Author Topic: Re: Шофьори отказват да продават билети.  (Read 4935 times)

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2230
    • View Profile
    • Email
Нищо не стана по една много проста причина - шофьорите са се преградили като в чейндж бюро заемайки цялото пространство пред себе си + едното крило на първата врата и по този начин ограничават възможността за бързо влизане на всички хора чакащи го от първата врата бързо.В същото време това им преграждане им пречи ефективно да контролират редовността на пътниците.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4197
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
В същото време това им преграждане им пречи ефективно да контролират редовността на пътниците.
Е и това ли трябва да правим ?
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1790
    • View Profile
Немските ти колеги И това правят :) Иначе, доколкото разбрах от мнението по-горе, явно такава е била идеята за селските линии.

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11593
    • View Profile
    • Email
Само че немските му колеги взимат по 2-3000 евро заплата.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4197
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Само че немските му колеги взимат по 2-3000 евро заплата.
Ако моята работа има нещо общо с работата на Германските автобусни шофьори, то аз ще лъскам и обувките на пътниците ! Но как hitar_potter  може да разбере това !
« Last Edit: 25.07.2012, 20:58:15 by я л т а »
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Нелогична

  • Писател
  • **
  • Posts: 31
    • View Profile
    • Email
И немските колеги карат по безупречни пътища.
И немските колеги не им се налага да лавират между някакви изроди наспирали във втори, а понякога и  трети ред като араби в пустиня.
И на немските колеги не им се завират някакви педали с джипове и Мерцедеси които се налага да пазят.
И на немските колеги не им изскачат някакви заблудени пешеходци на 1 метър от муцуната, кой където му скимне.
На немските колеги не им блъскат на всеки светофар разни олигофрени да отварят вратата, там си има спирки.

Така че не сравнявай Германия с България. По нищо не си приличат.


А това за първа врата няма как да се случи. Във върховите часове има по 20 човека на спирката. Да се паднат от тея 20 човека 2 бабички да се гъзурчат 1/2 час да се качват, отиде тя. Трябва разписанието ако сега е 1 час в едната посока, да го направят 3 часа. Баси, то по-хубаво хич да няма Градски транспорт тогава.
А в крайградските линии е лесно, там я се качат 20 - 30 човека на курс я не. Така че пак няма нищо общо.
« Last Edit: 25.07.2012, 21:12:43 by Нелогична »

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11593
    • View Profile
    • Email
Абсолютно вярно, хем работата е много по-лека, хем за по-лек труд взимат по 3000 евро. Така че нямаме никакво право да имаме такива претенции и да искаме да правят това, което правят колегите им.

Работата им тук е да ни превозят безаварийно от точка А до точка Б и тези задържения се изпълняват съвсем коректно, аз до сега където и да съм тръгнал винаги съм пристигал благополучно. нахално е да се иска някой да седи постоянно ухилен, да носел униформа и тн. какво значение има, като пътуваш в автобуса как е облечен шофьора и дали седи усмихнат или не? Я се осъзнайте малко, това за което са назначени си го изпълняват, а лошото настроение го създават недоволните пътници.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1790
    • View Profile
Еми понеже всички българи мислим по начина, по който е описано в горните постове, заради това не ни се получават нещата. Защото всеки си гледа от собствената камбанарийка, защото всеки интерпретира правилата както му скимне и изобщо всеки прави това, което на него му е удобно, като най-добре умее да се оплаква.

Ivo, заради много хитър шофьор, който потегля с отворени врати, автобус ме е влачел по асфалта. Заради ватмани - професионалисти инеконите се завличат, а компютрите на „динозаврите“ се пълнят с грешки...

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4197
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email

Ivo, заради много хитър шофьор, който потегля с отворени врати, автобус ме е влачел по асфалта.
Ето, Господ ти е дал шанс след съдебна процедура, да "изкараш" 10- 15 000 лева, а ти не си се възползувал ! После другите ти виновни, а да си се замислял върху правилата, че ги създават същите простаци които се критикуват тук !
Има една приказка:
-Прекалено благ, и богу не е драг!
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email

Ivo, заради много хитър шофьор, който потегля с отворени врати, автобус ме е влачел по асфалта.
Ето, Господ ти е дал шанс след съдебна процедура, да "изкараш" 10- 15 000 лева, а ти не си се възползувал ! После другите ти виновни, а да си се замислял върху правилата, че ги създават същите простаци които се критикуват тук !
Има една приказка:
-Прекалено благ, и богу не е драг!

Айде да не дава Господ такива шансове никому, надали на някой иска да "изкара" подобни пари.
НЕ на хейтърството!

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4197
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email


Айде да не дава Господ такива шансове никому, надали на някой иска да "изкара" подобни пари.
Прав си абсолютно, но ако човек мисли за това което прави, нямаше да има такива последици.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1790
    • View Profile
Да, ако келешът потегляше чак след като вратите са затворени докрай, и да исках, нямаше как да го постигна :) (За да не ми се оплаквате от разписания и али-бали, случката се разиграва в 22 часа вечерта.), само че като гледам вече сме далеч, далеч от първоначалната тема..

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2563
    • View Profile
Последен офф (може да трябва да се отдели нова тема): В Германия може да взимат 2-3 000 евро, но като си платят квартира/храна/сметки и други разноски, не стават милионери; стандартът там като цяло е много по-висок. Не съм живял в Германия, но последните три години съм в Англия и нивото на обслужване в град с население около 100 хил. жители е на нивото на София, а не е столица.
Не може да не се съгласите, че усмихнат и приветлив шофьор с вратовръзка е много по-приятен и прави по-хубаво впечатление от намусен по потник и шорти.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Online vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4116
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Не мога да не споделя, че определено се развеселявам, като чета горните мнения. Една от причините, поради които чета форума активно, е за да си оправям настроението с мненията на Иво и тн.

Само че не е вярно че взимат по 3000 Евро. Заплатата на шофьорите в Дармщадт е 9 евро на час, айде в Хамбург може да е 10-12 евро на час. Оставям сметките на вас. Като се има предвид, че тук една квартира с все консумативите ти изяжда поне едно 500 евро. Ама този човек има семейство да храни, не само да си плаща квартирата!

Нелогичната въобще не ми е прочела мнението, аз говорех да се качват от първа врата само след 20:00 или 21:00, не в пиковите часове.

Едно нещо само искам да споделя - в двумилионния Хамбург досега не съм видял контрола, а всеки ден ползвам и метро, и Ес-бан. Откакто качването става само от първа врата в автобусите, контроли тук почти няма. Няма и за какво. Като ползваш автобус е съвсем лоично да имаш и карта за останалите превозни средства. И да, убеден съм, че в метрото има гратисчии - но те са убийствено малко. Ето още спестени пари на ЦГМ от контроли например! Ама то трябва малко да се помисли!

Offline tm0

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2934
    • View Profile
О, те гратисчиите само това чакат - да няма контрол. Сега с общинска полиция нещата станаха точно както трябва. Като нямаш да платиш, а се возиш безплатно, пишат ти "акт" с лични данни. За съжаление тези акции не са толкова чести.
                         

Offline Нелогична

  • Писател
  • **
  • Posts: 31
    • View Profile
    • Email
Не може да не се съгласите, че усмихнат и приветлив шофьор с вратовръзка е много по-приятен и прави по-хубаво впечатление от намусен по потник и шорти.
Само дето искам да те видя с униформата и вратовръзката в кабината 8 часа. Температурата в кабината тези дни е засечена - 47.5*С, при температура навън 35-36*С. Не да караш по потник, ами и кожата ти се иска да си махнеш. За какви вратовръзки и униформи говорим? Естествено, ако е в Германия, в кабината както и в салона ще има климатици, и ако кажете и с кожух и ушанка може да карат шофьорите,  но тук е БЪЛГАРИЯ хора, не го забравяйте.

Offline Нелогична

  • Писател
  • **
  • Posts: 31
    • View Profile
    • Email
Само че не е вярно че взимат по 3000 Евро. Заплатата на шофьорите в Дармщадт е 9 евро на час, айде в Хамбург може да е 10-12 евро на час. Оставям сметките на вас. Като се има предвид, че тук една квартира с все консумативите ти изяжда поне едно 500 евро. Ама този човек има семейство да храни, не само да си плаща квартирата!

Нелогичната въобще не ми е прочела мнението, аз говорех да се качват от първа врата само след 20:00 или 21:00, не в пиковите часове.

Брат ми е шофьор в Белгия от 4 години. Не знам колко взима, но за тези 4 години е спестил пари за един сносен апартамент и ще се прибира към България. Я ме светни българските шофьори за колко време спестяват за апартамент?
Казваш че там квартирите струват 500 евро с консумативите. Тук само парното е 100 евро, една сносна квартира е към 250 евро, тока ако  ползваш що годе икономично ти е 50 евро. Станаха към 400 евро. Нашите шофьори взимат 1100 - 1200 лева, тоест приблизително 550-600 евро. Ти сметни колко им остават и какво могат да си купят с тях.
Отплеснахме се съвсем от темата, съжалявам.

Прочетох ти мнението добре. Но за някой линии 21.00 часа все още си е натоварен час. Да не говорим че тогава започват все повече да се появяват пияници по улиците и в транспорта, а старците плъзват като хлебарки по "хладинката". Това с първата врата може да стане след 22 часа, но само за един-два курса не виждам да има голям смисъл. Същото може да стане и сутрин от 5 до 6 - 6.30часа. В останалото време е невъзможно. По едно време в автобусите на линия 72 бяха сложили контольорки на всеки автобус, но много бързо се отказаха. Пътниците понякога денем са буквално един върху друг.
Често ходя по работа във Варна, и там съм видяла че имат контрольорки на всеки автобус, но там я има 30 човека в рейса наведнъж я не. Там е възможно да се направи това с първата врата дори и в пиков час. Но в дивашката София абсурд.

Online RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6971
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Oт прочетеното дотук искам да кажа, че ниските заплати и високите температури не са повод на шофьорите да не си вършат работата. Не забравяйте че Вие доброволно работите тази работа. И няма смисъл да сравняваме заплати тук и там щото няма да му излезе края. Иначе по темата напоследък рядко попадам на шофьор, който да не продава билети.

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6341
    • View Profile
И аз питам -  кой ви държи насила да работите тук?
И защо шофьорите в Карат могат да работят с риза и вратовръзка?

Offline Северен мраз

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 348
    • View Profile
И аз питам -  кой ви държи насила да работите тук?
И защо шофьорите в Карат могат да работят с риза и вратовръзка?
Ето това са въпрости, на които пламените защитници на някои безобразия на шофьорите трябва да отговорят. Всички виждаме срещу какво се разписваме и на този, който не му изнася - да си ходи. Не могли да отварят първата врата, половината от която си загражат изобщо, не могат билети да продават, не могат да гледат картите - по-сериозно. Не ние сме длъжни на вас, а обратното, каквото и да си мислите с ватманите, че не сме ви издържали чрез карти и данъци. Само с Германия се сравнявате - вижте си качеството на работата и тогава заплатите. И как някои ваши колеги могат при същите тия обстоятелства, пък вие не можете?!
« Last Edit: 26.07.2012, 09:59:33 by Северен мраз »