Author Topic: Старите автобусни номера.  (Read 25830 times)

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2623
    • View Profile
Re: Старите автобусни номера.
« Reply #60 on: 05.02.2010, 15:10:37 »
А имало ли е автобусна линия 96 и къде е вървяла?
През 1983 е бул с маршрут кв.Илиянци-гара Курило-кв.Гниляне.
А въпроса ми относно 91,сега се сещам за линия,която го е наследила-движела се с маршрут автогара Север-с.Батулия и се е обслужвала от 11М4 на гараж Малашевци.Сега доколкото ми е известно такава вече няма


Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2633
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Старите автобусни номера.
« Reply #62 on: 05.02.2010, 19:37:34 »
Да, гледайте там, а аз обещавам да прегледам всички маршрути и да дам своите корекции ако и където е нужно. Поздравявам x3m за къртовската работа по въвеждането им!

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1230
    • View Profile
Re: Старите автобусни номера.
« Reply #63 on: 05.02.2010, 20:52:25 »
Мен ме интересува по трамвайна линия Б какви мотриси са се движили? Защото има и от двете трасета. Да не би да е бил експеримент като 5К? Никога не съм виждал тази линия.Някой има ли снимки на тази линия? Да не би да е била само проект?

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12912
    • View Profile
    • Email
Re: Старите автобусни номера.
« Reply #64 on: 05.02.2010, 21:13:55 »
Да, гледайте там, а аз обещавам да прегледам всички маршрути и да дам своите корекции ако и където е нужно. Поздравявам x3m за къртовската работа по въвеждането им!
Сега се загледах там.
А97 пътуваше Орландовци-Биримирци-Световрачене-Негован.

Ето други промени, които съм нанасял с химикал в картата. Те са станали между 1988 и 1992:
№2: съкратен от Кокалянско ханче вместо от Гео Милев
№4 (след 5-6 години прекъсване) Младост3-Горубляне
№5А - ГМ-Долни Лозен-БЧК – закрит
№ 8 : удължен от Гара Искър до Кривина
№9: скъсен до СУ
№ 10: (много интересен маршрут, не съм сигурен, че не съм сгрешил) кв.Миленков-Гара Искър-Казичене (?)
Кремиковските автобуси – от новата автогара Идток вместо пл.Пирдоп
№ 25А – преномериран на № 50 – СТЗ- село Обеля
№ 52 – Захарна фабрика – Филиповци – закрит
№ 53 – Захарна фабрика-Иваняне – закрит
№ 55 и 56 – обединени: Западен парк-Мало Бучино
№ 57: Земляне –Рударци-Кладница
№ 58 и 59 – удължени от Автогара Овча купел (докога е било това?)
№ 63 – вместо от Мин-земеделието – от Руски паметник
№ 63А – Мин.земеделие – Боянска черква – закрит. Вместо него - № 65: Гоце Делчев-Боянска черква
№ 71: Дървеница-Бункера – закрит
№ 72 – вместо от Пирогов тръгва от Военна болница
№ 73 – удължен от Бузема до ОК-2
№ 75 – вместо от Окръжна болница – от Гео Милев до Металург
№ 78 (нов) Автогара Изток-Централна гара
№ 89 – АП Малашевци-Враждебна – закрит
№ 91 (нов) София-север – Батулия
№ 95 – Мин.земеделие – Горнобански път-Бузема – закрит
№ 100 – бул.Вл.Вазов (дотогава – от пл.Пирдоп) – СТИНД-Бенковски
№ 102 – удължен най-напред до Горна баня, после – до Овча купел-2
№ 109 и 110 – закрити, остават бързите варианти
№ 111 – вместо от Овча купел – от Младост-1.
№ 117 – едължен от Сеславци до Бухово
№ 119 (нов) автогара Изток – Ботунец
№ 124 (нов и после закрит) Младост3-Дървеница
№ 126 Надежда – Обеля-2 – закрит
№ 150 (нов)
№ 204 – вместо до ДК3 – до Дружба-2
№ 213 – разцепен на 213/313, после – продължен до Младсот-4, а 313 – по Ситняково

Към 1988 са съществували: 267, 276, 284, 285, 294,  Експрес Люлин.
 

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6127
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Старите автобусни номера.
« Reply #65 on: 13.06.2010, 01:15:59 »
Задачка-закачка:

От кой гараж се е обслужвала навремето А13?

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15546
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Старите автобусни номера.
« Reply #66 on: 13.06.2010, 01:27:50 »
Задачка-закачка:

От кой гараж се е обслужвала навремето А13?
Сточна гара?

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6127
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Старите автобусни номера.
« Reply #67 on: 14.06.2010, 09:22:09 »
Най-вероятно да. Но по-интересно ми е след закриването на Сточна гара какво става?

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15546
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Старите автобусни номера.
« Reply #68 on: 14.06.2010, 10:52:56 »
Най-вероятно да. Но по-интересно ми е след закриването на Сточна гара какво става?
Земляне и Малата по едно и също време ли се обособяват? Базата в Зона Б-5 използвана ли е за гараж? Имаше писания по-рано май, вероятно в Малашевци...
Зададе въпроса като играчка-закачка, ти знаеш ли нещо или сега си набавяш информацията?

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1620
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Старите автобусни номера.
« Reply #69 on: 14.06.2010, 11:31:42 »
Quote
№ 204 – вместо до ДК3 – до Дружба-2
Какво е ДКЗ?

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2633
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Старите автобусни номера.
« Reply #70 on: 14.06.2010, 11:49:44 »
След Ст.Гара има депо Хр.Смирненски, после през 70-те идват Земляне и Мала и после са Дружба и Република. 80-те 88 и 305 са на Малашевци в един период, но не помня кога.

Offline Стаменов

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 777
  • <Ikarus 280> 3412... 1986-2009
    • View Profile
    • http://www.2tpower.com/forum/index.php
Re: Старите автобусни номера.
« Reply #71 on: 14.06.2010, 15:29:55 »
Quote
№ 204 – вместо до ДК3 – до Дружба-2
Какво е ДКЗ?

Не е ДКЗ,а ДК3(три)-демек Домостроителен Комбинат 3,близо до сегашния гараж Дружба.

А за А13 се е обслужвала от Сточна гара,после преместен в Малашевци.Сточна е обсужвала по това време и 11,и 211,че дори и лозенската 5-ца,може би и другите бивши селски на Дружба,инфото ми е от един пенсиониран кадър на Малашевци(Сточна гара де,новия гараж е построен малко преди да се пенсионира.)
« Last Edit: 14.06.2010, 15:38:14 by Стаменов »

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12912
    • View Profile
    • Email
Re: Старите автобусни номера.
« Reply #72 on: 14.06.2010, 16:22:03 »
В началото на 80-те преди откриването на Дружба А13/213 бяха землянски, както 76, 209, 304, 104. Останалите младостки и дружбенски линии бяха в Малашевци. А72 си сменя гаража 2 пъти май.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6127
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Старите автобусни номера.
« Reply #73 on: 11.12.2010, 20:07:54 »
Един въпрос от мен - коя автоколона на Република -поделение Курило, обслужваше линия 26 до 1999 година (когато беше с Икаруси)? Колебая се между 1ва и 3та (41хх или 43хх), имаше Икаруси и по 29, но и за тях нямам никакъв спомен.

Offline vladko2140

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 218
    • ICQ Messenger - 205152023
    • View Profile
    • Email
Re: Старите автобусни номера.
« Reply #74 on: 11.12.2010, 20:34:10 »
Един въпрос от мен - коя автоколона на Република -поделение Курило, обслужваше линия 26 до 1999 година (когато беше с Икаруси)? Колебая се между 1ва и 3та (41хх или 43хх), имаше Икаруси и по 29, но и за тях нямам никакъв спомен.
нещо май си в грешка 26 не се е обслувала от икаруси

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2633
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Старите автобусни номера.
« Reply #75 on: 11.12.2010, 20:45:39 »
vladko, а защо тогава в 95% от Икарусите, обслужващи 112 имаше табели за 81, 51 и 26?

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6127
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Старите автобусни номера.
« Reply #76 on: 12.12.2010, 02:08:57 »
vladko, а защо тогава в 95% от Икарусите, обслужващи 112 имаше табели за 81, 51 и 26?
Значи е било 41хх, тъй като 81 и 51 бяха в първа колона.

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2633
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Старите автобусни номера.
« Reply #77 on: 12.12.2010, 09:28:31 »
Не, визирам 42хх серията. Те имаха тези табели.

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1475
    • View Profile
    • Email
Re: Старите автобусни номера.
« Reply #78 on: 13.12.2010, 12:32:45 »
Значи, до есента на 1996-та положението беше следното:

41хх бяха 42, 51, 54 и 309
42хх - 26,27,81,112, 6т.
43хх - 108,111,150. До идването на Мерцедесите 0 302 през 1992-ра 310 също е тук. Плюс експреса до закриването му. До идването на 0 302 111 е към Земляне, след което минава към Република.  Повечето съчленени Чавдари бяха 43хх, имаше по два-три 41хх и един 42хх.
През есента на 96-та 150 мина от 43хх към 41хх.
После, след като през 97-а 6т стана отново тролей, 51 мина към 42хх.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline vladko2140

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 218
    • ICQ Messenger - 205152023
    • View Profile
    • Email
Re: Старите автобусни номера.
« Reply #79 on: 14.12.2010, 22:16:49 »
vladko, а защо тогава в 95% от Икарусите, обслужващи 112 имаше табели за 81, 51 и 26?
Значи е било 41хх, тъй като 81 и 51 бяха в първа колона.
глупости 81 беше 2 бригада