Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - 3liano

Pages: [1] 2
1
И аз съм випуск 2007 и съжалявам, че завърших. Не за всеки студентството е най-добрият период в живота, за мен това беше училището. Това баловете са голяма глупост - за какво празнуваш, че се разделяш с хората, които обичаш и които 5 години си виждал всеки ден ли? Иначе винаги ще ги запомня с усмивка. И въпреки това предпочитам да си спомням какви бяхме от 8-ми до 10-ти клас, а не в 11 и 12, когато се бяхме хванали за гушите. Нещо се бяхме изнервили всичките. Изнервени или не, в сравнение с колегите ми от университета направо с мед да ги намажеш. Ако всичко върви нормално трябва да завърша догодина бакалавър и се надявам да си взема изпитите на време.

За разлика от съучениците ми, няма да си спомням колегите, защото всичките ми учебни години от 2007 до сега са все едно една и съща година - всяка година е еднообразно и скучно а и са някакви надути хора, парадиращи с BMW-та и Мерцедеси и с това колко пъти са били в чужбина. Затова пък не са порчели и една книга. Но защо им е - важното е да харчат парите на татенцето. Честно казано не съм виждал повече отрепки на едно място, от колкото в университета. Хич и няма да си правя труда да ходя на церемонията при дипломирането, а ще си взема дипломата отделно. Надявам се да загърбя студентските години като завърша и да ми потръгне! 8)

Със сигурност ако искам да запомня нещо от годините на обучение, това са ученическите и особено гимназията. Хубавото на характера ми е, че запомням само добрите неща и загърбвам лошите. Понеже форумът е такъв ще споделя, че ГТ играе важна роля в спомените ми за гимназията - все пак го ползвах цели 5 години ежедневно за училище. Единственият минус сега е, че съм далеч от София и тук не ми се налага да го използвам.

2
Не знам какво толкова се радвате на моловете, при условие, че дизайнът им не е съобразен с околните сгради, да не говорим колко изисквания не са спазени при строежът им. Също така се чудя защо са наблъскани в града, при условие, че в нормалните държави моловете са в предградията, а не близо до центъра? Да не говорим, че за да стигнеш до тях улиците са или кални или с много дупки. Чудя се и защо вместо да се дават пари за молове никой не се сеща да инвестира в основен ремонт на Захарната фабрика? Като се имат предвид проблемите на София, тези молове са като на свинче звънче.

3
Към тези, които критикуват панелките - да не мислите, че новото жилищно строителство е чак толкова качествено? Жестоко се лъжете. Да не говорим за дизайнерските качества на повечето нови кооперации, омацани в ярко червено и други скандални цветове, но затова пък с натрапчиви и направо отвратителни форми. Някои от тях са толкова противни, че никога не бих живял в такова нещо и бих предпочел панелка, стига да е добре вътре. А относно панелен дизайн - щеше да бъде хубаво, ако бяха попили някои дизайни от другите соцрепублики като например в Киев има много по-изчистени от нашите дизайни.

И за разлика от нас, те са си запазили повече зеленина около големите булеварди, а не са ги отсекли: http://sg.stroitelstvo.info/showimg.php?filename=zx500_547189.jpg

А вижте словаците в Словакия (Братислава) какви панелки имат:


Тези щяха по-добре да седят в Дружба, особено ако бяха на мястото на тези, които са близо до езерото. Изглеждат по-добре от нашите, макар и подобни според мен. Най-малкото са по-разчупени.

Вижте колко по-добре са си устроили панелните квартали в Бартислава, няма го хаосът, познат ни в България: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cc/Petr%C5%BEalka_apartment_blocks_in_Bratislava.jpg

Явно все пак при тях си има някакви закони, които се спазват, а не е като при нас - всеки да си строи където си иска. Да виждате нови кооперации около тези панелки? Няма. А тук ги строят на вътрешноквартални градинки, предвидени за такива. Но няма никакъв контрол. Бях чувал как строяли кооперация в двора на едно столично училище в центъра. Ами мутренския Цариградски комплекс с калните улици и наблъскани сгради? Българска работа! :D

4
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 08.04.2010, 07:07:33 »
Искам да попитам какъв е този автобус до Чавдара - каква марка е:

5
Според мен за сега изобщо няма нужда от МД3 в тази посока, още повече, че кой ще вози в посока Левски - ромите от 22 ли? И сега с 22 се стига бързо до центъра, от където може да се перхвърлиш на тролей за южните части. Едва ли хората от Сухата Река и Левски са зажадняли за връзка с Княжево и Борово, а за връзка с центъра 22 и ТБ1 си ги обслужват достатъчно. Някой допита ли се до жителите на въпросните квартали около Герена и гара Подуене дали искат метро и дали изобщо имат нужда от него? Разбира се, в България проучването на общественото мнение е непознато и тук всеки прави нещо без да се допита до своите избиратели. Но явно тези от южните квартали имат доста голямо лоби в общината, та чак искат да имат директно метро до пам. Левски и от там до Ботевградско шосе. И освен това при един такъв строеж ако е по открития способ ще наруши пътната обстановка на кръстовището Мадрид - Ситняково - Ботевградско, все пак там има училище и е централна точка, това не са голите полета в Обеля, нито пък Надежда, а е близо до центъра. По-добре да ес помисли за варианта за Владимир Вазов. Не забравяйте, че в близост до гарата има училище - учениците идващи от тази посока през катакомбите ли ще прелитат?

6
x3m точно за това съоръжение питах, съжалявам, че не се уточних.  ;) И благодаря за уточнението.
T4 теснолинейни ли са фабрично?

7
Значи ще премахнат 22 от Ботевградско? :angry:

8
Нямах това предвид, а дали от нормално са преправяни на тясно междурелсие и обратното?

9
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 07.04.2010, 16:43:44 »
Края на 80те или началото на 90-те. Личи си по прическата - тогава такава коса е била на мода. ;)

10
А приспособлението за промяна на междурелсието в Трамкар използвано ли е някога?

11
Трамваи / Re: T6B5
« on: 06.04.2010, 23:22:15 »
CKD май вече не поризвеждат трамваи. Тогава кой снабдява Прага с нови трамваи? Вероятно имат и други заводи в Чехия?

12
Че защо изобщо четеш изцепките на Сульо и Пульо по сайтовете? Тези сайтове са по-зле от вестниците. Иначе лично мен малко ме интересува метрото, нищо, че съм от София. Просто центърът ми е на няколко спирки а и метрото няма да дойде до нас. Въпреки това се радвам, че трафикът ще намалее като го пуснат. От и до Младост и Люлин честно казано не виждам някакво сериозно намаляване на трафика обаче, честно казано. И не се заблуждавате, че метрото ще накара гостите на града да си оставят автомобилите и да използват ГТ, все повечето от тях изват с тях и не познават града толкова добре.

13
Емо, извинявай, но мнението ти чупи скалата по неадекватност!
Аз точно това се опитах да обясня по-горе - че един град е не само на ползващите ГТ, ватманите и шофьорите, но и за пешеходците. Защото дори по принцип да използваш често услугите на ГТ, какво лошо има да се поразходиш понякога, особено докато пазаруваш? Май никой не иска да се постави на мястото на другия. И аз харесвам трамваите, обаче няма никакъв смисъл да се дублира с метрото под него, нали така? Виж, в Люлин с ТМ 8 положението е друго, защото там и пътникопотокът е друг.

14
Някой спомена че магистрала Тракия от София до Пловдив била неравна като море. Ами все пак е в много по-добро състояние от магистрала Хемус, която е просто ужасна. Има участъци от пътя, където съм принуден да премина в аварийната лента и да извърша нарушение, защото има издълбани неравности в другите две ленти. Така поне избягвам тресенето като каруца.

15
Светославе, този вторият за който говориш го ползвах редовно в периода 2003-2005 година и по онова време си беше осветен и охраняван. А уж Бойко имал твърда ръка - но явно не е "строявал" заместник кметовете както трябва. Или беше зает да асфалтира Царигрладско и да се снима при откриването и строежа на метрото.

16
А защо не помислите за хората, които живеят в блоковете около бул.Витоша и Графа?
Ами много от тях биха искали да се отърват от познатото скърцане и тресене в 5 часа сутринта.

17
Съжалявам че обновявам толкова стара, тема, обаче не мога да си замълча.
Честно казано много се дразня, че в последните години подлезите на пл. Пирдоп и единия от тези на Гара Подуяне (този който преди беше осветен и охраняван, не говоря за неизмазания, който винаги е бил в лошо състояние) се рушат. Вече нямат и работещо осветление, а таванните плоскости на подлеза на Подуяне преди завоя на 20 по Ситняково са изкъртени. На този на пл. Пирдоп му пада таванната мазилка и това може да доведе до инциденти. Според мен на такива места си е нужна охраната. Все пак там минават 20 и 22, които са много използвани линии и има нужда от тях. До 2004-5 година все още бяха охранявани и бяха в добро състояние и осветени. Не знам каква е причината да ги занемарят?

18
Перник / Re: Тролейбуси
« on: 05.04.2010, 14:34:08 »
Планирам посещение на Перник, и смятам да се повозя на ЗиУ-тата, да си спомня детството и тинейджърските години, когато вървяха и в София, та искам да попитам от къде се купуват билетчетата в Перник? Като в София от будки или от кондуктор в превозното средство?

Освен на Зиу можеш да се повозиш и на Дак, които са единствените останали в движение в Бг :P Билет от кондуктор-0.70 лв.
Ами може. До сега не съм виждал Дак на живо, само на снимки.  :P

19
Да се коригирам - не държа точно Витошка да е пешеходна, а държа да има такава улица в София, която да е затворена и за автомобили и за ГТ. Пък може и друга да е. ;)

20
Ако е въпроса за слухове имаше и предположения, че 23 щял да върти на пам. Левски, дори беше разпространяван от журналистите по едно време, обаче естествено не се оправда. Там в задръстванията само трамвай липпсва. Личното ми мнение е, че е време да махнат релсите около паметника. Но е факт, че 23 ще намери своите пътници стига да бъде удължен донякъде, линия само от около 4 спирки не е рентабилна.

Сега се сетих, че в един друг форум беше дадено предложението Дружба 2 - Гео Милев - ляв завой при Румънското посолство - Семинарията или Хладилника, обаче ми се струва меко казано абсурдно. Това е по-скоро за бисери. :D :D :D

Pages: [1] 2