Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 226
1
Имам предвид, че 1.50 лв е много дори да се въведе електронно таксуване и билетът да важи 60 минути с прекачвания между градските линии, без тези условия е съвсем безумно. :help: Такава цена  приемлива само, ако билетът важи и поне за част от крайградските линии освен да позволява прекачвания. :help:

2
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 13.06.2018, 16:18:47 »
1.50 лв е прекалено много за градските линии дори за билет валиден 60 минути и позволяващ прекачвания. :help: Подобна цена би била адекватна за билет валиден 60 минути с прекачвания и валиден за крайградските линии примерно до близките села, Свети Константин и Елена и т.н. Да не говорим за безумните цени на картите и липсата на нормална карта за цялата градска мрежа, в София поне има карти за цялата градска мрежа на нормални цени - персонализираната месечна струва малко над 30 билета, неперсонализираната приблизително 38. :help:

3
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 12.06.2018, 11:14:54 »
O405 в последните месеци експлоатация често едва потегляха с много зор и ръмжене при това на по-слабо натоварени линии, случи ми се няколко пъти събота и неделя по 117. При по-сериозно натоварване можеше и въобще да не успеят да потеглят, явно двигателите и скоростните кутии бяха в лошо състояние. :rolleyes: Не съм виждал подобно нещо с BMC, дори при по-сериозни натоварвания. :rolleyes: Не съм убеден, че е уместно да се държат дори за резерви автобуси, за които не е сигурно, че изобщо могат да вървят и има сериозен риск да закъсат и аварийната да трупа пробег. :rolleyes:

4
http://armenianchurch-bg.com/contact.php?tip=1 :) Така или иначе ЦГМ пренасочва жалбите там за разглеждане. :)

5
Изобщо не е готино - такива високоподови автобуси с ръчни скорости нямат място в центъра при сравнително малките разстояния между спирките и задръстванията, нужни са нископодови с автоматични скорости и ретардер за да е бързо и лесно качването и слизането, да няма присецвания и да не се натоварват излишно шофьорите. :rolleyes:

6
Времепътуването от Хан Кубрат до Иван Вазов спокойно може да е около 30 минути в посока съответно с 8 коли да се поддържа интервал 8 минути. :rolleyes: Съответно с ТМ6 на около 12 минути пик при добра синхронизация може да се осигури адекватно обслужване на участъка от Пета Градска до Иван Вазов. :rolleyes:

7
Закриване на 7 не е уместно - разбитото трасе по Рожен не е подходящо за нископодови вагони, без тях няма как да се осигурят достатъчно коли за поемане на пътникопотока - нужни са 20 за интервал 6-7 минути пик. :rolleyes:

8
Това не винаги е възможно - често има спрени коли по спирките, понякога дори товарни бусове зареждащи магазините. :rolleyes: 

9
По принцип ТМ1 в сегашния вид е ненужна линия - при огромните интервали няма кой да я чака. При ТМ6 и ТМ7 до Иван Вазов става още по-безмислена и е по-добре вагоните да подсилят ТМ7, за ТМ6 проблем е разбитото трасе по Рожен. :rolleyes:

10
ТМ3 е с около три пъти по-голям интервал от ТМ22 делник и празник и няма как да го подпомага ефективно. :rolleyes: Удължаване до Красна Поляна и Овча Купел би довело до още по-голям интервал на ТМ3. :rolleyes: Най-смислено е ТМ3 да остане до Захарна Фабрика, но да минава по Скопие с по-малък интервал. :rolleyes: Линия от Журналист до Захарна Фабрика не е особено смислена, тъй като има огромен дублаж с редовния ТМ10 - само четири различни спирки. :rolleyes:

11
При редовна линия от Македония по Мария Луиза до Орландовци ТМ18 се обезмисля. :rolleyes: Също по Ботев е нужен редовен трамвай - 3 и 6 не са достатъчни. :rolleyes:

12
Трамваи / Re: T4D
« on: 05.06.2018, 18:14:58 »
Има симетрични и асиметрични пантографи. Първите са по-малко претенциозни към състоянието на контактната мрежа, но са по-тежки и не осигуряват толкова добър контакт при по-високи скорости и ускорения. Вторите са по-леки и осигуряват по-добър контакт, но са по-претенциозни към състоянието на контактната мрежа и ако то не е добро често се чупят. :rolleyes:

13
Трамваи / Re: T4D
« on: 05.06.2018, 17:46:05 »
Още в началото след доставката им - изпочупиха се заради лошото състояние на контактната мрежа. :rolleyes:

14
Нови разписания на нощните автобуси:   :)
https://www.sofiatraffic.bg/bg/news/3018/noshtniiat-avtobus-s-novo-razpisanie

15
Все едно превозната способност не надхвърля тази на напълно обособен скоростен трамвай при разходи за изграждане и експлоатация близки до тези за метролиния и съответно монорелсовата железница неизбежно е икономически неефективна.  :help: Опитът на Москва показа пълната несъстоятелност на този вид транспорт, София няма нужда да хвърля пари на вятъра за подобно недоразумение. :help:

16
Икономическа неефективност - по-ниска превозна способност от напълно обособен скоростен трамвай при около 40% по-високи експлоатационни разходи. Беше построена метролиния с по-висока превозна способност при по-ниски експлоатационни разходи. :rolleyes:

17
Може би някои конструкции могат да развият по-висока скорост, но това не значи, че имат по-висока пропускателна способност - вагоните са по-тесни съответно с по-малка вместимост и броят вагони във влак е ограничен. Също така стрелките се превключват много бавно от 30 секунди нагоре, което допълнително намалява пропускателната способност при наличие на разклонения.  :help: Същата и дори по-висока пропускателна способност се достига с напълно обособен скоростен трамвай при многократно по-малки разходи за изграждане и експлоатация. :help:

18
Монорелсът е крайно неефективен транспорт - разходите за изграждане и експлоатация са близки до тези на метро, пропускателната способност е по-ниска от тази на скоростен трамвай. :help:
 Да не говорим за невъзможността за пресичане на линии на едно ниво както и за бавните стрелки с време за превключване от 30 секунди нагоре. Изграждането му в София е абсолютно неоправдано, по-добре да се инвестира в обособени скоростни трамвайни трасета и читави вагони. :help:

19
Трамваи / Re: Т6М-400(София-100)
« on: 04.06.2018, 13:13:39 »
Konstal 4N е архаичен двуосен вагон, но е в пъти по-тих от дараците София и България освен в криви с малък радиус, където двуосната компоновка неизбежно води до по-голям шум. :rolleyes: Също производството му е прекратено още 1962г. и още преди това започва производството на окипазена местна версия на PCC. :rolleyes:

20
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 01.06.2018, 18:04:25 »
Въвеждането на еднопосочно движение в този участък не изглежда добра идея - улица Козлодуй не е толкова тясна и се натрупват прекалено много линии по Бачо Киро включително сравнително редовни с интервали около 15 минути в пик. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 226