Author Topic: Доставка на 30 нови нископодови тролейбусa  (Read 84360 times)

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15423
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: conecto
Я вижте на последната снимка- това оранжевото нископодов Хюлиез ли е, или е някаква реклама под прозореца?
Всичко друго,но не и ВМС.Според мен е 0305/G.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4254
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
O305G e, но не е нископодов, просто има тъмна лепенка там...
А иначе тролейбусите О305G изглеждат много добре, някой знае ли, в какви количества ги има?
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15423
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: Kaiser Kar
O305G e, но не е нископодов, просто има тъмна лепенка там...
А иначе тролейбусите О305G изглеждат много добре, някой знае ли, в какви количества ги има?
http://www.obus-es.de/Eто линкът,който исках да ви покажа.Има снимки и обяснения за всички тролейбуси.
---------------------------
http://www.obus-es.de/Bildlink.htmЕто пълния списък на тролейбусите през годините.Най-долу е дадена и по-точна информация за тестовия нископодов за Цюрих.
---------------------------


 Между другото под тази снимка пише,че това е бивш бимод,който сега е по линията Бургас-Слънчев Бряг.Но според мен е невъзможно да е така.Мисля,че автобусите са от Мюнхен,а и оцветяването им си е такова.
« Last Edit: 18.05.2006, 16:38:30 by difian »

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Незнам ама тия от Цюрих да метнат насам "остарялите" модели на нископодовия О 405.София не е толкова претенциозна.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15423
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: borosport
Незнам ама тия от Цюрих да метнат насам "остарялите" модели на нископодовия О 405.София не е толкова претенциозна.
Не си ме разбрали или аз не съм обяснил правилно.Нископодовият е само един и дори не се използва в Цюрих.Бил е само тестов.От града са искали тролеи на базата на Цитаро,но от Мерцедес се отказват от направата на тролеи.Останалите машини са си с висок под и са от 1988-1994.Но сега са поръчали 30-ина двойносъчленни Swisstrolley Lightram като в Женева и можем и ние да се споразумеем за нещо.В България в Русе и Бургас вече има швейцарски тролеи.Винтертур също купиха нови Солариси и може би и те ще се сбогуват със старите.

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4478
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Не мисля, че двойно съчленени тролеи са подходящи за София- представете си задръстването на СУ и завоя от Оборище към Васил Левски сред колите например...

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Quote from: conecto
Я вижте на последната снимка- това оранжевото нископодов Хюлиез ли е, или е някаква реклама под прозореца?
реклама е и е О305Г май
НЕ на хейтърството!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15423
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: conecto
Не мисля, че двойно съчленени тролеи са подходящи за София- представете си задръстването на СУ и завоя от Оборище към Васил Левски сред колите например...
Аз имах впредвид,че след като докарат двойносъчленните ще се освободят стари тролеи 0 405GZ,които могат да се запътят към София.И не смятам,че би имало проблеми,ако и при нас има по-дълги тролей.В Цюрих и Женева не се движат по булеварди като Цариградско...

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10736
    • View Profile
    • Email
Quote from: difian
Между другото под тази снимка пише,че това е бивш бимод,който сега е по линията Бургас-Слънчев Бряг.Но според мен е невъзможно да е така.Мисля,че автобусите са от Мюнхен,а и оцветяването им си е такова.
На такъв съм се возил десетки пъти между Бургас и Слънчев бряг,преди 3 седмици в Бургас също пътувах с такъв.Не е изключено и да е този в БургасБус има няколко такива,и идентични МАН.Освен тях интересни са две съчленени туристически Сетри и съчленен автобус Щаер по който модел са правени нашите перфектни Чавдар 141.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15423
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: Ivo
На такъв съм се возил десетки пъти между Бургас и Слънчев бряг,преди 3 седмици в Бургас също пътувах с такъв.Не е изключено и да е този в БургасБус има няколко такива,и идентични МАН.Освен тях интересни са две съчленени туристически Сетри и съчленен автобус Щаер по който модел са правени нашите перфектни Чавдар 141.
Мен ми е интересно,че пише,че е от Солинген,като си е сто процента от Мюнхен.Сигурен съм в това.

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4478
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Quote from: Ivo
На такъв съм се возил десетки пъти между Бургас и Слънчев бряг,преди 3 седмици в Бургас също пътувах с такъв.Не е изключено и да е този в БургасБус има няколко такива,и идентични МАН.Освен тях интересни са две съчленени туристически Сетри и съчленен автобус Щаер по който модел са правени нашите перфектни Чавдар 141.

Имаш ли снимка на този Щаер?

Offline zamunda

  • Писател
  • **
  • Posts: 32
    • View Profile
Незнам дали трябваше да пускам нова тема, но вчера гледах по ReTV, имаше нещо както реклама за СГТ и казаха, че е имало поръчка за 30 нови тролейбуса? Дали е вярно? :)
« Last Edit: 16.06.2009, 21:37:43 by etnies »

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15423
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Незнам дали трябваше да пускам нова тема, но вчера гледах по ReTV, имаше нещо както реклама за СГТ и казаха, че е имало поръчка за 30 нови тролейбуса? Дали е вярно? :)
http://www.elektrotransportsf.com/index.php?option=com_content&view=article&id=119%3A2009-04-22-10-16-26&catid=3%3Alatestorders&Itemid=29&lang=bg

Offline Sir Humphrey

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 343
    • View Profile
http://www.dnevnik.bg/pazari/2009/06/19/738618_samo_shkoda_iska_da_dostavia_trolei_za_sofiia/

Quote
Само "Шкода" иска да доставя тролеи за София

Чешката фирма "Шкода електрик" е единственият кандидат за доставката на нови тролейбуси за общинското дружество "Столичен електротранспорт", съобщиха от дружеството, цитирани от БТА. Днес приключи конкурсната процедура по набирането на оферти за доставка, а от четирите фирми, закупили тръжни документи - "Сежелек", "Фосло Кипе", "Шкода електрик" и "Транс телеком", само "Шкода" е подала документи.

Офертата на чешкото дружество е за 14.3 млн. евро за доставката на 30 броя нови нископодови тролейбуси, снабдени с климатици и допълнителни дизелови двигатели. Така цената на един нов тролейбус е близо 479 хил. евро. Конкурсната процедура беше обявена от Европейската банка за възстановяване и развитие, която след преговори с общинското дружество се съгласи да финансира със заем от 14 390 910 евро доставката на 30 нови соло тролейбуси, припомнят от БТА.

Преди 55 дни конкурсът беше обявен от банката, съгласно нейните правила, а цялата процедура се наблюдава от независим консултант, определен от ЕБВР. Срокът за доставка съгласно тръжните условия е 15 месеца след сключването на договора за доставка.

Online emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16893
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Цената ми изглежда доста добра, но 100% се касае за единични автобуси.
мур

Offline JloKyM

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 960
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
То си е написано "нови соло тролейбуси". А въпросните тролеи, всъщност Соларис ли са или това беше полска фирма? Снимка може ли на модела? :)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
НЕ на хейтърството!

Offline JloKyM

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 960
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com


Абе и аз видях тази снимка в градски, ама сигурно ли е , че това ще е модела?

Offline Marti

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1320
  • RADIO ENERGY The Best Of 90s Music
    • View Profile
    • www.dinita.net
    • Email
Може и този да е ама ми е доста съмнително :rolleyes:

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Абсурд е според мен 3-осен соло. Това на Окръжна болница и Младост 1 няма как да мине
НЕ на хейтърството!