Author Topic: Инфраструктурата в "Надежда"  (Read 32681 times)

Offline vesiko

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
    • Email
« Last Edit: 21.03.2011, 03:36:55 by vesiko »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13325
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #21 on: 21.03.2011, 07:36:55 »
Това ще ти помогне да разбереш какво ще бъде:
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.php?folder=podrobni/severen_park-300pi/
http://sofia-agk.com/esoft/planove/displayImage.php?folder=podrobni/Vrabnica_II_chast_PRZ
Уви, не всичко, което е по ОУП и ПУП, ще се реализира в предвидения формат до 2012 г.

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #22 on: 21.03.2011, 11:08:02 »
Уви, не всичко, което е по ОУП и ПУП, ще се реализира в предвидения формат до 2012 г.
Именно! Плановете кажи-речи от качването им съм ги гледал.
Има си разлика на нивото на старото платно и ремонтната част, та това ме навежда на междинна мисъл у изпълнителите. Отделно дали ще са 2 или 3 ленти. В смисъл такъв - 3 коли ще се поберат, но аха една до друга. :)
« Last Edit: 21.03.2011, 11:39:03 by Dragon »

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4097
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #23 on: 21.03.2011, 11:09:06 »
Според този ПУП Ломско трябва да изглежда като България - автономно трамвайно трасе в средата, острови с подлезна връзка на спирките, следователно не можем да му вярваме.

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1232
    • View Profile
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #24 on: 21.03.2011, 12:55:51 »
Според този ПУП Ломско трябва да изглежда като България - автономно трамвайно трасе в средата, острови с подлезна връзка на спирките, следователно не можем да му вярваме.
Какви трамваи по Ломско??? Това трябва да е продължение на ул 202 и да е 2х2 или 2х3 от кръговото на Надлез Надежда до околовръстното и да се построи още един мост над околовръстната линия и подлез/надлез на околовръстния. Четох темата от другия форум за продължението на ул. 202 към магистралната част на ул.Резбарска и Владимир Вазов, но явно замисълът още преди 1989г. е бил и тогаващния бул. Станке
Димитров да е в магистрален формат, какъвто е от околовръстния до Костинброд и от части 1х3 нагоре около Белидие хан и Бучин Проход. Дефакто за в бъдеще да извежда и северозападния трафик за посока Калотина по бъдещата магистрала. А и преди се обсъждаше за магистрала  с тунел под Петрохан към Дунав мост 2.
« Last Edit: 21.03.2011, 13:40:23 by AROS »

Offline vesiko

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #25 on: 21.03.2011, 13:06:35 »
Предвижда се скоростна градска магистрала,която да свързва костинброд с ботевградско шосе- но тя няма нищо общо с ломското...

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1232
    • View Profile
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #26 on: 21.03.2011, 13:34:05 »
реално в близкото бъдеще ще се построи Северна тангента, като продължение на АМ Калотина и АМ Тракия/Хемус с което се обезмисля донякъде северната дъга на околовръстното и този проект за транзита между Ломско, 202, Вазов и Ботевградско, но пък като почне да се развива скоростно и северната част на града ще е необходимо и това трасе. Ето какво пише в другия форум за проекта задгарова магистрална тангента:
Quote from: Valdemar_BG
За 202 още от едно време е имало една много амбициозна програма.Това е трябвало да бъде скоростна градска магистрала с име "Задгарова артерия" .Трасето последователно преминава през ул.Каменоделска , ул.Владайска река , бул.Вл.Вазов ,бул.Бот.гр.Шосе и свършва със сложен пътен възел на две нива в Източната тангента.Всички връзки с горе споменатите улици са на две нива.Резултата (примерно) тръгваш от Надежда и стигаш до бул.Цариградско шосе без да минаваш през светофари.Това което съм успявал да намеря в архива от Регулационни и застроителни планове на Софийски кадастър са стари данни и най-вероятно тази артерия скоро няма да я видим. Много ще е глупаво да не се помисли за този проект по-сериозно защото съществуването му ще разтовари целия център на София + прилежащите квартали.
« Last Edit: 21.03.2011, 13:47:52 by AROS »

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #27 on: 21.03.2011, 17:11:54 »
Пак стана офф, но ще напомня и тунела свързващ Ботев и 202-ра. Последно май ББ го обещаваше и вече трябваше да е готов  :D
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #28 on: 21.03.2011, 19:41:56 »
Мдаааа, както вече изразих опасенията се прави отбивка. Малко не е за снимки сега, та: идвайки от Силянов, карайки направо след светофара (направо без завои), след 30 м. свиваш вляво и се вливаш в сегашното временно платно. Загражда се половината сегашно кръстовище, евентуално ще местим релси и почваме копанта за изхода към Била. :)
« Last Edit: 22.03.2011, 11:49:33 by Dragon »

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15625
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #29 on: 23.03.2011, 02:38:58 »
Именно. Но като гледам снимката ти и оградите - май югозападния участък (към Билата) затварят, дето е под торбата на Била. За него говоря, че ако там има изход - би следвало да са го нарпавили вече.
Аз гласувам, че ще правят изходите откъм Билла-та. Малко над южния край на излети коловоз, при края на бетона стръчи нещо. Според мен това е временно укрепване да не се изсипе земната маса в готовия тунел отдолу. Та ще го махнат това, което стърчи и ще довършат подлеза към Билла-та.

За оградата в средата, явно не са готови и с връзката от източното платно на Бели Дунав към западното(Билла-та) и сега просто ще затворят пешеходното минаване и от четирите страни. Както редят бордюри, може би просто и възстановяват трамвайните релси, за да асфалтират. Не е задължително веднага да влязат в употреба.

Offline Северен мраз

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 352
    • View Profile
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #30 on: 23.03.2011, 10:12:24 »
...
Как е в момента трафикът в района - все същите задръствания ли са?
Хората, като че ли разбраха, че там си е набутване и трафика по Ломското намаля чувствително като цяло. В натоварените часове се образуват опашки, но не е това, което беше до преди време (включително и преди започване на всякакви ремонтни дейности).

Offline zulum

  • Писател
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #31 on: 23.03.2011, 12:56:34 »

Копирам тук поста от другия форум. Надявам се информацията да е полезна.

По информация от достоверен източник (една баба на опашката за хляб, която го чула от своя трета братовчедка  8) ) бул. Ломско шосе в участъка от Хан Кубрат до Бели дунав ще трябва да бъде готов до 26-27 май 2011г. Всъщност източника беше един от работниците на обекта.

Пускам и малко нескопосани снимки с обяснения.

1. Това е единствената останала непокрита част от тунела преди Христо Силянов, към който сочи камерата. Върху картата по-долу мястото е отбелязано като 1


2. Това е същата част от друг ъгъл :)


3. И снимано малко по-отдалече. Изкопът с работник в него в дясно е за хидроизолацията на тунела.


4.  Ето го крана от предишните снимки. Това е "малкото японско багерче" с което изгребваха някаква гадна тиня от тунела.


5. Още от работата по хидроизолацията. Това е снимано от т.2 на картата.


6. Също от точка 2, но на юг. Вижда се до къде са стигнали с изграждането на тротоарите.


7. Един почти готов участък, сниман от т. 3


8. Същото като сн.7, но 10 метра вдясно. По монтираните улични стълбове може да се види до къде са почти готови с тротоарите.


9. Изграждането на тротоара пред магазин 345


10. По-близък план на вече наредените плочки.




На тази карта съм отбелязал от къде съм правил снимките.
 на т.1 са снимки 1,2 и 4. Сн.3 е някъде между т.1 и т.2.
При т.2 са снимки 5 и 6
При т.3 са 7, 8, 9 и 10


Offline Borkata

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 308
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #32 on: 23.03.2011, 13:08:10 »
Тротоарите изглеждат много добре. Кога са ги ремонтирали?

Дано не почнат пак с паркиране по тях, че по-дълго да издържат хубави!

Offline zulum

  • Писател
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #33 on: 23.03.2011, 13:17:39 »
Правят нови от няколко месеца вече и както се вижда продължават. А за паркирането - това е изцяло отговорност на общината. Като ти лепнат няколко пъти солена глоба и ще се светнеш да не се качваш. Колчетата не помагат, 'щото ги къртят. Не само че ги къртят, ами и псуват общината.

Offline citizen

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 249
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #34 on: 23.03.2011, 14:33:25 »
Мерси за материала!
Според мен частично се разчита на по-висок бордюр да ограничи наглеците.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15625
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #35 on: 23.03.2011, 15:10:59 »
Мерси за материала!
Според мен частично се разчита на по-висок бордюр да ограничи наглеците.
Бордюрът няма да е особено висок, като излеят 30-40 сантиметра асфалт и качат нивото на платното, не че тогава няма рампи от асфалт, бетон, тръби или други, които да скосяват нещата. Редят унипаваж, които е по-издръжлив от нормалните плочки на натоварване и деформации.

Offline Borkata

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 308
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #36 on: 23.03.2011, 15:16:52 »
По скоро ако паркирането е разрешено, дали синя зона, дали зелена, ще предпази от паркиране по тротоарите.

И все пак, похвално за тротоарите. Вчера се разхождах из центъра и направо бях потресен!!! Ситуацията е непоносима! Имаме остра нужда от ремонт на тротоарите!!!

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1136
    • View Profile
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #37 on: 23.03.2011, 15:20:35 »
Мерси за материала!
Според мен частично се разчита на по-висок бордюр да ограничи наглеците.
Бордюрът няма да е особено висок, като излеят 30-40 сантиметра асфалт и качат нивото на платното, не че тогава няма рампи от асфалт, бетон, тръби или други, които да скосяват нещата. Редят унипаваж, които е по-издръжлив от нормалните плочки на натоварване и деформации.
Вече имаше пропадания и го пренареждаха на места, а и го бяха наредили преди да сложат лампите, та и по трасето на проводниците го пренаредиха.
Икономията е майка на мизерията!

Offline kashone

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #38 on: 23.03.2011, 15:24:00 »
Също в отсечката Бели Дунав - Силянов, тротоарите са възстановени почти на 100%.
А иначе бордюра дори и след изливане на асфалта пак остава по-висок от обикновено и това със сигурност ще ограничи паркирането отгоре поне до някаква степен.

Offline Gordon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 506
    • View Profile
    • Email
Re: Инфраструктурата в "Надежда"
« Reply #39 on: 23.03.2011, 22:15:10 »
Също в отсечката Бели Дунав - Силянов, тротоарите са възстановени почти на 100%.
А иначе бордюра дори и след изливане на асфалта пак остава по-висок от обикновено и това със сигурност ще ограничи паркирането отгоре поне до някаква степен.
Би трябвало десните ленти да са някаква "зона", ако не за паркиране поне за престой. Все пак Ломско шосе е търговска улица, няма нищо общо с Тодор Александров и се надявам да си остане така. Без трамвай ако е 2*3 ще си е достатъчно бързо за придвижване.