Author Topic: KKM  (Read 14329 times)

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4478
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: KKM
« Reply #20 on: 06.07.2008, 23:52:19 »
Най-накрая махнаха две излишни стрелки при стадион Г. Аспарухов, откъдето се включваха единиците от стоянка Левски преди доста време. Събирателната точно след спирката беше кошмарна и редовно изпадаха тояги на нея.

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3931
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #21 on: 07.07.2008, 15:30:55 »
Според мен тези стрелки ще се използват в Люлин 10 - за 6-та и 7-ма линия. Нали се очаква някакъв ремонт.

Offline mitakis

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2820
  • 2660
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #22 on: 23.12.2009, 14:21:15 »
Нов изолатор на Ботев и Сливница


Offline Chato

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 200
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #23 on: 06.03.2011, 02:09:55 »
Ще си позволя да подновя темата. Някой има ли информация защо този начин на окачване не се използва (поне в София, в дреги градове все още съм виждал да се използва):

На практика този метод е почти същия като един, който и сега се използва. С тази разлика, че тези неща (дето не знам как се казват :P) при новия метод се закачат директно за пръта, а не чрез кабел.
« Last Edit: 10.03.2011, 22:47:44 by Chato »

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4490
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: KKM
« Reply #24 on: 06.03.2011, 16:22:23 »
Предполагам защото е остарял метод, който не благоприятства развиването на по-висока скорост.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2232
    • View Profile
    • Email
Re: KKM
« Reply #25 on: 10.03.2011, 22:05:09 »
Това не е метод на окачване а е направено в следствие на премахване на опорните въжета закрепени за околните сгради които са държели мрежата.Те са премахнати поради ремонт на сградата (може би).Това е някакъв компромисен вариант и тази мрежа не би трябвало да е в редовна експлоатация мисля че и не е.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6735
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #26 on: 10.03.2011, 22:43:18 »
Горенаписаното не е вярно.

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1356
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #27 on: 11.03.2011, 03:42:13 »
Рамото е заварено за стълба(вместо да е вързано с подвижен елемент) и окачването е така,защото ако беше директно вързано за рамото вместо за жичката,при по-силно клатене ще се изкърти....Дивотия без край.
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline Chato

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 200
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #28 on: 18.03.2011, 21:02:12 »
Този начин на свързване май е бил масов преди. Имаше остатък от такова свързване на Дондуков, в близост до моста "Чавдар"

Offline gigo

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
    • Email
Re: KKM
« Reply #29 on: 21.04.2011, 10:29:49 »
Защо контакната мрежа по бул.Скобелев и в гората е двойна?Доколкото знам се слага за по-добро токоснемане.Но защо точно на тези места? 

                        Защо тролейбусната контакна мрежа спирка ул.Бяло море до бул.В.Левски има носещи въжета?Май това е единственото място.
« Last Edit: 21.04.2011, 10:31:22 by gigo »

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5144
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #30 on: 21.04.2011, 10:57:21 »
Двойната КМ при трамвайте няма нищо общо с токоснемането - дори единия проводник не е КМ.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4699
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: KKM
« Reply #31 on: 21.04.2011, 11:42:36 »
Погледни при тез мрежи дали няма нещо особено око тях? Някоя голяма червена лампа? Тогава следва да ти се изясни защо е втория проводник.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4459
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: KKM
« Reply #32 on: 21.04.2011, 13:17:19 »
А, след като отново стана актуална темата: на завоя Гешов/България, посока Борово страшно са увиснали тролейбусните жици...

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4699
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: KKM
« Reply #33 on: 21.04.2011, 14:43:30 »
Да не резултат от скъсването им преди време?
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4459
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: KKM
« Reply #34 on: 21.04.2011, 16:21:16 »
Да не резултат от скъсването им преди време?
Определено - да!

Online bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2449
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: KKM
« Reply #35 on: 21.04.2011, 20:32:20 »
Защо тролейбусната контакна мрежа спирка ул.Бяло море до бул.В.Левски има носещи въжета?Май това е единственото място.
Вероятно някакъв опит за експериментиране с верижна контактна мрежа, но е така изпълнена, че ефекта е по-скоро отрицателен.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4490
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: KKM
« Reply #36 on: 22.04.2011, 00:52:42 »
Подобно захващане като по Дондуков съм виждал в Москва. Явно действително е някакъв опит за подражание, а и сега няма смисъл да се ремонтира, защото мрежата се ползва само от тролеи за депо към Надежда.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline trancho55

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 92
    • View Profile
Re: KKM
« Reply #37 on: 22.08.2011, 18:33:09 »
http://transphoto.ru/photo/93054/ Много интересно  :eek:  :blink:.От събирателна веднага следва разделителна ?
.^. ~ 16173 - ILIEV - 16173 ~ .^.

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1178
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: KKM
« Reply #38 on: 22.08.2011, 18:48:20 »
Кое му е странното. В София има не една такива, като най-известната е преди спирка СУ посока Орлов мост за ТБ 1 2 4 и 11

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4490
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: KKM
« Reply #39 on: 22.08.2011, 19:07:06 »
Това сериозно ме съмнява да е двойно - пресичане + смяна на посоката, защото не виждам никъде радиоуправление. Това е възможно само така и не е възможно чрез смяна от подаване на тяга или не (механичен вариант). Ето как трябва да изглежда такова нещо:
храна за мозък - http://www.banitza.net/