Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - io_bs

Pages: [1] 2 3 ... 9
1
Момче, пълниш форума с глупости, не си наясно с много неща. Първо, не Бургасбус реши да пусне Т2 (съответно с предшестващо изграждане на ТБ инфраструктура по новия маршрут), а общината. Същото струва една гора пари, дадени също от общината. И второ, ако не е Николов, тролейбусният транспорт в града е обречен на почти сигурна смърт, на никой друг освен на него не му дреме за електротранспорта в Бургас и сменят ли кмета, оня ако се случи да не му дреме, ще последва съдбата на градове като Габрово, Пловдив и сума други.
Момче, Бургасбус е общинска фирма ;) Тролейбусният транспорт в Бургас е недодялан дори и с втората линия, която е въздуховоз през повечето време. Според мен правилен начин за развитието на този транспорт щеше да е бързите линии да бъдат направени тролейбусни от самото начало, като така дизеловите автобуси щяха да бъдат елиминирани напълно.

2
Тъжно. Простихме се с идеята да имаме модерна транспортна схема.
Това се случи заради "топ" мениджърите на БургасБус и общината, които не можаха да направят обществената поръчка за валидатори в тролеите и маршрутките както трябва. А хората са си прави да протестират, че трябва да плащат двойно за пътуване с прекачване от тролей или маршрутка на автобус. С това идеята за пътуване с прекачване беше силно компрометирана. И ако същите тези "топ" мениджъри се ръководят от икономически съображения, а не някакви други, би трябвало след поставянето на валидатори в тролеите и маршрутките, линии Б11 и Б12 да изчезнат и да върнат 11А и 12А. Но това едва ли ще се случи.
Съгласен съм. Ако се върнем още по-назад във времето, беше наета чужда фирма да проучи пътникопотока и да направи проект за нова транспортна мрежа. Тя заключи, че тролеите трябва да се премахнат. Въпреки това точно тогава Бургасбус реши да направи линия Т2.
Самото пускане на новите линии беше прекалено рано, защото не във всички коли има валидатори, умните светофари още не работят и, помоему, не бяха създадени точни графици за движение на градския транспорт, за да се напаснат довеждащите и бързите линии. Заради последното често Б1 и Б2 се догонват и се движат един след друг.

3
Тъжно. Простихме се с идеята да имаме модерна транспортна схема.

4
Таблото на автобуса не е начинът, по който човек трябва да се информира за маршрута на превозното средство.
И как тогава? Подобно неаргументирано мнение е напълно излишно за темата! Мисля, че доста ясно обясних защо трябва да се изписва приблизителният маршрут на таблата на автобусите – в градове като София и Варна, където се изписват крайни дестинации по таблата на автобусите, има приложения, които ти дават целия маршрут на линията и точен час на пристигане на возило на конкретна спирка по определена линия, както и връзките с други линии. Когато такова приложение бъде създадено и за Бургас на български и английски с цел улеснение на местните граждани и чужденците, тогава да изписват само крайните спирки, пък ако ще и само номера на линията да изписват......
На всяка спирка има табло с маршрутите, нали?
В чужбина виждал ли си някъде да се изписва целия маршут вместо единствено дестинацията? Хората са открили топлата вода отдавна.

5
Много по-лесно е да се знае приблизителният маршрут на линията, за разлика само от крайната спирка. За един чужденец ще е по-лесно, най-малкото, защото Бургас няма мобилно приложение за търсене на линии, маршрути и спирки, за разлика от София и Варна, например.
Таблото на автобуса не е начинът, по който човек трябва да се информира за маршрута на превозното средство.

6
На мен ми е по-интересно ако на някой чужденец му се наложи да ползва Б1 или Б2, дали ще разбере къде отиват?
Поради малоумщината да се изпива целия маршрут на таблото и българите понякога трудно могат да разберат накъде отиват Б1 и 2.

7
Градските автобуси трябва и да са общодостъпни за всички хора, включително и за трудноподвижните. Фактът, че в нашата страна те са дискриминирани и почти никъде не могат да се видят по улиците, не значи, че в чужбина например те не се предвижват с градски транспорт. Съгласен съм, че е излишна изгъзица в задната си част също да са нископодови, въпреки че например на софийските lion's city последните седалки са вдигнати нависоко и моторът е под тях, а четвъртата врата също е с нисък под.

8
Бургас / Re: Solaris Urbino 12 CNG
« on: 28.08.2013, 15:23:50 »
Голяма мараня днеска :crazy:

9
Проектират ги уж... Май ще започват изпълнението след летния сезон.

10
Напълно съм съгласен с мнението на Пейо. Иначе да ни е честит приза :D

11
Ето го обещаното клипче :)

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=xbHkZ8KynQE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=xbHkZ8KynQE</a>

12
Нарядчиците дали ще имат смелост да пуснат Соларис по 8?
Днес имаха ;) Дори 17 и 25 са със Cолариси.

13
Да са ни честити новите рейсове! Тази сутрин с колегата ku4eto се повозихме по 211 и 4. Лично на мен рейсовете ми харесват, возят доста меко и изглеждат достатъчно мощни. Един шофьор ми каза, че бързите ленти щели да ги правят през август. Дано му е вярна информацията! Няколко снимки: (И клипче направих, но нещо не може да се качи :()







14
Разни / Re: Снимки
« on: 15.01.2013, 11:37:25 »
х. Безбог и Безбожкото езеро
Лятото бях там. Въпреки трудните преходи, ми хареса :D
Поповото езеро



Звездно небе над Безбожкото езеро



btw снимам с D90, обективите ми са 18-105mm VR, 35mm f/1.8, 11-16mm f/2.8

15
То без бус-ленти си е просто един нормален експресен автобус,който се забива по задръстванията  ;) По-вероятно е да ги пуснат по по-натоварените линии, а когато направят лентите да пуснат експреса ;)
Идеята е да не ги изпотрошат още отсега. Тедомите не били в цветущо състояние според колегата Кучето, а те дори почти не са ходили до Меден рудник.

16
А дали веднага ще ги пуснат да изпълняват курсове, или ще изчакат да се направят автобусните ленти първо (и ремонтират улиците, където е нужно)? Надявам се да е второто, но едва ли.

17
И толкова ли не можаха да го откарат до завода с кораб - бургаското езеро дали е плавателно?
Не е. И има само един тесен и обрасъл с тръстики канал, който го свързва с морето. Имаше планове за облагородяването на района, след разчистването на канала ще могат да минават само малки лодки.

18
Определиха фирмата, която ще достави новите автобуси в Бургас
15.09.2012 12:01 / Бургас / Новини
Бургас. След проведен успешен търг вече е определена фирмата, която ще достави новите автобуси в Бургас по проекта за интегриран градски транспорт. Това съобщи за Радио „Фокус” - Бургас зам.-кметът по финанси в Обшина Бургас Красимир Стойчев. Търгът е спечелен от фирма „Соларис ”. Експерти на компанията вече са в Бургас за да уредят подробностите по доставката.„В момента водим преговори с компанията относно бъдещето подписване на самия договор и първата досавка на автобуси за Бургас. Крайната дата за подписването на договора е втори октомври. В момента се проверяват банковите гаранции, гранциите за добро изпълнение, пълномощното за подписването на договора и ред други документи, които компанията трябва да представи.В момента представители на общинския превозвач „Бургасбус” и на общинска администрация започваме да правим проверка на всички технически условия”, каза Стойчев. Община Бургас е първата в страната, която спечели и започна реализацията на подобен голям европейски проект за интегриран градски транспорт. Проектът с общата стойност над 67 милиона евро и предвижда модернизацията на обществения транспорт. По този проект изцяло ще бъде подменен автобусния парк на градския превозвач.

19
West_1, браво за подробния репортаж  :fan: На мен след 30-на минути гледане ми омръзна и си тръгнах  :D
Neronov, ако става въпрос за Лукойл - намира се между Камено и Долно Езерово.

20
Снимки от „събитието“:












Pages: [1] 2 3 ... 9