Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - blagun

Pages: [1] 2 3 ... 614
1
В Модерно предградие няма ли улици, по които да се движи градски транспорт? Смисъл - да вкарат 82 например навътре из квартала.
Изключено! Идеята беше Връх Манчо да стане основна ос запад-изток с трамвайно трасе. При всички случаи тази улица трябва да претърпи основна реконструкция и да ѝ се направи подход откъм Панчо Владигеров при Хит/Практикер. Тук има един друг момент - трябва да се резне от двора на НГДЕК (Национална гимназия за древни езици и култури).
Общо взето, хората там дотолкова са се отказали от нормална инфра и транспорт, че и А309 - надлъжно и А83, 108, 82 - напречно ги задоволяват. Не че Манастирски ливади имат по-добър транспорт и инфра...

2
Какво толкова сте се загрижили за купчина ламарини? Има двата тежко пострадали с опасност за живота, това е важното! И, разбира се, намериха се дървени философи, които умозаключиха, че по магистрала не можели да се движат градски автобуси. Зер в Солун и Белград няма градски линии с 10 и повече километра магистрален пробег! Точно на това място магистралата е с 3 широки ленти плюс аварийна, участъкът е прав като конец с видимост километри. Просто турчинът е бил заспал като пън и явно трябва да има по-сериозен контрол и брутални глоби при дълго каране без почивка. Може Макрон да не е прав с ограниченията, които прокарва, но е добре да се учим от западняците за задължителни почивки на тираджиите.

3
Е аз визирам маршрут на ТБ7 по Опълченска. Надявам се, че до Сточна гара ще е до приключване или на МС Патриарх Евтимий, или на ТБ трасе по Черни връх. За мен отделянето на ТБ7 от МС Западен парк не е добро решение, но подозирам, че от вътрешността на Л10 ще писнат, ако го променят.

4
Най-добрият вариант е максимално бързо да направят ТБ трасе по Черни връх, Арсеналска и Бяла черква и ТБ7 да движи Люлин-Г. Делчев. Както Емо и Пейчев посочиха, безсмисленият дублаж А309/ТБ6 е разцепен и маршрутите са достатъчно разнообразни.

5
Е по Баучер никога ли не се е включвало зеленото без трамвай???

6
Разни / Re: Футбол
« on: 22.05.2018, 13:36:27 »
По-скоро отвори пътя на Локо София за А група. Догодина като се качи ЦСКА 1948, ще има софийско първенство.

7
Другият вариант е връщане в обратна посока - от Македония наляво по Ботев-Петте-Одеон-В.Левски-Гурко и нататък.

8
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 19.05.2018, 23:01:59 »
Всичко зависи от договорите: възможни са маршрутни промени. Даже в София закриха две концесирани линии - 42 и 150, като пренесоха номерата им на други дотогава линии - 43 и 41.

9
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 19.05.2018, 07:37:28 »
А19 свързва основно Възраждане не само със Западната ПЗ, а и с всичко на запад от Цар Освободител - сума училища например. А16 е от дъжд на вятър и е отдалечена от основния квартал, А6 - също (някога беше от Захарния). Връзката Възраждане-Стара поща винаги е била съществена и е логично да е тролейна (дали ТБ26 или ТБ20), но явно трябва най-напред да се намерят тролеи преди всичко останало.

10
Благодаря!

Ето как е изглеждал районът тогава:

Всичко северно от ул.Гълъбец е изравнено със земята. Старият булевард е вървял по западното платно на сегашния - откъм болница Вита.
От южната страна на Мадрид (Заимов) също е събаряно.

През 70-те и 80-те преминаването през това място беше основно премеждие за всички, пристигащи в София откъм АМ Хемус/Витиня/Ботевградско шосе. Образуваха се невиждани за времето задръствания (нямаше Владимир Вазов).

11
Нека да каже Икар като живял в района. При всички случаи откъм страната на Шела имаше сгради. Лично аз си спомням закусвалнята на спирката на А72, 11 и 104, където правеха пържена цаца с картофи и бира.
Някъде из темите от раздела имаше линк на Дифиан към една аерофотоснимка с наложени съвременен и стар слой. Тя би дала отговор на много въпроси, но ми е трудно да я намеря.

12
Схема на колелото на тройката може да се види на някоя карта отпреди 1988.. Ето тук има такива: http://www.pbase.com/ngruev/mapsofsofia. Трамваят захождаше оттам, където е южното платно на Данаил Николаев преди светофара с Мадрид, изходът беше откъм ул. Богдан. Както вече посочих, снимки евентуално могат да се намерят в старите вестници в Народната библиотека. Естествено, през 1989 те нямаха електронни издания, трябва да отидеш на място.

13
Схема на колелото на тройката може да се види на някоя карта отпреди 1988.. Ето тук има такива: http://www.pbase.com/ngruev/mapsofsofia. Трамваят захождаше оттам, където е южното платно на Данаил Николаев преди светофара с Мадрид, изходът беше откъм ул. Богдан. Както вече посочих, снимки евентуално могат да се намерят в старите вестници в Народната библиотека. Естествено, през 1989 те нямаха електронни издания, трябва да отидеш на място.

Да, вярно, обръщалото на ТМ20 изкара малко на Подуене и се премести на Паметника Левски.

14
Там имаше две обръщала:
Първото - теснорелсово на ТМ3 действаше до 1990 г. Намираше се ето тук
Второто - нормалнорелсово на ТМ20 - действаше от 1989 до 1990. Намираше се ето тук
Снимки надали могат да се намерят, вече ти обяснихме защо. Ако се интересуваш, можеш да прегледаш вестник "Вечерни новини" от 1989 г. за някоя снимка от откриването на бул. Кабакчиев (сега Ситняково) и удължаването на трасето на ТМ20 от Гео Милев до Подуяне.

15
Да документираме вчерашния инцидент:
Източник
Quote
ЗАРАДИ ЗАБЕЛЕЖКА: Мъж намушка с нож младеж в тролей
Николай Василковски 
14 Май 2018 18:51

В центъра на София пътник на градския транспорт бе намушкан с нож от младеж. Случката се е разиграла в тролейбус номер 7 на градския транспорт на ъгъла между „Опълченска” и „Сливница”.
Две момчета пътували в тролейбуса, са се спречкали. Причината е, че групичка момчета от ромски произход са плюли семки на пода. Пострадалият е направил забележка. Друг мъж, също от ромски произход, се намесва и го намушква с нож.
Пострадалият заедно с приятелката си е в „Пирогов”, където му е оказана помощ. Приятелката му по непотвърдена информация също е припаднала. Продължават разпитите на свидетелите. Предстои изясняването на още факти по случая. 
33-годишният нападател беше видимо неадекватен. Полицията го отведе в ареста.На мястото на инцидента бяха намерени наркотични вещества.

Към това трябва да се отбележи перфектното поведение на водача, който вика полицията и затваря вратите, за да не се измъкне престъпникът.

16
Втори ляв завой на редовна трамвайна линия ще увеличи задръстванията там и ще забавя немалкото трамваи, които продължават по Ботев. Затова трамваите обръщат там само инцидентно.

17
Мисля, че няма проблеми да се удължи ТМ10. Предните линии до Хладилника: 12:Хладилника-Илиянци и 2:Хладилника-Орлановци не са били с по-къси маршрути от евентуален 10:Борово-Каблешков-Хладилника-Западен парк.

18
Разни / Re: Парковете
« on: 14.05.2018, 14:36:25 »
представителното каре от Западния парк между „Сливница“ и тунела на „Люлин“.
Това се наричаше парк "Христо Смирненски".

19
Няма къде другаде да бъде - линията е вървяла от Подуене по Ситняково, Шипченски проход и през Изток. Явно разтоварището, наречено на най-близкото село (Дървеница), е пренесло името си на построения през 60-те надлез.

20
Изтрити теми / Re: Re: Ретро снимки
« on: 14.05.2018, 09:39:55 »
50-те??????????????????
Снимката кореспондира с времето, което е посочено, даже може и да е малко по-късна, защото на заден план се мярка една Нива, а тях май започват да ги произвеждат от 1977 г.
Така пишеше първоначално на постинга. След това Трам13 поправи датирането.

Pages: [1] 2 3 ... 614