Author Topic: Черна хроника на МГТ  (Read 55630 times)

Online emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17444
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #260 on: 29.10.2014, 12:45:55 »
Една много неприятна новина. Титулярът на 2138, втора смяна - Ф. е намерен обесен вчера. По всяка вероятност се касае за самоубийство. Няма информация за проблеми в личния му живот и явно напрежението от работата е причината за действието му.
« Last Edit: 14.04.2015, 18:35:04 by difian »
мур

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3911
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #261 on: 22.04.2015, 21:22:39 »
Вчера Пешо Търсенето /54г/ на 9112 е починал, 1 седмица беше в болница след тежък инсулт.
Бог да го прости....

Online emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17444
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #262 on: 23.04.2015, 11:54:40 »
Бог да го прости. Много симпатичен и възпитан, вечно засмян човек :(
мур

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #263 on: 25.07.2017, 18:32:42 »
Снощи е починал възрастният шофьор на 2502 – Злати. Причината е инсулт, доколкото ми е известно.. Ще го запомня като един от най-веселите и милеещи за машината си шофьори, и най-големия бранител на модела Heuliez O305G. Мир на душата му!!! :rev: :rev:
« Last Edit: 25.07.2017, 18:34:38 by $h@IdEr »

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2345
    • View Profile
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #264 on: 26.08.2017, 12:26:20 »
Днес в „24 часа” има статия за убиеца на двамата ватмани от Красна поляна.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2563
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #265 on: 26.08.2017, 21:38:41 »
Ето линк: https://www.24chasa.bg/novini/article/6409791 - няма кой знае колко нова информация. Едно нещо, което винаги съм се чудел е, защо, според някои източници, ако Лазар е щял да работи за пръв път с ЧКД, са го пуснали на ТМ9 и то последна кола. Знам, че по това време ЧКД са се ползвали за ТМ9 до Дървеница, но е имало ТМ14, а и в почивни дни е имало възможност да излизат и на ТМ5.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Online TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 713
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #266 on: 28.08.2017, 18:16:24 »
Всъщност,това е добър въпрос.Ако няколко дни е бил с наставник, е нормално да го пуснат сам някой ден. Интересно, за да може да минаваш гората и баира на Хемус,не се ли изисква поне година стаж на чешки трамвай?

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2563
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #267 on: 28.08.2017, 20:42:29 »
Ако правилно помня, по това време изискванията бяха три години стаж за баира и две за гората, но беше отдавна и може да е било точно така.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4433
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #268 on: 25.12.2017, 10:20:22 »
Аз пък от  о н з и  форум помня 10г. за баира и 5г. за гората.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1301
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #269 on: 25.12.2017, 10:26:49 »
От последните 20 години насам изискването беше 5 години стаж за да катериш или спускаш от Хемус към Кръста и 2 години стаж от Журналист до Семинарията и обратно.