Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - bagercho

Pages: [1] 2 3 ... 85
1
МТК едва ли ще си ги дадат  :rolleyes:  ;)

2
Не мисля, че загубата точно на този екзепляр е голяма, поне не за нас. Да, беше най-уникалният тролейбус от спасените до сега и щеше да много интересен атракцион, но няма нищо общо с транспортната история на България.

3
Виждам, че се получи развален телефон, та да уточним, че ставаше въпрос за новите модели на Икарус, които нищо общо нямат със оригиналния Икарус, тъй като ако съм разбрал правилно разни фирми са решили да произвеждат автобуси под тази марка и сега се съдят за името с едновремешния производител, който все още държи правата над нея, за това и вече ги правят под марката Modulo bus. Същото би било, ако сега някой у нас реши да произвежда автобуси с марката Чавдар, а всъщност вече имаме подобен случай, когато някакъв бизнесмен реши да внася лаптопи от Тайван и да им слага надиси Правец, след което да ги продава тук.

4
Защо смяташ, че точно такива Икаруси ни трябват, а не Мерцедес или Ман? Тези нови Икаруси са твърде бутиково производство за местния им пазар и нямат амбиции да ги изнасят, а ги произвеждат по-скоро от сантиментални подбуди  ;)

5
А колко още по 5-6 жертви трябват, за да станат коланите в междуградските автобуси задължителни? И да се глобяват и превозвачите и пътниците за неизползването им. И разни 30-40 годишни кочини да не могат да изпълняват курсове, тъй като нямат такива. С фирми като Юнион Дрискони явно и автобуси от 2017-та не са гарация за благополучно пътуване...

6
В

Както вече стана ясно, избран изпълнител все още няма, тъй като Песа обжалва. Само, че и от Шкода ни заблудиха, като пуснаха партенка и даже и рендер.

7
Нямам думи за ЦГМ вече... това да сложиш табела с lorem ipsum, че и преведено...

Не са точно на ЦГМ, а на познатата на всички нас организация.

Те ли са напечатали и сложили табелите? Или просто си говориш, но нищо не казваш?

8
Предвижда ли се цялостна подмяна на спиркознаците с новия дизайн, или също като метрото и нощния транспорт ще си същуствува като отделно звено - със своя си концепция и тарифна политика, че даже и със свои си корпоративен дизайн?...

9
Ъ, как да нямат СТОП бутони Ютонгите? Нали даже са се престарали китайците, та са сложили на всяка дръжка  :neznam:

10
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 06.04.2018, 20:42:45 »
Таблата с ЛЕД диоди започват да се появяват масово едва преди 11-12 години, тези автобуси са на 20.

11
Момчета, начинанието с табелите беше нещо хубаво, докато не се превърна просто в едно мерене на... табели. И двете страни в спора прекаляват и влагат твърде много енергия, сякаш за тях няма живот извън депата и градския транспорт. Пък знае ли човек, може и наистина да няма...

12
Да отбележим тогава, че в Люлин 2 срещу пощата вече започна и строителството на вторият за квартала Лидъл.

13
Излязла е новата софийска серия - СВ хххх ММ, съвсем очаквано.

14
Разни / Re: Фаст фууд
« on: 30.03.2018, 16:11:59 »
Доминос са една идея по-добро от повечето пицарии, но много много не си спазват стандартите. Това в Люлин е на ниво, но пицарията им в Младост е под всякаква критика и почти нищо, поръчано от там не е направено като хората. Да не говорим, че точно от Младост, при една поръчка за около 40лв имахме и безплатен чоко пай, а наглият им доставчик го беше забравил и ми каза, че щял да ми го донесе утре, сега не можел... :crazy: :crazy:

15
От БТВ:
Quote
Шофьорът е разказал е, че след пропадането в дупката не успял да овладее автобуса и затова се озовал в насрещното. Предполага се, че е карал бързо.

В този ред на мисли да отбележа, че снощи около полунощ шофьор от Карат, прибирайки се за гараж ме изпревари с 80 по Евлоги между Графа и НДК. Всеки бърза да се прибере от работа, но не карате леки коли, за да си позволявате такива скорости из центъра на София, а и като цяло...

16
Автобусите с БГ регистрация ли са?

17
Вероятно на всички ни е направило впечатление, че тежките инциденти с трамваи в Чехия (и не само там) са доста често явление. Можем само да се радваме, че у нас се случват сравнително рядко, и обикновено няма големи поражения и последствия. Ето поредният такъв, случил се в Бърно, видеото от уличната камера е доста зрелищно. Цяло чудо е, че пътниците в баничарката са останали живи, поне непосредствено след удара...

https://brnensky.denik.cz/nehody/v-udolni-po-srazce-s-autem-vykolejila-tramvaj-ridice-vyprostovali-20180322.html?photo=1
Странно, че шофьорът на баничарката връхлетя през път с предимство с доста висока скорост и не направи опит да свие наляво. На камерата не се вижда светофар, но такъв има и шофьорът е минал на червено според материала.

Вероятно се е засилил, за да хване жълтото. А и като гледам "интензивния" трафик наоколо червеното е било именно заради преминаването на трамвая.

18
Разни / Re: Фаст фууд
« on: 23.03.2018, 15:47:29 »
И аз ги пробвах веднъж и не ми харесаха. Не мисля да повтарям.

19
От тази модификация на Ситаро има няколко бройки в Будапеща. Внесени са втора употреба от Швеция. Освен новите, които купиха преди няколко години имат много от стария модел, събирани от цяла Европа. С разликата, че там не ги пускат на линия както са си дошли с германските реклами, а се пребоядисват, сменя се тапицерията на седалките с типичната за Будапеща, слагат се табели и т.н.

20
Вероятно на всички ни е направило впечатление, че тежките инциденти с трамваи в Чехия (и не само там) са доста често явление. Можем само да се радваме, че у нас се случват сравнително рядко, и обикновено няма големи поражения и последствия. Ето поредният такъв, случил се в Бърно, видеото от уличната камера е доста зрелищно. Цяло чудо е, че пътниците в баничарката са останали живи, поне непосредствено след удара...

https://brnensky.denik.cz/nehody/v-udolni-po-srazce-s-autem-vykolejila-tramvaj-ridice-vyprostovali-20180322.html?photo=1

Pages: [1] 2 3 ... 85