Author Topic: Подвижен състав  (Read 752940 times)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11932
    • View Profile
Re: Подвижен състав
« Reply #40 on: 09.01.2018, 12:33:27 »
1841,1847,1201 - 11
1933 - 83
Докога ще продължава тази простотия в Земляне...

Докато не стегнат 1343, 1373, 1609 и спрат да пишат О305Г на 56.
То и на 54, вместо да пишат дълги, по-добре да добавят една разпокъсана и да си мине пак на къси.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17660
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Подвижен състав
« Reply #41 on: 09.01.2018, 12:34:26 »
Не знам дали ползващите го биха били съгласни. А пък при това предложение се увеличава пробегът.
мур

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7442
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #42 on: 09.01.2018, 12:41:50 »
3302, 3305, 3311, 3313 - 305
По наряд ще ги пишат всеки ден за да има манове за 413 и двете линии да са със смесено обслужване

Браво. Най-накрая нещо смислено. Дано скоро да го видим и по други линии.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11932
    • View Profile
Re: Подвижен състав
« Reply #43 on: 09.01.2018, 12:44:09 »
Не знам дали ползващите го биха били съгласни. А пък при това предложение се увеличава пробегът.
Така е, но ще се скъси интервалът в пиковите часове. Едно е да чакаш 20-30 минути, друго е 10-15 мин.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2159
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #44 on: 09.01.2018, 18:38:57 »
2155, 2165 - 120

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1567
    • View Profile
Re: Подвижен състав
« Reply #45 on: 09.01.2018, 21:01:56 »
3629 - 113

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 436
    • View Profile
Re: Подвижен състав
« Reply #46 on: 09.01.2018, 22:16:05 »
3629 - 113

Ето нещо разумно според мен. Иначе да, нека има манове по повече линии, но трасето по 413 в студентски е с доста легнали полицаи и ще им се разкаже играта съвсем на тия автобуси  :/

Offline velinio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 916
  • |MCMXLVIII|
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 194251613
    • View Profile
    • Музикалната ми плейлиста
Re: Подвижен състав
« Reply #47 on: 10.01.2018, 09:42:46 »
3303 - 76

P.S. Вечерта 3585 - 76 и 18хх - 65 :P
« Last Edit: 10.01.2018, 23:02:57 by velinio »
http://call.sofia.bg/ - за по-добра София!

Offline asdasd55

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 139
    • View Profile
Re: Подвижен състав
« Reply #48 on: 10.01.2018, 17:38:15 »
3302, 3305, 3311, 3313 - 305
По наряд ще ги пишат всеки ден за да има манове за 413 и двете линии да са със смесено обслужване

Браво. Най-накрая нещо смислено. Дано скоро да го видим и по други линии.
Какво смислено виждаш? От 8 коли по 305 - 4 са стари т.е. половината, а и по Цариградско шосе  се тътрят и пушат тия стари бараки, а мановете  криволичат по тесните улички и се разнебитват по легнали полицаи по маршрута на 413. Аз не виждам нищо смислено в това.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7442
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #49 on: 10.01.2018, 20:02:04 »
Глупости.
Всички пътници имат равни права по отношение на достъпен градски транспорт. Това че една линия се движи по прав многолентов булевард, а друга по "криви улици" (при все че не е така) не е основание едната да бъде с по-добър подвижен състав от другата.
Интересно ми е кои са тези улички по които криволичат МАНовете, дали по същите не се движат подобни автобуси от други линии, и дали уличките в Хаджи Димитър, където се движат същите МАН по 85, са по прави и широки.

Offline poly911

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 373
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #50 on: 10.01.2018, 20:06:29 »
1501-42

Изпратено от моят Lenovo A1010a20 с помощта на Tapatalk


Offline asdasd55

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 139
    • View Profile
Re: Подвижен състав
« Reply #51 on: 10.01.2018, 22:08:28 »
Глупости.
Всички пътници имат равни права по отношение на достъпен градски транспорт. Това че една линия се движи по прав многолентов булевард, а друга по "криви улици" (при все че не е така) не е основание едната да бъде с по-добър подвижен състав от другата.
Интересно ми е кои са тези улички по които криволичат МАНовете, дали по същите не се движат подобни автобуси от други линии, и дали уличките в Хаджи Димитър, където се движат същите МАН по 85, са по прави и широки.
Винаги се е пускал най-новия подвижен състав в централните градски и най-натоварени линии. Има си второстепенни линии като 88 и 413, по който трябва да се движат по-стари рейсове и ако остане от наряд по някой Ман. Преди 2 години СО обещаха пускаме нови автобуси по 76,213 и 305. И по трите линии днес се движат стари бараки, като по 305 половината са такива. Това с тези смесени превозни средства в центъра само ще отблъсне и без това малкото пътници в ГТ. После защо всички пътуват с лични коли. Доколкото до 85, там само съсипват Мановете, ама като нямат достатъчна бройка да ги пуснат на 280 е така.

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2159
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #52 on: 10.01.2018, 22:24:29 »
Не бих казал, че Конекто Г от Дружба са "стари бараки". Повози се и ще видиш. Аз пък ги харесвам, защото са и с повече седящи места.
Практиката в много държави при недостиг на нови нископодови возила за всички линии е именно смесеното обслужване и решението за 305 и 413 е много адекватно. :fan:

2148 - 120
« Last Edit: 10.01.2018, 22:27:38 by martin4o »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11966
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #53 on: 10.01.2018, 22:33:37 »
Глупости.
Всички пътници имат равни права по отношение на достъпен градски транспорт. Това че една линия се движи по прав многолентов булевард, а друга по "криви улици" (при все че не е така) не е основание едната да бъде с по-добър подвижен състав от другата.
Интересно ми е кои са тези улички по които криволичат МАНовете, дали по същите не се движат подобни автобуси от други линии, и дали уличките в Хаджи Димитър, където се движат същите МАН по 85, са по прави и широки.
Винаги се е пускал най-новия подвижен състав в централните градски и най-натоварени линии. Има си второстепенни линии като 88 и 413, по който трябва да се движат по-стари рейсове и ако остане от наряд по някой Ман. Преди 2 години СО обещаха пускаме нови автобуси по 76,213 и 305. И по трите линии днес се движат стари бараки, като по 305 половината са такива. Това с тези смесени превозни средства в центъра само ще отблъсне и без това малкото пътници в ГТ. После защо всички пътуват с лични коли. Доколкото до 85, там само съсипват Мановете, ама като нямат достатъчна бройка да ги пуснат на 280 е така.

Навсякъде плащат еднаква цена, защо пък да не пускат всякакви ПС навсяъкде? Да не говорим за линии като 113, където едно че се пътува съвсем кратко, едно че е слаба линия, абсолютно безсмислено е да пускат съчленените нови МАН-ове там. Спокойно може да пускат ВМС-та и свободните от 314 къси бели МАН-ове.

По темата днес на 314 имаше ВМС.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline asdasd55

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 139
    • View Profile
Re: Подвижен състав
« Reply #54 on: 10.01.2018, 22:47:51 »
Не бих казал, че Конекто Г от Дружба са "стари бараки". Повози се и ще видиш. Аз пък ги харесвам, защото са и с повече седящи места.
Практиката в много държави при недостиг на нови нископодови возила за всички линии е именно смесеното обслужване и решението за 305 и 413 е много адекватно. :fan:
Возил съм се в тях и знам за какво става въпрос. Това са едни от най-амортизираните Конекто Г от Земляне със сменени тапицерии на седалките и до там. Вътре изкорубени, кърпени с подръчни средства, бръмчат, смърдят. Това само ще доведе до отлив на пътници от 305 и толкова.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7442
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #55 on: 10.01.2018, 23:29:42 »
Лелее, много разглезени ще дойдат тия пътници на 305. Чак да се откажат да използват услугата, и то защото им сменили автобусите или по-точно на един конкретен пътник и сега оревава орталъка за това...

Offline 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2096
  • 506
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #56 on: 11.01.2018, 01:58:12 »
3630 по 76
2031 по 280

Offline lion_sofiq

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1317
  • ČKD TATRA
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #57 on: 11.01.2018, 20:34:15 »
Жълт Икарус с табели за ТБ9 по бул. "Цариградско шосе" в посока ж.к. "Младост"/"Дружба".

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1522
    • View Profile
Re: Подвижен състав
« Reply #58 on: 11.01.2018, 21:13:09 »
1509 по 108

Offline 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2096
  • 506
    • View Profile
    • Email
Re: Подвижен състав
« Reply #59 on: 11.01.2018, 23:27:53 »
Жълт Икарус с табели за ТБ9 по бул. "Цариградско шосе" в посока ж.к. "Младост"/"Дружба".
2602 от Сточна гара до Винарово колело и обратно.