Author Topic: Транспортното обслужване на ж.к. Младост  (Read 65518 times)

american

  • Guest
Идеята за кръгово е перфекна, поздравления. Ставаш за архитект  ;)

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15423
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Идеята за кръгово е перфекна, поздравления. Ставаш за архитект  ;)
Правиш ли разлика между архитектура и пътно строителство ? Това са две коренно различни неща... ;)

Offline Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2693
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Предлагам,след като 3 и 5 се връщат до Гео Милев,някоя линия (4,111,113,тб5) да върти на обръщалото на бл 70. Така поне малко ще се облекчи натоварването на голямото обръщало. Сега в час пик понякога се налага или да обръщат на малкото,или да чакат,за да могат да обрърнат на голямото. Ако се направи така,особено ако е 111,няма да има такива проблеми. Пък и след отварянето на кръстовището на 2 нива Сахаров ще стане доста по-натоварен и чакането извън обособени места е предпоставка за ПТПта.
« Last Edit: 11.11.2012, 21:49:50 by Neronov »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16891
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Категорично против! Обръщалото на Посолствата няма място за почивка на автобусите, няма дори и тоалетна. А и колелото в Младост 1 изобщо не се е задъхало от това, което гледам.
мур

Offline Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2693
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Категорично против! Обръщалото на Посолствата няма място за почивка на автобусите, няма дори и тоалетна. А и колелото в Младост 1 изобщо не се е задъхало от това, което гледам.

То като има тоалетна на голямото,нали много ходят в нея (много добре знаеш). Не съм съгласен,че няма място за почивка. Аз лично съм свидетел как автобус по 5 почива 10мин,а другите минават до него. Има си място за разминаване. А до тоалетната- нищо не пречи да отидат до другата,да се сложи,да отидат в тази на кафенетата отсреща (и без това водачите са приятели с продавачите),пък и съм виждал шофьори да пикаят зад магазините или каквото е там на спирката.

П.С.  Като гледам досега на водачите на 3 и 5 хич не им беше зле,даже ходят и до Т Маркета.
« Last Edit: 29.06.2012, 17:20:30 by Neronov »

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2232
    • View Profile
    • Email
А селските автобуси + 384 защо още не са скъсени до станцията на Цариградско?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16891
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
А селските автобуси + 384 защо още не са скъсени до станцията на Цариградско?

Защото мястото на 3 и 5 е на Гео Милев, а не в нищото!

А за колелото на 111 - то имаше много шофьори от 3 и 5, които ходеха дотам.
мур

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2493
    • View Profile
А селските автобуси + 384 защо още не са скъсени до станцията на Цариградско?

Защото мястото на 3 и 5 е на Гео Милев, а не в нищото!
Въпросът е много уместен - защо А3 и А5 да хабят нафта до Гео Милев? С големия си интервал на движение те с нищо не допринасят за транспортното обслужване по маршрута по който минават. Ако толкова са важни връзките с автобусите за Младост на Окръжна посока 7.км може А3 и А5 да се направят да спират на по-малко спирки.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2439
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Темата за облекчаването на обръщалото беше оспорена, заради другото облекчаване :) :) :)

А връщането на 3 и 5 е резонно, предвид удобните връзки, които те правеха с а.11 и тм.20. Много ученици от околните села са си избирали училище в Слатина и района, точно заради това.

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2232
    • View Profile
    • Email
Темата за облекчаването на обръщалото беше оспорена, заради другото облекчаване :) :) :)

А връщането на 3 и 5 е резонно, предвид удобните връзки, които те правеха с а.11 и тм.20. Много ученици от околните села са си избирали училище в Слатина и района, точно заради това.

Да си изберат училище в Младост или Дружба - да не говорим че и в Лозен и в Пасарел има училища а това в Пасарел е на ръба на загиването именно заради такива.Значи родителите им може да снобеят и да не си записват детето в селското училище но не могат да му купят едномесечна карта за метро+А3 или А5 която струва 21,50 лева!

Две линии да хабят нафта до Гео Милев целодневно за 10 ученика би било нормално в Швейцария или Германия където се къпят в пари но тука...
« Last Edit: 30.06.2012, 22:34:43 by freepigeon »

Offline Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2693
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Тази връзка с А11 и тм20 се прави много лесно- с метрото до СУ и от там е 5-10  мин пеша (или тролей за една спирка) до тм 20. А ако не ви мързи и не ви се чака 20,22,23 за една спирка,още до 5 мин пеша и сте при А11.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16891
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Злобата е безгранична. Само някой да не получи удар от това, че връщат 3 и 5 там където им е мястото. А дали ще возят по 10 човека - ще видите сами. Но дори и да возят 10 човека, все пак градският транспорт е за услуга на пътниците и имаше много протести като ги запокитиха в Младост.
мур

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3574
    • View Profile
3 и 5 няма да събират и 10 човека след 7-ми километър. Дублират се прекалено много с други редовни автобуси а и се забиват в зверското задръстване на кръговото на 4-ти километър. Редно е 1, 3, 5, 6 да въртят на 7-ми километър на детелината, така ще довозват БАН и околните сгради до метрото. :) Не е оправдано да се движат автобуси и да се хаби нафта за по-малко от 10 човека. До Експоцентър няма удачно място за обръщане и БАН се нуждае от довозване затова нека четирите автобуса обръщат на 7-ми километър.  :)
« Last Edit: 01.07.2012, 15:11:29 by V.Peichev »

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2493
    • View Profile
Не знам. Според мен стават много линии до Гео Милев. Добра идея ще е наесен да се направи преброяване и да се види какъв ще е най-оптималният вариант - лично аз бих ползвал метрото още от МИЦ - единствените линии, които не водят до Орлов мост от печатницата са А1 и А6, всичко друго реално се покрива от метрото.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2232
    • View Profile
    • Email
Злобата е безгранична. Само някой да не получи удар от това, че връщат 3 и 5 там където им е мястото. А дали ще возят по 10 човека - ще видите сами. Но дори и да возят 10 човека, все пак градският транспорт е за услуга на пътниците и имаше много протести като ги запокитиха в Младост.

У мен няма злоба а недоумение за неспазване на елементарната логика. Ако погледнем реално на нещата ако има връзка спрямо сегашния маршрут която се губи със скъсяването на 3 и 5 до МИЦ то това е връзката със 305,213,214 и 76 на  детелината.За да не се загуби тя е добро предложението на V.Peichev . Удължаването на линиите до Гео Милев ще дублира тази връзка още два пъти и едновременно с това няма да даде на пътниците никаква друга възможност за връзка освен с ТМ20 и 23 и автобуси 11 и 75 които в никакъв случай не са безалтернативни и ще ти опиша защо:

ТМ 20 и 23 осигурява връзка със:
-бул.Шипченски проход - това е връзка на пешеходно разстояние от спирките на Цариградско на 76,213,214 и 305.
-Сердика център и Подуене - тази връзка се прави и от 305.
-Малък Градски театър - тази връзка се прави от 213 и 214.
-Спирките по Янко Сакъзов са на пешеходно разстояние от станция СУ Св. Климент Охридски,а тези по Дондуков от Сердика.

А11 осигурява връзка със:
-Слатина - действително тази връзка се губи но едва ли тя е кой знае колко търсена.
-Подуене - 305 прави тази връзка и то много по-бързо.
-Данаил Николаев и Сливница - 213,214 и 305 правят тази връзка и то по-бързо.
-Долната част на Сливница - тази връзка се губи.
-Константин Величков - там е едноименната метростанция.
-Овча Купел - и тази връзка се губи но не съм сигурен колко хора биха жертвали два часа да пътуват от Пасарел до Овча Купел с А5+А11.

А75 няма да го коментирам.

Та кажи ми Емо за какво да ходят А3 и А5 като от 20 възможни връзки се губят 3 и то неатрактивни!
« Last Edit: 01.07.2012, 23:40:09 by freepigeon »

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1225
    • View Profile
Най- добре 113 да го скъсят до Т- Маркета, тб 5 да го удължат до Младост 2, където върти 306, а 306 да го върнат по стария маршрут, 384 да върти на автоборсите, няма работа в Младост 1, а при МИЦ.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12323
    • View Profile
    • Email
тб 5 да го удължат до Младост 2, където върти 306
Не мислиш чи, че затова е нужна ККМ, а засега няма конкретни срокове за нейното изпълнение.
До Младост-2 може да се удължи А4, 111 или 113, но по-доброто решение е А305 да се прекара по новия мост, а А306 да се закрие. По този начин ще се обслужва цялата Младост-2, а не само районът на обръщалото на А306.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16891
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Последните мнения са си за темата идеи.
За 305 съм съгласен, но за закриването на 306 не, по-скоро да се върне по стария му маршрут, защото ако се закрие се губи връзката СУ, Орлов мост - Младост 2, а също така и живеещите около бл. 43 остават с много малко транспорт, напрактика само 76 и 213/214 ги карат към центъра.
мур

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3574
    • View Profile
От Младост2 до СУ и Орлов Мост при автобус през новото кръстовище на Ляпчев и Сахаров и прекачване на МД1 ще се стига много по-бързо отколкото с висящия в задръствания по Малинов и на Орлов Мост 306 по стария маршрут и затова 306 става ненужен. 76 и 213/214 са редовни и напълно достатъчни за бл.43.  :)

Offline Дженгала

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 135
    • View Profile
От Младост2 до СУ и Орлов Мост при автобус през новото кръстовище на Ляпчев и Сахаров и прекачване на МД1 ще се стига много по-бързо отколкото с висящия в задръствания по Малинов и на Орлов Мост 306 по стария маршрут и затова 306 става ненужен. 76 и 213/214 са редовни и напълно достатъчни за бл.43.  :)

+1.

С удължаването на Тб 5 до Младост 2, А306 става напълно ненужна линия. За закриване 100%.