Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - New_Passenger

Pages: [1] 2 3 ... 11
1
Да, помня пренасочването на МД3 към Вазов. Преди това в ОУП 2009 при старото трасе на МД3, беше планиран трамвай по Вазов. Просто преди време дочух от едни колеги че Левски-В и Г са били проектирани с мисъл да бъдат заселени предимно с кремиковски. Затова се чудих защо не са предвидили пряка връзка на тези квартали с комбината, защото Ботевградско е отдалечено от тях.

2
Каква зелена полоса може да има там след като Института е на Шипченски проход, а от Ботевградкско ги дели цял един жп възел.
МД3 е трябвало да заеме мястото на трамвайното трасе по Ботевградско. Така че плановете са били по-скоро за метро до Кремиковци отколкото за трамвай.

3
Няма логика - не е било планирано удължаване на ТМ22, а метро до Кремиковци. Мисълта ми не беше за комбината, а за квартал Левски, който е построен за нуждите на кремиковски служители. Странно че по онова време не е заложен трамвай по Вазов.

4
Странно че през 80те години не е планиран трамвай по Вазов. Тъкмо тогава започва да расте новият квартал Левски, предназначен за работещи в Кремиковци. Трасето по Вазов се появява чак в ОУП 2009 преди решението за МД3.

5
Трябва да помислят за специални тарифни планове - специализирани абонаменти за планинари на преференциална цена, които да важат само за излетните линии. Тогава хем ще е удобно за тези които редовно ходят на Витоша, хем приходи.

6
Разни / Re: Недвижими имоти
« on: 17.02.2018, 13:05:51 »
Изглежда, географията на темата доста се е разширила :rolleyes: Брат ми сега живее в Нантер, Париж. Близо е до Ла Дефанс. Повечето не са французи, но разнообразието е доста голямо, има и доста от Източна Европа: Полша, Русия, от България, разбира се. Като цяло мястото не е лошо в сравнение с някои други банльота на Париж. Ако някой се интересува от пазара на недвижими имоти там, мога да го питам.

7
Може би има връзка с проекта за реконструкция на Борисовата?

8
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 16.02.2018, 22:47:00 »
Да, 8 :)

9
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 16.02.2018, 17:59:40 »
"Студентско градче" :D Подобна маршрутка съществува и сега, Обеля-Студентски град.

10
В продължение на темата. Може би е за другата тема, но реших да ги публикувам тук, понеже са строени след 1989:





Люлин 6 и 4 съответно. Доколкото знам, блоковете са единствени по рода си. Не знам дали са били заложени по времето на соца, може би така щяха да изглеждат ако продължавахме да строим панелки.

11
Съгласен съм с Иво. Сградата изглежда страхотно в сравнение с повечето нови сгради. Сега открих че е дело на арх.Хинков който има интересни архитектурни проекти. Намерете страницата му в Vimeo, има видеорендъри в това число и на тази сграда, Диагонал Резидънс се казва :)

12
Не знам, когато минавах покрай нея не обърнах внимание. Елипс 2? :D

13
Коя година са спряни трамваите до Ректората и Иван Асен?

14


Симпатична жилищна сграда до МС Люлин (снимката е на kraxx).

15
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 11.02.2018, 17:51:44 »
Красиви снимки от 1989г., с много возила.

Много хубави снимки! На една от снимките маркирана като бул.Раковски, се вижда Японския хотел. Вижда се реклама на Телеком, но не знам какво представляваше тази организация. Някои места не са се променили чак толкова. От някои снимки можете да придобиете представа как е изглеждало мястото без х-л Хилтън както и задния двор на НДК. Старите спирки също се виждат.

16
В лошо качество.

Поне такава да има, все пак основните неща се виждат. Тази карта е много ценна за историята на планирана инфраструктура и транспорт. За някои проекти дори не сме чували и абсолютно нищо не се говори: удължаването на Универсиада (днес Ляпчев) през Студ.град към Черни връх. Трасето по Кл.Охридски го няма, но има трамвай по Габровски и Акад.Стефан Младенов с обръщало в края на Студентски град или началото на Малинова долина (което реално погледнато е едно и също) където прави връзка с МД2. Присътства и булевардът който свързва Черни връх и СОП зад Горубляне (Южна тангента може би?). Трасето по ЦБ3 е премахнато чак до пресечката Каблешков. Заради старото трасе на МД3 може би (трамвай до Овча купел има, но по Вазов няма, по Ботевградско пък остава). Трамвайните трасета позволяват оформяне на кръгова трамвайна линия, ако се вгледате, можете да предположите маршрута й. Има и трасе успоредно на жп линията до гара Захарна фабрика. Трасето по Евлоги за сефте го виждам. ТМ7 е удължен до Бъкстон, едно правилно решение което за жалост не се реализира. Вижда се и удължаването на трасето от Кл.Охридски по Сахаров и по удължения Копенхаген към Дружба, което би могло да осигури нови полезни връзки. Трасе по Колумб (Малинов) с обръщало до днешните Хит и Лидл и хипотетичната Южна тангента. Метрото едва ли се нуждае от подробни коментари - МД1 още една станция в Люлин до СОП, станцията-призрак на бул.Стефансон (който също е планиран още преди десетки години), източния радиус по Цариградско към Младост 4 и на изток, МД2 Надежда 6 и Илиянци и трасето към Лозенец и Студентски град, МД3 с познатото на всички ни старо трасе. Виждам че Арсеналски е свързан с Баучер и Вапцаров. Интересното е че някои от гореизброените проекти са тера инкогнита днес, никаква информация.

17
Всичките варианти са абсурдни, особено като се има предвид че и УНъСъСъ си изпросиха станция. Все пак трябва да се мисли в перспектива. Както и да погледнеш, метрото се затапва. Варианта Слатинското разклонение на МД3 да обслужва Студентския като минава по Г.М.Д. ми се вижда твърде ненадежден. Със сигурност ще се намерят хора на които връзката Студентски град-Редута да бъде полезна, но подобно трасе няма да се ползва масово. Като се замислиш, най-рационалните връзки със Студентския вече съществуват: А280, А94 или са съществували преди: трамвая до Дървеница, който осигуряваше връзка със Семинарията където е кампуса на СУ, както и с УАСГ. Лично аз повече съм склонен да приема варианта МД2 леко да "докосва" Студентския в района на Зимния и да остане отворен за перспективи към БПС и Горубляне. В по-смелите си мечти можем да фантазираме за нов метродиаметър вместо трамвай по Габровски, но пак повтарям: в по-смелите си мечти.
В Люлин има ли възможност да продължава към Кооп.пазар? Официално никога дори не са го предлагали. Винаги са разглеждали единствено възможността да продължава към Добринова скала. Как мислите, с какви перони могат да бъдат тези 1-2 станции? Ще продължат ли с островни след МС Люлин или със странични? Не че за мен има някакво значение, чист интерес.
За разклонението по Дойран меко казано съм учуден че не е предвидено технически. Толкова много ли коства да се остави възможността за такова, дори да не се реализира в близко време?

18
Някой има ли в пълен обем картата част от която е публикувана тук: http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=1102.msg275514#msg275514

19
Изглежда симпатично! Успех на екипа!

20
Или вместо по Сребърна да продължава по Ибсен и оттам до колелото на А76 в Гоце Делчев или до Ман.ливади.

Pages: [1] 2 3 ... 11