Author Topic: К.Величков - А.Стамболийски  (Read 7786 times)

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2506
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« on: 24.10.2007, 22:40:48 »
След 17.04 трамваи 8 и 10 се движат с променени маршрути. Направи ми впечатление, че включванията/изключванията са предимно от/към Люлин/Западен парк. Възможно ли е да се изгради крива между К.Величков и А. Стамболийски с цел да се реализират икономии?
 П.С. Идеята е давана и преди, но тогава бъдещето на ТМ 8 беше под въпрос.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1226
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #1 on: 25.10.2007, 11:24:08 »
Quote from: T_4
След 17.04 трамваи 8 и 10 се движат с променени маршрути. Направи ми впечатление, че включванията/изключванията са предимно от/към Люлин/Западен парк. Възможно ли е да се изгради крива между К.Величков и А. Стамболийски с цел да се реализират икономии?
 П.С. Идеята е давана и преди, но тогава бъдещето на ТМ 8 беше под въпрос.
Може направо да се прокара тм трасе по бул.Вардар и жп трасето да се ликвидира,то не върши никаква работа в момента от бул.Стамболийски до Бул. Въскресение. В ОУП е заложено към 2020г. от там да минава трамвай, и примерно тм 15 да е с маршрут Люлин5 -Княжево и тм 11 Илиенци-Княжево, обръщалото в Княжево се удвоява, трафикът от коли се поема от АМ Люлин.

Online blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12417
    • View Profile
    • Email
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #2 on: 25.10.2007, 11:53:51 »
Quote from: AROS
Може направо да се прокара тм трасе по бул.Вардар и жп трасето да се ликвидира,то не върши никаква работа в момента от бул.Стамболийски до Бул. Въскресение. В ОУП е заложено към 2020г. от там да минава трамвай
Това е дългосрочна перспектива и изобщо няма връзка с кръстовището, обект на настоящата тема.

Технически не е лесно предложението, тъй като всички релси и стрелки трябва да се извадят. Вероятно и електрически стрелки няма да могат да се поставят, което води до риск от инцидент, подобен на този с 306, само че на много по-оживено място. Едва ли има някакъв сериозен икономически ефект, пък инвестицията е сериозна.

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #3 on: 25.10.2007, 14:09:16 »
Quote from: blagun
Това е дългосрочна перспектива и изобщо няма връзка с кръстовището, обект на настоящата тема.

Технически не е лесно предложението, тъй като всички релси и стрелки трябва да се извадят. Вероятно и електрически стрелки няма да могат да се поставят, което води до риск от инцидент, подобен на този с 306, само че на много по-оживено място. Едва ли има някакъв сериозен икономически ефект, пък инвестицията е сериозна.
Само не разбирам,ако срелката беше електрическа как би могла да помогне 306 да не дерайлира.
Ако на кръстовището имаше такава стрелка било то електрическа или ръчна би намалила пробега на някои трамваи.И наистина може да го сметнем като грешка освен ,ако е променят по някакъв начин разписанията.
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Online blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12417
    • View Profile
    • Email
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #4 on: 25.10.2007, 16:40:57 »
Quote from: 822
Само не разбирам,ако срелката беше електрическа как би могла да помогне 306 да не дерайлира.
Ами на електрическата стрелка ватманът си знае, че трябва да отпусне ръчката (педала). Докато ръчни, които се включват от дъжд на вятър, ги минава като бързия влак. Нали затова ватманката била длъжна да я върне в завареното положение?

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #5 on: 25.10.2007, 16:49:55 »
То като не си видял накъде  е отворена си е все едно.Ще отпусне,но едва ли ще кара на спирачните кранове,а и скоростта не се променя толкова бързо като караш без тяга!
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16927
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #6 on: 29.10.2007, 12:30:21 »
Quote from: blagun
Това е дългосрочна перспектива и изобщо няма връзка с кръстовището, обект на настоящата тема.

Технически не е лесно предложението, тъй като всички релси и стрелки трябва да се извадят. Вероятно и електрически стрелки няма да могат да се поставят, което води до риск от инцидент, подобен на този с 306, само че на много по-оживено място. Едва ли има някакъв сериозен икономически ефект, пък инвестицията е сериозна.


Не мога да се сетя дали точно ти не беше писал преди време, че изграждането на такава стрелка ще снижи доста разходите за нулев пробег и в крайна сметка да е икономически оправдано.
Обаче все пак трябва да се сложи входяща стрелка с 3 линии, което вече си е бая скъпо.
мур

Online blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12417
    • View Profile
    • Email
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #7 on: 29.10.2007, 13:01:04 »
Quote from: emo
Не мога да се сетя дали точно ти не беше писал преди време, че изграждането на такава стрелка ще снижи доста разходите за нулев пробег и в крайна сметка да е икономически оправдано.
Не, това беше част от предложение на един участник във форума на СКГТ - "Tramway" (не знам, дали и под какъв ник участва в настоящия форум, но май не виждам постинги в неговия стил). Предложението беше ТМ8 да върви от Люлин до Княжево. Ясно е, че след като има ТМ15 и ТМ8 до центъра, това вече е загубило актуалност.

Не си спомням, дали в ОУП е предвидено запазване на ТМ трасе по К.Величков или само по Вардар ще остане (в дългосрочен план, естествено).

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7937
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #8 on: 29.10.2007, 16:36:20 »
Quote from: blagun
Не, това беше част от предложение на един участник във форума на СКГТ - "Tramway" (не знам, дали и под какъв ник участва в настоящия форум, но май не виждам постинги в неговия стил).
За съжаление в този форум сме  лишени от неговото присъствие , което е един огромен минус , защото Трамвай освен , че е много готин и ерудиран човек ,също  е и една огромна  енциклопедия на трамвайния транспорт.
« Last Edit: 29.10.2007, 16:36:54 by София 70 »

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11163
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #9 on: 29.10.2007, 22:25:00 »
Quote from: София 70
За съжаление в този форум сме  лишени от неговото присъствие , което е един огромен минус , защото Трамвай освен , че е много готин и ерудиран човек ,също  е и една огромна  енциклопедия на трамвайния транспорт.
бъдете сигурни че знае за съществуването на този форум
НЕ на хейтърството!

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11493
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #10 on: 29.10.2007, 22:26:27 »
Quote from: Repcho
бъдете сигурни че знае за съществуването на този форум
Еми тогава да се регва и да се логва по-скоро
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4478
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #11 on: 01.11.2007, 19:27:45 »
Добре, след като е толкова сложно, как преди имаше крива Стамболийски - К. Величков (посока Кр. поляна)? Единствената разлика е, че тогава не съществуваше трирелсието по К. Величков.
Вариант е да се възстанови тази крива, а на Стамболийски и К. Величков да се направи по една S-ка, но не знам доколко е удачно подобно съоръжение на толкова оживено място.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1226
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #12 on: 02.11.2007, 14:02:34 »
Quote from: conecto
Добре, след като е толкова сложно, как преди имаше крива Стамболийски - К. Величков (посока Кр. поляна)? Единствената разлика е, че тогава не съществуваше трирелсието по К. Величков.
Вариант е да се възстанови тази крива, а на Стамболийски и К. Величков да се направи по една S-ка, но не знам доколко е удачно подобно съоръжение на толкова оживено място.
за включване от вагон ресторанта до депо к.поляна може жп линията по вардар да се направи трирелсова за да могат тм 8 и 10 от депото да правят директно нулевите си пробеци до люлин и западен парк вместо да отиват до по-далечните съдебна палата и хладилника или да заобикалят през колелото до пг Хенри Форд, а и жп линията на вардар не се експоатира от 7 години, вместо да се въстановява старата връзка к.величков - стамболийски в това натоварено кръстовище. А дините и тиквите на релсите на пазара в красна поляна да ги къшират щото носят лоша смрад, зараза и правят боклуци. С тази идея именно това жп трасе и този район около пазара в К. поляна ще се изчисти от тези гнили сергии ище стане екологично чист. А и самият пазар трябва да се ремонтира и да се построят по-модерни халета- задача на бъдещият кмет на район Красна Поляна!

Online blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12417
    • View Profile
    • Email
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #13 on: 02.11.2007, 17:12:20 »
Quote from: AROS
за включване от вагон ресторанта до депо к.поляна може жп линията по вардар да се направи трирелсова за да могат тм 8 и 10 от депото да правят директно нулевите си пробеци до люлин и западен парк
Докато направят трасето по Вардар, може и да няма теснорелсови трамваи в тази част на града. пък и да има, заради някакъв съмнителен нулев пробег да слагат километри релса - надали.

Междувпрочем, както пречи всички трамваи по ТМ8 да се включват от Двореца на децата в посока центъра и да се изключват оттам? Просто последните трамваи в Люлин и Западен парк ще са малко по-рано, но все пак до тези места има и алтернативен транспорт - метро, тролеи...

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2506
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #14 on: 02.11.2007, 22:31:40 »
Пречи, че няма как да се почива на Съдебната палата. Алтернативен вариант е 5 да се махме от колелото. Може да се прати до Възраждане или Журналист, но при 2 вариант ще се натовари Графа, ще се увеличи пробега и ще трябват още кошници.(въпреки че в момента има свободни 4ХХ).
 Ако 10 се включва/ изключва от Хладилника, в Западен парк интервала на движение ще е странен - върховия час ще започва и свършва прекалено късно и последния трамвай посока Хладилника ще е 22.30.( Разбирайте 22.20 на спирка К.Величков посока Западен парк)
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11493
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #15 on: 02.11.2007, 22:56:22 »
Никой няма да пусне Софиите по Графа.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #16 on: 03.11.2007, 16:34:03 »
Quote from: ozzy
Никой няма да пусне Софиите по Графа.

E kak никой, и сега чат-пат се случва да мине някоя 100-ца от там

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4478
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #17 on: 03.11.2007, 19:25:38 »
Аз бях предлагал някъде из форума да се разбутат ламаринените съборетини на колелото на Съдебната и да се направи още един коловоз.
Вариант е 8 да мине в Банишора.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2506
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #18 on: 03.11.2007, 19:51:34 »
По 8 е задължително( желателно) да се движат чешки трамваи. Причината е самопотегляне от ухото в Люлин на София 100.  Дори и това да стане, тм 10 пак ще е с голям нулев пробег. Евентуално решение е в интервала 19.30-21.00 тм 10 да се прибира от Хладилника.
« Last Edit: 03.11.2007, 19:53:44 by T_4 »
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #19 on: 03.11.2007, 21:03:06 »
Ватманите не правят вече такива фатални грешки,а и сега си пускат софий,когато пляките бяха по 14 по-голямата част от състава на 8 си бяха софий ,нищо не пречи трамвай да си самопотегли навсякъде,ако не е обезопасен.Едно разменяне на 8 с 11 ще намали нулевия пробег,но едвали от Банишора ще са съгласни да си дадат една от най-хубавите линий.
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!