Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - kotseto1001

Pages: [1] 2 3 ... 5
1
Пловдив / Re: Новини
« on: 25.10.2010, 11:43:29 »
Безполезните идиоти още не се научиха как се прави конкурс. Този който провежда конкурса обявява параметрите на автобусите които ще се закупят,тез правят точно обратното....

Така е - защо при нас все е турдно, наопаки, и все се опитват да открият топлата вода, докато си седим дружно в блатото и мигаме с очички?

2
Пловдив / Re: Снимки-тролейбуси
« on: 05.10.2010, 18:07:29 »
Някой беше ли на тазгодишния Есенен панаир? Имаше ли тролеи и ако може снимки?

3
T8 & T2 звучат страхотно - тябва да има тролеи м-у Изгрев и Тракия, както и бърз тролей от Тракия до Ц.гара с употреба на седящата мрежа из "Тракия". 134 също съм против закриване, както и 55. а 17 може да стане на тролей с леки изменения на маршрута, като почивните дни да не върви  - щом заводите не работят, и линията няма какво да работи.

4
Пловдив / Re: Тролейбуси
« on: 22.04.2010, 00:36:05 »
Идеята за ТБ113 е супер - а докъде по трасето му има линии -до "Филикон" по спомени? Мрежата е зле, ама стрелките са още по-зле, така че ако се сменят те мсиля ще се оправи положението. В "Тракия" мрежата е доста добра  -само трябва да се опъне и да се попроменят малко маршрутите за оптимално ползване (както вече бях писал за 134).

5
Пловдив / Re: Бъдещи концесии
« on: 03.04.2010, 02:29:44 »
Честито ни - развалят концесията за спирките след 8г и без спирки....накратко: общината ще киха 5млн неустойки и ако имат малко останал акъл ще си запазаят всичките готови профили, които после да си монтират и да имаме мясащи на нещо спирки (които ръждясват за 2 месеца, но това е друга тема - някой си мисли, че само с боя и без грунд може).
http://news.plovdiv24.bg/153661.html

6
Пловдив / Re: Новини
« on: 24.03.2010, 00:15:50 »
haha-олеле,....гергов или батака кметове.....паднах от смях....тоя първия само лапа и после извърта общината, а другия като Христолов само ала-бала приказва и маже лъжа след лъжа на лъжлива основа....ама нагло го и прави. Цирк. Тотев май го гласят за кмет - как мислите, кой има шанс? А наш Славчо?  :P Кой най-много ще отБатачи тролеите?

7
Batakut пак се олива със съдилища и от хитрини може би ще ми ги одържавят...и ще ни ги препродадат: гледайте смях!  Иначе швейцарските двигатели, особено основно ремонтирани хич не е факт за изключване, макар и със старо шаси. Имайте предвид, че докато мрежата ни е калпава, каквито и модерни или антични тролеи се вземат, ще се движат все зле. А тези стари, ама в нормалните държави се поддържа и със сигурност биха били удобни при добре мрежа. А седалките приличат на тези на рециклираните Волва, които бяха страхотно меки и удобни.

Смятата ли, че ПОАП изобщо ще направи нещо по въпроса?

8
Пловдив / Re: Тролейбуси
« on: 27.02.2010, 23:57:29 »
А имат ли някои тролеи способност за автоматично откачане/закачане за мрежата?

9
Пловдив / Сагата с Батаклиев
« on: 25.01.2010, 00:22:58 »
Мадамата лоша шегичка си е направила...тъпо, много при това. Добре, че не е истина, че ако бе - уф, не ми се мисли.

"Векта" осъди Батаклиев за 800 000 лева..интересно!
   

10
Пловдив / Re: Тролейбуси
« on: 24.01.2010, 14:01:39 »
Е как да не ги е - някъде се мотаеше цена от $2000..
Мда, ако БСП не се бяха намърдали нямаше и да се точи гафа с Панаира, а за Стадиона не знам онези дали са бесепари или да....а ГТ е още по-зле с Батака....хмм...А и този швепс с увътрянето за спирки, но без монтирани снимки ееее...зле......мнооого зле....То има сглобени модули, ама чакали в склад заради променен дизайн или то сорта..ппак умни общинари са се навряли сами в блатото....и последно това за Младежкия хълм...те ще ни затрият хубавия град!  :angry:

11
Още малко ако нашия балък се почуди и ще му ги конфискуват  :bb: за добро или зло - и без това се видя, че "ГТ Пловдив" той НЕ е компетентен да ръководи....а и мрежата ни не е обновявана от..десетилетия. Ще чакаме GM-овете и по-добри времена за тролейбусния транспорт под тепетата.

12
Пловдив / Re: Бъдещи концесии
« on: 20.01.2010, 23:44:52 »
мда, да видим какво ще излезе по медиите по въпроса :)

13
Пловдив / Re: Тролейбуси
« on: 19.01.2010, 23:22:30 »
Днес нарочно заседнах да чакам на централна гара 134, което дори и не ме кара до нас точно, но все пак пустия мерак...та след 20мин, 2 222, 2 29, 2 не знам си какво още най-после дойде 122-ката, като учудващо се качиха поне 5-6 човека във ВанХол-а. Та иначе си бяхме <10 пътника де. Страхотно впечатление ми направи чистотата и безшумната работа на тролея - говорех по мобилния и отсреща 1 приятелка от Сф се учуди как така ме чува докато се возя в тролей и какви са тези пловдивски тролеи толкова тихи  :fan: .

Хубав тролей, ама скапана мрежа! На Сточна гара таман тръгнахме с 5км/ч и бам...откачени тиранти....на ВСИ на левия завой бам...откачени тиранти...ейййй, тези стрелки кърпени каквото е там направо убиха конкурентноспособностите на тролея - и 9, и 18, и 44 го издухаха....е как няма да са празни. Дори се учудих, че на прав участък караше с 40км/ч (по "Санкт Петербург")...тоя тролей там трябва като Икарусите в София да лети със 70....а то....влачене....после пак влачене на кръговите....ужас...И като за капак на 3та врата пред седалките имаше не стълко, а грозен шперплат...започнала е циганизацията.  :(

Последно, чия е мрежата (кабели, стрелки + токоизправителни станции)?

14
Пловдив / Re: Тролейбуси
« on: 17.01.2010, 22:30:43 »
Нека 1-во да дойдат от Бургас канадските, 2-ро да вземат и да тръгнат по линиите и тогава ще се види дали стават за нещо, дали са пълни таралясници или има живот в тях и ги плюем незаслужено.  :rolleyes:

Иначе, да, общината си е виновна, че такава важност като НОВИ са пропуснали. И все пак аз поддържам мнението, че е по-добре със стари машини, отколкото без (не само заради ЕКо-страната, а и много други).

15
Пловдив / Re: Тролейбуси
« on: 15.01.2010, 23:02:25 »
А когато ен сваля лед може и да се ползва като автобус по някоя линия или не-не виждам дали има седалки изобщо и май си е чист автобус с пръти и може би разни датчици за ток и ала-бала на мрежата. идеи?

16
Четох, че по "Ботев" е имало пробелм, тъй като и 134 сее  катерело през "родопи" ляв-десен и на ВСИ по план.

17
Мда, като за практически неизполвана от години мрежа (освен служебно на високосна, мрежата в района на Мебелна къща, Шилева и кръговите, за които говорите) ,е в учудващо добро състояние. Дори по "Цар Симеон" и "Освобождение" не виси почти и става за употреба...дори има нови знаци на старите , неизползваеми спирки....иначе под Асеновградския от години няма мрежа, дори и рамене на места....то и няма нужда- индустриалната зона не е това, което беше.....а за Карловския все още тая надежда да я възстановят....и да пуснат 25 и още 1 тролей до ТЕЦа.....
а за 1 мисля четох някъде, че преди много години е бил тролейбусен..или бе 12....

18
Пловдив / Re: Новини
« on: 14.01.2010, 23:28:59 »
ужас-нечовешки условия на труд за жълти ст'инки

19

но сега Пловдив е пренаситен на транспорт. ;)

КОлко си прав...макар че много хора рвнаха срещу прокета на СИТИ план да орежат с 25% или от сорта броя рейсове или линии, но ткаа и не разбрах какво точно мислеха и за кои линии и честота (последното би било тъпо да се разрежда още)..нито за маршрути..тоя план има ли го изобщо някъде да го видим?

20
А преди да, тролеи както в Сливен са ходили и до индустриалната зона на тракия, но там отдавна е спряно всякакво движение...иначе по цар симеон не знам да се е движело нещо, не помня...може би 134, тъй като м-у Мебелна къща и ВСИ има старо разписание и пише 134 тролей, така че е имало линия по Освобождение или Цар симеон друг е въпросът,че едната не е ползвана, тъй като идеята за движение в Тракия е била да став по 2та крайни булеварда предимно...то си и личи от ширината на лентите и тр мрежа и осветлението по тях, че са цанени за главни ...аз лично бих разпределил тролейбусните и автоб. линии обратно по тях, но това е мое мнение, а средния булевард да е за маршрутки, например...или тук-там да има ГТ....
Да, на надлеза няма мрежа,т ъй като го ремонтираха скоро и "пропуснаха" да я възстановят..да видим дали някога ще стане за линия 25 да е тролей отново...преид е имало 12 линии,,,сега са 3. Има потенциал 99 и 17 с леки изменения в маршрута да са тролеи, но това е пак мое мнение и дейстиве, което бих подкрепил.

Контактна мрежа и възможност за линии има в изобилие, но цялата система на ГТ на Плд е скапана и се дублират линии..отдено, че КМ не се поддържа и дори и неизползвана на мн места си се аморитизира, увисва.....трябват стрелки и нови линии...ама и стези частни преовзави с натъкмени-недоизкусурени договори скоро не ми се вярва да сме тролейбусен град както си бяхме със 120 машини преди...жалко.

Pages: [1] 2 3 ... 5