Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - snaker

Pages: [1] 2 3 ... 36
1
78 съм я ползвал 5-6 пъти, но наистина винаги е било пълно, особено следобед посока Левски и Враждебна. Определено трябва да се добавят коли и съответно да се намали интервала.

3
Още когато промениха ТМ6, ми се върти следната идея - да се направи тролейбусно трасе от тунела на НДК по маршрута на трамвая до обръщалото на Спартак, което да се превърне в такова за ТБ7 да речем. При този вариант се губи единствено спирката при кино Одеон за ТБ7, но се запазва връзката на Лозенец с Петте кьошета, като се дават и нови с цялата Опъленска, Руски паметник и изобщо маршрута на ТБ7. Смятам, че това е много по-лесен и по-изпълним вариант.

4
ТБ 4 от 9-6-9-3 става 8/7-5-8/7-3 (едната кола пик е само разпокъсана)
ТБ 5 от 13-10-13-4 става 12-10-12-4
ТБ 8 от 6-6-6-2 става 5-5-5-2

5
А не е ли най-добре преди да се правят каквито и да е промени, първо да се пусне метрото, да се видим дали и колко ще има намаляване на пътникопотока и тогава да мислим за някакви промени...

6
Тролейбуси / Re: Тролейбусна KKM
« on: 17.03.2017, 00:25:09 »
Само да отбележа, че колкото са по-натегнати прътите, толкова по-малко вероятно е да паднат ;)
И стрелката дори и да е българска, ако е права в основното направление(Владимир Вазов) и съответно под голям ъгъл от Ильо Войвода, може да се мине доста бързо за идващите от Владимир Вазов.

7
Тролейбуси / Re: Тролейбусна KKM
« on: 15.03.2017, 12:48:12 »
Въпросното кръстовище Владимир Вазов-Ильо Войвода е толкова разбито в посока центъра, че и без да има стрелка с повече от 20 км не може да се мине ;)

8
YUTONG - 100

9
Изобщо не си внушаваш - метрото се движи адски бавно, но това особено силно си личи вечер, след 20.00ч. да речем, защото почва едно мотаене по станциите, изобщо мъка. Колкото до следобедния пик - и аз съм на мнение, че реално такъв няма, защото по разклоненията от 9 минути, в час пик става на 8...

10
Ами дадена промяна, за да е направена, значи явно е имало нужда - едва ли някой ще се занимава с подобно нещо, защото няма какво да прави. Има случаи, когато макар нещо да е ново и съвременно, не е доизмислено и да речем слънцето ти свети в очите или вечер някоя от лампите ти екранизира в стъклото - всички "промени" са направени и с цел да се избегнат някакви инциденти поради влошена видимост.

11
Хахаха и докато селския 59 става на 13 минути в час пик, от утре и ТБ 6 и 7 са на 15 мин вечерен пик с разстановка 7-4-5-3. Айде честито Люлин :)

12
Във връзка с направа на връзка към съществуващата канализация на ул.”Васил Петлешков” и на основание заповед на Столична община от 04:30 часа на 29.10.2016 г. до 24:00 часа на 30.10.2016 г. ”Столичен електротранспорт”ЕАД ще  извърши скъсяване на маршрутите на тролейбусни линии 2 и 4 в посока ж.к. ”Хаджи Димитър – от бул. ”Владимир Вазов”обратен завой на кръстовището с ул. ”Острово”  и по маршрутите си.

13
Ами те и сега не са еднакви, с изклчение на метрото. Рано сутрин и вечер времето е по-малко, отколкото през деня.

14
Тролейбуси / Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« on: 07.10.2016, 01:23:51 »
Всички или почти всички къси Солариси отдолу са много зле. Ходовата част на повечето е заминала - няма части, пътищата са ни супер зле, повдигнатите пешеходни пътеки и те им разказаха играта.

15
Не знам дали е най-подходящата тема, но ето репортаж за Трамкар от тази вечер:
http://gospodari.com/инженер-работил-в-системата-на-столичния-градски-транспорт-използват-се-машини-от-1929-г-video108878.html

16
Някой може ли да каже колко тролейбусни линии има в Хасково, на какъв интервал са и колко тролейбуса имат общо в гаража си?

17
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 02.09.2016, 09:41:46 »
74 по зимно разписание е една от най-редовните линии, в пик мисля, че беше на 6-7 минути, а вечер на 15-16 и наистина е почти винаги пълна, но не смятам, че е чак за дълги. 85 е доста разреден и минаването му на къси вече няма да се отрази добре.

18
В 280 пада голямо влачене между Орлов мост и Плиска.
Конкуренция сериозна му правят и 306 и 604. И на 3те линии дават време като на тролейбусите или с минута разлика,  но без да спират на междинните спирки.

19
Вчера ходихме до Витоша и това е изключително опасен път, с не просто дупки, а на места са трапове, които не могат да бъдат заобиколени, или са преди завои и има реална опасност някой да се нацепи в теб. Целият път от Бояна до Златните мостове е за затваряне и цялостно преасфалтиране, независимо колко време ще отнеме, тъй като е потенциално опасен.

20
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 21.07.2016, 00:53:35 »
  74 също е логично да се обслужва от Земляне, по-добре да има по-късно автобус до Гоце Делчев, вместо до гарата,  тъй като обикновено вечер хората се прибират, а не излизат към центъра. За 204 има резон да се обслужва и от Земляне и от Дружба смесено, защото е нужно да има коли до късно и в двата си края. За 72 ако е към Малашевци най-доброто решение според мен е да се включва/изключва от Подуяне.

Pages: [1] 2 3 ... 36