Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - 701

Pages: [1] 2 3 ... 127
1
Мале не стига че разтеглени, ами дайте още да ги разтеглим. 6 все закъснявал?   :neznam: Редовно идва на бул.Ломско на -1. След това се влачи като народна песен по Жеков понеже му дават 8 мин., а на автобуса 5 мин. На 5 та градска идва на -2 и кара бавно до Гарата, което е похвално!
Тези, които идват с аванс, със сигурност не са карали на серия, тоест карали са бързо. Отделно малоумният датчик на Бели Дунав посока център, който не работи в дъждовно време и най-вече старите трамваи. Също така пред Аладин винаги има някой за малко.

2
Нов състав за 11-ка - 3015/3016.

3
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 29.03.2018, 01:02:08 »
719 - брак. Тези дни ще спрат още 4 бр.
Разгеле, да се отървем от тая кошница най-накрая. Дано тръгнат 706, 720, 808 вместо 711, 815 и компания.

4
Някой да знае дали скоро ще има курсове за ватмани? И ако има какви са изискванията? Гледах, че искат средно +21 години, но  не знам дали тези изисквания са актуални. :)
Ако нямаш навършени 21, няма да те допуснат до психото. Прочети на сайта на СЕ за изискванията.

5
ТМ 3012 - 11 за един курс :D

6
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 14.03.2018, 00:55:00 »
Защо направиха върховната дебилна глупост да ги спрат и на тяхно място да пуснат скапани бараки
Скапаните бараки бяха именно динозаврите. Българските трамваи може да са стари, но си вършат работата задоволително с минимален брой аварии. При днешния проливен дъжд поне един T4D-C щеше да е дал фира. Сам си прави изводите кои са бараките.

7
Може и да е споменавано, но на 2318 предната табела е с неработеща средна секция, и въпреки че номера се виждаше идеално, долу беше хвърлена черно-бяла табела. Дано да я оправят, че не им отива с пластмасови табели  :/
Като я напече слънцето и от друсането отказва. Затова е с пластмасова. Липсват му перденцата само.

8
Вчера вечерта една краставица по ТМ12 (не видях инв. номер) се прибираше за депо бавно-бавно и тракаше нездравословно. Червеният авариен камион кръжеше около нея.
667. Закъса пред Съдебната палата посока пл. Журналист.

9
Крайно време е чакащите да се научат да гледат малко повече. Никой не е длъжен да спира пред краката на чакащия. След като има 2 спиркознака, спирката е двойна и водачът може да спре на нея. Както всички се съгласихме, тарикатът с колата въобще не трябва да е зад 22-то. За пример, автобусната спирка на Лъвов мост също е двойна, но там гледат кой рейс е дошъл и тичат. Подобно е и когато ПС е за депо - "ама то не пишеше", "ти сега я обърна" и тн...

10
Да, и аз искам да благодаря на всички присъствали. Лозенчани категорично поискаха да се възстанови час по-скоро трамвай 6. Казаха, че недоумяват поради каква причина не се пуска като еднопосочното движение по Патриарха и по Васил Левски е възстановено. Казаха, че ако смятат да възстановят трамвая на голям интервал - не са съгласни и че желаят трамвай, който да е на максимум 10 минути интервал.
Хората прекъснаха презентацията на инж. Витанов на вариантите. Казаха, че не искат да слушат решения. Искат такова, в което шестицата категорично да се запази и да не се забавя изкуствено.
Някой управляващ беше инструктирал директорката на училището, да каже, че трамваят пречи на децата като пресичат, а хората предвидливо я изхвърлиха от салона на повереното й училище с довода - "пред училището е забранено да се пресича, има места за това, ти нормална ли си да говориш такива глупости". Бързо се изнесе.
Борис от Спаси София направи ретроспекция на тоновете обещания за възстановяването на трасето, дадени от Фандъкова, Любомир Христов, Евгени Крусев и Дреков, което направи Дреков на пух и прах пред всички присъстващи. Той се опита да му отговори, но не успя.
Аз казах, че в капиталовата програма за тази година е предвиден ремонт на транспортния подлез в НДК като странно защо, в подробната сметка липсват пари за ремонт на релсовия път и контактната мрежа. Призовах Дреков да предаде желанието незабавно да се възстанови движението на трамвай 6 до почването на ремонта в подлеза на НДК и да съобщи, че е нужно да бъдат предвидени средства за реконструкция и на трамвайното трасе в подлеза. Той обеща пред всички, че ще го направи. Изчаквало се било да се види мнението на Лозенчани и изборът на вариант за реконструкция, ама щом трамваят трябва да остане - ще се заложат средства и за реконструкция на релсовият път там.
Цанко много умело цитира статистиката на Витанов от друго изследване, където става ясно, че трамвай 6 е шестата по натовареност линия в София от 14 трамвайни линии, което не я прави неефективна, независимост, че в тези 3-4 спирки не се возят толкова хора, колкото в останалите спирки по маршрута.

Като цяло браво за категоричното мнение на Лозенчани. Ще следим какво ще предаде кмета на Лозенец нагоре по веригата. Очевидно ще се търси решение за промяна на Скобелев, която задължително да запази и трасето от Скобелев през подлеза на НДК, Черни връх, Арсеналски и до Спартак.
Браво, Викторе ! Дано общината се съобрази с желанието на живущите в района и трамвай 6 бъде върнат до Лозенец час по-скоро и на разумен интервал.

11
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 02.03.2018, 22:18:41 »
Вместо 720 можеше да "изгори" 711, 719, 805, 813 или 815, които са в пъти по-зле от 720. За пореден път се прави нещо необмислено.

12
934 - 4

13
676 и 3010 сега за първи път на линия, утре ще видим как са се прибрали те.
676 не можа да изкара и една обиколка и се предаде. 3010 все още си се движи по 18.

14
Написано от Транспорт за София , относно пропускане на фази и задържане на трамвайното движение:
Здравейте, системата за управление на трафика управлява фазите на светофарите динамично, когато това се налага. Превозните средства от обществения градски транспорт преминават през кръстовищата приоритетно, когато закъсняват със своите разписания. В центъра за управление на трафика се извършват постоянни анализи за трафика на града като цяло, така че да се осигури максимално удобство на всички участници в движението. Успешен ден!
Вчера , след аварията на 2301 трамваите не са пропускани приоритетно , като на Петте кьошета цикълът им е бил отново 10 секунди- т.е- при наличието на 7 трамвая на опашка на светофара  -7-ят е преминал след 14 минути.
И точно затова 809 беше от -3 на Македония на +10 на Петте кьошета... Наглостта на някои хора минава всякакви граници !

15
Аварирал трамвай на ндк.в посока Вазов/борово
2301, избутан от 811

16
Трамвай на 5 минути с двойно- или тройносъчленени вагони към Обеля е обречен да бъде полупразен поради наличието на далеч по-бърза връзка с центъра посредством двата метродиаметъра - с обиколка по Жеков и Рожен няма как да се постигне близко времепътуване. :rolleyes: В момента ТМ6 пътува до центъра около 40 минути и дори при качествен основен ремонт на трасето по Рожен трудно могат да се вземат повече от 5. :rolleyes:
Пейчев, ти защо си мислиш, че всички пътници на Тм 6 се качват на Централна гара и слизат на МС Обеля? Доста хора го използват за връзка между Надеждите или Надежда - Обеля или от Обеля 2 до метрото. Който е от Гарата до Мс Обеля едва ли би пътувал с трамвая при наличието на метро.

17
Като заклини ламарината в уплътнението на първа врата на някоя "краставица" пак ще бъде завъртяна настрани...

18
2307 аварира в подлеза преди стрелката на ТМ 11 и беше избутан от ... 1152. Невероятно, но факт. Доста време се мъчиха да освободят спирачките на Песата.

19
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 03.02.2018, 00:54:17 »
706 бракуван ли е?
Не. От спрените къси карданни всички са цели все още. Дано отърве кожата и отиде на ОР. Беше един от най-добрите.

20
Един въпрос, към по-запознатите, кога запоследно сте видяли аварирал български трамвай?
Снощи 703 по 4 се прибираше под съпровода на аварийна. Техника е и е нормално да отказва понякога.

Pages: [1] 2 3 ... 127