Author Topic: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)  (Read 191862 times)

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4478
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #40 on: 17.01.2007, 12:56:02 »
Именно, и аз твърдя, че не е нископодово.

Offline MadShofer

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 193
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #41 on: 17.01.2007, 17:47:17 »
не е нископодово - точно толкова си влизат калобраните при нормалните конектота, които ги има при нас

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15448
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #42 on: 17.01.2007, 18:58:47 »
Quote from: conecto
Именно, и аз твърдя, че не е нископодово.
     Важното е, че накрая се разбрахме!

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1182
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #43 on: 03.02.2007, 23:48:28 »
Нова статия за новото Конекто:http://avtobusi.com/fce/index.shtml?s=001&p=0012&n=000048

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11164
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #44 on: 04.02.2007, 00:34:29 »
Quote from: Balkanton
Нова статия за новото Конекто:http://avtobusi.com/fce/index.shtml?s=001&p=0012&n=000048
това си е Ситаро, изобщо не ми говорете за Конекто
НЕ на хейтърството!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6751
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #45 on: 04.02.2007, 00:35:12 »
Ами какво можем да кажем, освен че машината е превъзходна. Дано доживеем да я видим по софийските улици!

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11164
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #46 on: 04.02.2007, 00:37:26 »
Quote from: CKD
Ами какво можем да кажем, освен че машината е превъзходна. Дано доживеем да я видим по софийските улици!
чакай ти, първо трябва да минат всички модели на БМЦ, и като ги нарежат може и да стане, но да не съм черноглед ще се присъединя към надеждите за такъв автобус в София  
НЕ на хейтърството!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10992
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #47 on: 04.02.2007, 12:08:43 »
Автобуса е супер,нископодов е,много ми харесва.
Има и друга възможност да се сдобием с такива Цитаро.Нали догодина стават 10 години откакто са пуснати Цитарото,следователно може някои държави да ги подменят и старите да попаднат при нас,ако не в София,поне някъде из провинцията.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4478
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #48 on: 04.02.2007, 14:32:52 »
Quote from: Repcho
това си е Ситаро, изобщо не ми говорете за Конекто
[/size]Има много елементи, които са характерни за Conecto.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15448
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #49 on: 04.02.2007, 14:43:42 »
Quote from: conecto

Има много елементи, които са характерни за Conecto.
Дам  и те са освежената предница и задни стопове, както и да не забравяме логото на Конекто!
EДИТ: Имах предвид, че само тези неща го различават от старото Цитаро

Всички така почнаха да мешат платформи, че трудно можеш да намериш някаква идентичност на отделния модел.За смета на това като всичката ти продукция е с идентични предни фарове идентичността на марката е лесно разпознаваема!
« Last Edit: 04.02.2007, 16:49:04 by difian »

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11164
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #50 on: 04.02.2007, 15:57:54 »
Quote from: conecto

Има много елементи, които са характерни за Conecto.
аз не виждам нищо характерно за Конкето, гледайки аватар-а ти се убеждавам в това
НЕ на хейтърството!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10992
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #51 on: 04.02.2007, 19:35:14 »
Ако ме питате мен,това си е чисто Цитаро,но каросерията,двигателя,скоростите и електрониката са докарани в Турция и просто там е сглобен,като дребните детайли като фаровете и стоповете например са турски и за това са по-различни,седарките и плоскостите в салона като гледам май също са други.
Например както,в Елин Пелин беше докарана каросерия за Ден Оудстен,и довършена в Елин Пелин.
По същият начин могат да докарат Каросерии,скорости и двигатели за Цитари и Ден Оудстен в Омуртаг и там да ги сглобят. Сигулно така ще излезе по-евтино.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15448
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #52 on: 04.02.2007, 20:15:49 »
Quote from: Ivo
Ако ме питате мен,това си е чисто Цитаро,но каросерията,двигателя,скоростите и електрониката са докарани в Турция и просто там е сглобен,като дребните детайли като фаровете и стоповете например са турски и за това са по-различни,седарките и плоскостите в салона като гледам май също са други.
Например както,в Елин Пелин беше докарана каросерия за Ден Оудстен,и довършена в Елин Пелин.
По същият начин могат да докарат Каросерии,скорости и двигатели за Цитари и Ден Оудстен в Омуртаг и там да ги сглобят. Сигулно така ще излезе по-евтино.
Така си е!Открихме топлата вода!Определено би било по-евтино.Колко фирми точно произвеждат собствени двигатели, шасита и каросерии?Дори в Европа са само няколко, които си правят сами-МВ и Сетра са на общи, Неоплан и Ман са на общи, ВДЛ в Холандия прави общи за ВанХуул, Бова... , Соларис май са на собствени, Волво и Скания.В Италия,Франция и Чехия- Ивеко/Ирисбус/Рено.Дори не всички от изброените си правят сами двигателите, а за останалите компоненти всичко също е съсредоточено в няколко фирми-ZF, Voith, Brose.Всички останали ползват разработките на тези фирми и са още по-малко самостоятелни.  
  При нас усвоеното по комунистическо време производство и ноу-хау беше съсипано.Сега на частна инициатива се виждат ползите от собствено производство. Само да си подберем най-добрите компоненти и накрая да не се получи нещо като 2601-2631 и 2828 при автобусите, или 2002-2004 при тролейте
« Last Edit: 04.02.2007, 20:22:35 by difian »

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4478
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #53 on: 05.02.2007, 00:09:23 »
Имах предвид салона на автобуса - дръжките например, вижте как са извити, също и скосеният таван, както и колонките на прозорците.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15448
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #54 on: 05.02.2007, 00:29:06 »
Quote from: conecto
Имах предвид салона на автобуса - дръжките например, вижте как са извити, също и скосеният таван, както и колонките на прозорците.
Да направим съпоставка между новото Конекто тук:

И салона на старото Цитаро.Бих се съгласил единствено за пластмасово покритие на колоните на прозорците.Но това според мен не е най-същественото и отличаващото един автобус нещо.На старото Цитаро няма люк, но сигурно има климатик, също си личи монтираната камера за следене на салона, но и двете са екстри.Кутия за двигателя може да има и на Цитарото, както няма и на късото Конекто в София.
« Last Edit: 05.02.2007, 00:35:43 by difian »

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4478
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #55 on: 05.02.2007, 00:33:55 »
Добре де, не съм бил прав  

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10992
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #56 on: 05.02.2007, 00:40:51 »
Имах късмета да се повозя няколко курса,на Цитарото,което беше в София.Обаче салона беше по-различен-колонките на прозорците,бяха като на долната снимка на difian,и плоскостите под прозорците бяха подобни,но двигателят беше разположен в колонка отзад,като на горната снимка.Ето снимка на Цариградско шосе
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17010
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #57 on: 21.06.2007, 16:54:11 »
Абе както си задигаме табели, не може ли да почнем и калорифери от зелени Мерцедеси  

А това Цитаро отгоре ако дойде в София по 213 ли мислите да се пусне.
мур

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7100
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #58 on: 21.06.2007, 19:40:35 »
Quote from: emo
Абе както си задигаме табели, не може ли да почнем и калорифери от зелени Мерцедеси  

А това Цитаро отгоре ако дойде в София по 213 ли мислите да се пусне.


По принцип галените линии на СКГТ в последните години са 94,280,11,83, 111 - те са намазвали от всяка доставка, та най-вероятно ако дойде Цитаро ще облажи някоя от тези линии

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10992
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes (Conecto LF (G), Citaro, Cito)
« Reply #59 on: 21.06.2007, 21:42:37 »
Единичното Цитаро е идеално за селските/крайградските линии на СКГТ,които пътуват към подвитошките села. Хем ще е много удобно и за туристите в събота и неделя. За натоварените градски линии като 76,102 и др.трябват съчленени автобуси, съчлененото Цитаро например.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР