Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - bagercho

Pages: [1] 2 3 ... 87
1
Снимки / Re: Google street view - София
« on: Yesterday at 10:03:53 »
Да, добре ще е да снимат не само булевардите, ами и малките улички. Ако бяха изчакали малко да свършат ремонтните дейности и да снимат вече обновените пътища щеше да е още по-добре. Пример за това е графа(няма как вече да се влезе там с кола), бул. Васил Левски и др.
Тях не ги интересува кои пътища са обновени, в момента снимат из цяла Европа, явно сега им е плана за обновявавне. Ако тръгнат да се съобразяват със всички ремонти ще снимак не 2 месеца, а 2 години...

2
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 14.07.2018, 20:47:02 »
Точно Мазда е един от последните производители, които все още се развиват самостоятелно, а не под шапката на голям концерн, това че била Фиат не знам на кой болен мозък е хрумнало. Това, че най-известният им модел MX 5 в момента е на една платформа с Фиат 124 не ги прави Фиат. Виж при Фолксваген, нещата са други. Те с болните си амбиции да са номер 1 в света сътвориха уникални простотии и лека полека ще съсипят всички марки, до които се докопаха. Дори Шкода отдавна се измести от идеята да бъде бюджетен автомобил с добро качество. Самите Фолксвагени наистина са прехвалени и адски скъпи, а не предлагат нищо повече от преките си конкуренти.
Аз мисля, че една немалка част от акциите на Мазда са на Форд. И Мазда, и Форд пък поне до скоро използваха дизелови двигатели на Пежо, с което не са под една "шапка". А бе, кашата е пълна. И какъв Фиат 124? :eek:Това е бащата на добре познатата ни Жигула и съответните и "деривати", свален от производство в Италия през 1974  :D.
Мазда и Форд имаха парнтьорство преди години, но в момента Мазда е напълно самостоятелен производител. Разработват си сами платформите и двигателите и въпреки, че нямат бюджет за проектиране и производство на хибридни и електро технологии, автомобилите им са много по-добри от Тойота и освен това - чисто японски.
Току що намерих една статия в нета, че Форд намалява участието си в Мазда от 11 на 3,5%. Значи все пак имат някакъв дял, макар и малък. Не можах да видя от коя дата е обаче. Колкото до японското, не знам тези модели за Европа дали се сглобяват в  Япония, но до към 2010 използваха дизелови мотори на Пежо. След това си пуснаха техен дизел с работем обем 2,2.
Мазда за Европа се прави само и единствено в Япония. ;)

3
Изтрити теми / Re: Спирките на МГТ
« on: 13.07.2018, 22:57:49 »
Български производител ли е???

Да. Още глупави въпроси?
btw - Един въпросителен е напълно достатъчен. ;)

4
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 13.07.2018, 22:00:54 »
Точно Мазда е един от последните производители, които все още се развиват самостоятелно, а не под шапката на голям концерн, това че била Фиат не знам на кой болен мозък е хрумнало. Това, че най-известният им модел MX 5 в момента е на една платформа с Фиат 124 не ги прави Фиат. Виж при Фолксваген, нещата са други. Те с болните си амбиции да са номер 1 в света сътвориха уникални простотии и лека полека ще съсипят всички марки, до които се докопаха. Дори Шкода отдавна се измести от идеята да бъде бюджетен автомобил с добро качество. Самите Фолксвагени наистина са прехвалени и адски скъпи, а не предлагат нищо повече от преките си конкуренти.
Аз мисля, че една немалка част от акциите на Мазда са на Форд. И Мазда, и Форд пък поне до скоро използваха дизелови двигатели на Пежо, с което не са под една "шапка". А бе, кашата е пълна. И какъв Фиат 124? :eek:Това е бащата на добре познатата ни Жигула и съответните и "деривати", свален от производство в Италия през 1974  :D.
Мазда и Форд имаха парнтьорство преди години, но в момента Мазда е напълно самостоятелен производител. Разработват си сами платформите и двигателите и въпреки, че нямат бюджет за проектиране и производство на хибридни и електро технологии, автомобилите им са много по-добри от Тойота и освен това - чисто японски.

5
СВ хххх МС е тръгнала тези дни.

6
http://www.musat-bg.com/index.htm
Ето това е производителя.

7
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 11.07.2018, 23:37:49 »
Точно Мазда е един от последните производители, които все още се развиват самостоятелно, а не под шапката на голям концерн, това че била Фиат не знам на кой болен мозък е хрумнало. Това, че най-известният им модел MX 5 в момента е на една платформа с Фиат 124 не ги прави Фиат. Виж при Фолксваген, нещата са други. Те с болните си амбиции да са номер 1 в света сътвориха уникални простотии и лека полека ще съсипят всички марки, до които се докопаха. Дори Шкода отдавна се измести от идеята да бъде бюджетен автомобил с добро качество. Самите Фолксвагени наистина са прехвалени и адски скъпи, а не предлагат нищо повече от преките си конкуренти.

8
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 09.07.2018, 22:53:58 »
Изработката на Ютонгите наистина си е калпава. Някои тресат ужасно дори при преминаване през най-малките неравности, други не толкова.

9
Автобуси / Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« on: 08.07.2018, 23:18:05 »
По-малко седалки означава по-голям капацитет, което е важното за тукашните условия. Електрическият наистина беше с планировка като за междуградски автобуси, но тези демо екземпляри нямат много общо с реалността. Хибридът например пък е с кожена тапицерия на седалките, но ние сме почитали на легените, защото са по-хигиенични и вандалоустойчиви  :laugh:

10
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 07.07.2018, 19:41:07 »
ЛЕД фаровете, също както и ксеноновите, (които вече са отживелица) няма да ни "превземат", защото са скъпа екстра и далеч не всички автомобили ще разполагат с тях. Бюджетните модели не предлагат такива дори с доплащане. Но плюсовете очевидно са много по-добрата осветяемост, възможностите за автоматично регулиране на светлинния сноп, така че да не заслепява насрещното движения и т.н. Но въпреки това, на фона на всички нови технологии в автоиндустрията и навлизането на т.нар. "смартфони на колела", дори доста скъпи модели си излизат серийно с добрата стара крушка с нажежаема жичка...

11
Някак встрани май остана новината, че за доставка на 22 къси газови официално е избран Ютонг (не сме и очаквали друго), че даже на 03.07 е подписан и договор. Нямаме никаква представа как ще изглеждат, но лично аз се надявам да са като електрическите. И на нормални табели разбира се...

12
Автобуси / Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« on: 03.07.2018, 18:36:48 »
Ужасни цветове и салон  :rolleyes: :help:

13
Тъй като темата за табелите остава заключена, а има още какво да се каже по нея, ще използвам тази да отправя една забележка към Марио и екипа му. По принцип одобрявам работата ви, но не разбирам на какво основание е избран шрифтът на Mobitec за основен, тъй като стои добре само на недоносените табели на Ютонг, а на хубави големи табели е ужасно сбит (особено цифрите на линията), и нито се чете, нито стои добре. Тук примерът ми е по-скоро за Buse и Gorba табелите, при Мановете си е ОК, но при другите нещата нещо не са получили добре. За мен като цяло оригиналните шрифтове на Gorba и Buse са много по-добри. Помислете сериозно над това  :)

14
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 20.06.2018, 23:12:35 »
Дали вече са пуснали новите стикери за ГТП, за които се говори? Вчера едно дълго каратско Конекто ми се стори с някакъв нов вид стикер на предното стъкло, там където обикновено е този за ГТП.

15
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 20.06.2018, 11:52:25 »
Изглеждат учудващо запазени, а и са на малко километри.

16
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 20.06.2018, 00:05:35 »
Ето ако се чудите къде са отишли Ивекотата на ТТ.
https://autoline.bg/-/schleneni-avtobusi/IRISBUS-Citelis--18021211383176946600

17
Изтрити теми / Re: Re: T8M-700 (900-939)
« on: 10.06.2018, 16:01:55 »
Почвам да си мисля, че някой периодично скучаейки почва да си прави бъзици от малоумни акаунти като "Васко" и "Трамвай 17" и когато изгуби интерес изчезва. И така, докато отново му доскучае...

18
Продължава се с новостите в този сектор  :fan:

Quote
Първият New Tourismo в България е за Карат-С






В началото на юни стана факт първата доставка в България на новия туристически автобус Mercedes-Benz Tourismo, осъществена от Mercedes-Benz Tourismo, генерален дистрибутор на Daimler AG за страната. Флагманът на автобусите с трилъчата звезда допълни автопарка е за една от най-големите автобусни компании у нас - Карат С.[✕]Новият Mercedes-Benz Tourismo бе предаден от Красимир Захариев, отговарящ за продажбите и следпродажбеното обслужване в Mercedes-Benz Tourismo на Асен Асенов, ръководител на експлоатацията в Карат С.



Доставеният автобус е от версията Tourismo RHD M/2, с дължина 13 115 мм, на два моста. Ширината на автобуса е 2,55 м, а височината с климатика - 3,70 м. Двигателят е OM 470, Евро-6 с максимална мощност 428 к.с., а предавателната кутия е механична, шестстепенна.

Арматурното табло на автобуса е от ниво на изпълнение Comfort, като водачът разполага с богато оборудване за комфорт и безопасност - като отделен климатик за шофьорското място, регулируема седалка, тапицирана с кожа и текстил,... Автобусът е оборудван с всички познати системи за сигурност и в помощ на водача.
Салонът е оборудван с 55 седящи места, като седалките са от по-високото ниво на оборудване Comfort Plus.



Пътниците разполагат с USB-портове, първите редове - с контакти на 220 В, два 19-инчови монитора, WC, отделна двузонова климатизация на салона с възможност за различна температура в предната и задната част и за индивидуално регулиране.



Звездата на новия Tourismo блесна в средата на миналата година, когато официално бе представено, новото, трето поколение на бестселъра при туристическите автобуси на Mercedes-Benz.

В парка си Карат-С има около 20 автобуса от предишното поколение на Tourismo. Новият автобус ще работи по редовните линии на компанията от София до Западна Европа и обратно.

Повече - в юлския брой на сп. КАМИОНИ

https://www.kamioni.bg/bg/menu/10/post/21592/Pyrviqt-New-Tourismo-v-Bylgariq-e-za-Karat-S?page=1

19
Тази вечер използвах N1 (за втори път вече btw и ми върши работа). Беше последният пълен курс от Люлин към Младост и за мое учудване контрольорът слезе на трансферната спирка и повече не се качи. Автобусът потегли към Младост без него и хората, които се качиха нататък пътуваха без билет. Имаха желание да си купят от шофьора, но той просто нямаше...

20
413 и 184 имат символ за летище, метро и гара. Предполагам след "флашването" и 84 ще се сдобие  с такъв. От това по-достатъчно здраве му кажи.

Pages: [1] 2 3 ... 87