Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: [1] 2 3 ... 197
1
Завоят не е забранен. До преди около 20 г. това беше маршрута на 107.

2
Почват днес Монтевидео, Каблешков е отворен.

3
По-скоро има някакъв толеранс за входяща поща.

4
Отдавна не е сменяна настройката на броя писма, а 300 мисля че е повече от достатъчно.
Иначе хостинга струва към 300 лв. на година, по-високият план отива около 500 лв.

5
Не знам конкретния какво представлява, но може да съдържа в себе си timestamp, макар да се съмнявам, като така ако е генериран преди повече от 1 мин. например да е невалиден. За целта е необходимо и да има приложение, а не сайт. Разбира се е възможен и варианта в който с билета да е асоцииран конкретен човек и контролите да искат документ за самоличност ако решат, който е доста по-прост.

6
То такава сбирщина като тук, където по някои линии се движат едновременно 3 модела трамваи, трудно се намира. Обикновено тези неща се решават като старите модели се приспособяват към инфраструктурата, а тя се изгражда като за новите. Монтирането на подвижно стъпало не е чак такова технологично чудо.

7
Връзката на 73 по-скоро е за да спира максимално близко до Красно село, отколкото за 6-то РПУ. Но наистина няма смисъл да обикаля, макар че след пускането на Каблешков, очаквам задръстванията на 6-то да станат минимални.
По Тодор Каблешков изглежда, като да привършват пътя. Направиха и нов по-висок асфалт през трамвайното трасе и сега се минава бързо през кръстовището, което е супер.
Сложени са табели за ремонт на Монтевидео, облепени с черни найлони.

8
А кога се очаква всичко в участъка Пловдив - Бургас да е готово?

9
Quote
Първият влак на "Сименс" от 20-те, които ще се движат по третата линия на метрото, е пристигнал в София. Той е тръгнал към столицата на 25 юни, като е транспортиран през нощта, съобщава кметът на града Йорданка Фандъкова.

Новата линия на метрото ще е с обща дължина от 16 километра, като ще свърже кварталите "Хаджи Димитър" и "Горна баня" с 12 метростанции. Техните имена са "Ген. Вл. Вазов", "Тракия", "Стадион Георги Аспарухов", "Театрална", "Орлов мост", "Бул. Патриарх Евтимий", "Бул. Христо Ботев", "Медицинска академия", "Бул. България", "Бул. Цар Борис Трети", "Мизия", "Овча купел", "Овча купел II", Горна баня.

Първончално новият диаметър трябваше да бъде готов до средата на 2019 г. , но заради забавяния тогава ще бъдат пуснати първи 8 км – от бул. "Владимир Вазов" до "Красно село".

Влаковете за него са с автоматично управление за следене на скоростта, енергоспестяващи, като разполагат и със система за автоматично предаване на видеосигнал в кабината на машиниста. Предвидена е и възможност за управление на влака без машинист.
https://www.dnevnik.bg/gradska_sreda/2018/07/02/3209766_purviiat_ot_vlakovete_za_novata_liniia_na_metroto/?ref=rss

10
Но пък Каблешков върви бързо и като гледам сигурно другата седмица ще почнат да асфалтират.

11
Каква е целта на обикалянето през тунела на НДК, където на всичкото отгоре на изхода трябва да се престроява от най-лява в най-дясна лента? Не е ли достатъчно широко за да мине автобуса покрай училището на Скобелев и да си излезе на НДК? Или поне да си кара по Прага и Пенчо Славейков?

12
Не е интересно така. Друго си е да се обяви в петък вечер и да има изненада в понеделник :)

13
Днес забелязах натрупани чували с пясък от общината при подлеза на България и Гоце Делчев, вероятно във връзка с очакваните валежи.

14
Който иска да каже нещо на Марио, да му пише на лични съобщения или да се свърже по друг начин. Това че една тема е заключена, не значи да почнете да пишете същите неща в друга тема.

15
1539 излезе резерва по 111 около 9:00.

16
В случая няма необходимост да е native speaker говорителя, защото английския е предназначен за чужденците като цяло, а не за англичани, така че е много по-важно фразите да са правилни и ясно казани. В момента е само второто. Като чуя "This is the final station. All passangers MUST exit the train" и се чудя с кой google translate е правен превода. Сякаш тъкмо е пресякъл влака финалната линия и за това ако не слезеш до 5 секунди ще дойде лелката, дето говори, и ще те подпука с пръчката.

17
От години Пътнически преводи страдат от липса на локомотиви, а от Товарни превози си ги продават и бих казал на доста ниски цени.

18
Вече всички си знаят - табелите отпред са защото някои хора не виждат тези долу и съдът е разпоредил да има такива. Съответно всеки гараж трябва да направи хубави табели по стандарта, а всички ламинирани и доста грозни (по мнението на почти всички), да се махнат и да се забрани на водачите да поставят такива, които не са изработени в/за съответния гараж/депо.
Да напомня и че разговарянето с водачите по време на движение и висенето до кабината е забранено и опасно (дори за социалните ви отношения).
Също така си знаем, че ако електронна табела е ремонтирана, то това най-вероятно е дело на Iskar.

Темата се заключва, защото единственото което се случва в нея е 2-ма участници и техните поддръжници да си мерят... табелите. Съответно ако искат да продължат, да си намерят друга трибуна и публика.

П.П. Ламинирана или хартиена табела, независимо кой я е направил, която прилича на парцал, може да бъде наричана "парцал" и това не е лична обида към никого.

19
Малоумното е оставянето на трите линии 1,6,7 до жк Иван Вазов. Просто гениално решение!
Предполагам, че 1 ще я закрият.

20
Предполагам и за 7-цата чакат да стане 15 септември...

Pages: [1] 2 3 ... 197