Author Topic: Подвижен състав  (Read 26584 times)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #20 on: 16.12.2006, 13:50:03 »
Автобусите не се обръщат
 2131 не се беше обърнал по капак, а само мина в насрещното
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4476
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #21 on: 16.12.2006, 17:31:09 »
Аз пък нямам търпение да изтекат договорите на превозвачите и да пуснат нови микробусчета. Вози ми се на новия Boxer или Transit  
« Last Edit: 17.12.2006, 15:30:47 by conecto »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17444
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Подвижен състав
« Reply #22 on: 16.12.2006, 19:26:59 »
Quote from: conecto
Какво се чудиш, ако трябва да стигнеш от единия край на София до другия с билети колко ще ти излезе и колко време ще пътуваш?

Ами за студентите карта за всички линии е 17 лв. Това са ти 11 возения в маршрутка.
За работещите - 37 лв. Винаги съм апелирал мои приятели, че е по-изгодно и умно да си купят карта за 37 лв., отколкото всеки ден да ходя на работа с маршрутка.

22 работни дни, по 2 маршрутки на ден са 66 лв. А с картата можеш да се возиш и много повече.
мур

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Re: Подвижен състав
« Reply #23 on: 16.12.2006, 19:57:21 »
Абе вие тук хубави защищавате рейсовете, ама като удобство двете неща са абсолютно идентични - миризма, блъсканица и тн. Конкретната разлика е, че с маршрутката печелиш около 15-20% от времето на пътуването, което според мен не е за пренебрегване...

Толкоз...

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17444
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Подвижен състав
« Reply #24 on: 16.12.2006, 20:23:29 »
Quote from: bgpower
Абе вие тук хубави защищавате рейсовете, ама като удобство двете неща са абсолютно идентични - миризма, блъсканица и тн. Конкретната разлика е, че с маршрутката печелиш около 15-20% от времето на пътуването, което според мен не е за пренебрегване...

Толкоз...

Да и едно прекачване примерно, заради което оня ден се качих в маршрутка(че можех да припадна на спирката на 94 докато го чакам). Ама все пак стой прав в маршрутка, и стой прав, в който и да е автобус и ще видиш разликата. Оня ден имах чувството, че съм тръгнал нелегално за западна европа и пътувам в каросерия на ТИР.
мур

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6826
    • View Profile
Re: Подвижен състав
« Reply #25 on: 16.12.2006, 20:27:09 »
Дори в машинното на електрически локомотив се пътува по-добре, нищо че шумът надвишава 150 децибела.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #26 on: 17.12.2006, 01:30:05 »
абе градския транспорт е с класи отгоре, няма какво да си говорим. Сега ако си от Кривина за Люлин е ясно че ще вземеш маршрутка но това са единични случаи. Винаги си чакам рейса, дори да минат 3 маршрутки които ми вършат работа
« Last Edit: 17.12.2006, 01:30:56 by Repcho »
НЕ на хейтърството!

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4476
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #27 on: 17.12.2006, 15:29:58 »
Quote from: Repcho
абе градския транспорт е с класи отгоре, няма какво да си говорим. Сега ако си от Кривина за Люлин е ясно че ще вземеш маршрутка но това са единични случаи. Винаги си чакам рейса, дори да минат 3 маршрутки които ми вършат работа

Да, ако имаш удобен транспорт, който да те свали за половин час до нужното място. Но ако трябва да преокосяваш София час и половина, за да стигнеш до работното място... Всеки сам си прави сметка естествено, ако можеш да си позволиш маршрутка всеки ден- няма нищо лошо да се придвижиш бързо и без прекачвания и допълнително висене по спирки. Освен това маршрутките винаги са отоплени, няма ги наглите контрольори и рядко се качват миризливи цигани.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11769
    • View Profile
Re: Подвижен състав
« Reply #28 on: 17.12.2006, 16:14:10 »
Quote from: conecto
няма ги наглите контрольори
Ако си с карта или билет, контролите няма да са нагли
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4476
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #29 on: 17.12.2006, 17:08:53 »
Quote from: ozzy
Ако си с карта или билет, контролите няма да са нагли
[/size]

Няма значение с какво си- контрольорите са нагли по принцип и ме дразнят- то бива простотия, ама тяхното няма граници. Замисли се какъв човек трябва да си, за да упражняваш подобна "професия".

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15594
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #30 on: 17.12.2006, 19:47:23 »
Quote from: conecto

Няма значение с какво си- контрольорите са нагли по принцип и ме дразнят- то бива простотия, ама тяхното няма граници. Замисли се какъв човек трябва да си, за да упражняваш подобна "професия".
Не са нагли по принцип.всички контороли, които са ме проверявали напоследък са били учтиви.А с наглите гратисчии как да се държат?

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4476
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #31 on: 18.12.2006, 20:35:49 »
Quote from: difian
Не са нагли по принцип.всички контороли, които са ме проверявали напоследък са били учтиви.А с наглите гратисчии как да се държат?
[/size]

Дайте да не го обръщаме на спор в стил www.skgt-bg.com/forums  

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17444
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Подвижен състав
« Reply #32 on: 19.12.2006, 13:27:16 »
Десетки пъти съм пътувал от УНСС до македония, когато съм бил без карта. Винаги съм предпочитал да дупча 2 билета, отколкото да взема маршрутка 7, която ме кара директно. Това беше при цена на билет за маршрутка от 1 лв. и билет за гр.транспорт 50 ст.(с талон беше по 40).
мур

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11590
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #33 on: 23.01.2007, 21:24:45 »
Кога най-после ще погнат и ще закрият маршрутките? Кой знае въобще дали отговарят на някакви изисквания за комфорт на пътниците.
Крайно време е да махнат скапаните маршрутки,и без това само пречат на ГТ.
« Last Edit: 13.01.2009, 20:18:55 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #34 on: 23.01.2007, 21:55:21 »
Quote from: Ivo
Кога най-после ще погнат и ще закрият скапаните маршрутки?Недопустимо е да се внасят товарни бусове да се слагат някакви седалки вътре ида се превозват пътници с тях.Кой знае въобще дали са правени някакви краш-тестове след преустройството,и въобще не отговарят на никакви изисквания за комфорт и безопасност на пътниците.А дали тези преустройста са съгласувани с Технотест или там как се казваше въобще не искам и да си помислям.
Крайно време е да махнат скапаните маршрутки,и без това само пречат на ГТ.
от 1 страна пречат но от друга помагат
НЕ на хейтърството!

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4476
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #35 on: 24.01.2007, 13:53:35 »
Товарните бусове фабрично са без прозорци, така че, няма как маршрутките да са товарни автомобили. Не се надявайте да закрият маршрутките, защото винаги ще има достатъчно пътници за тях.
« Last Edit: 24.01.2007, 13:54:21 by conecto »

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15594
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #36 on: 25.01.2007, 17:40:48 »
Quote from: conecto
Товарните бусове фабрично са без прозорци, така че, няма как маршрутките да са товарни автомобили. Не се надявайте да закрият маршрутките, защото винаги ще има достатъчно пътници за тях.
Фабрично и нефабрично могат да са всякакви.Предлагат се много варианти както от производителия, така и от различни фирми за каросерии.Но тези идиоти от Трансформа определено не правят микробуси за интензивно градско ползване по редовни линии за обществен превоз.Не веднъж сме публикували снимки на истински западноевропейски марширутки-вратата(вратите) отварящи се автоматично навън, нископодови, ел.табели, висок покрив, съобразен, че има правостоящи, дръжки и салон, подходящ за правостоящи....

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4476
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #37 on: 25.01.2007, 19:22:43 »
Разглеждал съм каталозите на Пежо Боксер, никъде нямаше товарен бус с прозорци, няма и логика да има. Що се отнася до височината - няма как да повдигнат покрива, тук са си виновни превозвачите, защото не са поръчали бус с надстройка (най-високата версия). А човек с нормален ръст спокойно може да стои прав вътре. Проблемният момент е качването и слизането от маршрутката.
Така че, "идиотите" Трансформа не са виновни за нищо, каквото им поръчат, това правят.
« Last Edit: 25.01.2007, 19:24:16 by conecto »

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #38 on: 25.01.2007, 19:24:47 »
за мен най подходящият модел бус за маршрутка е Ивеко Дейли дългата база-хем е висок, хем е голям, абе това е буса ама явно са им скъпи
НЕ на хейтърството!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15594
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #39 on: 25.01.2007, 19:27:09 »
Quote from: conecto
Разглеждал съм каталозите на Пежо Боксер, никъде нямаше товарен бус с прозорци, няма и логика да има. Що се отнася до височината - няма как да повдигнат покрива, тук са си виновни превозвачите, защото не са поръчали бус с надстройка (най-високата версия).
Така че, "идиотите" Трансформа не са виновни за нищо, каквото им поръчат, това правят.
Да ама са лепнали лепенка отзад каква лимузина, какво чудо са сътворили.Сегае чакат поръчки от арабските шейхове да им оборудват Ролс-Ройсите  Не знам дали е от заводските модели, но съм виждал микробуси където има и втори ред за пътници с прозорци и назад без прозорци товарен отсек.Вариантите са наистина безкрайни.И задните врати се правят с прозорец или без...