Author Topic: A204/304  (Read 50771 times)

Offline poly911

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 292
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #440 on: 25.01.2018, 00:08:15 »
304 е доста удобен. Винаги го ползвам, когато се прибирам в пиков час, най-вече в участъка Плиска - Мол България или НДК - Мол България. С него се стига изключително бързо, тъй като не обикаля, не губи толкова време във висене по спирките и в същото време автобусите побират всички пътници. Недостатъците за мен лично са, че е само в пиков час и става нередовен, ако го хване задръстването някъде. Но пък от друга страна, има мегдан за избиване на закъснения.

204 има два огромни проблема за мен. Първият неоспоримо са късите автобуси, от които едва ли има по-обсъждано нещо в този форум. Вторият недостатък са огромните закъснения, които се натрупват по ул. Тодор Каблешков в участъка от ул. Родопски извор до бул. България. Там в пиков час става такава тапа, че няколко фази чакане не му мърдат на автобуса. В обратната посока е кажи-речи същата история. Имам чувството, че и направленията на светофара не са максимално балансирани, и теснотията в двете ленти оказва влияние, но факт е, че качеството на услугата не е най-доброто.
Аз пътувам всеки ден с 204 понеже работя на Каблешков и сутрин поне 10-15 минути седи на светофара с бул.българия

Offline TheBulgarianRail

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 128
  • Начинаещ в снимането. :)
    • View Profile
    • My Website!
Re: A204/304
« Reply #441 on: 25.01.2018, 14:18:00 »
304 е доста удобен. Винаги го ползвам, когато се прибирам в пиков час, най-вече в участъка Плиска - Мол България или НДК - Мол България. С него се стига изключително бързо, тъй като не обикаля, не губи толкова време във висене по спирките и в същото време автобусите побират всички пътници. Недостатъците за мен лично са, че е само в пиков час и става нередовен, ако го хване задръстването някъде. Но пък от друга страна, има мегдан за избиване на закъснения.

204 има два огромни проблема за мен. Първият неоспоримо са късите автобуси, от които едва ли има по-обсъждано нещо в този форум. Вторият недостатък са огромните закъснения, които се натрупват по ул. Тодор Каблешков в участъка от ул. Родопски извор до бул. България. Там в пиков час става такава тапа, че няколко фази чакане не му мърдат на автобуса. В обратната посока е кажи-речи същата история. Имам чувството, че и направленията на светофара не са максимално балансирани, и теснотията в двете ленти оказва влияние, но факт е, че качеството на услугата не е най-доброто.

Още 2 доста неприятни за пътниците факти за А204 са:
1. Винаги автобусът е пълен (Изключение е, като стигне до Дружба 2) Веднъж не можах да си сляза на спирката, тъй като не мога да се размина с останалите.
2.През лятото в автобусите е безумно горещо, още по - зле е и като е пълен автобуса, а това е доста често срещано.

Моите препоръки към Карат С:
1. Пуснете по - дълги автобусни, независимо дали е пиков час. Ако няма достатъчно - купете нови!
2. В някои автобусни по 204 има климатик, но това са единици. Трябва да се пуснат повече автобусни с климатик.

Препоръката ми към Столична Община:
Балансирайте светофара на кръстовището Тодор Каблешков, бул. България. Така ще е много по - приятно за преминаващите автомобили, както и за живущите в блоковете наблизо.
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1370
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #442 on: 25.01.2018, 14:38:38 »

Моите препоръки към Карат С:
1. Пуснете по - дълги автобусни, независимо дали е пиков час. Ако няма достатъчно - купете нови!
2. В някои автобусни по 204 има климатик, но това са единици. Трябва да се пуснат повече автобусни с климатик.

Препоръката ми към Столична Община:
Балансирайте светофара на кръстовището Тодор Каблешков, бул. България. Така ще е много по - приятно за преминаващите автомобили, както и за живущите в блоковете наблизо.

Карат С, общо взето, нямат никаква вина и си изпълняват договора за концесията, както е зададен. Дори е направено изключение, да се купят няколкото дълги автобуса. Нямат основание да купуват нови, защото не се очаква да изпълняват нова концесия.
Ако искаш някой от Столична община да те чуе -  тук

Offline TheBulgarianRail

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 128
  • Начинаещ в снимането. :)
    • View Profile
    • My Website!
Re: A204/304
« Reply #443 on: 28.01.2018, 13:18:53 »
Значи да обобщя,

Карат С
извършват само, каквото им наредят от общината, съответно щом няма наредба за съчленени автобуси - Карат С нямат право да пускат такива.

Така ли е?  :rolleyes:
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Online RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6957
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #444 on: 28.01.2018, 13:26:52 »
Не.

Карат-С имат договор със СО, според който трябва да обслужват 204 със нископодови возила най-много до 5 годишна възраст към датата на подписване на договора. В него не е упоменато какви точно да бъдат автобусите. СО си запазва правото да променя единствено разписанията, но промяната не трябва да променя общият пробег записан в договора. Или иначе казано Интервалите на движение не могат да се променят значително и Карат-С могат да обслужват линията с каквито автобуси намерят за добре, стига да са нископодови и до 5 годишни към датата на сключване на договора. Дали ще са съчленени и дали ще с климатик, тоалетна, мини бар или не, го решава единствено Карат-С.
« Last Edit: 28.01.2018, 17:47:37 by RADOCVET »

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4197
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Re: A204/304
« Reply #445 on: 28.01.2018, 13:31:07 »
Карат-С имат договор със СО........ Дали ще са съчленени и дали ще с климатик, тоалетна или мини бар или не е го решава единствено Карат-С.

Те пък и толкова акъл да имат, та да правят договори..........не ще да имат, а ако имат то това е лобистко.........
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1465
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #446 on: 28.01.2018, 13:33:44 »
Карат С [/i] извършват само, каквото им наредят от общината, съответно щом няма наредба за съчленени автобуси - Карат С нямат право да пускат такива.
Така ли е?  :rolleyes:

Нещо подобно, да. Концесията им е написана без изискване за вместимост на автобусите, съответно могат да пуснат и минибусчета и пак никой нищо не може да им каже. Изобщо писането на договори по калъп има дълга традиция в общината, подобно на договора за лифтовете на Витоша и много други. Случайните приятелски връзки между собственици на фирмите и разни общински служители изглежда не притесняват прокуратурата, а даже и договорките под масата да бъдат записани на видео е достатъчно "виновникът" да хвърли театрално оставка, да го потупат по рамото и след време да го назначат на друго топло местенце, както се случи и при подписването на договора с Карат-С.

Offline tm0

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2934
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #447 on: 29.01.2018, 09:52:57 »
Откакто смениха вида на автобусите по линия 304 качеството на услугата се влоши. Някои автобусите от Земляне се карат бавно като на туристическа обиколка, дори и да липсва задръстване. Автомобилите ги освиркват заради задържане на движението. Преминава се на светнал жълт сигнал на светофара от стоп линията през кръстовища и се редуват ниски скорости. Накрая автобус по 204 застига 304. И вие очаквате пътниците да си губят времето с градския транспорт, нищо общо със скоростното обслужване на линия 204 от частния оператор!
                         

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11767
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #448 on: 29.01.2018, 10:18:30 »
То и преди като бяха само Манове се влачеха, понеже разписанието е разтеглено.
« Last Edit: 10.02.2018, 20:26:49 by ozzy »
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 272
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #449 on: 12.02.2018, 19:50:33 »
Днес 1127 по 304 беше изпреварен естествено от 204, но и от ... 3100 - следващата кола на 304  :crazy: Дружбеският мина 6-7 минути след землянския на НДК, но го изпревари още на блок 206. После ще си говорим за разписания...