Author Topic: Нощните коли и техните аванси  (Read 15327 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17656
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Нощните коли и техните аванси
« Reply #20 on: 02.02.2008, 13:49:11 »
Идва ми на акъла нещо, ама няма как да се въведе - именно след 21 часа нередовният курс да се пише направо като неизвършен по вина! И глобата да е минимум 5лв. Всеки ватман си вижда мусата - е като видиш, че си с -2, вземи да караш по-бавно, за да не стане -3. А и да пресечеш някой трамвай няма да е фатално.
мур

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2628
    • View Profile
Нощните коли и техните аванси
« Reply #21 on: 03.02.2008, 22:53:35 »
Това е добре, но с уговорката да се правят изключения при спиране на движението след 17.00, защото понякога е невъзможно да се избият закъсненията до края на смяната.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Ikarus4eva

  • Писател
  • **
  • Posts: 45
    • MSN Messenger - ikarus_bg@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.satana.biz
Нощните коли и техните аванси
« Reply #22 on: 17.02.2008, 18:37:31 »
Quote from: 701
Мисля, че тоя път уцелих подходящия раздел. Прави ми впечатление, че нощните коли на електротранспорта( не знам за рейсовете) масово минават с аванс, което е много гадно, защото все пак тогава колите са нарядко и чакане от поне 20 мин не ти мърда. Пресен пример от тази вечер. ТМ 12 на Славейков пристигна с 3 мин аванс. Тролей 9 също. Това не са единични случаи. А естествено диспечерите нищо не правят по случая
То не е само ТМ12 с подраняване. Такива са и ТМ 20, 22 и 3, а ТМ 6 и 9 пристигат с 2 мин. подраняване. Но пък за сметка на това А 213, 214 и 313 ги чакам с по 4-5 мин. закъснение. За баланс.  

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Нощните коли и техните аванси
« Reply #23 on: 17.02.2008, 18:38:21 »
Quote from: Ikarus4eva
То не е само ТМ12 с подраняване. Такива са и ТМ 20, 22 и 3, а ТМ 6 и 9 пристигат с 2 мин. подраняване. Но пък за сметка на това А 213, 214 и 313 ги чакам с по 4-5 мин. закъснение. За баланс.  
хайде не говори глупости. При нормална обстановка 213-214 са точни винаги !!!
НЕ на хейтърството!

Offline Ikarus4eva

  • Писател
  • **
  • Posts: 45
    • MSN Messenger - ikarus_bg@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.satana.biz
Нощните коли и техните аванси
« Reply #24 on: 17.02.2008, 18:51:02 »
Quote from: Repcho
хайде не говори глупости. При нормална обстановка 213-214 са точни винаги !!!
Хах, кажи още някой виц. Кажи ми кога за последно си видял нормална пътна обстановка по техния маршрут? Като вземеш предвид, че на Орлов мост има задръствания профилактично, понякога и на Сточна гара, да не споменавам отсечката между Сточна и Лъвов мост (особено през лятото)... О, да, пропуснах и светофара на Орлов мост, след който правят ляв завой - там също понякога има заМръствания.

Аз не казвам нищо за шофьорите нито ги обвинявам. При задръстванията, на които попаднах съвсем скоро на Орлов мост е нормално да закъсняват. Просто си казах мнението за градския транспорт като цяло. Тъй че не ме нападай, ако обичаш. И да не обичаш - пак не ме нападай. :P

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Нощните коли и техните аванси
« Reply #25 on: 17.02.2008, 19:49:32 »
Тук говорим за спазването на разписанията в късните часове, когато пътната обстановка е нормална. По принцип знаем какъв е трафика.

Offline Ikarus4eva

  • Писател
  • **
  • Posts: 45
    • MSN Messenger - ikarus_bg@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.satana.biz
Нощните коли и техните аванси
« Reply #26 on: 17.02.2008, 21:27:30 »
Е то в късните часове ако закъснее рейс ще трябва да си купя апарат и да го снимам, щот не бих повярвал, че в късен час рейс може да закъснее. Че тогава улиците са идеално празни за street racing...

Online 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2895
    • View Profile
Нощните коли и техните аванси
« Reply #27 on: 17.02.2008, 22:57:52 »
Quote from: Ikarus4eva
Е то в късните часове ако закъснее рейс ще трябва да си купя апарат и да го снимам, щот не бих повярвал, че в късен час рейс може да закъснее.
За рейсове не знам, но не всички ватмани карат с аванс. На 802 втората смяна цепи секундата. Има и други такива екземпляри, но като цяло повечето са с аванс.
« Last Edit: 09.01.2010, 19:21:05 by 701 »
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8176
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #28 on: 15.01.2013, 22:04:44 »
Я , каква хубава тема а аз съм я изпуснал! Рарешено отклонение от разписанието - плюс - минус  2 минути . Няма денем , няма нощем.
Спомням си как веднъж автора на темата се ядосваше , че изпуснал 310 , щото тръгнал на - 1 а автора излязъм от вкъщи две минути преди часа за тръгване на автобуса . Аз от нас излизам 10 минути по- рано а пеш до спирката ми е 3 минути.

Online 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2895
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #29 on: 15.01.2013, 22:51:40 »
Я , каква хубава тема а аз съм я изпуснал! Рарешено отклонение от разписанието - плюс - минус  2 минути . Няма денем , няма нощем.
Спомням си как веднъж автора на темата се ядосваше , че изпуснал 310 , щото тръгнал на - 1 а автора излязъм от вкъщи две минути преди часа за тръгване на автобуса . Аз от нас излизам 10 минути по- рано а пеш до спирката ми е 3 минути.
Знаеш, че много неща се промениха..
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4489
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #30 on: 15.01.2013, 23:14:17 »
Преди седмица исках да си ходя към Пасарел. Понеже късно свърших работа, щеше да е с последния автобус в 22:40 от Гео Милев... Хванах си 84 от спирката при Спортната палата (както винаги правя!) към 22:30 от Гурко... И благодарение на новото му разписание се започна едно влачене, като в 22:41 бях на 4-ти км (3 минава по разписание в 22:44 оттам). Е, познайте! 3 беше минал. За капак, както и тази вечер, тъпите виртуални табла не ми приемаха кода от тъпата си картинка, заради което висях 20 минути на студа, надявайки се 3 да закъснява. 3 минути не са нищо, но според мен за такива линии, които изключват прибиране с такси (30лв.) или ходене пеша (30км.), трябва да се тръгва на минутата. Аз си се върнах вкъщи, нищо фатално, взех си колата и си отидох с нея... А ако беше някой, който си живее в Пасарел?
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6341
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #31 on: 16.01.2013, 00:16:43 »
Аз, ако бях на твое място, още щом стигна до Гурко, бих отишъл да запаля Аудито и въобще да не се разправям с 3-ката.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4489
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #32 on: 16.01.2013, 17:19:22 »
Аз, ако бях на твое място, още щом стигна до Гурко, бих отишъл да запаля Аудито и въобще да не се разправям с 3-ката.

Ми, вече така ще правя, щото напоследък по 3 нон-стоп се тръгва по-рано, а линиите по Цариградско станаха чувствително по бавни от преди години. И не знам кой измисли глупостта последният в празник да е 22:35 (до 2009 беше в 23:00, след това стана 22:55, а за кратко лятото същата година беше в 22:45, после пак си беше в 22:55). Така, ако работиш до 10ч. и си по-далеч, рискуваш да не се прибереш.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3145
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #33 on: 16.01.2013, 22:12:32 »
Възможно е твоят часовник и този в Центъра да са показвали различно време. Иначе много неприятно е да изтървеш последния възможен транспорт.
████████████████████████ Епилог

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 912
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #34 on: 22.01.2013, 10:53:29 »
Я , каква хубава тема а аз съм я изпуснал! Рарешено отклонение от разписанието - плюс - минус  2 минути . Няма денем , няма нощем.
Спомням си как веднъж автора на темата се ядосваше , че изпуснал 310 , щото тръгнал на - 1 а автора излязъм от вкъщи две минути преди часа за тръгване на автобуса . Аз от нас излизам 10 минути по- рано а пеш до спирката ми е 3 минути.
Да ама много от колите минават на -4 и се изпускат връзки.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17656
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #35 on: 22.01.2013, 11:05:04 »
Аз, ако бях на твое място, още щом стигна до Гурко, бих отишъл да запаля Аудито и въобще да не се разправям с 3-ката.

Ми, вече така ще правя, щото напоследък по 3 нон-стоп се тръгва по-рано, а линиите по Цариградско станаха чувствително по бавни от преди години. И не знам кой измисли глупостта последният в празник да е 22:35 (до 2009 беше в 23:00, след това стана 22:55, а за кратко лятото същата година беше в 22:45, после пак си беше в 22:55). Така, ако работиш до 10ч. и си по-далеч, рискуваш да не се прибереш.

Просто приеми факта, че във всеки един момент трябва да си на -3 на която и да е спирка. Казвам -3, защото като се тръгне от дадена спирка имаш още 20-30 метра, на които ГПС-ът ти дава, че си в обсега на спирката. давал съм пример с трамвая на Славейвко посока Гарибалди, където те отчита, че си на Славейков почти до Солунска.
Много е гадно с тия аванси, но какво да се прави. Само може да се надяваме да увеличат драстично глобите при електрото, защото това 30 ст. за курс с аванс е престъпно малко. Глоби от рода на по 5 лв. за нередовен курс са напълно нормални. И също така да се махне правилото за трите спирки, т.е. тръгнеш ли от ЕДНА спирка на -3 - курсът е нередовен.
мур

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1522
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #36 on: 22.01.2013, 11:20:02 »
Има доста преместени спирки, на които обхвата на GPS не е променен (например трамвайната спирка на Журналист в посока Попа и трамвайните спирки на строителния техникум).

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 912
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #37 on: 23.01.2013, 00:34:45 »

 Е а дано да стане 5 лева глоба за нередовен курс и 200 евро за нередовен пътник както е в ЕС. И то да могат да се събират, а не както е сега. Само може да се надяваме.
« Last Edit: 23.01.2013, 00:38:53 by CNN »

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2628
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #38 on: 23.01.2013, 02:22:38 »
Просто се променя правилото от +/- 2 на +0/+2 и точка по въпроса. Особено вечерно време няма никакво оправдание да се кара на -. Това естествено трябва да се съпроводи с драстични намаления на времената между спирките, иначе е безпредметно.
Някога правено ли е замерване за колко време реално се изминава дадено разстояние с прилична скорост?
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2711
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #39 on: 23.01.2013, 04:02:50 »
Почти всички ватмани и шофьори драпат като за последно да има раздути курсове, защото им е по-комфортно така. И както е видно, постигат целта си успешно. За мен е много удачно преди 6:30 сутринта и след 21 вечерта, 2 спирки на -2 да правят курса нередовен.
Макар че можем да очакваме всичко. Днес, например, тб.1 тръгна от Кракра на -4, явно с идеята да повиси на СУ. Обаче на СУ нямаше задръстване и той се оказа на -4 и там. Нататък не знам как е минало влаченето, защото слязох, но е факт раздуването и това, че си има лобита сред шофьорите, заради които всички ние, пътниците се влачим като черва при спокоен трафик.