Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - emo

Pages: [1] 2 3 ... 817
1
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: Yesterday at 09:48:28 »
След изхода на София при Долни Богров е сервиза - откакто са дошли тухлите все има поне по 2-3 там като мина. Последно имаше 5 - сега явно са повечко... :D
Всъщност никак не е смешно де.

Само от Земляне са 5 броя, а бяха 6-7 преди няколко дни. Нормално е с оглед факта, че всеки удар по ютонг трябва да се ремонтира там.

2
НЕЕЕ! И дума  да не става. Доказано гаражните самоделки не трябва са возят хора. Един автобус изгоря дори. Купували са евтинджос, ще плащат.

И аз съм напълно съгласен с това мнение.
А ютонгите харчат много, това беше едно от първите неща, които открих за тях. Но въпросът е дали аналогични автобуси биха харчили по-малко? Примерно Соларис. Да не се окаже накрая, че разход 50 на 100 е нещо нормално.

3
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 16.08.2018, 14:39:58 »



4
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 16.08.2018, 14:36:49 »

5
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 16.08.2018, 14:35:15 »













6
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 15.08.2018, 14:11:17 »
Хм тия иранските Мерцедеси мислех, че са бракувани. За служебен транспорт ли се ползва 1003?

Водят се аварийни. Два броя са останали - 1003 и 1013.

7
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 14.08.2018, 10:00:24 »
Точно и мен това ме интересува. Колко пари им е струвал ремонтът.

8
Автобус 1-ца. Спирка "К-с Цариградски" 2643. Автобусът е този в атачмънта. Курсът по обяд в събота. Искахме да ходим до Джъмби в Дружба. Малко преди спирката дото завиваше се изправих. Жената и дето не станаха докато е в движение. Сигурно щото застанах в страни от вратата онзи си е помислил, че се приготвям за ИЕЦ. Като видях, че не намали на спирката натиснах бутона стоп, както и един пътник натисна другия. После му извиках да спре по-леко и се направи, че не чува. После жената силно му извика като видя, че подмина спирката с газ и той не спря и след нея. Обадих се на ЦГМ още като слязах на ИЕЦ.
После хванахме такси от ИЕЦ до Джъмбо, което с разходката да обърне при Ситиклиник излезе 6 лв.

Лирнично отклонение:
Винаги съм твърдял, че туземното население в Кокаляне, Панчарево и Горубляне е много смотано. В тая ситуация докато един пътник натисна бутона СТОП един по-възрастен селски шоп ми обясняваше, че не бил спрял щото съм станал от седалката много късно и съм седял отстрани до вратата и не бил разбрал шофьора, че искам да слизам.
Явно според шопския интелект от бившите села край София трябва и някакви ритуали да се изпълняват за да слезюеш на спирка. Може би е добре някакъв танц да се изтанцува, за да е недвусмислено какво искаш да правиш. И явно е все тая 1 или 2-3 ма са целаещите да слизат и дали единия не е дете. Можеше да спре в локалното на Цариградско за да си поправи грешката, а той на пук натиснаю газта да се отдалечи максимално.
Днес една друга леличка от по-нормалния местен вид, но някъде от Бистрица или Железница в 98 по сменения маршрут цвъкаше бисери, които не отиват на местен човек.
Пурви бисер: пита един дядо който си говореше с нея как ще хване 111 до Икеа, като минава 98 през Симеоновско шосе. Много странно за нея околовръстното какво ли представлява.
Вори бисер: Вече Симоеново наистина било станало квартал на София, а не село щото само къщи имело и не се виждала никаква природа. Много ми е интересно гората при езерата някакъв стадион ли е?
Трети бисер: Аз от 10-тина години не съм минавала през Симеоновско шосе и не съм го виждала как се е застроило. То бива бива пътуване с 98, ама чак 10-тина години да не си минавала през СШ ми се вижда доста прекалено, за някой който има спомени от това какви ниви било там.

Просто трябва да се регламентират спирки пожелание и останали спирки. На "останалите" спирки автобусите да спират независимо дали има хора за качаване или спиране. В момента цари една анархия и много шофьори смятат, че като няма пътници за слизане и качване може да не спират. И след като това негласно им е позволено, то си го правят напълно правилно. За твоя случай. След като шофьорът е пропуснал спирката, то той няма право да спира и отваря вратите на място преди следващата спирка, защото ако се случи инцидент с пътник извън обсега на спирката, то шофьорът носи отговорност защото е спрял където не му е разрешено.
Също така шофьорите трябва да бъдат инструктирани къде да спират по време на временни маршрути. Вчера на спирка Военна академия чаках автобус 10 тм, приближи се автобус, който нямаше никакво намерение да спира, шофьорът ми махна, защото ме познава, но аз започнах да махам по-настойчиво и той спря след 20 метра. Каза ми - никой не ми е казал да спирам на спирките извън постоянния маршрут на 10тм. Т.е. ако шофьорът не ме познаваше оставах за следващия автобус. А ако и той си мили, че не трябва да спира на спирките извън постоянния маршрут?

9
Какъв е шансът като се оплачеш на телефона на ЦГМ от шофьор, който не спира на спирка да последва някакво наказание за него? Щото толкова нагло се направи на важен, че сигурно се чувства безнаказан.

Много зависи от ситуацията. Коя линия, коя спирка, временен или постоянен маршрут.

10
Аз внесох конкретни предложения за намаляване на интервалите между спирките в ЦГМ. Отговорът беше много кратък - инфраструктурата е лоша, трамваите са скапани, така, че няма да се намалява времето. Бях визирал главно четирите минути Македония - Възраждане, двете минути Съдебна палата - Македония, трите минути Триъгълника - Надлез надежда. Точно за тези участъци не се съгласих, че инфраструктурата е лоша, но за толкова малко участъци няма кой да преправя разписания явно. От друга страна ги държат, за да се компенсират евентуални закъснения в други участъци.

11
Точно така. Има информация за разписанията на всяка спирка. Превозното средство трябва да минава между -1 и +3 на всяка спирка. Безумно е, че понеже вероятно има огромно задръстване по Черни връх трамвай да мине на -4/-5 през Енергопроект и Кемпински и после да попада в трафик, в който да стане по разписание. При пристигане на крайна спирка, ватманът има право на почивка, която трябва да е регламентирана. Именно поради евентуални задръствания, моето предложение беше разписанията да са оптимални, а почивките да са по-дълги, така, че ако трамвай е закъснял с 5 мин и има 8 мин почивка, то ватманът да може да си ползва санитарния минимум от 2 мин. В сегашния случай считам, че ако превозно средство пристигне на +5 на последната спирка, то шофьорът е в пълното си право да си ползва заложената му почивка по разписание и да тръгне отново на +5.

12
В случаи на мрънкащи пътници, аз просто им казвам - разписанието е такова, шофьорът няма право да се движи с аванс. Ако нещо не ви харесва - обърнете се към СО. Ако отсрещната страна има поне малко акъл и интелект ме разбира.

Напоследък се возя доста често в тм 10 по целия му маршрут. И разписанието е раздуто и по Мария Луиза между Македония и Централна гара може да се махне 1 мин в час пик и по 2 мин празник и във вечерните часове. Прави ми впечатление, че светофарите на Лъвов мост са доста добре синхронизирани и изобщо не се случва да се пропусне сигнал върху моста, а коли върху трамвайната линия може да има само на спирката на Козлодуй и на трасето посока Св. неделя на светофара на Т. Александров. Инфраструктурата е добра и в този участък позволява движение с висока скорост, изключение прави само един участък между Козлодуй и Централна гара.

13
Абсурд е 314 да се забие натам и да се преустанови отличната връзка с Младост 1. Това е подигравка с ползващите 314. А в същия момент жк Експериментален получават едно голямо нищо. За връзка Горубляне - БП имаше 112, който се видя, че е силно неефективен.
Ако мислите нещо положително за Експериментален това е единствено удължение на 305. Или евентуално увеличение на колите по автобус 4 до 5 във върхов момент. 4 поне стига до Младост 1.

14
Понеже се намекна, че жк "Експериментален" нямал добър транспорт, предлагам автобус 305 да се удължи до Горубляне, курсът ще се увеличи с 16-18 мин, което са една или две коли отгоре. Така този квартал ще има директна връзка с много точки в София, без да се влоши обслужването на ползващите 305.
Това периодично се обещава от общината. Препъникамъкът е, че трябва да се реконструира  мостчето след отклоняването от ул. Инж. Белов. Твърди се, че в сегашния му вид не може да поеме съчленените газови автобуси.

Аха. Значи не може да поеме съчленени газови? Аз помня за това обещание, някъде го бяхме коментирали. А автобус 4 по същото това мостче ли минава?

15
Понеже се намекна, че жк "Експериментален" нямал добър транспорт, предлагам автобус 305 да се удължи до Горубляне, курсът ще се увеличи с 16-18 мин, което са една или две коли отгоре. Така този квартал ще има директна връзка с много точки в София, без да се влоши обслужването на ползващите 305.

16
Благодаря ти коректното и добре изразено мнение.
С Радоцвет ще организираме среща, където ще си изясним отношенията.

17
Сам го отговори. Но на ЛС не посмя. Защото в темата тук имаш публичнa видимост от твоите лакеи, сред които е и Iskar.

Желая да получа незабавно извинение от теб за всички обиди и унижения, които ми причини в този форум!

18
Под "никой" разбирай 15-20 човека в този форум. Навън аз виждам само положителни отзиви. Защо никой не атакува табелите, които са с дребни числа и са под минималните изисквания на стандарта - всички некролози на Дружба, огромна част от некролозите на Земляне и малашевци, Карат? Аз не съм тръгнал да се харесвам на вас, няма да падна на толкова смешно ниско ниво, олигархията, която управлява форума ми е много нисък праг за сравнение :) Аз си знам възможностите, които ги доказах и в КЗД и в Административния съд, във ФБ като администратор на група, във Вайбър групи, сред ватмани, шофьори, ръководни органи на ЦГМ и транспортните оператори.
Конкретно за случая предоставих достатъчно доказателства за поведението на радоцвет за крайно негативното му и унизително за мен отношение. Неща, които едва ли наживо би ми ги казал.
А като казвам, че отношението е лично - хайде погледнете кои мои постове са получили лайк от Виктор(за кого бях гласувал преференциално на изборите), Радоцвет или Благун - писал съм в много теми, по различни казуси, напротив, лайк получават всички постове, които съдържат заяждане спрямо мен.
Мисля да напусна форума главно заради Радоцвет, защото продължава с надменното си отношение към мен и в последните 24 часа.  Така като гледам, доста хора вече не пишат във форума, но хубаво, че има нови млади момчета, които все пак всяват разнообразие и естествено биват засипвани от желания да бъдат изгонени. вкл. и Пейчев, пред кого се прекланям за ясно поддържаните си и обосновани позиции.

19

Когато собственикът и изгубилият вещта не са известни, онзи, който я е намерил, е длъжен да я предаде незабавно в съответната служба "Общинска собственост"- казва законът :D

A има ли описание какво точно е "вещта". Защото се съмнявам за един принтиран лист или примерно недупчен билет или друга дреболия да се прилага този закон?

20
До RADOCVET
Твой пост:
Aко аз се из*кам в някой автобус ла*ното става ли собственост на СА или си остава мое?


табелата следва да се изхвърли. Ако СА изработи същата като твоята, то тя има законно право да пътува в автобуса. По-прямо не мога да ти го кажа.

Визира се табела изработена от мен.

Хайде обясни каква е разликата между табела изработена от СА, от мен или от някой друг, след като тя не противоречи на стандарта, който прилага ЦГМ. Табелата не е шарена, така, че би трябвало да сте мирясали всичките.
Аз съм направил над 20 различни вида табели, ти отричаш всичките именно защото съм ги изработил аз.
Последният ми вариант е предложен от Съюза на Слепите и е внесен за официалното му утвърждаване от ЦГМ. Та ако отричаш тяхното желание?
А силното ти надменно отношение към мен се доказа с факта, че не ми отговори на ЛС с конкретен въпрос.
Отделно кампанията ти срещу мен е доказана и от това, изобщо не триеше всякакви обидни постове срещу мен, най-много да заличиш някоя думичка в тях.

Pages: [1] 2 3 ... 817