Author Topic: Re: Mercedes(0305(G), Heuliez, 0 405, 0345(G), Conecto(G))  (Read 3406 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4491
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #40 on: 07.07.2015, 09:58:29 »
До възкресяване на икаруси надали ще се стигне - предстои доставка на нови единични автобуси и когато бъдат доставени спокойно може 78 да мине на единични делник 5-4-5-3 и празник 4-4-4-3 интервали съответно 12/13-16-12/13-21/22 и 16-16-16-21/22 със затягане на разписанието, 79 със сегашното разписание, 118 с една допълнителна кола и затегнато разписание при интервал 33-34 минути през деня и 50 нощем, 119 със сегашното разписание, 285 и 86 също могат да минат на единични с две допълнителни коли. :rolleyes: Няма никаква причина да се възкресяват бучащите вмирисани унгарски душегубки от социализма.  :rolleyes:

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4491
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #41 on: 07.07.2015, 12:07:58 »
Все пак Дружба няма как да обслужва 88, 305 и 413 и да задели оперативен резерв без O345G. Малашевци няма как да обслужва 78, 79, 118, 119 без O345G освен ако за пореден пък закърпи и върне на линия бучащите вмирисани унгарски душегубки от социализма или се доставят още нови автобуси. :rolleyes: По-добре да се наливат пари в O345G и дори оцелелите O305G/Heuliez отколкото в поредно кърпене на душегубките.  :rolleyes: :angry:

Offline dimi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1535
  • сбогом 2622
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #42 on: 07.07.2015, 12:59:54 »
По-добре да се наливат пари в O345G и дори оцелелите O305G/Heuliez отколкото в поредно кърпене на душегубките.  :rolleyes: :angry:
A най-добре нови автобуси. Тези са каца без дъно. А душегубките, бучащите и вмирисаните са още на линия и са с номера 22хх и 25хх. От тези нищо не става и това не ти го казвам аз, а го казва шофьор от Малашевци имал опит с различни марки и модели рейсове. Най-лошото е, че като теб разсъждават чичковците и лелките в общината и в "Столичен Автотранспорт" и за това сме на тоя хал :angry: :/
« Last Edit: 07.07.2015, 13:04:21 by dimi »
R.I.P  Ikarus 280

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4491
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #43 on: 08.07.2015, 07:35:15 »
Няма по-големи боклуци от икарусите - безумно високи стъпала, примитивно опасно съчленение с открит механизъм, двигател по средата с равномерно омирисване и обучаване на целия салон, безумна планировка с недостатъчен брой седящи места и без удобни площадки за правостоящи, обемисти багажи, колички и т.н. Тежки проблеми са центробежните сили и нестабилната задница при завой - само около 30% от масата на автобуса е зад съчленението и съответно задницата се лашка и мятка насам-натам. При O345G липсват всички тези проблеми задницата е почти 40% от масата на автобуса. :)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4491
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #44 on: 08.07.2015, 09:04:24 »
Икарусът е соц недоразумение направено да може да се таралянка и поддържа с подръчни средства 30 години независимо от общите разходи за поддръжка, ремонти, гориво и т.н. O345G е направен за нормална експлоатация не повече от 15 години с максимум един основен ремонт, като през това време се изплати за сметка на ниски експлоатационни разходи за поддръжка, ремонти и гориво и след това да се подмени с по-модерен нов автобус. Поддръжката на икарус е трудоемка и това допълнително я оскъпява.  :) Никой вече не прави подобни автобуси просто не са изгодни икономически. :)

Offline naskox

  • Писател
  • **
  • Posts: 27
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #45 on: 11.07.2015, 13:23:23 »
delete
« Last Edit: 11.07.2015, 13:26:47 by naskox »

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #46 on: 14.07.2015, 20:34:05 »
дел
« Last Edit: 22.11.2017, 16:04:04 by Emperor »
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Online spicy_e

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1672
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #47 on: 16.07.2015, 16:12:53 »
Нан 2170 също му работи.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4491
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #48 on: 17.07.2015, 12:19:13 »
Автобусите O345G са доста сполучливи- само с едно ниско стъпало, с двигател отзад съответно минимален шум и без миризми в салона, с нормално съчленение с хидравлика  а и все пак изкараха 17-18 години само с по един основен ремонт за разлика от бучащите вмирисани на нафта и изгорели газове икаруси.  :rolleyes: Преди няколко месеца на 213 развиваха доста добри скорости по Цариградско особено при задръстване на Малинов, странно е как сега станаха проблемни.  :rolleyes:

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #49 on: 21.07.2015, 21:16:59 »
за триене

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4491
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #50 on: 31.07.2015, 14:57:44 »
Основните ремонти в АРЗ са толкова евтини, защото са калпави и след няколко години има нужда от нов ремонт. Качествен основен ремонт, който да изкара по-дълго би бил максимум 3 пъти по-евтин от нов автобус и при това след него пак ще има проблеми поради остаряването. Така се натрупват ремонти и общите разходи стават твърде сериозни. Също O345G е 18 метров и побира 180 пътници, докато икаруса едвам събира 150 съответно разходът на гориво на пътник е по-голям. :) Не е без значение и дискомфорта на шофьори и пътници от ръчните скорости - първите трябва да превключват скорости, което изисква усилие и внимание вторите страдат от тракане, чегъртане, тропане и присецвания при превключването.  :)

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 547
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #51 on: 17.09.2016, 19:22:31 »
Кой е най-стария като година на производство автобус, който още е в движение? 2531?

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7442
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #52 on: 17.09.2016, 22:04:19 »
Попитай в другата тема. В тази най-стар е 3278.

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 835
  • Системата ни убива.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #53 on: 02.03.2017, 09:54:28 »
Неделя някакъв на 25 от илиенци до мировяне 17 пъти изключи от скорост, ама забравих инвентарния номер

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 835
  • Системата ни убива.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #54 on: 10.04.2017, 18:16:00 »
От кога са?

Online poly911

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 373
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #55 on: 10.04.2017, 19:36:58 »
Незнам едва днеска ги видях (2170 е на 310 )


Offline turboto96

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 136
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #56 on: 10.04.2017, 19:49:46 »
Имам смътни спомени още от преди 5-6 години да имаше камери в едно или две конекта, но не помня инв. номера.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4491
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #57 on: 01.09.2017, 13:20:53 »
По 79 най-добре би било да се пуснат последните оцелели O305 докато могат да вървят след това евентуално MAN SL232 - пътникопотокът е подходящ за единични автобуси, индийците гратисчии не заслужават нищо по-добро. :rolleyes: 86 се обслужва от концесионер, надали има проблем да се добавят две коли делник пик посредством анекс към договора. :rolleyes: Линията за разлика от 204 е принципно подходяща за единични автобуси. :rolleyes:
« Last Edit: 01.09.2017, 13:23:45 by V.Peichev »

Offline gtgirl

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 106
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #58 on: 01.09.2017, 16:46:21 »
По А79 е много по-добре да се пуснат къси автобуси БМЦ.

Offline Busfan

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 81
    • View Profile
Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« Reply #59 on: 03.10.2017, 09:02:00 »
111 трябва да премине на съчленени автобуси - манове и конекто г