Author Topic: Нощните коли и техните аванси  (Read 14957 times)

Offline mi4omi

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 52
    • View Profile
    • Email
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #40 on: 23.01.2013, 15:08:16 »
Просто се променя правилото от +/- 2 на +0/+2 и точка по въпроса. Особено вечерно време няма никакво оправдание да се кара на -. Това естествено трябва да се съпроводи с драстични намаления на времената между спирките, иначе е безпредметно.
Някога правено ли е замерване за колко време реално се изминава дадено разстояние с прилична скорост?
 
+1  :fan:

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17540
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #41 on: 23.01.2013, 15:27:33 »
Ако ще да е на 0/+5 пак съм съгласен, просто няма логика да се кара с аванс, а тия три спирки, за които мкурсът ти става нередовен може да са много неприятни за някой. -3 на Попа, -4 на Славейков и после на Гарибалди се купува нещо и се тръгва на -2 та и 30-те стотинки глоба дори не се отнасят.
мур

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #42 on: 23.01.2013, 18:38:20 »
Освен всичко, карането с аванс няма никакъв смисъл, т.к така така или иначе не се забързва времето. То си тече с една и съща скорост и на -5, и на +10, така че нищо не им пречи да си държат нулата, киснейки по спирките. Ама то не става хем да искаш време, хем да караш.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2596
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #43 on: 24.01.2013, 02:40:30 »
Съгласен съм. Нали се говореше, че с пускането на метрото са намелели колите - това е много добро оправдание да се намалят курсовете. Дори по-разумно е да се скъси времето за движение, но част от спестените минути да се дадат като почивка на крайната станция. Напълно нормално ми се вижда да има почивка 5 мин на едната крайна станция при курс над 70-80 мин (на другата остава 2). За курсове над 120 мин е редно почивките да са 5+5.
Най-лесно е да се мине дадено разстояние с прилична скорост и да се направи замерване. След това се дават по 20-30 секунди за всяка спирка и готово (светофарите така или иначе са засечени при преминаването).
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #44 on: 24.01.2013, 12:59:35 »
Не може да се направи по този начин - 20-30 секунди са малко за намаляване, спиране, слизане, качване и ускоряване до "приличната скорост"

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4178
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #45 on: 24.01.2013, 13:11:26 »
За високоподов автобус да. Ако някога СО узрее, че с нископодови автобуси значително се скъсява времето за престой на спирка, може и да се получи.

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 897
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #46 on: 26.01.2013, 00:21:25 »
Съгласен съм. Нали се говореше, че с пускането на метрото са намелели колите - това е много добро оправдание да се намалят курсовете. Дори по-разумно е да се скъси времето за движение, но част от спестените минути да се дадат като почивка на крайната станция. Напълно нормално ми се вижда да има почивка 5 мин на едната крайна станция при курс над 70-80 мин (на другата остава 2). За курсове над 120 мин е редно почивките да са 5+5.
Най-лесно е да се мине дадено разстояние с прилична скорост и да се направи замерване. След това се дават по 20-30 секунди за всяка спирка и готово (светофарите така или иначе са засечени при преминаването).
Това с приличната скорост го обясни на хората който минават пред трамвая.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2596
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #47 on: 26.01.2013, 13:26:19 »
Добре...но как навсякъде трамваите се движат значително по-бързо. Доколкото разбирам от постовете ти, най-вероятно си ватман от "Красна поляна", в което няма нищо лошо. Ако не е така, ти се извинявам за предположението.
Предполагам, че си работил на линии 8 и 10 - според теб с каква скорост трябва да се движи трамвай, за да стигне за четири минути от пл."Македония" до пл."Възраждане" за 4 мин в 21 часа вечерта? Това разстояние се изминава пеша за грубо 5-6 мин - т.е. излиза, че трамваят се движи с 10-12 км/ч.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5133
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #48 on: 26.01.2013, 17:57:21 »
Скоростта я смятах по формулата S=V.t и излезе нещо от сорта на 6 км/ч!!!
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8119
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #49 on: 26.01.2013, 23:27:39 »
Добре...но как навсякъде трамваите се движат значително по-бързо. Доколкото разбирам от постовете ти, най-вероятно си ватман от "Красна поляна", в което няма нищо лошо. Ако не е така, ти се извинявам за предположението.
Предполагам, че си работил на линии 8 и 10 - според теб с каква скорост трябва да се движи трамвай, за да стигне за четири минути от пл."Македония" до пл."Възраждане" за 4 мин в 21 часа вечерта? Това разстояние се изминава пеша за грубо 5-6 мин - т.е. излиза, че трамваят се движи с 10-12 км/ч.
Задължително се пропуска един светофар на Възраждане , въпреки , че отзад винаги има трамвай , но това не е болката . Болките са други , но сега не ми се говори за тях.

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 897
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #50 on: 28.01.2013, 23:34:15 »
Добре...но как навсякъде трамваите се движат значително по-бързо. Доколкото разбирам от постовете ти, най-вероятно си ватман от "Красна поляна", в което няма нищо лошо. Ако не е така, ти се извинявам за предположението.
Предполагам, че си работил на линии 8 и 10 - според теб с каква скорост трябва да се движи трамвай, за да стигне за четири минути от пл."Македония" до пл."Възраждане" за 4 мин в 21 часа вечерта? Това разстояние се изминава пеша за грубо 5-6 мин - т.е. излиза, че трамваят се движи с 10-12 км/ч.
Задължително се пропуска един светофар на Възраждане , въпреки , че отзад винаги има трамвай , но това не е болката . Болките са други , но сега не ми се говори за тях.
Задължително се минава на червено на Възраждане ако има чешки трамвай.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4574
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #51 on: 29.01.2013, 20:37:03 »
Глобата за нередовен курс на 3 е 90 лева, а по вина е ~175, водача няма сметка да тръгва с аванс :)
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 897
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #52 on: 25.03.2013, 11:10:14 »
Глобата за нередовен курс на 3 е 90 лева, а по вина е ~175, водача няма сметка да тръгва с аванс :)
Съгласен съм че трябва да е 90 лв, но и 100 лв да е и за нередовен пътник и този пътник да не може да избяга от глобата.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3937
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #53 on: 25.03.2013, 18:02:19 »
Глобата за нередовен курс на 3 е 90 лева, а по вина е ~175, водача няма сметка да тръгва с аванс :)
Ако говориш за автобус 3, да толкова е, но ти ако си решил да тръгнеш с аванс, никой няма и да разбере. Отделно, че и от Дяволския мост до Пасарел доста често няма обхват.

Offline plastikat

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 869
  • Венцислава, да не те подгони глигана?
    • View Profile
    • Email
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #54 on: 25.03.2013, 21:07:00 »
Още ли не са се научили да слагат алуминиево фолио върху GPS-ите  :D Няма сигнал :arrow: няма проблем .
Guz_lover и поп Кръстю - невероятна двойка.....

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2620
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #55 on: 25.03.2013, 21:10:27 »
Има проблем - търси се изчезналият сигнал.

Offline plastikat

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 869
  • Венцислава, да не те подгони глигана?
    • View Profile
    • Email
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #56 on: 25.03.2013, 21:19:03 »
Да и се звъни по телефона и се пита къде е ? А той отговаря ,че е "където му отърва" . Изпитал съм го лично ,а идеята съм я взаимствал от познати ТИРаджии ;)
Guz_lover и поп Кръстю - невероятна двойка.....

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2620
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #57 on: 25.03.2013, 22:01:50 »
Това работи до момента, в който стане подозрително често и започне търсене на проблема, а такъв момент непременно идва, ако не е дошъл вече.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6836
    • View Profile
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #58 on: 26.03.2013, 19:50:35 »
Софтуерът е типично неграмотно направен - звуков сигнал за изгубена комуникация при диспечера не излиза. Единственото, което се случва е че потъмнява едно поле в долния ляв край на екрана от светло сиво към тъмно сиво и много често това на никого не прави впечатление.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3937
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Нощните коли и техните аванси
« Reply #59 on: 26.03.2013, 20:31:08 »
От Дяволския мост до Пасарел имаш оправдание, а за другите места казваш, че излизат питанки и че ще го рестартираш. Иначе диспечерите не са малоумни, казват си директно да си включиш антената.