Author Topic: Тролейбусен транспорт-Бургас (ОБЩА ТЕМА)  (Read 190832 times)

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1518
    • View Profile
Бас държа, че бургаските Тедоми са по-големи бангии от тези тролейбуси  ;)

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4315
  • RIP ex-GVB 349 (1986 – 2013)
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Според мен губиш баса ;)
Автобуси DAF SB201 Hainje
A7804AM – любим DAF/Hainje
A4475KH – любим TEDOM
355, 2500 – любими MB O305G
1641, 2523 – любими Heuliez O305G


Offline todorow_211

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1112
    • View Profile
Защо тролеите паркират при автобусите?

Това е паркингът към терминал "Меден РУдник" пред блок 478 предназначен за возилата, чиито шофьори ползват "голямата" 20 минутна почивка по график.

Възможно е да използват 20 минутна почивка по график (не оспорвам и това), но аз знам, че там паркират Шкодите, които карат разпокъсано (само в делнични дни) и се включват предимно по Т2, когато наплива от ученици е толкова голям, че са нужни съчленени тролейбуси. :)

Offline GANZ

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 690
    • View Profile
Пък дано някой ден се помисли и ЗА съчленени тролейбуси.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4315
  • RIP ex-GVB 349 (1986 – 2013)
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Можеха и някои по-читави Волва да се ползват, те са съчленени, и без това непрекъснато има по 4-5 Шкоди за някакъв ремонт. А за трета ТБ линия май само да мечтаем можем.
Автобуси DAF SB201 Hainje
A7804AM – любим DAF/Hainje
A4475KH – любим TEDOM
355, 2500 – любими MB O305G
1641, 2523 – любими Heuliez O305G


Online klutsohor

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 193
    • View Profile
Мистерията около Волвата е вече разкрита. В друга тема беше повдигнато на коментар тяхното извозване извън Бургас. Оказва се, че са продадени в Ямбол, както и предположих. Статията е пълна с неточности, защото същите нито са дошли новопроизведени от СССР, нито са се движили четвърт век в Бургас, нито пък Шкодите са закупени със средства от проекта за ИГТ.

Източник: http://uniconbg.com/бургасбус-предаде-за-скрап-легендарни-тролеи-3992.html
За защита и контрол на тролейбусния транспорт на национално ниво и против едноличното му управление от общините!

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4315
  • RIP ex-GVB 349 (1986 – 2013)
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Всеки търси сензация, включая тези малоумници :crazy:. Нито Икарус имаме музеен, нито Чавдар, а Сетра се надявам въобще да нямаме. Описанието на "тролеи, отбивали вярна служба близо четвърт век" повече се отнася за ЗиУ-тата, които са вървели от 1989-та до 2008 год., макар че пак не е четвърт век. Волвата е ясно кой е купил – фирмичката на Динко с АТВ-то, въртяша далавери с превозвача още от време оно.
Автобуси DAF SB201 Hainje
A7804AM – любим DAF/Hainje
A4475KH – любим TEDOM
355, 2500 – любими MB O305G
1641, 2523 – любими Heuliez O305G