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3758
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #28 on: 28.01.2007, 23:53:45 »
Quote from: Ivo
Мога да се хвана на бас,че се движат понякога и по А63,65,93,122,както и че са пускали един от тези Чавдари като резерва по градски линии,но много рядко.

Понвърждавам думите на Иво,и аз доста често мярках чавдарите на Земляне по А63,но сега нямам поглед върху линията.

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #29 on: 29.01.2007, 00:29:19 »
добре, извинявам се, че забравих тези натоварени и важни линии... те се движат от дъжд на вятър, но дори и в събота и неделя не могат да се нарекат градски линии - я ги има когато работят лифтовете, я ги няма. и отново са със специален статут. пътниците за тях се събират споокйно и в MB Iranhordo.

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #30 on: 29.01.2007, 00:48:45 »
прегледайте също снимките и на 1063, 1065, 1067, 1069.
може да са интересин за някого

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16924
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #31 on: 29.01.2007, 10:40:48 »
Дефакто тези чавдари - като 907, 867 и др. ги пускат по наряд на много малко линии - 66, 93, 65 и 63. По 63 са пускали и в делничен ден такова.
Пускат ги и като доработки за по няколко курса на 41 например, може и по 56 и 57.

А по 63 пускаха като доработка и 1003 с шофьора Боби на 821 срещу когото някой имаше смелостта да се оплаче
мур

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4699
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #32 on: 29.01.2007, 10:50:29 »
Това че не са натоварени, не значи че не са градски линии. По 63 пускат сравнително често тези автобуси да довършват късни коли. Редовно вечер може да попаднете на такъв автобус.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10833
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #33 on: 29.01.2007, 13:23:15 »
Quote from: x3m
прегледайте също снимките и на 1063, 1065, 1067, 1069.
може да са интересин за някого
Интересно наистина.Това да не би случайно да са бившите 3992,3995 и др.И тях ли ще ги пускат на линия скоро?
« Last Edit: 29.01.2007, 13:23:46 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Tonny Iliev

  • Guest
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #34 on: 29.01.2007, 16:03:10 »
Quote
А забравих да спомена  инещо интересно от днес-преди да снимам Чавдара 1071 като пътувах в А93 с един Мерцедес О 302 Т се натъкнах на нещо интересно-бяха монитрани цели 4 калорифера в автобуса,и то при положение че тези автобуси фабрично си имат водно отопление,2 тръби по цялата дължина на автобуса,представям си ако ги пусне всичките колко топло ще стане вътре,аз като се возих работеха само задните 2 и пак беше жега вътре.
Не мога да повярвам-толкова ли нямат коли в София,че пускат тези чавдари.Аз,честно,мислех,че само във Варна са останали такива,но дори и тук са произведени специално за градски транспорт-в червено и бялоса.Последно съм пърувал по такъв като на снимката преди 6години някъде,когато девненският градски транспорт беше още общинска фирмяа и по линии 1,14и 28пускаха такива-много топло беше вътре зимата,признавам


Репчо:Прави си правилно коментарите и цитатите в тях
« Last Edit: 29.01.2007, 16:27:00 by Repcho »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10833
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #35 on: 29.01.2007, 22:19:43 »
Quote from: Tonny Iliev
Не мога да повярвам-толкова ли нямат коли в София,че пускат тези чавдари.Аз,честно,мислех,че само във Варна са останали такива,но дори и тук са произведени специално за градски транспорт-в червено и бялоса.Последно съм пърувал по такъв като на снимката преди 6години някъде,когато девненският градски транспорт беше още общинска фирмяа и по линии 1,14и 28пускаха такива-много топло беше вътре зимата,признавам
Репчо:Прави си правилно коментарите и цитатите в тях
От тези червено-белите като на аватара ти и тука в София има-инв.номера 51,269 и 1425-движат се по същите линии,които съм написъл по горе като 63,65,93 и 122,преди бяха редовно на излетните линии,обаче скоро не съм попадал на тях по излетни линии.Обаче вашите Варненските са в много по-добро състояние.Май 269 е най-добре,ето негова снимка от сайта на х3м.51 също изглежда добре.
http://club.m-b0x.com/vehicle.php?s=a&t=c&id=2270
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #36 on: 29.01.2007, 22:20:43 »
@ Tonny Iliev:

не че няма коли. даже има предостатъчно. но тези не са бракувани, т.к. са изправни, нито имат нужния километраж да ги бракуват... честно казано няма видима основателна причина да ги разкарат - за отва ги таралянката по най-смотаните линии, където дори могат да си позволят да изпуснат 1ният от общо 2-та курса за деня . а и това е колорита на тези линии - някои хора се возят безцелно на тях, само защото от общо близо 650 автобуса, едва 3 са останали такива (Чавдар 11Г5) и още янклко бройки Чавдар 11М4 (не повече от 8 - не ми се броят в момента).

@ Ivo:

да, дружбенсикте кочини са това. трябва и 2807 да се появи някъде сред тях в скоро време.
но 1063 1067 и 1069 никога няма да излязат на линия... чакат брак просто.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10833
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #37 on: 06.02.2007, 19:05:27 »
Днеска имах късмета да се повозя на един от любимите ми автобуси-Чавдар 11Г5 с инв.номер 51,беше по А93. Много добър автобус.
Снимка на обръщалото при Драгалевският лифт.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11492
    • View Profile
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #38 on: 07.02.2007, 00:06:08 »
Ех, Иво, Ивооо  Цитарото направо бледнее пред този титан на българската инженерна мисъл      
Поне оправили ли са му седалките и течащия покрив
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #39 on: 07.02.2007, 00:11:58 »
кой го караше? белокосия старец с големия диоптър? той е пичага. даде ми табела на 44 преди години.