Author Topic: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София  (Read 38125 times)

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6108
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #40 on: 07.02.2007, 10:22:14 »
Quote from: ozzy
Ех, Иво, Ивооо  Цитарото направо бледнее пред този титан на българската инженерна мисъл      
Виждам че яде щутгартската конкуренция на световния пазар  

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16927
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #41 on: 07.02.2007, 11:50:02 »
Quote from: x3m
кой го караше? белокосия старец с големия диоптър? той е пичага. даде ми табела на 44 преди години.


A на мен ми даде талон, за да видя кога е произведен.
Ама не знам кой точно го караше, беше един старец със синя престилка. Дори си мислех, че е от аварийците.
мур

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10836
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #42 on: 07.02.2007, 22:06:55 »
Quote from: x3m
кой го караше? белокосия старец с големия диоптър? той е пичага. даде ми табела на 44 преди години.
Да,той трябва да е бил,беше възрастен човек с очила,и друг път съм го виждал да кара този автобус.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #43 on: 07.02.2007, 23:01:17 »
със синята престлика - той е. ники се казва. голям пич

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6735
    • View Profile
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #44 on: 07.02.2007, 23:23:39 »
Предлагам за следващата зима наличните Чавдари и Кенти да претърпят модернизация изразяваща се в инсталиране на пернишка печка тип "Чудо", работеща с твърдо гориво. Същата технология се изпитва вече няколко години в аварийната Чавдарка на Трансенерго. Техническите и икономически показатели по експлоатацията и са повече от убедителни и само заради това си позволявам да направя настоящото предложение. Сигурен съм че по този начин автобусите Чавдар 11Г5 ще се издигнат в лоното на световното автобусостроене редом с Цитарото, Цитадиса, Цителиса и прочее.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15427
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #45 on: 07.02.2007, 23:33:32 »
Quote from: CKD
...Сигурен съм че по този начин автобусите Чавдар 11Г5 ще се издигнат в лоното на световното автобусостроене редом с Цитарото, Цитадиса, Цителиса и прочее.
Още едно сходство ще бъде, ако моделът се прекръсти на Циганика, Циганус, Циганийка или нещо такова...
« Last Edit: 07.02.2007, 23:34:23 by difian »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10836
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #46 on: 07.02.2007, 23:45:17 »
Ама това за пернишката печка на дърва е добра идея.Преди освен в тази на трансенерго и в дружбенските Чавдари имаше такива печки на дърва.Ще бъде истинска атракция за чуждестранните туристи тръгнали на ски,или на разходка в планината.Виждал съм чужденци да се снимат пред този автобус.Иначе отоплението вътре е доста добор,защото е с водно парно,и двигателя е отред до шофьора,вътре в салона и като загрее става топло вътре.

А за този Чавдар,съм чувал,че е от последните доставки някъде от 89-та год,следователно е сравнително нов,няма много навъртяни километри,така че още дълго ще му се радваме.
« Last Edit: 07.02.2007, 23:45:41 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11493
    • View Profile
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #47 on: 07.02.2007, 23:47:26 »
Quote from: CKD
Предлагам за следващата зима наличните Чавдари и Кенти да претърпят модернизация изразяваща се в инсталиране на пернишка печка тип "Чудо", работеща с твърдо гориво. Същата технология се изпитва вече няколко години в аварийната Чавдарка на Трансенерго. Техническите и икономически показатели по експлоатацията и са повече от убедителни и само заради това си позволявам да направя настоящото предложение. Сигурен съм че по този начин автобусите Чавдар 11Г5 ще се издигнат в лоното на световното автобусостроене редом с Цитарото, Цитадиса, Цителиса и прочее.
Дай предложението си на Кента или на Трамкар, сигурно със радост ще бъде възприето   Ще покорим света с нашето производство /модернизация
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10836
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #48 on: 07.02.2007, 23:47:28 »
Quote from: ozzy
Ех, Иво, Ивооо  Цитарото направо бледнее пред този титан на българската инженерна мисъл      
Поне оправили ли са му седалките и течащия покрив
Да,оправен е,то си личи на снимката,че са кърпили покрива.И седалките са оправени,дори и дупката на пода дето беше при обърнатите една срещу друга седалки е закована с дъска отгоре.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11163
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #49 on: 07.02.2007, 23:48:34 »
Quote from: Ivo
Да,оправен е,то си личи на снимката,че са кърпили покрива.И седалките са оправени,дори и дупката на пода дето беше при обърнатите една срещу друга седалки е закована с дъска отгоре.
значи е готов и стегнат за следващите 5 години
НЕ на хейтърството!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10836
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #50 on: 07.02.2007, 23:51:10 »
Quote from: Repcho
значи е готов и стегнат за следващите 5 години
Дам,в пълна готовност,да вози многобройните скийори и туристи на Витоша,заедно с останалите няколко Чавдара.Ама ако знаете само тоя рейс в какъв сняг,лед и студ се е качвал на Витоша.
« Last Edit: 07.02.2007, 23:52:32 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11493
    • View Profile
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #51 on: 08.02.2007, 00:26:56 »
Quote from: Ivo
Дам,в пълна готовност,да вози многобройните скийори и туристи на Витоша,заедно с останалите няколко Чавдара.Ама ако знаете само тоя рейс в какъв сняг,лед и студ се е качвал на Витоша.
Е сигурно е много здрав, иначе кой ли ще рискува да се развали горе в Драгалевци или Симеоново и то през зимата, сигурно ще трябва да чакат пролетта, за да дойде да го прибере аварийката  
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10836
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #52 on: 08.02.2007, 23:22:36 »
Quote from: ozzy
Е сигурно е много здрав, иначе кой ли ще рискува да се развали горе в Драгалевци или Симеоново и то през зимата, сигурно ще трябва да чакат пролетта, за да дойде да го прибере аварийката  
Че то няма какво толкова да му се повреди,няма почти никаква електроника,няма ретардер,а само дивгателна спирачка,няма никакви блокировки,скоростите са ръчни...всичко е доста опростено,няма чак толкова какво да се повреди.
Остава да се повредят скоростите,ама като ръгнеш по-рязко лоста ще се реши проблема,или пък да падне въздуха,но също може да се реши на място,като му подава нафта на свободна скорост.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11493
    • View Profile
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #53 on: 08.02.2007, 23:47:32 »
Quote from: Ivo
Че то няма какво толкова да му се повреди
А ако спука гума?Или пък ако е нещо по ходовата част?
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10836
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #54 on: 09.02.2007, 01:01:24 »
Quote from: ozzy
А ако спука гума?Или пък ако е нещо по ходовата част?
Ако спука гума по А93 или А66,във високата част от маршрута наистина става сложна работа,на тия баири и тия завои не е лесно да дойде аварийна и да смениш гума.Всъщност и това се е случвало-преди време в Земляне имаше един син туристически Икарус-1053 и с него спукахме гума по А66 малко преди Драгалевският манастир по шосето за х.Алеко,но шофьора намери едно уширение и спря там.Час и нещо по късно дойде да ни качи друг автобус-беше Мерцедес О 302 Т,но аварийната още не беше дошла.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10836
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #55 on: 15.02.2007, 21:00:30 »
Хора,няма да повярвате,да видите само как готино са направили Чавдар 11Г5 инв.номер 269,той е същият като 51.Отвътре са му сложили някакви готини перденца,направили са му мрежи за багаж закачени за дръжките и тавана,а пък на пода са сложили нещо като стелки или килимчета.Незнам още какво са пипали по него ама двигателя работи много тихо,почти не се усещат вибрации в салона,макар че двигателят е вътре в салона до шофьора,и отоплението е много добро.Много е готин,днеска пътувах с него.Гараж Земляне ме кефи максимално.Ето снимки.


« Last Edit: 15.02.2007, 21:01:20 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11493
    • View Profile
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #56 on: 15.02.2007, 21:08:48 »
Хаха, да не го готвят за междуградски автобус?
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15427
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #57 on: 15.02.2007, 21:13:57 »
Quote from: ozzy
Хаха, да не го готвят за междуградски автобус?
Според мен от Автотранспорт трябва да вземат пример от Биомет и новите автобуси- първо по международните линии   Като навърти половин година тогава да го пускат в страната!    
« Last Edit: 15.02.2007, 21:14:20 by difian »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11493
    • View Profile
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #58 on: 15.02.2007, 21:34:24 »
Quote from: difian
Според мен от Автотранспорт трябва да вземат пример от Биомет и новите автобуси- първо по международните линии   Като навърти половин година тогава да го пускат в страната!    
Еми аз му измислих дестинация - София - Тирана, тъкмо албанците има да се чудят и маят, какъв страхотен рейс сме произвели   Всички ще се блъскат да се возят    
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10836
    • View Profile
    • Email
Re: Чавдари 11Г, 11М, В13/14, Кента в София
« Reply #59 on: 15.02.2007, 21:48:37 »
Незнам за какво го готивят,ама много добре се е получило,идеално се връзва с тапицираните плоскости по тавана.По мои наблюдения,този автобус понякога го наемат разни фирми за превоз на пътници,неведнъж съм го виждал с табела "случаен превоз"отпред.Възможно е да е изпълнявал някакъв курс на по-далечно разстояние и за това да са му монтирали тези екстри.Възможно е и шофьора сам да си го е направил така,възможно е и от Земляне да са искали да предложат по-висок комфорт на пътниците и да са го направили по-уютен,да си пуснеш педрето да не ти пече слънце,или да си слагаш багажа горе в мрежите,може да го гласят да става титуляр по излетните линии,по А66.
Нали помните,че преди време бяха започнали да слагат перденца и в О 302 Т,ама после за съжаление ги махнаха.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР