Author Topic: К.Величков - А.Стамболийски  (Read 8027 times)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11525
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #20 on: 04.11.2007, 15:12:19 »
Quote from: 822
Ватманите не правят вече такива фатални грешки,а и сега си пускат софий,когато пляките бяха по 14 по-голямата част от състава на 8 си бяха софий ,нищо не пречи трамвай да си самопотегли навсякъде,ако не е обезопасен.Едно разменяне на 8 с 11 ще намали нулевия пробег,но едвали от Банишора ще са съгласни да си дадат една от най-хубавите линий.
А Красна поляна едва ли ще си даде ЧКДтата
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Online difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15479
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #21 on: 04.11.2007, 16:10:51 »
Quote from: ozzy
А Красна поляна едва ли ще си даде ЧКДтата
Не е и до желание, а до изградената инфраструктура и все пак някакъв опит за подръжката им.Стига вече глупости.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7940
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #22 on: 04.11.2007, 16:12:35 »
Quote from: T_4
По 8 е задължително( желателно) да се движат чешки трамваи. Причината е самопотегляне от ухото в Люлин на София 100.  Дори и това да стане, тм 10 пак ще е с голям нулев пробег. Евентуално решение е в интервала 19.30-21.00 тм 10 да се прибира от Хладилника.
E те такава глупост не бях чувал до сега .Ще се въздържа от същинския коментар на писанието , защото ме хващат братята , като го чета.

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #23 on: 04.11.2007, 18:02:03 »
Quote from: ozzy
А Красна поляна едва ли ще си даде ЧКДтата
Ами защо трябва да ги дават-просто пляките ще са по 11 заедно с няколко софий.Ще е хубаво пляките са точно за такова трасе-навсякъде се ускорява и само на ОК и на Възкресение попада в задръстване!
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1228
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #24 on: 06.11.2007, 17:55:21 »
Quote from: T_4
По 8 е задължително( желателно) да се движат чешки трамваи. Причината е самопотегляне от ухото в Люлин на София 100.  Дори и това да стане, тм 10 пак ще е с голям нулев пробег.
да не би наклонът по П.Владигеров между кооперативния и магазин Витоша да е прекалено голям като този по Ч. Връх и парка на свободата та да не могат да се движат софии и българии? Освен това помня преди 10 години на ухото в Люлин 5 един трамвай от дългите Софии или Българии (до 2003 г. по тм5 се движеха все още) дерайлира и падна на асфалта и се счупи- тежка катастрофа имаше и снимка във вестник. Затова ли в Люлин от 2003г. се движат само чешки и пляки? Преди месец в Люлин видях учебен трамвай от тези българските дет се движат по тм3,6,11,12,19.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1228
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #25 on: 07.11.2007, 21:51:49 »
Quote from: AROS
да не би наклонът по П.Владигеров между кооперативния и магазин Витоша да е прекалено голям като този по Ч. Връх и парка на свободата та да не могат да се движат софии и българии? Освен това помня преди 10 години на ухото в Люлин 5 един трамвай от дългите Софии или Българии (до 2003 г. по тм5 се движеха все още) дерайлира и падна на асфалта и се счупи- тежка катастрофа имаше и снимка във вестник. Затова ли в Люлин от 2003г. се движат само чешки и пляки? Преди месец в Люлин видях учебен трамвай от тези българските дет се движат по тм3,6,11,12,19.
В момента в люлин препоръчително ли еда се движат български трамваи или е забранено, както по ч. връх и парка на свободата след журналист.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17102
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #26 on: 08.11.2007, 13:05:11 »
Quote from: AROS
В момента в люлин препоръчително ли еда се движат български трамваи или е забранено, както по ч. връх и парка на свободата след журналист.


Ами води се, че е забранено да се движат бълг. трамваи до Люлин. И сега при липса на коли за 8 разкачат някой наличен двоен чешки и пускат водещия вагон.
мур

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11525
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #27 on: 08.11.2007, 14:35:08 »
Quote from: emo
Ами води се, че е забранено да се движат бълг. трамваи до Люлин. И сега при липса на коли за 8 разкачат някой наличен двоен чешки и пускат водещия вагон.
Да, но ако няма свободни чешки, пускат Софии.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1228
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #28 on: 08.11.2007, 16:27:39 »
Quote from: ozzy
Да, но ако няма свободни чешки, пускат Софии.
явно наклонът по п.владигеров е много голям за да не пускат софии

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #29 on: 08.11.2007, 16:30:07 »
Наклонът не е толкова голям просто българските трамваи не са в цветущо състояние!
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17102
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #30 on: 08.11.2007, 16:47:39 »
Quote from: AROS
явно наклонът по п.владигеров е много голям за да не пускат софии


Еми то ако тръгнем по тая логика би трябвало да ги забранят и към Княжево  и към Обеля.
мур

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7940
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #31 on: 08.11.2007, 17:42:46 »
Quote from: AROS
явно наклонът по п.владигеров е много голям за да не пускат софии
Деца , не знам вашите наблюдения какви са , но моите са , че наклона по Христо Смирненски е доста по-голям , доста по-натоварена е улицата , да не говорим и за паркиралите автомобили.
Не зная какво ви кара да мислите , че е забранено в Люлин да се движат Софии , но съм сигурен , че забрана няма .
Във втори парк в момента има излишък от каквито и да е вагони и естествено е да се пускат тези , които не се чуват от километри.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6757
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #32 on: 08.11.2007, 19:30:18 »
Забранено е заради самопотеглянията от колелото на Люлин-5.

Offline bate_vanio

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
    • http://
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #33 on: 08.11.2007, 22:17:03 »
Quote from: CKD
Забранено е заради самопотеглянията от колелото на Люлин-5.
Но няколко пъти вече засичам 4хх по 8. Така че май много не си спазват забраните

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12618
    • View Profile
    • Email
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #34 on: 08.11.2007, 22:38:00 »
Quote from: bate_vanio
Но няколко пъти вече засичам 4хх по 8. Така че май много не си спазват забраните
оже би параноично ще прозвучи: ако наистина искат трамваи да направят ПТП в Люлин-5, та да намерят повод веднъж завинаги да терминират трасето, което вади нечии очи, пардон бизнес-интереси

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7101
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #35 on: 09.11.2007, 05:39:16 »
Ауууу що глупости сте изписали просто думи нямам....

Самопотеглящите поради необезопасяване или други технически "достойнства" на български трамваи по линия 8 (и бившата 21) бяха София 70. Има точно 3 инцидента на които съм свидетел. При две от катастрофите мотриста просто беше излязла на завоя и заорала в градинката отсреща, а при последната катастрофа мотрисата беше се обърнала и полегнала на дясната си страна на асфалта - при нея директно дойде кран, разчлениха и трите вагона и я претопиха. Първите две мотриси си ги възстановиха. След третата катастрофа (беше неделя, а годината 2002) още в понеделник започнаха да се движат София 100, а в последствие и пляки. И така до пролетта таз година, когато удължиха 8 по титулярния си маршрут до Съдебната и разкараха софиите и останаха само пляки и чкд. Софиите ги набутаха по 15, а чкд-тата от 15 отидоха на 8. Но и след тази промяна на няколко пъти е имало 4хх по ТМ8 - за справка в "Актуална информация". Апропо преди е имало също и инцидентни появявания на България 1300.
Но официална забрана няма.

А иначе наистина Софиите имаха проблем с изкачването на наклона по Добринова Скала, къде поради технически причини, къде заради некадърност на ватманите - мотрисата не може да набере инерция и застава в положение - ни нагоре, ни надолу.. Ако ватмана е объркал нещо с много пилене на колелата, искри и пр. успява да изкатери, ако не чака следващия да го избута.

Quote from: emo
Еми то ако тръгнем по тая логика би трябвало да ги забранят и към Княжево  и към Обеля.
Е там па за чий да ги забраняват като и двета трасета са равни. То всъщност ТМ линиите по които има по-сериозен наклон са точно 4 на брой - 8, 9, 10, 18
« Last Edit: 09.11.2007, 05:44:21 by etnies »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6757
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #36 on: 09.11.2007, 07:44:03 »
Eстествено категорични забрани няма, а само пожелателни. Разликата в управлението на вагон "70" и вагон "100" е нулева съответно вероятността някой от тях да самопотегли е еднаква.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2328
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #37 on: 09.11.2007, 11:11:53 »
Офтопик:    
    Има 20 метра денивелация и по Смирненски и по Добринова Скала като и две трасета са около 600 метра (560 Смирненски и 590 по Добринова скала). По Смирненски както добре отбеляза София 70 е много по-натоварена обстановката. А доколкото забелязах като се возих до колелото на края на света (добре де Люлин 5) ватманите не слизат от мотрисите така че не виждам причина да има проблем и изчакването по светофарите е огромно за обособено трасе.

Сега по темата:
    ко е на въпрос по-добре 8 да мине в Банишора и да се обслужва от Т6М-700 и да е с маршрут Л5-жк. Лозенец, а 6 да Връбница-Възраждане през Стамболийски. За да не се претовари Стамболийски с 4 линии 3 се превърля през Гарата до Борово или Иван Вазов.
    ТМ3 все и все до Възраждане не му мърда полвин час... Ще е с курс около 60 мин при вариант Иван Вазов. А до Св. Неделя ще може да стига за около 30 минути всъщност. Пък и по К. Величков трасето е сравнително добро и може да се кара сравнително бързо.
« Last Edit: 09.11.2007, 11:38:00 by NiGhtPiSH »


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7940
    • View Profile
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #38 on: 09.11.2007, 16:57:20 »
Quote from: CKD
Eстествено категорични забрани няма, а само пожелателни. Разликата в управлението на вагон "70" и вагон "100" е нулева съответно вероятността някой от тях да самопотегли е еднаква.
Да не говорим , че и Т6М-700и Т8М-900 са със същите контролери.
Заповед незнам си кой номер гласи- При слизане от трамвая ватмана е длъжен да го обезопаси . Когато ватмана остава трамвая за по-дълго време е длъжен да навие ръчната спирачка , да занули контролера , да вземе със себе си малкия ключ, да заключи кабината на трамвая и да свали пантографа .
Разбира се това не е цитат на заповедта , а просто по спомен пиша.
Лично аз оставям малкия ключ а вземам с мен ръкохватката .
Подменните вагони на Триъгълника се обезопасяват по гореописания начин , като освен малкия ключ се маха ръкохватката на френа и ръкохватката на контролера .
Относно невъзможността на София 100 да изкачи баира на Добринова скала - едва ли . По Хр.Смирненски освен теснотията и множеството палкирали и паркиращи коли има и доста дървета , които по това време на сезона си правят лоша шега . Освен тях също и другите фактори - слана , роса , ръмящ дъждец , лентите жеги , четирите маршрутни линии по тази улица са доста по-голям рисков фактор отколкото широкия булевард в Люлин и липсата на гореизброените рискови фактори .
Почти всички самопотегляния са от необезопасяване на трамвая (Говоря за българските ).
« Last Edit: 09.11.2007, 17:01:55 by София 70 »

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7101
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
К.Величков - А.Стамболийски
« Reply #39 on: 09.11.2007, 23:13:13 »
E, няколко години вагоните "100" изкачваха Добринова Скала - къде успешно, къде не чак толкова. Всъщност изкачванията са две - първото по Панчо Владигеров (между З. Стоянов и Р. Даскалов) и второто по по самата Добринова скала. Общата денивелация е към 40 метра.